Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל מקום אני אקח לך זמן, תהיה סמוך ובטוח על זה :wink:

 

לעומת זאת, קובי, שנה לוקח לו לכתוב הודעה, הסטופר כבר עשה 10 סיבובים

 

אם הוא נוהג כמו שהוא מקליד, מצבו רע, רע מאוד!!

 

:lol:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

  • תגובות 281
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לך לישון, אמרת שפרשת, לא? :razz:
אנחנו לא פורשים עד שנישבר משולש או משהוא!!!!! :loco:

 

חוץ מזה אנחנו ציפורי לילה!!!:multi:

 

 

יש בעיה באתר של העמותה, המחט של שעון הטורים לא מגיע לקו האדום שב-8000 סל"ד :grin:

 

:roflmao: :razz:

 

קובי

פורסם

דני

יתכן ופיספסת את תגובתי הקודמת , אמרתי שהקורס יועבר ע"י מדריך מוסמך FIA שיבוא לצורך זה מחו"ל , בוגרי הקורס יקבלו תעודות מרשל מוסמך של ה-FIA ,אני מאמין שזה מניח את דעתך לגבי רמתם של המרשלים העתידיים.

 

לגבי המפגש ביום 15,6 אני מקווה אבל לא בטוח שאוכל להגיע כיוון שביום המחרת אנו יוצאים לראלי חרמון -אילת שנמשך 3 ימים ,

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

יום טוב לכולם,

 

לקראת הארועה של" המסע לקידום חוק הספורט המוטורי"

אנו זקוקים לחסויות להרים את הארועה,

מבחינת,שלטים,חולצות,פלירים,כובים,דגלים,

ואולי ליווי מישטרתי בתשלום,

כמו כן אנו משתפים דוגמניות מיקצועיות להוספת צבע וססגוניות לארועה,

הכול כמובן תלוי בחסויות!!!!!

כל חברה, בית עסק או גוף שרוצה לקדם אותנו ואת עסקיו,

על ידי חשיפה תקשורתית,עיתונות, טלויזיה,

מוזמן לצור קשר [email protected] או בפרטי

נייד 052-2594054

קובי כהן

פורסם

מרשל !!אני לא מארגן שום מפגש ב-15.06, הוזמנתי לשם כמוך, אני בא לשמוע, לא אירגנתי

ואני מתנגד לכל הפגנה!!!!!!!!!!!

 

נציגות הfia היא של ממסי ,האם ממסי מהווה מטריה לקורס?

 

אל תמרח אותי בבקשה עם מונחים של fia מי עורך את הקורס? אתה מודע שיש תוכנית לימודים למרשלים?

אני מאד מבקש מימך בשלישית , לעמותה המשתתפת באירועים יש אחריות כלפי הנהגים ובעקיפין גם

לצופים והכי חשוב לביטוח שאנו מובילים את אישורו.

הרי נהגי המירוצים הם השחקנים האם יעלה על הדעת שלא נדע ונבין על מה אתה מדבר?

אנו מקבלים בהתלהבות ובברכה כל מהלך שעוזר לספורט המוטורי אבל פה לאור תשובותיך ולאור הערפל

שאתה מפזר, אנו מצווים ליתר זהירות ולכן פניתי אליך גם בה"פ ,לא חזרת אלי,

לכן אני שוב שואל

מי עורך את הקורס? איפה? מה תוכנית העבודה? כמה זמן יערך הקורס? מי המדריך?

מי הגוף ? ומי אחראי וחותם על התעודות?

אריה פהאן!!!! אתה היוזם ,תבורך ,אנחנו לא שקטים!!!

דני לוי

יו"ר עמותת נהגי המירוצים

מירוצי מכוניות

פורסם

דני

פרסמתי לפני כשבוע הרשמה לקורס מרשלים ,רבים נרשמו ושאלו שאלות ,הגבתי ואמרתי להם שברגע שאסגור את כל הפרטים אפרסם הודעה ,

נתתי לך כבוד כיו"ר עמותה , שמונה כ-25 נהגים מתוך מאות נהגים שקיימים בארץ ,וזה רלוונטי אליהם ,אבל הם מחכים בסבלנות או מקסימום מרימים טלפון לברך על היוזמה , אז בבקשה ממך !

אני לא מורח אף אחד ,הכל יהיה גלוי לעיני כולם

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם
דני

פרסמתי לפני כשבוע הרשמה לקורס מרשלים ,רבים נרשמו ושאלו שאלות ,הגבתי ואמרתי להם שברגע שאסגור את כל הפרטים אפרסם הודעה ,

נתתי לך כבוד כיו"ר עמותה , שמונה כ-25 נהגים מתוך מאות נהגים שקיימים בארץ ,וזה רלוונטי אליהם ,אבל הם מחכים בסבלנות או מקסימום מרימים טלפון לברך על היוזמה , אז בבקשה ממך !

אני לא מורח אף אחד ,הכל יהיה גלוי לעיני כולם

וואלה מאות נהגים שקיימים בארץ????

 

אז אני הולך להסתכסך עכשיו עם מאות נהגים ובכוונת תחילה!

 

מה יש מאות חארות שמשתתפים בספורט מוטורי מוציאים אלפי שקלים בשנה ולא יכולים להוציא 360 ש"ח דמי חבר כדי לקדם את הספורט המוטורי. מילא אלו שלא מתחרים - אבל מאות טפילים שכן מתחרים....

ובטח יש להם גם ביקורת על החוק, לא?

 

עכשיו, בטח קניתי לי עוד כמה אוייבים...

 

אלון (חלווה - אם למישהו יש ספק).

 

 

נ.ב.

התנצלותי הכנה מראש על הכינוי "חארות". הוא נובע מתסכול ולא מכוון ספציפית כלפי נהג זה או אחר.

 

ועוד דבר - למה הכל יהיה גלוי בעתיד? למה לא עכשיו? מה, שם המדריך לא ידוע? נציג ה FIA לא ידוע?

אלון

פורסם

שלושה עשר עמודים ואפשר לראות את המהות של עם ישראל...כולם מציעים, אף אחד לא לוקח, כולם מתעצבנים.



כולנו פה מנסים להשיג את אותו הדבר,כולנו חושבים שלחץ על חברי הכנסת בנושא חוק הספורט המוטורי יעזור לנו,אבל הבעיה היא שאחרי שאף אחד לא לוקח מספיק אחריות כדי לקדם את הנושא כולנו רבים אחד עם השני ועושים יותר נזק מאשר טוב.

יש שתי אפשרויות:

1.עוזבים את זה וממשיכים לחכות לנס מחבר כנסת

2.מישהו שמקושר איכשהו לכנסת יעשה צעדים ראשונים

אין עוד דרכים כי להתארגן ככה זה יהיה שכונה אחת רצינית ואף אחד לא יקח ברצינות אותנו

אלון חבל שאתה מתעצבן יותר מידי בגלל שטויות

 

 

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם
וואלה מאות נהגים שקיימים בארץ????

 

מה יש מאות חארות שמשתתפים בספורט מוטורי

אלון

אלון תסתכל בדף הארועים הקרובים באתר שלנו ,תראה כמה ארועים ,יש בהם מאות משתתפים,

תבוא שבוע הבא 16/6 לראלי חרמון אילת ותכיר את "החארות" כלשונך,

 

או שתשאל את מזכיר העמותה שלכם ,שלדעתי הוא בחור זהב ,הוא גורר לנו את הרכב לתחרויות,בשבת האחרונה הוא ראה את היחסים בין המתחרים ,יושבים בליל התחרות בין הפרולוג למרוץ ועושים על האש ביחד,נותנים ציוד ועוזרים אחד לשני לפני ההזנקה , עוסקים בספורט

בא תכיר את "החארות" כלשונך ,אולי תצא בסוף בנאדם

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

ועדיין אתה לא עונה לשאלות,

מבחינתי הנושא סגור. עלה והצלח!

אני מתנצל בשמו של אלון על הכינוי שנאמר ב"עידנא דריתחא"

מירוצי מכוניות

פורסם
אלון תסתכל בדף הארועים הקרובים באתר שלנו ,תראה כמה ארועים ,יש בהם מאות משתתפים,

תבוא שבוע הבא 16/6 לראלי חרמון אילת ותכיר את "החארות" כלשונך,

 

או שתשאל את מזכיר העמותה שלכם ,שלדעתי הוא בחור זהב ,הוא גורר לנו את הרכב לתחרויות,בשבת האחרונה הוא ראה את היחסים בין המתחרים ,יושבים בליל התחרות בין הפרולוג למרוץ ועושים על האש ביחד,נותנים ציוד ועוזרים אחד לשני לפני ההזנקה , עוסקים בספורט

בא תכיר את "החארות" כלשונך ,אולי תצא בסוף בנאדם

אתה ממש מגן הצדק והנהגים היקרים, כן, עושים על האש, עוזרים אחד לשני - נו אז מה? אז זה עושה אותם חסידיי אומות העולם? זה מצדיק את העובדה שאינם תורמים שקל לחוק שנחקק גם ובעיקר עבורם? אולי עוד מעט נשמע גם שאתה מייצג אותם - את כל מאות הנהגים שאינם מוכנים לתרום שקל מכיסם לקידום החוק. אם אתה לא מייצג את אותם מאות - אז תן להם להגיב בשמם - שהם יסבירו למה הם לא מוכנים לתרום שקל עבור העברת החוק?

קיוויתי לתגובה כועסת - עכשיו יש עוד הרבה שיודעים את האמת - נהגי הראלי סוחבים על גבם מאות טפילים - והם לא רק באים מתחום העסקנות והפוליטיקה - אלא גם מקרב אנשים שמתקראים ספורטאים מוטוריים!

נעלבת? נעלבו? יופי....

גם אני נעלב שמאות אנשים מנצלים או ינצלו בעתיד את החוק הזה, אבל חוץ מלהעביר ביקורת ולקבוע נחרצות מה צריך לעשות - הם לא מוכנים להשקיע שקל מכיסם!

 

ולגבי היותי או היותי בן - אדם, מזל שאני לא צריך אותך לאשר את זה....

 

ובנימה פחות התקפית, אולי במקום המילה "חארות" עדיף לכתוב פארזיטים (טפילים) כאלו הנהנים מעבודתם של אחרים/חיים על חשבון עבודה של אחרים...

 

מרשל יקר - אני רוצה שתכעסו עלי, רוצה שתעלבו וגם שתענו בחזרה בתקיפות - אולי בדרך, חלק מאותם מאות נהגים יתעוררו ויבינו שחובתם להצטרף ולתרום (כן, גם כספית) למעבר החוק - לא הוגן להעביר ביקורת כל הזמן מבלי לגלות נכונות לסייע.

 

אתה כועס? יופי, גם אני...

אלון

 

נ.ב.

עדיין לא ענית לשאלתי או לשאלה של דני לוי בנוגע ל"קורס המרשלים" שאתה מפרסם ודוחף פה כלכך בעקביות. (הדבר היחיד שאתה דוחף יותר זה את האתר שלכם...)!

אלון

פורסם

לכל אותם מאות נהגים שמרשל מתיימר לדבר בשמם!

 

אם מי מכם נפגע - אני מתנצל, בכנות. (אומרים, מודה ועוזב - ירוחם, לא?)

:wink:

 

אבל, זה לא מוריד כהוא זה מהביקורת שהטחתי בכם!

 

את הדיון בנקודה זו, באמת סיימתי ברגע זה.

 

אלון

(שעדיין ממתין לתשובה ממרשל - שעדיין מתחמק מלענות).

פורסם

אני מאמין באינטליגנציה של הקוראים שיודעים להבין מי מנסה להרים פה פרוייקט ראשון מסוגו בארץ ,של קורס מרשלים מוסמכים על ידי ה- FIA ,ומי מנסה לטרפד כל יוזמה ,

ולקוראים תוך מספר ימים יסגרו כל הפרטים ותפורסם הודעה עם כל הפרטים

 

ואגב דני עוד לא ענית לשאלה ששאלתי אותך כמה פעמים , מי ישב בהתאחדות הספורט המוטורי ?

אבל אני הבנתי שממך לא אקבל תשובה אף פעם, גם לא עוד מס' ימים

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם
אני מאמין באינטליגנציה של הקוראים שיודעים להבין מי מנסה להרים פה פרוייקט ראשון מסוגו בארץ ,של קורס מרשלים מוסמכים על ידי ה- FIA ,ומי מנסה לטרפד כל יוזמה ,

ולקוראים תוך מספר ימים יסגרו כל הפרטים ותפורסם הודעה עם כל הפרטים

 

ואגב דני עוד לא ענית לשאלה ששאלתי אותך כמה פעמים , מי ישב בהתאחדות הספורט המוטורי ?

אבל אני הבנתי שממך לא אקבל תשובה אף פעם, גם לא עוד מס' ימים

אני אענה לך - ישב מי שיבחר כנראה (או יותר נכון לאמר יקבע) על ידי השר הממונה - ככה זה בחיים!

אם זה היה תלוי בי (וזה לא יקרה כנראה אף פעם), הייתי דואג שישב שם נציג של נהגי הראלי. למה?

1. זה קרוב לאינטרסים שלי - מספיק ישיר בשבילך?

2. חוץ מנהגי הראלי וכמה ג'יפאים - אף אחד אחר לא מרים את החוק מכיסו.

3.אולי אתה מעוניין? - בכל זאת - אתה מייצג מאות נהגים... לא? או שגם את זה נדע בעוד כמה ימים....

משום מה - כל פעם שאני נזכר במאות הנהגים הללו שהזכרת - עולה לי תמונה של המשתמטים ממילואים - לא יודע למה הרי אין באמת קשר ישיר. אולי בגלל שגם המשתמטים ממילואים נהנים מתוצאות המילואים של אלו שכן תורמים.

אלון

 

ד"א - אני אשמח לקבל את ההזמנה שלך לאירוע ב 16 כמדומני - ולעמוד באש הביקורת של הנהגים שקוממתי עלי כמה הודעות קודם. אני מקווה שההזמנה עדיין בתוקף...

:wink:

אלון


×
×
  • תוכן חדש...