Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעידות והידלקות נורה ביונדאי i-20


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ברשותי יונדאי i-20 2012. התנעתי עכשיו את האוטו ומתחילת הנסיעה חשתי רעידות. לאחר כ3-4 דקות של נסיעה החלה להבהב ברכב נורית חיווי תקלה MIL (הצהובה). ההבהוב נפסק לאחר כמה שניות אך הרעידות לא נפסקו. מה לדעתכם התקלה והאם אני יכול לנסוע עם הרכב במצב זה למוסך? 

אציין שרק לפני 10 ימים הרכב עבר טיפול וגם עבר טסט בטווח הזמן הזה

תודה 

עריכה אחרונה על ידי טריקו2
פורסם

נראה כי ישנה תקלה במערכת ניהול המנוע.

יש לגשת למוסך שמצוייד בסורק תקלות מתאים (במקום לעסוק בניחושים מהיכן הבעייה, כי היא יכולה להופיע בגלל מס' גורמים).

alfa 156 2.5.

פורסם

האם כשנדלקת נורה מסוג זה אפשר לנסוע למוסך (ולחסוך כאבי ראש ושעות של המתנה לגרר) או שהנסיעה עלולה לגרום נזקים נוספים וכו'? 

 

פורסם

לא חושב. לא ציינת שיש בעיות התנעה אז אני מניח שאין.

אלטרנטור יש סיכוי. לא יודע למה אבל לא מזמן מישהו כאן כתב על רעידות בגלל בעיה באלטרנטור.

 

אבל הכי טוב קודם לנסות למצוא קוד תקלה. 

אם תכתוב מהיכן אתה אולי מישהו מהפורום יוכל לעזור לך בזה.

פורסם
לפני שעה, itzik123 כתב:

תסמינים מתאימים לתקלת הצתה - קויל / פלאג.

בשביל לדעת בוודאות צריך קוד תקלה.

דווקא הוחלפו מצתים וגם קויל תקול לפני כ-8 חודשים, אבל זה כמובן לא שולל את זה כאופציה... 

  • פיתרון
פורסם
לפני 9 שעות, טריקו2 כתב:
לפני 11 שעות, itzik123 כתב:

צריך קוד תקלה.

דווקא הוחלפו מצתים וגם קויל תקול לפני כ-8 חודשים

זה נראה כמו סליל הצתה (קויל).

האם הוחלף רק אחד? אם כן אז התקלה כנראה באחד משלושת האחרים שלא הוחלפו.

 

 

פורסם
לפני 14 שעות, Buki כתב:

זה נראה כמו סליל הצתה (קויל).

האם הוחלף רק אחד? אם כן אז התקלה כנראה באחד משלושת האחרים שלא הוחלפו.

הייתי במוסך ואכן זו הייתה התקלה (שני סלילי הצתה תקולים, לא אחד). תודה על התשובות. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...