Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שבטוח, זה שאסור שיהיה מצב שנהיה כמו הפגנות האופנועים!

כל פעם הם עולים ירושליים בהמוניהם כדי למחות על מחירי ביטוח גבוהיים, וכל פעם רוכב אופנוע נהרג במהלך הנסיעה לירושלים! זה הפך לאבסורד!

"כל פעם" נדב? "

 

"כל פעם"?

 

לא הגזמת בכלל, אה ?

 

 

הייתה הפגנה אחת בה נדרסו למוות הרוכב והמורכבת על ידי משאית שעקפה את טור

הרוכבים מימין.

 

וזהו.

 

 

מאז לא הייתה אפילו הפגנה אחת.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

  • תגובות 281
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סתם שאלה מרשל עם מי נפגשת בנושא קורס המרשלים?

 

מי המומחה שמעביר קורס מרשלים? מי המרצים? מי נותן תעודות? מה חומר הלימודים?

מאד חשוב לנו כנהגי מירוצים מקצועים לדעת בידי מי אנו מפקידים את הבטיחות שלנו.

אני חושב שהנסיון הרב שלנו בנושא מחייב התייחסות

אני ממתין!!

דני בוקר טוב

יעביר את הקורס מדריך מחו"ל מוסמך ע"י הFIA ,בסיום הקורס המשתתפים יקבלו תעודת מרשל מוסמך של הFIA ,

כל מי שנרשם יקבל הודעה עם כל הפרטים עוד השבוע

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

מרשל שאלתי עם מי נפגשת? מי זה המדריך? תחת איזו אוטוריטה ותחת איזה מטריה העסק הזה

 

עומד לקום? התשובות שלך עד עכשיו לא מספקות אותנו, האנשים שיעבירו את הקורס צריכים לשכנע את המתחרים כי הנושא מקצועי.

אני מאד מעריך את תרומתך לעיניין אבל אבקש ממך תשובות ברורות ולעיניין

מירוצי מכוניות

פורסם

נו חבר'ה... 12 עמודים בת'רד ואין כלום רציני...

 

ד"א, במידה ויש צורך בהקמת אתר אינטרנט כלשהוא (עיצוב ותכנות; לאחסון אין ביכולתי לדאוג) אז אני כאן!!

פורסם
נו חבר'ה... 12 עמודים בת'רד ואין כלום רציני...

 

ד"א, במידה ויש צורך בהקמת אתר אינטרנט כלשהוא (עיצוב ותכנות; לאחסון אין ביכולתי לדאוג) אז אני כאן!!

כלום!?!?!?!

על תהיה כול כך בטוח!!!!!

קןבי כהן

פורסם
נו חבר'ה...

ד"א, במידה ויש צורך בהקמת אתר אינטרנט כלשהוא (עיצוב ותכנות; לאחסון אין ביכולתי לדאוג) אז אני כאן!!

אני יודע שגזרתי על עצמי שתיקה - אבל....

דני, ראית את זה?

לגייס אותו מייד לשורותינו בהתנדבות - יחסוך הרבה עלויות בהקמת ותחזוקת אתר האינטרנט....

 

וד"א,

המזכירה שלך אמרה שתשלח לי טפסים למילוי נתונים עבור האתר ומאז לא שמעתי ממנה...

תזרוק מילה...

:wink:

אלון

פורסם
חברי דני אלון קובי וכל חברי העמותה ירדתם מהפסים לגמרי בשביל מה כל הבלללללה

אנחנו יזמנו אנחנו משלמים וכל אגודת הבללללללללללה מדברים

בדיבורים כולם גדולים אבל לממן כולם קטנים נקודה

אנחנו נלחמים בשביל כל!!!!!!!!עם ישראל שאפשר יהיה להתחרות

 

זה הזמן לסגור את הנושא נקודה

חוץ מזה משתעשעים קצת הסטייג טוב גם ל"קטנות"

סליחה שאנחנו מפריעים לכם עם רעש רקע ו"קטנות".

 

תמשיכו במה שאתם עושים.

אתם נפלאים.

ותודה על המימון.

ועל זה שנולדתם.

ועל העמותה.

ואל תיתנו לאף אחד לבלבל אותכם עם שטויות ועם שאלות מטרידות.

 

אסף.

פורסם
סליחה שאנחנו מפריעים לכם עם רעש רקע ו"קטנות".

...

...

...

אסף.

הכוונה של דני לוי במילה הזו, היא למכוניות הקטנות, מכונית הנעה קדמית שמתחרות במירוצים.

זה נאמר בציניות, ואין לייחס לזה משהו מזלזל.

 

לא נראה לי שיש להם זמן מיותר בכדי לזלזל במה שהולך פה, להיפך.

זה רק מחזק במה שהם כל כך מאמינים, שמגיע לכולנו ספורט מוטורי חוקי בארצנו הקטנטונת.

 

בנוגע ליובל, הוא קצת שונה, אתם צריכים להבין אותו, הוא חושב שחמאה זה בעצם אבוקדו שעוד לא הבשיל. :razz:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

וזו בדיוק הדוגמא לתגובה המונעת מרגשי נחיתות.... לא מבין על מה מדברים אבל אוטומטית נפגע וחושב שלועגים לו.

 

 

ועוד דבר, אסף יקר, (יצא לי חרוז...)

עוד לא ראיתי ששאלת שאלה עניינית ולא קיבלת תשובה...

אתה סתם מחרחר מלחמה...

אלון.

פורסם

א. הכל ברוח טובה (מבחינתי, לפחות)

ב. אני דווקא כן מקבל תשובות, חלקן ענייניות יותר וחלקן פחות, אבל הדיון הוא הדבר החשוב

ג. למרות זה, עדיין יש לי כל מיני שאלות כלליות... אז

ב-15.6.05 תתקיים פגישה בשעות הערב בת"א בנושא,

"המסע לקידום חוק הספורט המוטורי" ואז יוסר הערפל בין החברים,

כל ראשי המועדונים או מנהליהם כולל מנהלי אתרי רכב הוזמנו או יוזמנו

אני אנסה להיות שם.

 

אסף.

פורסם
א. הכל ברוח טובה (מבחינתי, לפחות)

ב. אני דווקא כן מקבל תשובות, חלקן ענייניות יותר וחלקן פחות, אבל הדיון הוא הדבר החשוב

ג. למרות זה, עדיין יש לי כל מיני שאלות כלליות... אז

 

אני אנסה להיות שם.

 

אסף.

זו תגובה חיובית, בונה וראויה....

 

לא נותר לי אלא לברך על כך ולקוות שכולנו נלך בכיוון כזה.

אלון

פורסם
ד"א - משום מה, כל לילה בשעות האלו יש פה מספיק נהגי ראלי בשביל לקיים ספרינט קטן...

 

מה נהגי ראלי לא ישנים בלילה?

 

:wink:

אלון

לך לישון, אמרת שפרשת, לא? :-P

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side


×
×
  • תוכן חדש...