Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן מוצר שעלותו כ800 שקלים. שולח להם בחזרה. הדפסתי את כל מה שצריך להשביק מאוד נוח וזה. 

השאלה איך שולחים? יו פי אס? דואר ישראל? 

המוצר בקופסה שלו אבל ארזתם עוד משהו מסביב? בקופסה אחרת? נייר פצפצים? 

מניח שאסתדר אבל אשמח לשמיע מבעלי ניסיון אם יש כאלו. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני שלחתי באריזה המקורית שהם הביאו את המוצר (במקרה הזה היה קרטון שבתוכו הייתה את האריזה המקורית) ושלחתי בדואר רגיל לחו"ל עם מספר מערב לקח די הרבה זמן אבל הגיע והכל בסדר.

פורסם

היתה אז (אולי גם היום זה ככה), רשימה של תחנות (UPS  אאל"ט) שאליהן יכלת להעביר את החבילה להחזרה. כמעט במקום עם המסירה, היית מקבל sms  שכולל הודעה שהחבילה נקלטה ומספר מעקב.

alfa 156 2.5.

פורסם

לפני מספר שנים החזרתי לאמזון בריטניה טלפון נייד פגום. קיבלתי במייל את כל הניירת לצירוף לחבילה ולהדבקה עליה. שלחתי בדואר רשום שעלה 30 ש״ח, קיבלתי זיכוי שכנראה סטנדרטי, 20 ש״ח.

לזכותם יאמר ששלחו מייד מכשיר חלופי (לא המתינו להגעת התקול), וטיפלו בפטור ממכס עליו בלי כל מעורבות שלי. המכשיר הגיע עם המסמכים מהמכס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

החזרתי קייס פגום של אייפון.

פעלתי לפי ההוראות שלהם, ארזתי בקופסה המקורית. הדפסתי תעודת משלוח וקבעתי באתר מועד שבו הגיע שליח אלי הביתה ולקח את החבילה.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

החזרתי מוצר שהוזמן באמאזון גרמניה.

השתמשתי בשקית שהגיע בה (היתה מעט קרועה, שידכתי והדבקתי), פעלתי לפי ההוראות בפתק שמצורף במשלוח.

לא הגיע למוכר, וחזר אלי. בטענה שהנמען לא בכתובת (איפשהו בסלובקיה נדמה לי...)

לאור העובדה שהכתובת הוכתבה ממדבקה שהם שלחו, פניתי לשירות לקוחות עם התיעוד, והם זיכו אותי על מלוא הסכום.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם (נערך)

כל התשובות יפות, אך כל עוד אינך כותב על איזה אמזון אתה מדבר - לא בטוח שהתשובות רלוונטיות.

יש הבדל בין אמזון ארה"ב לבין אמזון אירופה מבחינת החזר מוצרים.

עריכה אחרונה על ידי guya72
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חבר החזיר מכשיר נינג'ה שהוזמן מאמזון ארה"ב והופעל על 220V במקום ה- 110V שמיועד להם. יצא עשן מהמכשיר ולא כי האוכל מוכן.

כתבנו לתמיכה שלהם את מה שקרה, הם שלחו לנו מדבקות להדפסה שהכילו את הפרטים הדרושים להחזרת המוצר. אחרי מספר ימים הגיע רכב של חברת שליחויות, אסף את המוצר, סרק את המדבקה 

שהדפסנו וזהו. לדעתי הזיכוי התקבל עוד לפני שהמוצר הגיע לשם.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

החזרתי פעמיים מוצר לאמאזון כאשר המוצר נמכר&נשלח דרך אמאזון עצמה,

תהליך די פשוט, בוחרים את המוצר תחת דף הרכישות, בוחרים סיבה,

המערכת מנפיקה לך דף שילוח, אותו אתה מדפיס, ויכול לבחור אם לזמן שליח או למסור לנקודת מסירה.

במקרה שלי יש נקודת מסירה קרובה לעבודה,  אז פשוט שם להם את החבילה בקבלה, היא סורקת קבלה.

וזהו, מאותה נקודה אמאזון מזכה אותך על המוצר. 

 

פורסם

תודה לכולם. 

מעניין השוני בין המקרים. 

לי לא הייתה אפשרות לא לשליח ולא לנקודת מסירה אז אני צריך להעביר להם בעצמי. אמאזון ארה"ב. מניח שאלך על דואר ישראל.

תודה 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני שעתיים, ניקו פ. כתב:

לי לא הייתה אפשרות לא לשליח ולא לנקודת מסירה אז אני צריך להעביר להם בעצמי. אמאזון ארה"ב. מניח שאלך על דואר ישראל.

המוצר היה shipped and sold by amazon ? כי יש הבדל בין מוצרים ממוכרים צד שלישי שיכולים לעשות מה שבא להם - מכאלו שאמזון מוכרת בעצמה.

(גם בתוך ארה״ב עצמה. הסיבה שאני בערך פוסל כל מוצר שהוא לא לפחות נשלח על ידי אמזון עצמה)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

דואר ישראל. שלוש פעמים.

עלויות המשלוח די מצחיקות גם לאקספרס, אז תמיד בחרתי באקספרס והגיע תוך פחות משבוע.

 

עריכה:

הייתה פעם החזרה גם דרך ups, במקרה הזה הגיע שליח עד הבית (!) לאסוף בחזרה, אבל זה היה מזמן.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

אמזון מביאים שליח עד הבית להחזרת החבילה.

דואר ישראל זה באייבי שאתה מחזיר משהו.

אתה צריך לעטוף באריזה ולהדפיס את הכתובת לחזרה לאחר מכן הם מתאמים לך שליח עד הבית.

 

יש שם במשלוחים אופציה להחזיר.

 

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם

בדקת שאתה לא זכאי במקרה בהחזר בחינם?

רואים את האופציות כשנכנסים להזמנה עצמה ומתחילים בתהליך של ההחזרה.

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם
לפני 29 דקות, shai82 כתב:

בדקת שאתה לא זכאי במקרה בהחזר בחינם?

רואים את האופציות כשנכנסים להזמנה עצמה ומתחילים בתהליך של ההחזרה.

אתה בודק שם באופציות, אם זה דרוש לשלם אתה משלם למיטב ידעתי על החזרה לא משלמים.

באייבי כן משלמים על החזרה כי זה דרך הדואר.

×
×
  • תוכן חדש...