Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תביעת טכנאי שלא עשה את עבודתו במסגרת חוק הטכנאים


taranta

פוסטים מומלצים

עדכון: התקנתי לבד בקלות יתרה. פשוט מכעיס שהולכים ל"יבואן רשמי" וזה היחס שמקבלים.

מבחינתי היבואן הזה מחוק אצלי ואצל כל מי שיתייעץ איתי.

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יש מצב שהטכנאי הציע לרכוש אחריות מורחבת או מגן ברקים או  אבקת נחשים וסירבתם?

כלל אצבע, אם הטכנאי מציע למכור משהו לפני העבודה, תעשו את עצמכם מתלבטים ונוטים להסכים ורק בסוף תסרבו. זה עושה פלאים למוטיבציה שלהם.

  • אהבתי 1

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

שכן שלי, לא חשוב העדה, תיאם התקנת מדיח לפני יומיים.  מגיע המתקין, מסתכל ואומר "הברז עקום.  אי אפשר להתקין".  והלך.

 

ראיתי את העקום - בערך מעלה אחת מהאנכי.  כאילו שזה בכלל משנה.

 

היבואן דרש תשלום על הגעה שניה.  הבחור התקשר לחנות לבטל עיסקה.  בסוף סוכם שהוא ישלם והחנות תחזיר לו.

 

מעניין אם זה אותו טכנאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.9.2024 בשעה 11:42, taranta כתב:

הם אומרים שזה לא מבטל את האחריות. מה יקרה אם תהיה בעיה - עם שירות פח כזה לך תדע.

 

לאמא שלי אין כח. העביה גם שלך תבטל כי החנות מבחינתה סיפקה את המוצר. הפיצול הזה בין המכירה לשירות מכעיס.

ההתקנה שלהם למדיח אינטגרלי זה לחבר 2 צינורות ותקע. את הפילוס עושה הנגר שמתקין את הדלת והצוקל.

 

אם הוא יצא לידי חובה או לא יקבע שרטןט ההכנה שסופק עם המכשיר. אם אתה עומד הו אז הוא התרשל.

 

לי היה סחפור דומה עם טכנאי שלהם. גם אמר לא מתאים והוא מוכן להתאים בתשלום אז הוצאתי את השרטוט שלהם והוכחתי לו שהוא מחרטט.

 

התחיל לנסות למכור מגן ברקים אז אמרתי לו שמה אכפת לי אם יישרף כרטיס. המכשיר באחריות והיצרן לא דורש.

 

מפה ניסה למכור חומרים של בוש בטענה שחומרים אחרים פוגעים במדיח ופה איבדתי את נסבלנות ואמרתי לו שםה הוא לא ימכור כלום ושאני לא מטומטם.

 

הוא התבאס, הסתכל על הכיריים וטען שהשקע לא טוב והוא הולך ולא מוכן לחכות לחשמלאי. אמרתי לו שהוא לא הולך עד שהוא מראה לי שהמדיח מחמם ושאין סיכוי שהוא יוציא פה סתם כסף ובינתיים התקשרתי לחשמלאי שהגיע תוך 2 דקות.

 

הפרץוף המבואס שלו היה שווה את הכל 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, taranta כתב:

התקנתי לבד בקלות יתרה

אז בשביל מה מראש היה צריך טכנאי?

 

אם אתה יודע להתקין לבד, לא יותר פשוט לוותר על השרות המיותר הזה?

 

 בהתקנת מדיח (בוש או סימנס, לא זוכר) התקשרתי לשרות לקוחות ושאלתי בצורה מפורשת: אני מתקין את המוצר לבד, יש אחריות או אין? שאלו אם אני בטוח שאני יודע להתקין, אמרתי כן.

 

 

אז התשובה של שרות לקחות - כן יש אחריות מלבד על הנזקים שגרמת בהתקנה לא נכונה. עם זה אין לי שום בעיה, מתקין הכל לבד וחוסך הרבה זמן וגם מקרים כמו שתארת כאן. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשמדובר באינטגרלי אין בעיה אבל במוצר רגיל כדאי דטכנאי יפתח לוודא שהכל שלם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוקח על עצמי את הסיכון הלא גדול שהמוצר יהיה פגום. אני חושב שלא היה אצלי אף מתקין של שום מוצר לבן מאז שיש לי דירה בבעלותי.

 

במקרה הכי גרוע, הגיע מוצר שלא עובד בכלל, מתנערים מאחריות כי הפעלתי לבד ואני נדפק ב 3000 ש"ח. לוקח בחשבון שיכול להיות מצב כזה. 

 

עדיין יותר נוח לי עם זה מאשר לקבל שרות כמו שמתאר כאן (כולל ניסיונות מכירה של דברים מיותרים כמו בהודעה שלך). אני מתבאס מדברים האלו מאוד ומעדיף להימנע ככל הניתן. 

  • אהבתי 4

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טען שמגיע לך פיצוי לפי חוק הטכנאים כי הם לא שלחו טכנאי אלא עצלן.... 

היה לי סיפור דומה עם איקאה, קניתי ארון מטבח, קרש עץ בתור משטח עליון, ספה וארון. (ארון מטבח למרפסת של המטבח). 

הגיע מרכיב באיחור וסרב להרכיב ארון מטבח רק ספה וארון. 

קיבלתי פיצוי ושלחו מרכיב מטבחים בשביל ארון תחתון אחד. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 6.9.2024 בשעה 19:07, Buki כתב:

אז בשביל מה מראש היה צריך טכנאי?

 

אם אתה יודע להתקין לבד, לא יותר פשוט לוותר על השרות המיותר הזה?

 

 

א. כי שילמתי. על מה לעזאזל אני משלם ליבואן "רשמי" אם אני לא מקבל את המינימום?

ב. הזמן שלי שווה כסף וגם העצבים שלי. הייתי צריך לצאת מהעבודה בשביל זה.

 

לפני 4 שעות, o_prime כתב:

טען שמגיע לך פיצוי לפי חוק הטכנאים כי הם לא שלחו טכנאי אלא עצלן.... 

 

 

כאמור - יבואן פח. נתקשרתי לחברה להתלונן וכל מה שעניין את הפקידה זה לומר לי שאצטרך לשלם שוב על התקנה. דרשתי שמנהל יחזור אלי. עד היום עדיין לא חזר.

פח אשפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, taranta כתב:

ב. הזמן שלי שווה כסף וגם העצבים שלי. הייתי צריך לצאת מהעבודה בשביל זה.

בדיוק.

הזמן שלי שווה כסף ולכן לא רוצה לצאת מהעבודה לפני הזמן בשביל לקבל שרות שאני לא חייב. 

 

מעדיף להתקין לבד בערב ולא להיות תלוי במישהו. 

 

 

שרות אני מזמין רק לדברים שאני לא יודע או לא יכול לעשות לבד.

 

כל הטלפונים האלו לשרות לקוחות, למנהלי שרות, להוכיח דברים מובנים מאליהם, אני לא סובל את זה. 

 

אז מה אם שילמתי על ההתקנה? קחו את מה ששילמתי ותעזבו אותי, תבואו לתקן אם באמת תהיה תקלה. בשביל לחבר שתי צינורות ולהכניס שקע לתקע לא צריך טכנאי. 

  • אהבתי 3

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתעקש שירשם בעת ההזמנה שאני יכול להתקין לבד.

כמו שבוקי כתב, אין לי שום עניין שיגיע סוכן מכירות ויבזבז את זמני היקר על משהו שאני יכול לעשות לבד.

 

מה גם, שאתה בד"כ תקוע בלי תנור/מדיח/מקפיא, וצריך להמתין עטד כמה ימים עד שהגאון הענוג יתפנה ייבוא אליך.

 

במקומות  כמו "מחסני חשמל" ודומיו, אני מגיע עם טנדר ועוד שותף, ולוקח את המוצר במעמד הקניה.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשרוצים למכור-הכל אפשרי.

דקה אחרי שחתמת- פתאום זה מסתבך.

קרה שאמרו שאי אפשר- אמרתי תודה ועברתי למקום אחר/ביקשתי מוצר של יבואן שכן מאפשר באותה חנות.

 

זה בכלל לא תלוי במוכר- זה תלוי האם היבואן מאםשר או לא. המוכר פשוט יודע אם אפשר, ואם כן, אז אין לו בעיה לרשום "התקנה עצמית" על טופס ההזמנה.

 

כמה זה יתפוס בבוא היום? אין לי מושג.

האמת, שמוצרים אצלי כמעט ולא מתקלקלים בתקופת האחריות ..

אני אשמח לבחון בבית משפט לתביעות קטנות סירוב לתקן מוצר שהתקלקל שלא כתוצאה מהתקנה לקויה, אלא אחרי x חודשים של עבודה תקינה. גם אם לא נרשם כלום בעת ההזמנה.

 

  • אהבתי 1

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...