Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 281
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קובי , אני רק מקווה שמחר בפגישה לא נשמע ללא הפסקה הערות מתנשאות לגבי חוסר הבקיאות שלנו בחומר ולגבי חוסר ההבנה שלנו בספורט מוטורי.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם
קובי , אני רק מקווה שמחר בפגישה לא נשמע ללא הפסקה הערות מתנשאות לגבי חוסר הבקיאות שלנו בחומר ולגבי חוסר ההבנה שלנו בספורט מוטורי.
יהיה בסדר באחריות!!!!
פורסם

aha

אני הראשון להגיב!!

היה פגישה מעניינת ופוריה.

דני לוי, קובי ומנהלים מאלפה, STI, הרודסטארים, VAG , מקס טונינג, FUEL SLUTS והחיפושיות, נציגים מ PSI מגזין הגה ומגזין אוטו - כולם ביחד .....שלש שעות ויצאנו בהרבה הסכמות לגבי החוק לספורט המוטורי ודרכי הפעולה שלנו ביחד למתן זריקת נוס לקידום בעניין

 

שמחתי להכיר את כולם. אשמח לעבוד איתכם למימוש אשר דיברנו.

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם

גם אני היתי.

 

שמחתי לפגוש את מי שהיה ושמחתי עוד יותר שסוף סוף קבלתי תשובה כמו שצריך לשאלות שלי.

תודה דני וקובי.

 

אלון חבל שלא היתה שם, היתי שמח לקבל ממך הסבר על הדמגוגיה שלי...

 

 

בכל מקרה, אני חושב שגילינו שכולנו מסכימים על יותר דברים ממה שחשבנו.

 

לא משנה מה יוחלט לגבי הנסיע או התערוכה, מועדון MAX-TUNING יעשה את שלו, ולפי הרושם, גם המועדונים האחרים שנציגיהם נכחו.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם
גם אני היתי.

 

שמחתי לפגוש את מי שהיה ושמחתי עוד יותר שסוף סוף קבלתי תשובה כמו שצריך לשאלות שלי.

תודה דני וקובי.

 

אלון חבל שלא היתה שם, היתי שמח לקבל ממך הסבר על הדמגוגיה שלי...

 

 

בכל מקרה, אני חושב שגילינו שכולנו מסכימים על יותר דברים ממה שחשבנו.

 

לא משנה מה יוחלט לגבי הנסיע או התערוכה, מועדון MAX-TUNING יעשה את שלו, ולפי הרושם, גם המועדונים האחרים שנציגיהם נכחו.

אני לא הייתי שם, כי בשלושה חודשים האחרונים אני במילואים (מישהו צריך לשאת בנטל) - קוראים לזה קורס מ"פ/מג"דים.

הסברים לדמגוגיה שלך, אם אתה עדין רוצה - אתה יכול ליצור איתי קשר בפרטי ולקבל. אני לא יגרר אחריך פה בפורום לפני כולם - למרות שאתה ממש מבקש את זה.

אוסיף ואומר - שרק חמור אינו משנה את דעתו - להבנתי שינית (לפחות קצת) את דעתך על החוק (אני מבין שכעת אתה תומך בו - לפחות יותר מקודם) - אז לפחות חמור - אתה לא!

בקשר לדמגוגיה - רק הזמן יגיד....

אלון

וד"א - אני מגיב את התגובה הזו - רק כי אתה מצאת לנכון להעלות את זה פה בפומבי - תרצה לדבר בפרטיות - אתה מוזמן (וגם כל אחד אחר שמעוניין לקבל ממני הסבר כלשהו או תשובה או התנצלות או השד יודע מה :wink: ):

050-6286973

אלון חלווה.

פורסם
אלון

 

נפלת בפח, דווקא הוא מחבב אותך, הכרתי אותו אחלה בחור עושה רושם.

אוהב לעקוץ קצת מי מאתנו לא?

דווקא לא...

גם התגובה שלי נכתבה עם קצת הומור בפנים - טוב, זה שההומור שלי דפוק - אנחנו כבר יודעים...

אלון

ד"א - לא שכחתי שאני צריך להתקשר אליך. אני אגבש את קבוצת הנווטים וארים לך טלפון.

אלון

פורסם
מרשל

 

יפה שאתה בעד ובעד וכל הזמן בעד, עד כדי כך שיוצא שלא רק שאתה בעד אלא לצערי גם לא מבין, קורא את מהות החוק לא מבין בו, וכנראה מסתתרים מאחורי "עלק" רצונך הכנה לעזור (מעניין איפה היית כל השנים)

אינטרסים אישיים.

כתוב בחוק בפירוש וכבר אמרתי זאת ואתה כמובן מתעלם מזה, כל הזמן שההתאחדות או ההתאחדויות

יבחרו ע"י השר הממונה על החוק, היום זה לימור ליבנת, מחר זה מישהו אחר.

אין סמכות לועדת הכנסת לדון בזה אלא אם כן האינטרס שלך ושל שולחיך היא לתקוע את החוק לעוד 5 שנים.

השר הממונה לא יאבד מתחת ידו את הכוח של הרשות לאשר את ההתאחדות או ההתאחדויות שיקומו.

תפקידי הוא לדחוף להעביר את החוק בעזרת שולחיי שאתה כה גאה לזלזל בהם (25 ).

אותם חברים מכספם הפרטי הביאו את המצב לכזה שאחד כמוך יוכל להקים אפילו אתר פרטי

ואתה ,אחד בפה אחד בלב, חתרן ששואל שאלות מונחות (ולי אל תספר סיפורים) ומצד שני נופת צופים

לקוראי הפורומים.

אני חוזר ואומר מצידי שיקומו 345 התאחדויות שיריבו, יתווכחו, יתפצלו, ויפלו טרף לשרלטנים, ובעלי ממון

את המערכת הממשלתית אני מלווה על חשבוני האישי אדון מרשל 5 שנים (לא ראיתי אותך שם אצבע לעזרה) והם מחכים תאמין לי רק לאנשים כמוך לתקוע את החוק שבלאו הכי הוא לא בזיין שלהם.

אז מר מומחה שלי לספורט מוטורי? התאפקתי לא לענות לך עד עכשיו ואני גם לא אגיב לך על

תגובתך, מראש!!

לו היית נקי כפיים היית מצטרף או מציע עזרה אמיתית למובילי החוק, אבל אני שוב אומר לך ולא נסוג

יש לך אינטרס לא ציבורי ואתה משתף פעולה עם גורמים אינטרסנטים ואני אחשוף את זה מבטיח!!

מי נותן לך תעודות FIA לקורס מרשל????????

הלו, דני, תנשום עמוק...

אריה מנסה להעלות סוגיות שמפריעות לו- לא בהכרח בחוק, אלא יותר ביישום שלו- למה להפוך את זה להתנצחות אישית?

אני מבין שלא לכל השאלות יש תשובה. גם לי יש תהיות נוספות, שאני לא מעלה אפילו כאן בפורום, כי אני יודע שאם יש להם תשובה היא ממש לא פשוטה- אבל אפשר פשוט לכתוב את זה, ולא לרדת לפסים אישיים.

בשביל זה יש פורום, דני. אם אריה היה רוצה להעלות את הבעיות שהוא רואה בוועדה בכנסת, הוא היה באמת תוקע את החוק לעוד מי יודע כמה זמן. הוא לא עושה את זה- כי הדיון בינינו הוא מה שחשוב, והפורום הזה הוא יופי של במה לדיון.

אני גם מבין שהשקעת זמן וכסף בפעילות. אני מעריך את זה. אתה חייב לקחת בחשבון שיש עוד רבים שהשקיעו זמן וכסף למען הספורט המוטורי- זה שההשקעה היא לא באופן ישיר בלוביסטים ובקידום הצעת החוק, אלא ביצירת "תרבות מוטורית"- אל תזלזל בזה. אתה מתנשא על מישהו שהשקיע מכיסו סכומים גדולים מאוד בקניית/ בניית רכב ובהשתתפות בתחרויות, רק בגלל שהוא לא חבר בעמותה שאתה עומד בראשה. אני חושב שזה לא לעניין.

אני מתפלא שאתה לא מבין שזה חלק חשוב ביצירת חוק ספורט מוטורי.

עידו כהן, כדוגמה קיצונית, שניצח בקטגורייה מסויימת בדקאר 2004 (הישג חסר תקדים לספורטאי ישראלי) ולכמה רגעים היה גיבור תקשורת של ממש- השקיע סכומים עצומים בשביל זה, והוא לא חבר בעמותה, ולשיטתך הוא לא תרם כלום לקידום הספורט המוטורי. אני חושב שאתה טועה.

 

לגבי אינטרסים- אני לא אענה בשם אריה, אבל לכולנו יש אינטרסים אישיים בקידום הנושא. אולי אתה רוצה להיות יו"ר ההתאחדות, אולי אתה נהנה לבקר בכנסת, אולי משהו אחר... לא מעניין אותי מה האינטרסים שלך. כנ"ל לגבי כל האחרים- מה, אתה רוצה שאני אאמין באמת שאין לך או ליובל שום אינטרס אישי בהעברה של חוק ספורט מוטורי? לא מאמין.

גם לי יש אינטרס כפול ומכופל-

התערבתי עם שני חברים שהחוק עובר עוד השנה. אם זה לא יקרה- הפסדתי שתי מנות פלאפל. וזה רע.

יש לי עסק בתחום, ואם החוק יעבור, אני אהיה מליונר בשניות, כי כידוע מרגע שהחוק יעבור, מייד ייבנו כאן מאות כלי רכב תחרותיים בחודש.

המחיר של האוטו שלי (0 ל100 תוך קצת פחות מדקה, בנפילה חופשית) יעלה פלאים כשיהיה ביקוש לכלי רכב ספורטיביים ששוקלים 2 וחצי טון .

 

מה אני מנסה לומר? אז מה אם יש למישהו אינטרס אישי- העיקר שהוא פועל למען המטרה המשותפת של כולנו, ומשתתף בדיון הזה- למען הדיון, בשביל שנהיה יותר מגובשים עם עצמנו על מה קורה ביום שאחרי..

 

(ואגב- אתה טוען שאריה פועל מאינטרסים פסולים? קדימה- אל תהסס לחשוף את זה כאן, אבל אל תשמיץ סתם אם אין לך משהו אמיתי מאחורי זה. זה נקרא הטלת רפש, וזה לא יפה.. האינטרס היחיד שאני מכיר שיש לו הוא הרצון להשתתף בתחרויות שהוא משתתף בהן היום- אבל בלי להיות עבריין)

 

זהו בינתיים- הדיון הזה התחיל ברעיון חיובי של קובי, שכשיקרום עור וגידים- יהיה התקדמות משמעותית, מעבר להתקוטטות המקובלת במחוזותינו על כיבודים למועדון או ועד זה או אחר.. ועל כך, שוב, אני מוריד את הכובע.

 

אסף.

פורסם
הלו, דני, תנשום עמוק...

אריה מנסה להעלות סוגיות שמפריעות לו- לא בהכרח בחוק, אלא יותר ביישום שלו- למה להפוך את זה להתנצחות אישית?

אני מבין שלא לכל השאלות יש תשובה. גם לי יש תהיות נוספות, שאני לא מעלה אפילו כאן בפורום, כי אני יודע שאם יש להם תשובה היא ממש לא פשוטה- אבל אפשר פשוט לכתוב את זה, ולא לרדת לפסים אישיים.

בשביל זה יש פורום, דני. אם אריה היה רוצה להעלות את הבעיות שהוא רואה בוועדה בכנסת, הוא היה באמת תוקע את החוק לעוד מי יודע כמה זמן. הוא לא עושה את זה- כי הדיון בינינו הוא מה שחשוב, והפורום הזה הוא יופי של במה לדיון.

אני גם מבין שהשקעת זמן וכסף בפעילות. אני מעריך את זה. אתה חייב לקחת בחשבון שיש עוד רבים שהשקיעו זמן וכסף למען הספורט המוטורי- זה שההשקעה היא לא באופן ישיר בלוביסטים ובקידום הצעת החוק, אלא ביצירת "תרבות מוטורית"- אל תזלזל בזה. אתה מתנשא על מישהו שהשקיע מכיסו סכומים גדולים מאוד בקניית/ בניית רכב ובהשתתפות בתחרויות, רק בגלל שהוא לא חבר בעמותה שאתה עומד בראשה. אני חושב שזה לא לעניין.

אני מתפלא שאתה לא מבין שזה חלק חשוב ביצירת חוק ספורט מוטורי.

עידו כהן, כדוגמה קיצונית, שניצח בקטגורייה מסויימת בדקאר 2004 (הישג חסר תקדים לספורטאי ישראלי) ולכמה רגעים היה גיבור תקשורת של ממש- השקיע סכומים עצומים בשביל זה, והוא לא חבר בעמותה, ולשיטתך הוא לא תרם כלום לקידום הספורט המוטורי. אני חושב שאתה טועה.

 

לגבי אינטרסים- אני לא אענה בשם אריה, אבל לכולנו יש אינטרסים אישיים בקידום הנושא. אולי אתה רוצה להיות יו"ר ההתאחדות, אולי אתה נהנה לבקר בכנסת, אולי משהו אחר... לא מעניין אותי מה האינטרסים שלך. כנ"ל לגבי כל האחרים- מה, אתה רוצה שאני אאמין באמת שאין לך או ליובל שום אינטרס אישי בהעברה של חוק ספורט מוטורי? לא מאמין.

גם לי יש אינטרס כפול ומכופל-

התערבתי עם שני חברים שהחוק עובר עוד השנה. אם זה לא יקרה- הפסדתי שתי מנות פלאפל. וזה רע.

יש לי עסק בתחום, ואם החוק יעבור, אני אהיה מליונר בשניות, כי כידוע מרגע שהחוק יעבור, מייד ייבנו כאן מאות כלי רכב תחרותיים בחודש.

המחיר של האוטו שלי (0 ל100 תוך קצת פחות מדקה, בנפילה חופשית) יעלה פלאים כשיהיה ביקוש לכלי רכב ספורטיביים ששוקלים 2 וחצי טון .

 

מה אני מנסה לומר? אז מה אם יש למישהו אינטרס אישי- העיקר שהוא פועל למען המטרה המשותפת של כולנו, ומשתתף בדיון הזה- למען הדיון, בשביל שנהיה יותר מגובשים עם עצמנו על מה קורה ביום שאחרי..

 

(ואגב- אתה טוען שאריה פועל מאינטרסים פסולים? קדימה- אל תהסס לחשוף את זה כאן, אבל אל תשמיץ סתם אם אין לך משהו אמיתי מאחורי זה. זה נקרא הטלת רפש, וזה לא יפה.. האינטרס היחיד שאני מכיר שיש לו הוא הרצון להשתתף בתחרויות שהוא משתתף בהן היום- אבל בלי להיות עבריין)

 

זהו בינתיים- הדיון הזה התחיל ברעיון חיובי של קובי, שכשיקרום עור וגידים- יהיה התקדמות משמעותית, מעבר להתקוטטות המקובלת במחוזותינו על כיבודים למועדון או ועד זה או אחר.. ועל כך, שוב, אני מוריד את הכובע.

 

אסף.

אסף יקר,

גם אם מחר אני אתחרה במסגרת פז'ו ספורט ב WRC ואזכה באליפות לפני לואב זה לא יקדם את הספורט המוטורי בארץ. אז על תקשקש לי על עידו כהן וכו'. אני מעריך מאוד את עידו כהן וגם מכיר אותו אישית - הוא אחלה בן אדם אבל בין התחרויות שלו בחו"ל לקידום הספורט בארץ - אין קשר - גם לא עקיף.

נקודה. סימן קריאה!

אלון

 

נ.ב.

האם נהג הפורמולה הישראלי קידם את מירוצי הפורמולה בארץ?

חוששני שלא... לא בגלל שהוא לא רוצה - אלא בגלל שזה פשוט לא משפיע בארץ.

אלון

פורסם

אלון



אני רוצה לתקן אותך מעט .

נהג או רכב ישראלי שמתחרים בחו"ל כן מקדמים את הספורט המוטורי בארץ ואני אסביר גם איך

כאשר נהג ישראלי מתחרה בחו"ל עם דגל ישראל על הרכב אנשים מסביב מבינים שיש ספורט מוטורי ישראלי , ולא בישראל , ומגלים עניין דבר שמביא קשרים לעתיד אופציה להשתתפות עתידית של מתחרים מחו"ל בארץ בארועים שונים ובנוסף אנשים מהתאחדות הספורט המוטורי בהבין לאומית ומהתאחדויות מקומיות יראו זאת בעין יפה , דבר שיגרום לאופציה להזמנות נהגים לתחרויות בחו"ל .

דבר נוסף , כאשר אני או כל חובב ספורט מוטורי אחר שמתכננים להחרות בעתיד ורואים את הצלחתו של עידו בדאקאר או בעבר של רמי שוכטוביץ בקפריסין זה גורם לך לרצות להצליח לפחות כמוהו להשקיע בהכנת רכב טוב , להתאמן , ולנסות להיות טוב יותר ואם לי זה עושה משהו ולעוד אחרים אז רמת התחרויות שכרגע אין בארץ תעלה וכל הספורט יהיה ברמה יותר גבוהה

תראה כמה מחכים לשחקן כדורסל ישראלי ראשון שיגיע לאנ.בי.איי ולמה

כי אחריו יהיה לאחרים יותר קל והעיניים יהיו כבר יותר מורגלות נקרא לזה לנוף הישראלי

כל דבר בין לאומי יקדם בין אם נביא נהגים מחו"ל לכאן ובין אם ניסע להתחרות שם

 

ביי

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

קודם כל תיקון!

 

עידו כהן חבר בעמותת נהגי המירוצים, ותתפלאו בין המייסדים.

דובי מילר ידידי , החלוצים במירוצים הבין לאומיים התחרו תחת דגל מדינה זרה

 

ראם סמואל דגל צרפת, רמי שוכטוביץ,אנוכי ועוד רבים דגל קפריסין,

 

אסף! מרשל לא נהג מירוצים, הנהג שלו כנעני? חבר בעמותת נהגי המירוצים.

שום השתתפות של נהג מירוצים בחו"ל לא קידמה את הספורט, אלא אך ורק הבג"ץ שהזיז את העיניינים

זה נכון שהשתמשנו בטריגר כדי לעודד אמפטייה, אבל למישהו יש ספק שלולא הדיונים בבית המשפט

היה זז פה משהו?

לא ממסי, לא משרדי הממשלה, אף אחד למעט לקבור דיונים וועדות עשה והזיז דברים, ואתם יודעים מה?

התרוששנו ועייפנו לעלות על מעבורות באישון לילה ולהפליג לאי השכן, כך התחיל הסיפור.

אין לי ויכוח עם אף אחד, יש כאלה שיסכימו או לא אבל בהחלט יש לי ויכוח עם אנשים שאינם מבינים

וגם אחרי כל ההסברים אינם מבינים (לא אמרתי מסכימים) והכי גרוע "אובר חוכמים ",

ומיכיוון שאינני מתבייש להגיד שאנו ברי סמכא בכל הנוגע למקצועיות בספורט המוטורי ,ואלה הכותבים

שטויות מקצועיות באתרים ועוד מתיימרים להגיד שהם מבינים עליהם אני מלין ואמשיך להלין.

אני לא מתנשא מעל אף אחד אבל בניית רכב אינה מקנה לו זכות לדבר שטויות, והחמור מכל להתהדר

בנוצות לא לו, אדרבא שיענה על השאלות הטכניות ששאלתי.(גם אני בניתי מעל ל5 מכוניות מירוץ)

עמותת נהגי המירוצים לא חייבת לאף אחד דין וחשבון ,היא נושאת הדגל במינוף הספורט ובהתהוותו

מה שעניתי לפורום הזה ואמשיך לענות זה יהיה על שאלות עינייניות ולנושא עצמו,

ובאשר אליי, מה בדיוק הבעייה?

מה יותר חשוב לשאול אם אני רוצה להיות יו"ר התאחדות? או איך חברך פהאן רוצה לעשות קורס מרשלים מקצועי כדבריו מבלי שיענה על שאלות מקצועיות כמו איך? מי מסמיך? הרי לאף אחד תתפלא אין ידע בנושא? ומי ינהג? צדקת אנחנו!

פה אני שואל, רוצה תרומה לספורט המוטורי? אנחנו פה, בעלי הידע הכי טוב בארץ, אז מי מתנשא?

למי יש קבלות?

וכן, יש מי שרוצה לתקוע את החוק ,פהאן לא יכול , אבל כל פקיד קטן בכל משרד ממשלתי יכול

וכשהוא שומע שבין המועדונים והספורטאים מתחיל בלאגן מה בדיוק הוא עושה אותו פקיד?

צדקת, כותב דו"ח וקובר אותנו עוד 5 שנים,ראה צבי יוזנט משרד התחבורה.

יובל ואני לא חייבים במישור האישי כלום לאף אחד, גם לא לך אסף עם כל הכבוד, המבחן שלנו הוא פשוט

מבחן התוצאה!!!

למבקרים? רדו מהגדר בואו לעזור ואז תשפיעו

עוד דוגמא.

אתמול ביקש שקרל יקי מארגן מסע חרמון אילת עזרה טכנית בבדיקות טכניות ,אז ה"מתנשאים" כדבריך

נסעו לצפון הארץ לעזור אע"פ שאיננו מתחרים, באהבה ובמסירות אני מצפה ובהחלט לעזרה הפוכה

לכשנצטרך היה לי כיף ונהניתי מכל רגע (הלוביסטים שלי לא היו שם)

אסף! נא נתח עבורינו מה האינטרס (תקבל ציון מגן) 100 יש לך בציניות , הומור חביבי הומור.

את הפלאפל אני אממן.

דבר אחרון! כל המירוצים ומסעות המטרה אינם חוקיים במדינת ישראל .עדיין

ישנו בקע בהתנגדות הממסד ואנחנו נרחיב אותו, עד שננצח!

מירוצי מכוניות

פורסם

ואני שוב שואל ולא מקבל תשובה

מרשל! מי נותן תעודות fia לקורס המרשלים? מי מארגן אותו? מה תוכנית הלימודים?

מדוע מכל ההסכמות שסוכמו עם עמותת נהגי המירוצים נשאר אבק?

השאלות הללו קרדינליות למי שלא מבין, מכיוון שנהגי המירוצים צריכים לסמוך 100% על בוגרי הקורס

בזמן אמת.

אסף!

זו דוגמא לשאלה עיניינית הנוגעת לכלל ולא לפרט, התערבת בעיניין? תגמור לנגב את הטחינה מהפה

הפלאפל טעים? עליי, תענו על השאלה.

בלי שום קשר לנושא, הצלחה נשלחת לצוות מרשל במירוץ. צבי כנעני ואריה פהאן.

יש תוצאות?

מירוצי מכוניות

פורסם

אלון



 

 

אני רוצה לתקן אותך מעט .

נהג או רכב ישראלי שמתחרים בחו"ל כן מקדמים את הספורט המוטורי בארץ ואני אסביר גם איך

כאשר נהג ישראלי מתחרה בחו"ל עם דגל ישראל על הרכב אנשים מסביב מבינים שיש ספורט מוטורי ישראלי , ולא בישראל , ומגלים עניין דבר שמביא קשרים לעתיד אופציה להשתתפות עתידית של מתחרים מחו"ל בארץ בארועים שונים ובנוסף אנשים מהתאחדות הספורט המוטורי בהבין לאומית ומהתאחדויות מקומיות יראו זאת בעין יפה , דבר שיגרום לאופציה להזמנות נהגים לתחרויות בחו"ל .

דבר נוסף , כאשר אני או כל חובב ספורט מוטורי אחר שמתכננים להחרות בעתיד ורואים את הצלחתו של עידו בדאקאר או בעבר של רמי שוכטוביץ בקפריסין זה גורם לך לרצות להצליח לפחות כמוהו להשקיע בהכנת רכב טוב , להתאמן , ולנסות להיות טוב יותר ואם לי זה עושה משהו ולעוד אחרים אז רמת התחרויות שכרגע אין בארץ תעלה וכל הספורט יהיה ברמה יותר גבוהה

תראה כמה מחכים לשחקן כדורסל ישראלי ראשון שיגיע לאנ.בי.איי ולמה

כי אחריו יהיה לאחרים יותר קל והעיניים יהיו כבר יותר מורגלות נקרא לזה לנוף הישראלי

כל דבר בין לאומי יקדם בין אם נביא נהגים מחו"ל לכאן ובין אם ניסע להתחרות שם

 

ביי

דובי

 

 

 

 

מצטער דובי - לא מסכים אתך - זה לא מקדם בכלום.

נסעתי למירוצים בחו"ל גם עם ג'קי זית וגם עם מישל גדז' ובאמת היה 10 - אבל זה לא קידם את הספורט בארץ בכלום - להפך חזרנו מאז אחורה. אני מסכים עם כל מילה שכתב מעלי דני לוי. לצערי יותר מידי אנשים מרשים לעצמם לבקר (להעביר ביקורת) מבלי להכיר את החומר. כשאנו מצביעים על העדר ידע זה - קוראים לנו מתנשאים. אם יש אדם אחד בעולם שמכיר אותי ויוכל להעיד שראה אותי אי פעם מתנשא - שיקום. בינתיםם אני בין היחידים בארץ (אם לא היחיד) שמאמץ כל פעם מישהו חדש ומכניס אותו לספורט הזה - כולל סיוע שבא הרבה פעמים על חשבוני האישי וחשבון הרכב שלי. כמה וכמה נהגים לקחתי לימי אימון על חשבוני - נהגו על הרכב שלי (וגם גרמו נזקים) - עזרתי להם להכין רכב משל עצמם - אנשים שאפילו לא הכרתי וכל המשותף ביני לבינם הוא האהבה לספורט המוטורי.

לכן, אני מודה, קשה לי לא להתרגז כשאני רואה ביקורת חצופה. לעומת זו - לכל ביקורת רצינית ובונה - הגבתי ועניתי ברצינות.

אלון


×
×
  • תוכן חדש...