Jump to content

יובל מלמד

  • הודעות

    204
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יובל מלמד

  1. כולל רישוי: , GT , STI V-5 RACE READY
  2. למכירה החל מ 80000 שח
  3. תמונות
  4. תמונות
  5. רתמות בטיחות 4 נקודות חדשות לגמרי (שנת יצור 2012), מאושרות תקן FIA, של חברה איטלקית מפורסמת .... (לא אפרט את שם החברה), במחיר 795 שח + מעמ בהזמנה מרוכזת של 10 יח
  6. יש רישוי כלי תחרותי S100045
  7. ידידי מה שכתוב פה לא יתכן ! יש רישיון יבוא, יש תקן, בזה נגמר העניין ! ואם היבואן לא מסדר לך זאת במשרד התחבורה - כסף חזרה ! אולי הסיפור קצת שונה ?
  8. הסכומים שנקבעו ע"י היועץ ביטוח סבירים בהחלט - ממש לא בשמיים ! גם בהשווה לאירופה עדיין זה לא משנה את העובדה שיש קושי להשיג ביטוח ויש חשש למחירו כי בניגוד לאירופה 1. מספר הספורטאים קטן מאד 2. בישראל מספר קטן של חברות ביטוח 3. חוסר נסיון ישראלי \ חוסר היסטוריה ביטוחית \ לקיחת סיכון ע"י המבטח עכשיו מי אשם בכל זה ? אף אחד דני לוי זאת פשוט המציאות שיש צורך להתמודד איתה היכן אתה טועה: המומחית שלך הבטיחה ביטוח והיום אין , אתה מדבר שנים על ביטוח יש לי ויש ומסמכים ואירופה ובלללה פרסם פה את המסמכים " שהצגת " , בישיבת אירדא המפורסמת אמרת רק התאחדות אחת ביטוח אחד ! זוכר ! יובל מלמד אמר אופנועים לחוד מכוניות לחוד , אופנועים זאת בעיה , מה אמרת בישיבה האחרונה ברשות, לאופנועים לא ניתן לעשות ביטוח ! רק מכוניות - מה קרה דני אז היה לך אינטרס להתאחדות אחת שבראש - מלך הספורט המוטורי תגיד אתה באמת מאמין בכל רגע נתון במה שאתה כותב ?
  9. מי שברשותו רישיון סחר לחלקי חילוף של משרד התחבורה יודע היטב ! האם מה שהוא מוכר מורשה או לא ! השאלה איזה אינפורמציה מקבל הלקוח ! אם בולמים בצבע סגול הגיעו במסגרת אישור משרד התחבורה לא יעזור לשום שוטר ושום בוחן ! נכון זה מעצבן לקבל הורדה על מוצר חוקי אבל עדיין לא נתקלתי כיבואן במוצר שלא חזר לכביש במידה וסופק רישיון יבוא למוצר מאושר משרד התחבורה. לגבי מכוניות ראלי עם מספר צהוב ? יש כאלה ? אולי בודדים, עדיין לא מכיר מי שנוסע עם רכב ראלי בכביש. בעקבות החוק למכוניות מירוץ יהיה רישיון והמכוניות המשופרות עדיין ישארו לא חוקיות
  10. השוטרים ובוחנים שהגיעו לרישפון כלל לא התענינו ברכבי הראלי ! לא שאלו כלום , ולא ביקשו כלום ! הם הגיעו לחפש רכב מספר צהוב משופר, ספציפי. בדיוק כמו שהם עושים בשבועות האחרונים בכל שטח מדינת ישראל. היה איתם כתב שהתרשם ממבחר מכוניות הראלי ומהסדנא שבונה אותם ! מחוסר הבנה כתב מה שכתב ! את השוטרים לא עניין לא הסדנא ולא מכוניות הראלי ! עם כל האהבה למכוניות משופרות לא כולן טובות לא כולם בטיחותיות וחלקן בהחלט סכנת נפשות לראות רכב בדינו עם 500 כ"ס וברקסים של רכב המקור פיאט עם 100 כ"ס ....
  11. חפשתי איזה חומר מהפרוטוקולים של ועדת חינוך ומצאתי זאת מנובמבר 2005 , החוק עבר בדצמבר 2005 שימו לב לפרוטוקל אין לאיש מהספורט המוטורי,( דני , אמציה, גיא, אהוד ) עו"ד רון דרור,עו"ד אופיר מנצ'ל ונציגת הביטוח אמירה דבר לומר ? הכל דבש ! פרוטוקול: http://www.knesset.gov.il/protocols/data/rtf/chinuch/2005-11-29-01.rtf מישל ? אריה \ מרשל : מה נגיד בבית משפט היום נגד החוק נכחנו ! הסכמנו ! שתקנו ! נוכחים בדיון: הכנסת השש-עשרה נוסח לא מתוקן מושב רביעי פרוטוקול מס' 510א מישיבת ועדת החינוך, התרבות והספורט שהתקיימה ביום שלישי כ"ז בחשון התשס"ו (29 בנובמבר 2005), שעה 15:00 סדר היום: הצעת חוק הספורט התחרותי בנהיגה, התשס"ג-2003, חה"כ אהוד רצאבי ואח', פ/1227 נכחו: חברי הוועדה: אברהם פורז – היו"ר משולם נהרי גילה פינקלשטיין מוזמנים: חה"כ מתן וילנאי חה"כ אליעזר כהן ד"ר שוקי דקל – מנהל רשות הספורט, משרד החינוך, התרבות והספורט עו"ד רינת שפרן – הלשכה המשפטית, משרד החינוך, התרבות והספורט עו"ד שירלי אבנר – משרד המשפטים עו"ד תומר כרמי – משרד המשפטים יונתן רגב – רפרנט חינוך, אגף תקציבים, משרד האוצר יואב בן אור – סגן בכיר לממונה על שוק ההון, משרד האוצר עו"ד חוה ראובני – הלשכה המשפטית, משרד התחבורה חזי יהלומי – עוזר למנכ"ל הרשות לבטיחות בדרכים פקד דנית גלעד – קצינת תביעות, אגף התנועה, משטרת ישראל, המשרד לביטחון פנים עו"ד יואל הדר – יועץ משפטי, המשרד לביטחון פנים נסים בנימין – משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה בני לוי – משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה עוזי ברנר – משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה נעמן זוהר – משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה דני לוי – יו"ר עמותת נהגי המירוצים אהוד לביא – מזכיר עמותת נהגי המירוצים עו"ד אופיר מנצ'ל – יועץ משפטי, עמותת נהגי המירוצים גיא אליתים – חבר ועד, עמותת "מוטוקרוס" אמציה גזית – יועץ בטיחות תעבורה ומירוצים אורן אמירה – ביטוח מירוצים, "מדנס" חברה לביטוח עו"ד רון דרור יועצת משפטית: מרב ישראלי מנהלת הוועדה: יהודית גידלי רשמה: דקלה אברבנאל
  12. יובל מלמד

    ימים יפים

    ברוך שליט מארגן מרוצי שטח לאופנועים מספר אחד, ובמקום הראשון.... ברוך איזה מירוץ זה ? זוכר ? אלה היו ימיים יפים !
  13. אני רציני ! מאד שוב יש להכין את הכללים לפי ההוראות - בדיוק כמו שהאחרים עושים. ההתאחדות רשאית לקבוע קטגוריות כפי שתרצה עדיין לפרוטוקול אני חוזר וכותב הדרך שלך אינה הדרך לקידום הספורט בענף ספרינט ובענף ראליקרוס\אוטוקרוס - רציני מדי, יקר מדי. לדעתי
  14. דני שים לב לרכב , ללא כלוב, עם צמיגי כביש, בקיצור גימקאנה עפר איך זה מתאים למשפט שלך " לדעתי בלי שום בעיות לפי הקטגוריות שהצענו " http://www.scca.com/event.aspx?hub=2&event=16211 באותו אתר יש תמונה של המסלול , ממש לא מסלול מירוץ- מדובר בבית ספר לנהיגת ראלי ששם מתקיימים האירועים.
  15. צודק כך צריך להיות ראלי קרוס בישראל מה המחיר של רכב כזה מוכן כאשר הוא מתפוצץ כמה עולה לתקן אותו כמה עולה פנס קדמי כזה בסובארו דני כמו שכתבת לא פעם ההתאחדות קובעת לא הרשות לנהיגה ספורטיבית- אני איתך !
  16. אהבתי !!!! יש מספר עיכובים שכולם מטופלים, עדיין ההתאחדות צריכה להכין כללים שגם זה חלק מעיכוב. ולא משנה שאינו היחידי תסכים איתי שכל אחד בתחומו צריך להשתדל לקדם ככל שניתן.
  17. 1. זלמן נמתין לתשובתך 2. מה רע בבירבורים פה כולם קוראים לא כולם כותבים 3. אני ממתין לחברים האלה שיכתבו משהו כי עם יד על הלב מי מאירדא אמר " יובל עושה לדני צרות בגלל הריב \ בגלל גבי \בגלל אגו " כולם או כמעט כולם ! 4. מאחורי הגב בחדרי חדרים בפגישות חירום כאשר יובל מלמד לא יכול להגיב כולם גיבורים אבל פה שקט ! זלמן , נכון או לא נכון ! תשובה...............................................................................................
  18. ישה לגבי אתר הרשות אנחנו משתדלים לעדכן במיידי מה שניתן - במידה ויש לך או למישהו אחר שאלה אשמח לענות. לגבי הכללים - בגלל פוליטקות של ההתאחדויות - ההתנהלות היא: - הרשות מקבלת כללים - לא משנה מי ברשות ! - הכללים חייבים להיות מוגשים לפי ההוראות - מי שעוסק בכללים הם כל עובדי הרשות לנהיגה ספורטיבית וכן היועצת המשפטית - על גבי המסמך נכתבות הערות - החומר נשלח חזרה לאותה כתובת מייל ששלחה ! לגבי פירסום כזה או אחר יש לפנות לכל ענף וענף אם רצונך בכללים של ענף הגימקנה באירדא באפשרותך לפנות לערן ג
  19. אריה סוף סוף צדיק אחד בסדום ! מישל כתב " תפסיקו " רק אירדא יכולה להפסיק זאת ! לקחת פיקוד ולפעול ושוב כאשר אין תגובה מאירדא לדברי דני לוי זאת הסכמה - שחף האם מה שדני כתב נכון? אתם לא מעבירים כי אני לא מבקש אז לפרוטוקול אני מבקש ! בבקשה שלחו ! קשה לי להתנהל מקצועית מול כללים שאיש לא שולח אריה , שחף , זה שלא משתף פעולה - יובל מלמד - ביקש פגישה עם כל מי שמתעניין בכללים , יש מועד ? עבר שבוע !
  20. לא מבין מה אתה חופר ! הכל מוכן יופי ! היכן זה ! מה מחזיק אותך מלשלוח לרשות ? רוצה לשלוח לי ישירות שלח ! אתה יודע את המייל שלי ? אני צריך להצהיר שאני רוצה אותם אתה נורמלי ? אתם התאחדות אני ברשות ! רוצים לשלוח תשלחו לא רוצים אל תשלחו בעיה שלכם ! רק דבר אחד דני כי כנראה לא הבנת ! תכתוב פה אמת ! לרשות לא נשלח דבר ממה שרשמת באדום היכן בטיחות ? קטגוריות ? ועוד ועוד ! אולי דובר אירדא - שחף יכול להסביר ! למה אחותי לא זונה.... עדיין הכדור בהתהחדות שלך !
  21. ניר אתה שואל על מה יש לריב? לא קראת את השרשור ? בבקשה האם חברי הפורום יכולים לעזור פה בהבנת הנקרא ? דני לוי כתב: 1. לפני כשעה נשלח הקובץ הראשון של התקנות המגויירות לפי "עקוב אחר שינויים" לרשות 2.יובל הכדור במגרש שלך להבנתי - ומי שמבין אחרת שיתקן אותי, הקובץ כולל עקוב אחר שינויים נשלח לרשות ועכשיו הוא ברשותי - האם נכון ? עכשיו ניר ידידי מחר ישאל אותך מישל מה קורה אתה תגיד ובצדק הכל פיקס נמצא אצל מלמד להזכירך מה כתב אלון על הכללים ותאמין לי לפחות אז האמין למה שכתב ! או לחילופין אהוד לביא אמר לי בנוכחות גברי כי דני אמר לו לפני חודש שאמרו לו ברשות כי לא נראתה עבודה כזאת! להזכירכם היא כלל לא התקבלה ! בגלל צורת ההגשה. אבל הדוגמא הזאת משקפת התנהלות של 10 שנים שהתוצאות שלה: כעסים, מלחמות ועוד ועוד למה ? כי הרשות לא קיבלה שום מסמך הכולל עקוב אחר שינויים ושום מסמך הקשור לראלי או ספרינט עכשיו אני צריך להוכיח שאחותי לא זונה ! אז חברים יקרים כך זה מתנהל אז ניר מי אחראי לריב ? אולי אירדא ? אולי דברי אלון ? כי עם יד על הלב מי מאירדא אמר " יובל עושה לדני צרות בגלל הריב \ בגלל גבי \בגלל אגו " כולם או כמעט כולם ! זה בסדר גם את גברי סובבתם שירוץ עם הסיפור הזה לרשות - ומה התוצאה ? ממתין לתגובתך האמיתית למסומן באדום במיוחד ! נ.ב ניר אנחנו מדברים הרבה במוסך אבל לא יוצא הרבה ....לי מאד מתאים החשיפה הזאת כי אני רוצה להאמין שכך יבוא השינוי - מה דעתך ?
  22. דני אתה מפחד מהפורום ? אני לא ! פה סבבה כולם רואים כולם כותבים שקיפות למה אתה לא מקבל את ההמלצה של אריה ?
  23. זה מה שיפה אצל דני לוי הכל "בערך" פעם ראשונה כתבת לרשות ביקשתי פירוט, כתבת לאהוד, רמי, ואיתן, למה אתה צריך לזכור למייל יש נמען, תאריך , ושעה
  24. דני האם ניתן לקבל פירוט 1. מה נשלח ( נושאים ) 2. למי נשלח ( שם של אדם ) 3. מתי נשלח ( תאריך ) בבקשה תשובה לעניין תשובה לסעיף 1......................................... תשובה לסעיף 2....................................... תשובה לסעיף 3.....................................
×
×
  • תוכן חדש...