Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תביעת טכנאי שלא עשה את עבודתו במסגרת חוק הטכנאים


taranta

פוסטים מומלצים

אמא שלי הזמינה מדיח כלים בוש שהחליף... מדיח כלים בוש. תואם מתקין בין השעות 15-17. המתקין הגיע ב17:15, העיף מבט בחור שיועד להעברת הצינור וקבע שהוא קטן מדי והלך.

 

לא עזרו כל התחנונים שלה שזה מחליף מדיח כלים בדיוק עם אותו חיבור. ב3 דקות שלקח לי להגיע לבית הספקתי לדבר איתובטלפון, קילל אותי והלך.

בא בסוף יום עבודה ולא היה לו כח לעבוד. למותר לציין שבדקתי והצינור עובר (אם כי "בדיוק").

 

כאילו כל זה לא מספיק - החצוף הזה סימן שהמקום לא היה מוכן להתקנה ועכשיו דורשים מאיתנו כסף על התקנה חוזרת.

 

האם ניתן לתבוע על פי חוק הטכנאים? כי טכנית הוא הגיע (אם כי איחר בכמה דקות). האם ניתן להתקין עצמאית ולא לאבד אחריות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חוק הטכנאים מדבר על איחור של נותן שרות, וגם אז מותר לו איחור של שעתיים.

על איחור של 15 דקות - חבל על הזמן. לא תקבל כלום.

לגבי התקנה עצמאית - צריך לפנות לחברה ולקבל אישור בכתב מראש (למשל באימייל) ולשמור את זה למקרה הצורך.

תערב את הספק ממנו קניתם את המדיח. שיפעיל לחץ על החברה.  תנסה לפנות לדרגים ניהוליים בחברה בה עובד המתקין (להתלונן כנגדו. על רמת ואיכות שרות).  אולי כדאי לפנות ליבואן עצמו (במידה וזה מתקין במיקור חוץ)

הבעיה - יש חברות מתן שרות שממש לא אכפת להם רמת השרות. 

רק שתבין - אם בהמשך תהיה לכם בעיה שתצריך שרות - זאת איכות השרות שתקבלו...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התלונה היא לא על האיחור אלא על זה שהוא פשוט לא עשה את עבודתו. סימן V שהגיע למקום והלך. ולהוסיף חטא על פשע - סימן את זה כאשמתנו.

פניתצי כבר לחברה של ההתקנה. פח אשפה. אין לי מילים אחרות. 

לפני 2 דקות, guya72 כתב:

 

רק שתבין - אם בהמשך תהיה לכם בעיה שתצריך שרות - זאת איכות השרות שתקבלו...

 

בדיוק מה שמדאיג אותי. במיוחד אם ינסו להתנער מתקלות כי "לא הם התקינו".

עריכה אחרונה על ידי taranta
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לתבוע בלי קשר לחוק הטכנאים, אבל יש עוד הרבה דברים שניתן לעשות לפני שרצים לתבוע.

צלם את הצינור עובר במיקום הקיים, שלח את התיעוד לחנות  וליבואן ודרוש שישלחו מתקין שיבצע את העבודה.

לא יסכימו? תוכל לבחור בין ביטול העסקה לתביעה עבור עלות ההתקנה המיותרת והזמן שבוזבז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, taranta כתב:

אמא שלי הזמינה מדיח כלים בוש

קנתה מיבואן מקביל? כי זה ממש לא השירות שאני נתקלתי בו של CSB.

 

אם אתה טכני ותקבל אישור מהחברה ואם אתה רוצה אתה יכול להתקין בעצמך. תבדוק אם אין איזה ברז תפוס או נזילה אחרי פירוק המדיח הישן. אצלי אחרי מעבר דירה המוביל חיבר את המדיח ואני בדקתי אחריו והכל היה בסדר.

נראה שיש לשירות של בוש מגמה שאנשים יתקינו לבד. כשקניתי תנור בוש חדש (מ- KSP) אחרי ההובלה נאמר לי שאפשר לשלוח טכנאי שיפתח את האריזה וישים אותו במקום או שאני אשים אותו בעצמי אחרי הסבר טלפוני. זה היה די קל וזה חוסך להם טכנאי ולי את בזבוז הזמן של לחכות בבית ביום מסוים ועד אז אני נתקע עם תנור בסלון.

אגב יש סרטונים באתר של בוש שמסבירים איך לחבר מדיח.

 

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבואן רשמי. מתקין שהיה בסוף יום עבודה ולא רצה לעבוד, פקידה שלא עניין אותה בכלל ורק אמרה אנחנו חייבים לשלם שוב אם רוצים מתקין ומנהל שלא טורח לחזור.

 

כנראה שאתקין בסוף לבד אבל:

א - היא שילמה על הנתקנה, למה אני צריך לעשות את זה? מוזמנים להחזיר לי את 150 ש"ח שהם דורשים על "התקנה חוזרת".

ב - מה יקרה אם תהיה תקלה? לך תוכיח שזה DOA ולא שאתה עשית נזק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, taranta כתב:

כנראה שאתקין בסוף לבד

תבדוק אם זה לא מבטל את האחריות.

 

לפני 10 דקות, taranta כתב:

ומנהל שלא טורח לחזור

אם אמא מוכנה, תדרשו לבטל את העסקה. אולי זה יעיר אותם, אבל אולי לא, צריך להיות מוכנים לממש את האיום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם אומרים שזה לא מבטל את האחריות. מה יקרה אם תהיה בעיה - עם שירות פח כזה לך תדע.

 

לאמא שלי אין כח. העביה גם שלך תבטל כי החנות מבחינתה סיפקה את המוצר. הפיצול הזה בין המכירה לשירות מכעיס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדומה ל- @ArikBלי יש ניסיון חיובי מאוד עם טכנאים של csb, משקיענים רציניים.

כנראה שנפלת על אחד הפחות מוצלחים ביום רע. 

אני מניח שיש להם פניות הציבור באתר, תתלונן שם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, ArikB כתב:

קנתה מיבואן מקביל? כי זה ממש לא השירות שאני נתקלתי בו של CSB.

 

 

גם אני חשבתי ש-CSB זאת ערובה לשירות נורמלי עד האחרון שהגיע (התקנת מדיח) - אמנם לא שבר כלום אבל כל מילה שיצאה לו מהפה הייתה שטות איומה. בקיצור, לא ערובה לכלום לצערי, היום החברות הן בסך הכול מרכזייה של צד שלישי אקראי.

ממליץ לפנות ל-CSB שוב, אולי יהיה לך מזל וישלחו לך הפעם טכנאי נורמלי. תכל'ס זה רק מזל...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מתקין לבד ומתפלל שלא אצטרך לממש אחריות.

 

אגב, חייב להגיד שיש לי ניסיון ממש טוב עם מדיחים של בוש, על השיש.

 

  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...