Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלון, נסה להבין..

רבים מהמשתתפים בתחרויות השונות (בין אם נקראות "מסע ניווט" או "מסע עבירות" ובין אם "אימון"), לא רוצים להיות חלק מהעמותה.

יש לזה סיבות שונות-

חלקם הם חובבנים, שמשתתפים עם רכב כמעט סטנדרטי (טוב, נו, אסור לעשות שינויים מבניים ברכב בארץ הקודש, אז אפילו בתקנון של ליגת הראלי רייד אסור להתקין כלוב), ולא משתתפים באופן רציף בתחרויות.

חלקם לא רוצים להיות חלק מהתאגדות שנראית למתבונן מבחוץ כמיועדת לענף ספורט אחד בלבד, והוא דווקא זה שיש בו הכי מעט נהגים או משתתפים קבועים.

חלק קמצנים.

חלק סתם חארות.

לחלק אין גרוש על התחת (את כל הכסף שלהם נתנו לי לבנות להם רכב).

חלק סולדים מפוליטיקה של עמותות.

חלק לא רוצים להיות חלק בשום התאגדות שהיא (כמו גראוצ'ו מארקס, ולהבדיל, לא מעט אנארכיסטים)

וחלק אולי לא סובלים את ראשי העמותה באופן אישי.

 

(ואני? אני בכלל פוחד לנהוג, וטיפוס לא תחרותי מטבעי.. )

 

אבל בסוף בסוף... בשורה התחתונה... יש יותר ספורטאים שלא חברים בעמותה, כולל כאלו שמתחרים ומצליחים בחו"ל, מכאלו שכן.

 

וגם הם- עושים למען הספורט המוטורי. עצם זה שיש תחרויות, ויש מאות משתתפים, ויש אלפי צופים, ויש סיקור בטלוויזיה, ואפילו יש שוטרים בשכר שחוסמים את הכביש... כל זה יוצר תרבות מוטורית. בלי זה- הערוץ של הפעילות הפרלמנטרית היה נשאר משהו איזוטרי, בלי תמיכה מה"עם".

 

תבואו לראלי חרמון אילת. תבואו לאירוע העבירות בעמק בשבועות. אם תראו- אולי תבינו.

 

אסף.

  • תגובות 281
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

"עצם זה שיש תחרויות, ויש מאות משתתפים, ויש אלפי צופים, ויש סיקור בטלוויזיה, ואפילו יש שוטרים בשכר שחוסמים את הכביש... כל זה יוצר תרבות מוטורית."

 

מאות משתתפים?!

אלפי צופים?!

סיקור טלוזיה בתשלום?! ע"ח...............!

ושוטרים בשכר ?!

 

ראלי רייד אחרון

15 מכוניות

0 צופים

אני יודע מי שילם את הטלוזיה אתה יודע? תסתכל טוב בערוץ 5 שישודר!

לכדורגל משלמים עבור הזכות לשדר אנחנו משלמים לערוץ 5 שזה לא בדיוק ערוצים 2,10,1

שיעשה טובה וישדר ראלי של 15 מכוניות.

 

אלון ידידי החברה ישלמו רק לאחר שיסגרו את המירוצים " החוקים " סליחה ניווטים

המכוניות יעצרו במשטרה ומשרד התחבורה יוריד אותם מהכביש בקיצור ראלי דורות שלנו

דצמבר 2003 ואז נראה איך מכוניות במיליוני שקלים יושבות בחניה בלי יכולת לזוז ונהגי

הניווט מבקשים סליחה.

חוק המירוצים יעזור לכולם גם לגיפ של .............שנקנה כרכב שירד מהכביש ומתחרה

היום בצורה חברית בליגה חוקית עם שוטרים בשכר ללא רשיון אירוע ללא ביטוח ללא ביטוח לרכב

ועוד ועוד.............................

 

אני מתחיל להאמין שאנחנו באמת דפוקים ולא מבינים כלום אריה צודק 25 טיפשים

מול מאות .

יובל מלמד

פורסם
אלון, נסה להבין..

 

 

 

ממש מבין את ההסברים שלך - בכנות. אבל, זה לא מצדיק בעיניי את ההשתמטות. אם הם כלכך הרבה - שירשמו ויחליפו את ראש העמותה - שיבחרו, יצביעו, ישפיעו - יתנדבו לעלות לכנסת לדיונים - יש הרבה מה לעשות. ביום שבראלי רייד כזה יפגע מישהו - שנוסעים 120 ק"ש בשטח בלי כלוב זה יכול לקרות (ואל תגיד לי שהם לא אמורים להגיע למהירויות האלו - כי ממה שכן ראיתי בנושא - יש כאלו שנוסעים גם מהר מזה בקטעים מסויימים) - זה יהיה הסוף של הספורט המוטורי לכולנו.

בעיניי זו התנהגות ממוצעת - אם אני לא חייב - למה שאני יתרום מכספי?

המחשבה הזו - היא מכוערת בעיניי.

למרות זאת - אני מקבל את הערותיך - ובטח לא בסדר מצידי שהכללתי את כולם - אבל הביקורת שלי, נכונה (אני עדיין חושב) כלפי רובם.

אלון

פורסם

יובל

אלפי צופים כן ! תשאל את חבר שלך ,הנווט שלך בראלי חרמון אילת ,כמה אנשים באו לצפות ביונדאי אקסטרים במודיעין?17,000 צופים !

שוטרים מכוונים בשכר -כן ! היית מגיע ,היית רואה

 

מאות מתחרים כן ! איך אני יודע ? אני שולח להם מיילים אחרי תחרויות ,עם גלריות ותמונות מהתחרות,

 

אלון -

למה הם לא נרשמים לעמותה ? לא רוצה לפתוח פה מלחמה, אני מזמין אותך לבא איתי ברכב, ב16/6 ,מבטיח להכיר לך את כולם ,תעשה סיבוב דבר עם האנשים ותבין ,גם מי שקורא את השרשור הזה מבין

 

נ.ב -לא כתבתי בשום מקום שאני מתיימר לדבר בשם כולם ,אני חבר של כולם ,אבל אצלנו כל אחד מדבר לעצמו

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

.....

נ.ב -לא כתבתי בשום מקום שאני מתיימר לדבר בשם כולם ,אני חבר של כולם ,אבל אצלנו כל אחד מדבר לעצמו

וככה יכול להתקיים בכולנו הפסוק - "הפרד ומשול"....

כל כך הרבה נהגים - היו מצטרפים - הם היו נותנים את הטון - ולכן אני לא מקבל שום הסבר...

 

אני אשמח להצטרף לאירוע - אם אוכל...

תודה על ההזמנה...

 

אלון

(עדיין בריתחא - בעיקר בגלל שעדיין אין חוק)

:wink:

פורסם

ראלי במוקעטה...כן כן במוקעטה!!! עוד כמה דקות בחדשות 10

אם זה לא היה עצוב הייתי מתפוצץ מצחוק,אצלהם כן ואצלנו לא!!!!!

 

קובי כהן

פורסם

מפרוטוקול ישיבת הועדה מה-30/5/05

 

דני לוי:

 

 

כיוון שלדעתנו הכלים הספורטיביים צריכים לקבל רישוי מיוחד לכלי ספורטיבי, ברגע שהוא ייכנס לארץ יצטרכו לבדוק אם הוא עומד בתקינה הספורטיבית.

 

 

 

כלומר לי לך ולו, אלו שאין להם כסף לשתי מכוניות (האחת לכביש והשניה למסלול, בניגוד ל"ימי מסלול") החוק הזה לא נועד לנו, אלא לאותם יחידי סגולה שיש להם יכולת ורכבים מסוג זה. החוק הזה הוא להם ולא לנו. אז לא צריך להתרגש יותר מידי.. לא הפגנות, לא התארגנויות, ולא עאמיאת. אם כל אלו שהחוק נוגע להם ילכו להפגין - לא צריך אפילו אישור משטרה בשביל כמות האנשים שם.

 

עשירים לחוד, ימי מסלול לחוד. זאת כותרת מתאימה לחוק הזה.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם

לא צריך להיות רוטשילד כדי לעמוד בזה! רק צריך להיות שרוף!!! די להתלונן. החוק טוב לכולם, הספורט יתפתח לכל ענפיו!!! גם ימי מסלול גם רכבים שכורים גם קורסים אימונים ועוד!!!

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם
מפרוטוקול ישיבת הועדה מה-30/5/05

 

דני לוי:

 

 

 

כיוון שלדעתנו הכלים הספורטיביים צריכים לקבל רישוי מיוחד לכלי ספורטיבי, ברגע שהוא ייכנס לארץ יצטרכו לבדוק אם הוא עומד בתקינה הספורטיבית.

 

 

 

כלומר לי לך ולו, אלו שאין להם כסף לשתי מכוניות (האחת לכביש והשניה למסלול, בניגוד ל"ימי מסלול") החוק הזה לא נועד לנו, אלא לאותם יחידי סגולה שיש להם יכולת ורכבים מסוג זה. החוק הזה הוא להם ולא לנו. אז לא צריך להתרגש יותר מידי.. לא הפגנות, לא התארגנויות, ולא עאמיאת. אם כל אלו שהחוק נוגע להם ילכו להפגין - לא צריך אפילו אישור משטרה בשביל כמות האנשים שם.

 

עשירים לחוד, ימי מסלול לחוד. זאת כותרת מתאימה לחוק הזה.

הנה עוד דוגמא לאדם שלא קרא את השרשור למה אי אפשר רכב שמיועד למירוצים ויום יום גם יחד.

אבל מה, הוא חכם מכל - יוצא בקביעות נחרצות.

אדון אנזו - מירוצים לא עושים בלי רולבאר ועוד הרבה דברים. עם רולבאר - לא נוסעים בלי קסדה - זה שווה מוות בטוח בתאונה קלה אפילו. ביום יום לא תסע עם קסדה - נכון?

בקיצור יש עוד אלף סיבות. קודם תלמד את הנושא - אח"כ תתבטא בזלזול מופגן...

אלון

פורסם

ועוד דבר - כן ! רכב ראלי תקני ובטיחותי יעלה הרבה כסף - אין קיצורי דרך בבטיחות - אפילו שכבודו רוצה להתחרות עם רכב רגיל על המסלול או לחילופין לסוע עם רכב מירוץ ביום יום.

 

 

דבר אחרון - החוק לא פוסל ימי מסלול עם רכב פרטי. ימי מסלול אינם מירוצים - לידעתך, אנזו.

 

אלון

פורסם
לא צריך להיות רוטשילד כדי לעמוד בזה! רק צריך להיות שרוף!!! די להתלונן. החוק טוב לכולם, הספורט יתפתח לכל ענפיו!!! גם ימי מסלול גם רכבים שכורים גם קורסים אימונים ועוד!!!

תספר לו בכמה כסף הצלחת להעמיד רכב ראלי תקני....

אולי הוא ירגע!

אלון

פורסם

טוב,

 

ביום ראשון הקרוב, ערב חג השבועות,

בשעה 12:00 ייתקיים מפגש ראשון, ב - י.ש. מוסכי גליל בע"מ - במפרץ חיפה, רחוב האשלג 19 מול קניון לב המפרץ שיכלול הסברים ויתכן גם הדגמות בשטח לגבי עניין החיפוש אחר נווט.

מוזמנים להגיע גם אחרים המעוניינים לקבל הסברים על מהות מירוצי הראלי בארץ, על מצב החוק, על הצטרפות לעמותת הנהגים, על הצטרפות כמרשלים וכדומה.

במפגש יוצגו 3 מכוניות שנבנו אצלנו למירוצי ראלי (106 ראלי 1.3, 106S16 ו - 205GTI1.6).

ייתכן שיוצגו מכוניות נוספות.

בנוסף אלי, אנסה להביא למפגש נהגים נוספים - כגון, מישל גדז', קובי כהן, ישראל הלפרין ואחרים. (היות ועדיין לא ביקשתי מהם - ייתכן שבסוף תתקעו רק איתי).

מפגש נוסף יערך בהקדם - הודעה תמסר בפורום.

 

אלון

 

ע"מ להיערך בצורה טובה (כמות מקומות מוגבלת) - נא לאשר הגעה מראש בהודעה פרטית אלי עד מוצאי שבת בחצות.

אלון

פורסם

אריה ידידי הצעיר התחרתי במודעין ! אבל אתה לא יודע, למה ? כי בתקופה ההיא עוד לא נולדתה !

 

בתחום המוטורי.

 

איש האינטרנט הכל יכול אריה-מרשל

יובל מלמד

פורסם

יובל ידידי המבוגר (אני רק בן 36 )

 

זה שלא התחרתי במודיעין זה אומר שלא היו שם 17,000 צופים?

למה אתם חייבים להגיב בנסיונות הכפשות אישיות לכל שאלה עניינית?

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם
לא צריך להיות רוטשילד כדי לעמוד בזה! רק צריך להיות שרוף!!! די להתלונן. החוק טוב לכולם, הספורט יתפתח לכל ענפיו!!! גם ימי מסלול גם רכבים שכורים גם קורסים אימונים ועוד!!!

החוק טוב לכולם? תראה לי פיסקה אחת בחוק שהיא טובה ל-כ-ו-ל-ם. איפה האדם הממוצע עם ה"לנטיס של אבא" נהנה מהחוק? אני אענה לך : הוא יהנה מלשלם 50 ש"ח בכניסה לצפות ברכב הייעודי שלך, ימשיך להזיל ריר, ויחזור לכביש הציבורי להשתולל.

 

אני לא נגד החוק (טוב אולי קצת, אבל זה לא קשור), אני רק רוצה שתסירו את הצביעות שלכם כשאתם מבקשים את כל העדה לרוץ אחריכם להפגנות. בשביל מה אני והוא והיא נלך להפגין? בשביל שיבנו לקומץ מסלול שאנחנו לא נהנה ממנו. נקודה.

 

זה כמו שאני אלך להפגין עבור בניית קיוסק בדימונה כשאני גר בחיפה. ואתם עוד אומרים לי שאם יהיה קיוסק בדימונה, זה יביא לבניית מתנ"ס בחיפה.

 

אז אולי חלקכם אומר את הדברים בפנים : החוק נועד למירוצים ללא רכבים דואלים, ואין לו קשר לימי מסלול, ושאם בא לנו לעשות משהו אז שנלך להקים עמותה.. בסדר. אבל לא לבקש להפגין עבורכם, לפני שתצעקו : החוק הזה לא בשביל "עמך".

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...


×
×
  • תוכן חדש...