Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האדם הממוצע עם הלנטיס לא יהנה אף פעם, כי פשוט אי אפשר להנות איתה :wink:

 

וזה לכל מי שצועק על ימי מסלול: בשום מקום בעולם אי אפשר לעשות ימי מסלול אם אין מסלולי מרוצים אם אין מסלול, איפה תעשה ימי מסלול??? אם אין חוק לנהיגה ספורטיבית, ואין מרוצים אז גם אין מסלולים! שוב אין מסלולים אין ימי מסלול!!!

צריך להתחיל מאיזה מקום!!!

ושוב אני אומר, מי שהחלום שלו הוא לנהוג ברכב מרוץ יכול להגשים את אותו החלום!!!

 

כשיש מרוצים סדירים יש הרבה דברים שאתם לא יכולים לדמיין!

למשל, בפולין ארץ לא מפותחת, עולם שלישי ממש, כל שנה פיזו עורכת ליגת מירוצים קטנה (גדולה) פתוחה לכל חוץ מנהגי מרוץ רשומים! למירוץ הזה יש גמר והמצנח מקבל פיזו 206 לשנה שלמה כולל אחזקה דלק וכ"ו.

זו רק דוגמא קטנה לאיך הילד עם הפוקוס (לא לנטיס) של הליסנג יכול להנות מהחוק לספורט המוטורי!

 

רוצה עוד, יש אבל אני קצת עסוק, מספיק לתקוף. חכו קצת (שנתיים בערך) אחרי שיעבור החוק תראו שיותר טוב לכולם, ובנתיים אותו ילד עם לנטיס יכול לראות את הפלשתינאים להזיל ריר על הרכבים שלהם וללכת להשתולל על הכביש!

 

בברכה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

  • תגובות 281
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
האדם הממוצע עם הלנטיס לא יהנה אף פעם, כי פשוט אי אפשר להנות איתה :wink:מסכים. (אבל את ה-STI ללא קורות חיזוק אי אפשר להעלות למסלול, ועם הקורות אי אפשר לעלות על הכביש).

 

חכו קצת (שנתיים בערך) אחרי שיעבור החוק תראו שיותר טוב לכולם, ובנתיים אותו ילד עם לנטיס יכול לראות את הפלשתינאים להזיל ריר על הרכבים שלהם וללכת להשתולל על הכביש! וזו כל הפואנטה

 

בברכה נדב

נחכה וניראה. אבל אני לא מפגין בעד מה שניראה לי עבור אותו קומץ.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם

וזה לכל מי שצועק על ימי מסלול: בשום מקום בעולם אי אפשר לעשות ימי מסלול אם אין מסלולי מרוצים אם אין מסלול, איפה תעשה ימי מסלול??? אם אין חוק לנהיגה ספורטיבית, ואין מרוצים אז גם אין מסלולים! שוב אין מסלולים אין ימי מסלול!!!

צריך להתחיל מאיזה מקום!!!

ושוב אני אומר, מי שהחלום שלו הוא לנהוג ברכב מרוץ יכול להגשים את אותו החלום!!!

רק ש... לנהגי ראלי לא צריכים לבנות שום מסלול. אתם רק צריכים לסגור קצת שטח חקלאי כ"סטייג" כל פעם במקום אחר עם תנאי עבירות שונים והופ הופ הופ יש מירוץ.

 

שתקתי וקראתי את כל הטרד הזה מההתחלה ועד הסוף , פעמיים. לכם "אנשי הראלי" לא מגיע התמיכה של העם.

 

אנחנו, הנהגים החארות "פאראזיטים" והנחותים מכם בכל, שרק רוצים AUTOX (ג'ימיקאנה) - שאפשר ברכב הפרטי ללא כל שינוי או תוספת ROLLBAR או קלוב, או שמעוניינים ב DRAG שמספיק שאסים קסדה על הראש (ברמת ה STREET LEGAL CAR) נחכה לדור הבא..... או למשיח כנראה.

 

החוק שלכם יעבור או לא יעבור....על הז*ן שלי. אני את הספורט "העממי" שלי אמשיך לעשות כימי כיף במסלולים ומנחתים אי שם בארץ.

 

 

קובי, לא אגיע ביום רביעי

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם
נחכה וניראה. אבל אני לא מפגין בעד מה שניראה לי עבור אותו קומץ.

אתה גם לא מבין על מה אתה מדבר - ולכן אתה לא זוכה לתשובות רציניות ומלאות. אתה מבין מה זה רכב דואלי...?

חפש את השירשור שדן בנושא ותבין למה אתה מדבר על דבר לא מציאותי...

אין כזה דבר רכב דואלי - פשוט לא בטיחותי.

נקודה.

אלון

פורסם
רק ש... לנהגי ראלי לא צריכים לבנות שום מסלול. אתם רק צריכים לסגור קצת שטח חקלאי כ"סטייג" כל פעם במקום אחר עם תנאי עבירות שונים והופ הופ הופ יש מירוץ.

 

שתקתי וקראתי את כל הטרד הזה מההתחלה ועד הסוף , פעמיים. לכם "אנשי הראלי" לא מגיע התמיכה של העם.

 

אנחנו, הנהגים החארות "פאראזיטים" והנחותים מכם בכל, שרק רוצים AUTOX (ג'ימיקאנה) - שאפשר ברכב הפרטי ללא כל שינוי או תוספת ROLLBAR או קלוב, או שמעוניינים ב DRAG שמספיק שאסים קסדה על הראש (ברמת ה STREET LEGAL CAR) נחכה לדור הבא..... או למשיח כנראה.

 

החוק שלכם יעבור או לא יעבור....על הז*ן שלי. אני את הספורט "העממי" שלי אמשיך לעשות כימי כיף במסלולים ומנחתים אי שם בארץ.

 

 

קובי, לא אגיע ביום רביעי

בשביל ג'ימיקאנה לא צריך חוק! אבל בשביל מסלול כן צריך - ולידיעתך - החוק כן מסדיר מסלולים - גם עבור כפויי טובה כמוך שכותבים ש"החוק על הזין שלהם".

רק הפגנת פה את בורותך בנושא!

תמשיך להשתולל עם הרכב של אבא. או שלך. לימי מסלול בטח לא תזכה להגיע... אלא אם אנחנו (נהגי הראלי שאתה כה אוהב להכפיש) נסחוב גם אותך על הגב.

בחיים שלי לא ציפיתי לפגוש פה כלכך הרבה מתלהמים - ועוד מבורות ואי הכרת המטריה...

פשוט חוסר הבנת המצב... לדראג אתה לא צריך ביטוח? לא צריך רישוי לשינוי הרכב? קשקשן עם תעודות אתה!!

ברגעים כאלה אני מבין את יובל - כמו פראיירים אנחנו סוחבים את כולם על הגב ועוד אח"כ חוטפים ביקורת. אוי אוי אוי...., הוא לא יבוא....., מה נעשה קובי? אתה מבין עם מה יש לך עסק, קובי? כל אפרוח בן יומו - שאפילו לא טרח לקרוא את הצעת החוק ולהבין את משמעויותיה - מרשה לעצמו להשתלח בחריפות במי שסוחב אותו על הגב. ממש משל העקרב והצפרדע....

לא משנה מה היית עושה עבורו - הוא היה עוקץ - גם אם זה אומר שהוא יטבע...

שנאמר, סייג לחוכמה שתיקה ולטיפשות על אחת כמה וכמה...

חוצפה...

אלון.

פורסם

אני חוזר פעם נוסת בשביל אנשים כמו מקס המשוגע/מטורף/כועס (מד?-מקס):

 

החוק טוב לכולם - מי שרוצה הסברים יותר מפורטים - למה החוק הזה טוב גם לו (אפילו אם הוא רק רוצה להשתולל עם הרכב של אבא במסלול מסודר) מוזמן למפגש ביום ראשון. חוץ מהסברים על תחום הראלי - יינתנו הסברים על החוק ועל מהלכי עמותת הנהגים. מי שרוצה לתת עיצות או להאיר עיננו לנקודה שלא ראינו - מוזמן גם להעביר ביקורת בונה - ואני מבטיח התייחסות רצינית.

מי שחושב שזה על הזין שלו - כמו מר מד-מקס המכובד - שימשיך לעבור על החוק במנחתים שוממים עד שיום אחד יקרה משהו...

אלון

פורסם

קראתי את כל השירשור שוב ומה שיש לי לומר:

 

 

תרבות מוטורית ישראלית במיטבה..

 

ותחשבו על זה! :idea:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
קראתי את כל השירשור שוב ומה שיש לי לומר:

תרבות מוטורית ישראלית במיטבה..

 

ותחשבו על זה! :idea:

תרבות ישראלית במיטבה..

:bugeyed:

 

מקס המשוגע/מטורף/כועס (מד?-מקס):

All of the above וגם יפה בטירוף

 

 

אלון,

תחזור אחורה ותקרא את כל הטרד הזה. תוך כדי הקריאה, תדמיין לעצמיך שאתה סתם בן אדם שאוהב לראות מירוץ מכוניות (לאו דווקא ראלי) ומדי פעם להשתתף בארוע מוטורי כנהג חובבן. אני לא ביקשתי מכם כלום (להיפך , אם קראת את תגובתי בעמוד 3) רק פירגון מצידי.

 

עכשיו שים לב לזלזול שלך ויובל ודני ונדב לכל מי שלא "איתכם" ... מי שלא בין ה 25 הרשומים בעמותה. מדבריך אני מסיק שאני אמור לחגוג את יום הולדתך בקלנדר המוטורי כ"ישו של הספורט" שבלעדיך אין לי כלום ואני גם לא שווה כלום. כאילו כל מי שלא איתך הוא נגדך.

 

רק אמרתי (בצורה קצת בוטה) שכבר לא איכפת לי באופן אישי אם זה יעבור או לא.

 

אבל ,בתור מנהל אחד המועדוני רכב היותר גדולים בארץ - שלא שייך לשום עמותה או אירגון ....אני באמת מאחל לכם הצלחה עם החוק.

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם
תרבות ישראלית במיטבה..

:bugeyed:

 

All of the above וגם יפה בטירוף

 

 

אלון,

תחזור אחורה ותקרא את כל הטרד הזה. תוך כדי הקריאה, תדמיין לעצמיך שאתה סתם בן אדם שאוהב לראות מירוץ מכוניות (לאו דווקא ראלי) ומדי פעם להשתתף בארוע מוטורי כנהג חובבן. אני לא ביקשתי מכם כלום (להיפך , אם קראת את תגובתי בעמוד 3) רק פירגון מצידי.

 

עכשיו שים לב לזלזול שלך ויובל ודני ונדב לכל מי שלא "איתכם" ... מי שלא בין ה 25 הרשומים בעמותה. מדבריך אני מסיק שאני אמור לחגוג את יום הולדתך בקלנדר המוטורי כ"ישו של הספורט" שבלעדיך אין לי כלום ואני גם לא שווה כלום. כאילו כל מי שלא איתך הוא נגדך.

 

רק אמרתי (בצורה קצת בוטה) שכבר לא איכפת לי באופן אישי אם זה יעבור או לא.

 

אבל ,בתור מנהל אחד המועדוני רכב היותר גדולים בארץ - שלא שייך לשום עמותה או אירגון ....אני באמת מאחל לכם הצלחה עם החוק.

קודם כל רשומים הרבה יותר מ 25. הרבה יותר. מיוצגים יותר מ 1000 להערכתי.

בנוסף, אני באמת מזמין אותך להפגש איתי מתי שתרצה - אם לא תשתכנע שהחוק טוב לך (לדראג, לימי מסלול, לגימיקאנות מהירות) אני אוכל את הכובע שלי.

ביום ראשון - אני עורך מפגש סינון לנווטים פוטנציאלים במפרץ חיפה - יהיו שם עוד אנשים שרוצים להבין מה קורה בנושא הזה כרגע בארץ - תצטרף (אולי תעשה איתי גם סיבוב בשטח) ותראה למה אתה טועה - לדעתי.

לגבי התגובות התוקפניות שלי ושל דני לוי: אז דני לוי יכול לדבר בזכות עצמו! אני יכול רק להגיד שאני מגיב בתקיפות כשאני רואה ביקורת הנובעת מחוסר ידע שכל מטרתה לעקוץ בייחוד אם היא מגיעה מבעל אינטרסים סמויים (ויש כאלו) או ממישהו שאנחנו עושים עבורו את העבודה והוא - למרות שאינו מוכן לתרום כלום - נתלה על הגב שלנו כשאנחנו מעבירים אותו את הנהר לארץ המובטחת - ועוד מעיז לעקוץ אותנו בסוף (או לקראת הסוף).

אני אומר שוב - לא קיים מצב שמישהו ישאל אותי שאלה עניינית או יעביר ביקורת בונה ואני לא אתייחס בכל הרצינות והכבוד הראוי!

מילה לגבי דני לוי - כמה זמן (לדעתך) בן אדם יכול להתנדב להוביל מהלך מכספו (לפחות בהתחלה) ועל חשבון זמנו וללא שכר (עד היום) ולספוג כל הזמן ביקורת עוקצנית בלי להחזיר קצת...

אז לדעתי מותר לו. אני רק יודע שאני - לא הייתי רוצה להחליף אותו ולעמוד בשורה הראשונה (גם ההמצאות בשורה השנייה קשה לי היום).

באמת שאישית, אין לי שום דבר נגד אף אחד מפה - את רובם אינני מכיר...

אבל קצת כבוד מצד המבקרים לאלו שסוחבים גם את המבקרים על גבם - לא היה מזיק לאף אחד.

אלון

 

דבר נוסף - בתור מנהל מועדון רכב - אתה חייב לעצמך וגם לאלו שאתה מייצג כראש המועדון - להכיר את החומר יותר טוב ממה שאני מתרשם שאתה מכיר כרגע.

אני מוכן להעביר לך את הצעת החוק ואת כל הפרוטוקולים של הדיונים בועדת הכלכלה של הכנסת. ד"א - רובם מפורסמים ברשת.

אלון

פורסם
רק ש... לנהגי ראלי לא צריכים לבנות שום מסלול. אתם רק צריכים לסגור קצת שטח חקלאי כ"סטייג" כל פעם במקום אחר עם תנאי עבירות שונים והופ הופ הופ יש מירוץ.

אחת הסיבות שנהגי הראלי הם הנהגים היחידים מכל הנרדפים שהם בערך מקצועיים בארץ זו העובדה שלא צריך מסלול מוסדר! כך אפשר להמשיך להתחרות בהחבא כל פעם במקום אחר. בעולם הגדול, אחד מענפי הראלי הוא אספלט! ואני מבטיח לך שהרבה מנהגי הראלי היו רוצים גם לנהוג על מסלול, אני חושב שאפילו חלקם היו מעדיפים אספלט! אגב, כשהחוק יעבור יהיו מסלולי ראלי קרוס וראלי ספרינט ועוד רבים ושונים עבור נהגי הראלי (עפר).

קח את אלון (CTI) לדוגמא, אם יש מירוץ אספלט, האוטו שלו מוכן תוך שעתיים עבודת מוסך, כל מה שצריך זה להנמיך מקדימה(משהו אמר סט של קוילאובר) להוריד שתי שיניים מאחור להחליף צמיגים והופה! האוטו מוכן למסלול!

שתקתי וקראתי את כל הטרד הזה מההתחלה ועד הסוף , פעמיים. לכם "אנשי הראלי" לא מגיע התמיכה של העם.

שוב, כולם יראו שיהיה יותר טוב אחרי שהחוק יעבור!!! אפילו אם זה רק יגרום ליבואנים להביא רכבים ספורטיבים לאולמות התצוגה (ולכביש גם!!!), וזה יעשה הרבה יותר

 

אנחנו, הנהגים החארות "פאראזיטים" והנחותים מכם בכל, שרק רוצים AUTOX (ג'ימיקאנה) - שאפשר ברכב הפרטי ללא כל שינוי או תוספת ROLLBAR או קלוב, או שמעוניינים ב DRAG שמספיק שאסים קסדה על הראש (ברמת ה STREET LEGAL CAR) נחכה לדור הבא..... או למשיח כנראה.

 

החוק שלכם יעבור או לא יעבור....על הז*ן שלי. אני את הספורט "העממי" שלי אמשיך לעשות כימי כיף במסלולים ומנחתים אי שם בארץ.

 

 

קובי, לא אגיע ביום רביעי

 

בברכה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

שבוע טוב לכולם,

 

קראתי את כל התגובות האחרונות, אומנם אני שייך לעמותת הנהגים אבל יוזמת "מסע לקידום חוק הספורט המוטורי" היא יוזמה פרטית ואישית שלי שלא קשורה לעמותת הנהגם ומתוך אהבתי למכוניות, מרוצים ונהיגה תחרותית מכל סוג שהיא ראלי, קרטינג, מסלול, ג'ימקאנה, דראג ועוד...

בחלק מהענפים אני לוקח חלק ובשאר אני אשתתף בעתיד.

 

יחד עם זאת אין להוריד בערך העמותה ולהפך יש להעריך אותה כ-5 שנים העמותה פועלת ע"י בג"צ, עו"ד, לוביסטים, ישיבות אין ספור והשקעה כספית מצד כל חברי העמותה עד לקבלת הקריאה הראשונה.

 

לאחר ועדת הכנסת האחרונה שהגעתי למסקנה (אני בעצמי) החלטתי שצריך לעשות מעשה מעבר לצינורות המקובלים שהעמותה נקטה וכחובב רכב מורעל כמוכם, כמובן בלי שום קשר לעמותה או לראלי החלטתי בצורה חוקית ומתורבתת לעשות מה שעושים במדינה דמוקרטית וזה הפגנת נוכחות וזריקת עידוד לממשלה בנוכחות פיזית של קומץ די גדול של חובבי רכב עם כל "השואו" מסביב והבעת תסכול ואמירה של העם שאכן יש מקום לספורט מוטורי ועסקת החבילה שהממשלה תעשה היא, חוק תמורת ירידה בתאונות דרכים, שיפור הכלכלה, הורדת תסכול מהנהגים למקומות בטוחים יותר, שיפור התיירות טעויות שיעשו היום על המסלול בתנאים מבוקרים ימנעו את התאונות של מחר (אפרופו ימי מסלול).

 

אומנם בתגובות האחרונות, שחלקם חבריי, ניסו להסביר לכם לפעמים קצת בתוקפנות מפני שהנושא קצת מכעיס כי בכל זאת הם תרמו גם זמן וגם כסף לנושא החוק ולפעמים יש אנשים שלא מעריכים את זה כל כך.

 

אני פניתי לראשי המועדונים ולא ביקשתי כסף אלא רק תמיכה של הפגנת נוכחות,

אינני יודע כמה כסף או זמן השקיע כל אחד מראשי או מחברי המועדונים לטובת חוק הספורט המוטורי אבל כרגע זה כבר לא כל כך חשוב כי קריאה ראשונה עברה וכל תרומה גם אם כי הקטנה ביותר לאוו דווקא בכסף תיתן דחיפה לקריאה השנייה והשלישית ולא משנה כרגע על איזה בסיס יהיה החוק כי כבר עברה הקריאה הראשונה על סעיפיה יהיו אשר יהיו אבל מה שבטוח היא תהיה מנוף לכל חובב ספורט מוטורי באשר הוא לאחר שיעבור החוק כל אחד וכל גוף יוכל לדרוש לשנות דברים שלא נראים לו אבל על בסיס חוק ולא על משהוא באוויר.

 

דרך אגב דני לוי הוזמן לפגישה בדיוק כמו שאר ראשי המועדונים מהסיבה היחידה שהוא גם ראש מועדן, עמותת הנהגים הפגישה נועדה ללכד את כולנו ולתכנן את המסע לקידום חוק הספורט המוטורי שהוא האינטרס האישי של כל אחד ואחד מאיתנו, אז אנא תתעשתו ותנו עוד פוש אחרון לחוק המיוחל ואז נפגין את כל היכולות על המסלול ולא על גבי הפורום.

 

 

שלכם קובי כהן

פורסם

חברים יקרים

 

הודעות פרטיות ,טלפונים ,הביאו אותי להבהיר ,שיהיה ברור לכולם , ואם תקראו את שכתבתי בתגובותי הקודמות לא תמצאו סתירה

בלית ברירה ומכיוון שברור לי שלא יהיה אפשר לקיים תחרויות בישראל בלי שיהיה פה חוק ספורט מוטורי ,כולם בעד חוק הספורט המוטורי,

מכיוון שברור לי שכל נסיון לשנות את החוק יעכב אותו להרבה זמן אינני בעד לנסות ולשנות אותו כעת ,

אני מעריך את היוזמה של עמותת נהגי המרוצים ,בנסיונות לאשר את החוק ,

אולם -

במסגרת החוק כמו שהוא ישנם דברים לא סגורים ,שיצטרכו להסגר במסגרת וועדת הכנסת ,

כגון - מי תהיה הרשות הממשלתית ? אין לנו שליטה ,

מי ואיך תהיה מורכבת ההתאחדות ?אפשר לקבוע זאת כעת במסגרת הדיונים על החוק ,

לדעתי ולדעת אחרים שגם השמיעו את דעתם בוועדה אין לאחד את כל הספורט תחת

התאחדות אחת כוללת ,כל ענף צריך שיהיה לו התאחדות משלו,נכון שבחו"ל זה עובד אחרת ,אבל

שם עובדים לפי תקנונים בינ"ל ,לא תחת חוק ספורט מוטורי

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

מרשל

 

יפה שאתה בעד ובעד וכל הזמן בעד, עד כדי כך שיוצא שלא רק שאתה בעד אלא לצערי גם לא מבין, קורא את מהות החוק לא מבין בו, וכנראה מסתתרים מאחורי "עלק" רצונך הכנה לעזור (מעניין איפה היית כל השנים)

אינטרסים אישיים.

כתוב בחוק בפירוש וכבר אמרתי זאת ואתה כמובן מתעלם מזה, כל הזמן שההתאחדות או ההתאחדויות

יבחרו ע"י השר הממונה על החוק, היום זה לימור ליבנת, מחר זה מישהו אחר.

אין סמכות לועדת הכנסת לדון בזה אלא אם כן האינטרס שלך ושל שולחיך היא לתקוע את החוק לעוד 5 שנים.

השר הממונה לא יאבד מתחת ידו את הכוח של הרשות לאשר את ההתאחדות או ההתאחדויות שיקומו.

תפקידי הוא לדחוף להעביר את החוק בעזרת שולחיי שאתה כה גאה לזלזל בהם (25 ).

אותם חברים מכספם הפרטי הביאו את המצב לכזה שאחד כמוך יוכל להקים אפילו אתר פרטי

ואתה ,אחד בפה אחד בלב, חתרן ששואל שאלות מונחות (ולי אל תספר סיפורים) ומצד שני נופת צופים

לקוראי הפורומים.

אני חוזר ואומר מצידי שיקומו 345 התאחדויות שיריבו, יתווכחו, יתפצלו, ויפלו טרף לשרלטנים, ובעלי ממון

את המערכת הממשלתית אני מלווה על חשבוני האישי אדון מרשל 5 שנים (לא ראיתי אותך שם אצבע לעזרה) והם מחכים תאמין לי רק לאנשים כמוך לתקוע את החוק שבלאו הכי הוא לא בזיין שלהם.

אז מר מומחה שלי לספורט מוטורי? התאפקתי לא לענות לך עד עכשיו ואני גם לא אגיב לך על

תגובתך, מראש!!

לו היית נקי כפיים היית מצטרף או מציע עזרה אמיתית למובילי החוק, אבל אני שוב אומר לך ולא נסוג

יש לך אינטרס לא ציבורי ואתה משתף פעולה עם גורמים אינטרסנטים ואני אחשוף את זה מבטיח!!

מי נותן לך תעודות FIA לקורס מרשל????????

מירוצי מכוניות

פורסם

דני

אתה מפתח קונספירציות שלא קיימות ,אף אחד לא שולח אותי ,אני נפגש עם כולם ,כולל אותך

(ויש עוד כמה שלא הספקתי)

לו רציתי "לתקוע " את החוק ,הייתי כותב למשרד המשפטים שמרכז כרגע את דעות הנוגעים בדבר ,ובא לישיבת הכלכלה של הכנסת ומשמיע את הדברים,

אני מאמין בדרך שלך - לתת לחוק לעבור ואח"כ לשנות אותו ,

 

אולם אתה מוביל כרגע למשהו שיהיה קשה לשנותו ,ועלול לפגוע בקטגוריות אחרות ,

 

אני פונה אליך פה, כיוון שפה אני לא תוקע שום דבר,אומנם הם בנגוד לדעתך, אבל מקווה שתשנה את דעותיך ,מה אתה רוצה להיות יו"ר ההתאחדות של הספורט המוטורי עלח כל ענפיו ? אתה רוצה להיות אחראי על תחרויות הראלי רייד ? הדראג ?הספרינטים? המוטוקרוס? הסופרמוטו ? ועוד 10 קטגוריות ?

מצ"ב הודעת וועדת הכנסת האחרונה

http://www.knesset.gov.il/spokesman/heb/Result.asp?HodID=5671

 

מקווה שבמשך החג תעלה אצלנו באתר מרשל כתבה ,עם החוק ,והלינקים הרלוונטים לנושא

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם
טוב,

 

ביום ראשון הקרוב, ערב חג השבועות,

בשעה 12:00 ייתקיים מפגש ראשון,

אלון

 

ע"מ להיערך בצורה טובה (כמות מקומות מוגבלת) - נא לאשר הגעה מראש בהודעה פרטית אלי עד מוצאי שבת בחצות.

אלון

מה ניגמר? מה היה?

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...


×
×
  • תוכן חדש...