Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמו כן, זה לא אומר - אלון, שיש לך זכות לזלזל במה שאני עשיתי בדרכי למען הספורט המוטורי. לעורר את מודעות הציבור לעניין, זה לא פחות חשוב מחקיקה בכנסת.

נכון שמארגון מפגשים כאלו ואחרים, לא יצאה שום דבר , אבל גם מזה שאתה מתחרה בתחרות "שושויסית" באיזו חורשה, לא תורם כלום.

 

 

דני.

היות ואתה כל הזמן בוכה שתוקפים אותך ומתחמקים מתשובות - אני כותב שוב:

תשאל שאלה ברורה תקבל תשובה ברורה. אולי לא מה שתרצה לשמוע - אבל תשובה ברורה תקבל.

לגבי התחרויות השושויסטיות שאני משתתף בהן - אסביר לך במה הן תורמות:

1. הן שומרות ומכשירות את ליבת הנהגים והמרשלים שיוכלו להרים את הספורט הזה ביום פקודה.

2. האנשים המשתתפים בהם מממנים מכיסם את מעבר החוק שאתה וחבירך תקטפו את פירותיו.

 

דבר נוסף, מפגשים לעורר את דעת הציבור הפכו ברובם (והשתתפתי בעשרות מהם כצופה) לאנטי. חבורות ערסים עם DL או 106 מושתלות ו GTI עם אגזוזי לחץ שמפרפרים בחניה, בכניסה אליה ומחוצה לה - גרמו לתאונות (עיין ערך ר"ג) לכתבות שליליות (עיין ערך פ"ת) או לתגובות שוליות בתקשורת (עיין ערך מפגשי PSI). דרך אגב - מפגשי PSI הם בין הבודדים בהם ראיתי רמת אירגון גבוהה והתייחסות חשובה לבטיחות ומראית העין - ועל זה מגיע להם כל הכבוד.

 

אז אנחנו לא במלחמה ידידי - רק מה? לך, יש עוד כברת דרך לעבור, לפני שתבין את כל התמונה (מה המצב בארץ, מה המשמעויות המשפטיות, מה משמעויות הביטוח, הרישוי, המשמעויות הכספיות וכו'). אחרי שתבין את כל התמונה ותהיה מוכן להשתלב בה בעזרת תרומה ללא בקשת תמורה (וזה לא חייב להיות תרומת כסף) - אז גם אני אתייחס ביתר רצינות לביקורת שלך. כי לאמר ברצינות, כרגע, אתה רק משתלח, לא ממוקד, לא שואל שום דבר נקודתי ורק יוצא בקביעות שבינן ובין המציאות בסיס צר ורעוע.

אני באמת מזמין אותך לשאול אותי כל שאלה עניינית ותראה שתקבל תשובה ישירה ולא עוקצנית.

תבדוק אותי...

באמת בידידות,

אלון

  • תגובות 281
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ועוד דבר,

 

אילו לא היו נהגי הראלי שומרים על הגחלת למרות חילוקי הדעות (הלגיטימיים ) - אזי היום לא היה חוק נראה באופק, לא היה בסיס למירוצים בארץ, לא הייתה מעורבות פוליטית בתחום וגם הבן שלי בן ה 3 היה מתחרה בעתיד רק בקפריסין.

אז אני רק מבקש:

1. לא להשתלח בנו סתם (אם יש סיבה להשתלח בנו, בבקשה - אני הראשון שיגיב לביקורת כזו בצורה אמיתית וכנה).

2. גם אם יש ביקורת מוצדקת, ניתן להביע אותה במוסדות עמותת הנהגים בצורה בוגרת והיא תקבל התייחסות. מי שמעוניין להעביר ביקורת או הצעות שיועלו לדיון בישיבת הועד או ישיבות הנהגים - מוזמן ליצור איתי קשר ואני אדאג להביא את זה בפני מוסדות העמותה - אם אכן יש ביקורת בונה.

3. יש דברים שמקומם לא פה בפורום ולכן אני מוכן לדבר על הכל עם כל אחד ובלבד שהוא פונה אלי מתוך כוונה לבנות ולא להרוס.

 

מספר הטלפון שלי: (שוב - כי הוא פורסם פה רבות):

050-6286973

 

בברכה,

אלון חלווה.

 

 

אחחחחחחחח.... קובי קובי - איזה שרשור פתחת....

אינעל ....

:wink:

אלון

פורסם
כבר 11 .... סטיגים:snipersmi

 

 

 

זה רק אומר כמה הנושא הזה קרוב לליבינו:beerchug:

 

קובי כהן

ממש שרשור WRC.....

הרגע ראיתי שגבי סרוגו הצטרף גם הוא...

עכשיו זה באמת יתחיל להיות מעניין...

:wink:

אלון

 

מנהלים! מה עם הבונוס שלי ושל קובי?

אולי חסות קטנה על הרכב???

:-P

אלון

פורסם

דני

 

כפי שכתבת אולי זה התקופה הרגישה ,בסה"כ רצינו לקבל תשובות עינייניות וקיבלנו מתקפה כאילו אנחנו נגד מישהו או משהו ,אז תבין זה ממש לא המצב

 

מה עשיתי למען? חזרתי עכשיו מפגישה בעניין קורס המרשלים ,היתה הענות עצומה הרבה מעל ומעבר למה שהקורס הראשון יכול להכיל ,נקבעו תאריכים ואני מאמין שכבר השבוע נפרסם מועד לפגישת הסברה ,

כל זאת כדי שביום שיעבור החוק יהיו מרשלים מוסמכים וזמינים,

 

קובי כתבתי כבר בעבר ולא ראיתי צורך לחזור ולפרסם זאת שוב כל פעם אז ,

 

אריה פאהן

מתחרה כנהג בליגות העבירות

מתחרה בנווט בליגת הראלי רייד

אחראי ספורט מוטורי בגיפ טריפ

מנהל מיזם MARSHALS

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם
דני

 

כפי שכתבת אולי זה התקופה הרגישה ,בסה"כ רצינו לקבל תשובות עינייניות וקיבלנו מתקפה כאילו אנחנו נגד מישהו או משהו אריה פאהן

מתחרה כנהג בליגות העבירות

מתחרה בנווט בליגת הראלי רייד

אחראי ספורט מוטורי בגיפ טריפ

מנהל מיזם MARSHALS

זה מתקפה זה?????

 

זה ליטוף אוהב...

:wink:

אריה קח את הדברים יותר בקלות...

בחברוווווווווווווות (כמו שנוהג לאמר צחי מהשכונה),

אלון

פורסם

עוד הערה קטנה על משהו שמפריע לי-

הפורום הזה הוא במה לדיון.

חלקכם חוזרים על תשובה של "תבואו לפגישה ותאמרו את דעתכם".

עזבו- אם כולם יגיעו לפגישה בשביל לומר שתי מילים, זה רק מפריע. יש אנשים שרוצים לתת לאחרים להוביל מהלך, בלי להפריע, אבל מרגישים צורך לשאול שאלות ולהעלות תהיות, והצעות.

אז למה לא לעשות את זה בפורום שקוף לכולם?

 

 

אסף.

פורסם

ובנוסף ,הרכב השני שלי היה רנו 5 GT טורבו ,עד הים אני מחייך שאני נזכר בו ,בטח יום אחד אגיע גם לליגה שלכם :-)

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם
עוד הערה קטנה על משהו שמפריע לי-

הפורום הזה הוא במה לדיון.

חלקכם חוזרים על תשובה של "תבואו לפגישה ותאמרו את דעתכם".

עזבו- אם כולם יגיעו לפגישה בשביל לומר שתי מילים, זה רק מפריע. יש אנשים שרוצים לתת לאחרים להוביל מהלך, בלי להפריע, אבל מרגישים צורך לשאול שאלות ולהעלות תהיות, והצעות.

אז למה לא לעשות את זה בפורום שקוף לכולם?

 

 

אסף.

אין שאלה עניינית שאני לא אענה עליה עניינית...

תבדוק אותי!

חוץ מזה - יש דברים שמקומם לא בפורום - רוצה הסבר - תשאל בפרטי....

אלון

פורסם

חברי דני אלון קובי וכל חברי העמותה ירדתם מהפסים לגמרי בשביל מה כל הבלללללה

אנחנו יזמנו אנחנו משלמים וכל אגודת הבללללללללללה מדברים

בדיבורים כולם גדולים אבל לממן כולם קטנים נקודה

אנחנו נלחמים בשביל כל!!!!!!!!עם ישראל שאפשר יהיה להתחרות

 

זה הזמן לסגור את הנושא נקודה

יובל מלמד

פורסם

סתם שאלה מרשל עם מי נפגשת בנושא קורס המרשלים?

 

מי המומחה שמעביר קורס מרשלים? מי המרצים? מי נותן תעודות? מה חומר הלימודים?

מאד חשוב לנו כנהגי מירוצים מקצועים לדעת בידי מי אנו מפקידים את הבטיחות שלנו.

אני חושב שהנסיון הרב שלנו בנושא מחייב התייחסות

אני ממתין!!

מירוצי מכוניות

פורסם
חברי דני אלון קובי וכל חברי העמותה ירדתם מהפסים לגמרי בשביל מה כל הבלללללה

אנחנו יזמנו אנחנו משלמים וכל אגודת הבללללללללללה מדברים

בדיבורים כולם גדולים אבל לממן כולם קטנים נקודה

אנחנו נלחמים בשביל כל!!!!!!!!עם ישראל שאפשר יהיה להתחרות

 

זה הזמן לסגור את הנושא נקודה

כשאתה צודק...

אתה צודק!

אלון

(שנועל את עצמו מהמשך הדיון הפומבי הזה).

יובל קובי כתב לך הגענו לסטייג 12 ואין פורשים

 

חוץ מזה משתעשעים קצת הסטייג טוב גם ל"קטנות"

גדול!!!!

:-P

 

אני נעול!

אלון


×
×
  • תוכן חדש...