Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אף אחד לא ישלח את הכסף שלו בדואר בשביל לתרום, אני כמעט בטוח שלא יתרמו יותר מ100 איש ואפילו הרבה פחות.

 

בעבר היתה אפשרות לתרום לפורום ובגלל ההענות הנמוכה הם הפסיקו את זה, נראה לי שתרומה לפורום תיראה טוב יותר בעיני האנשים ועדיין הם לא תרמו אז נראה לך שהם יתרמו לדבר שהם לא רואים אותו בשטח?

יש דבר כזה שקואים לו אמונה במשהו.

אני ממאמין, שמי שמשקיע במשהו, מכל כיוון שרק יכול, יקבל את מה שציפה לו, או לפחות את המינימום שבצפיה.

לכן, אני סבור ואף בטוח, שיש כאן לא קצת אנשים שיכולים להרשמות לעצמם (או אפילו ישמחו לעשות זאת) לשלוח 20 שקלים לצורך קידום נושא, שבוסופו של הדבר מי שיהנה ממנו יהיה אותו האחד שתרם. יהיה בליבו משהו שיואמר - גם אני נתתנתי יד לקיום הדבר הזה.

טוב, למה שלא לנסות?

אני חשוב שגם 50 איש, אם כל אחד יתרום כ20 שקל, זה סכום של 1000 שקל, וזה יכול לכסות את הפליירים והסטיקרים.

 

חברים - המטרה היא ליגוע בתקשורת!

קדימה, בלי תגובות ובלי הסתייגויות, שבו היום כבר ודונו בנושא, מצאו לכם שעה נוחה, תחליטו לאן להזרים את התקציבים!

למה להגיב כ"כ הרבה, קבעו שעה ומקום, וקדימה לעניין.

לפי דעתי, קפא ארומה בעזריאלי מקום מצויין לדיונים.

קובי - אנ ימקווה שאתה תנחה את השיחה הזאת, מאחר ופתחת את הנושא הזה!

 

אל תלעגו לי, או שעכשיו או שלעולם לא!

מאז שנאי גולש בפרומים כאלו, נקלתי בכ-חחמשיה שרשורים ענקיים כאלו, שגורלם היה, בסופו של הדבר, מחיקה ממאגר הפורמים!

חלאס!

  • תגובות 281
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קובי, וכל שאר האנשים

למה שלא תתחיל ובאספת תרומות כספיות מאיתנו?

תחליטו על סכום מינימלי של כ- 20 שקל, שבו ב"ועדה המטפלת" שתקימו, ותחליטו לאן ילך הכסף.

קדימה חברים, תחליטו לאן לשלוח את הכספים, ותקימו אשכול לאספת תרומות - קובי, בלי תגובות - קדימה!

בוקר טוב לכולם,

אנחנו לא צריכים כסף!!!

אנחנו צריכים שאנשים שיזיזו את עצמם,

וכל אחד יתרום בתחומו, בקשרב,ובקישורב,

 

"בקרוב נגיע רחוק"

קובי כהן

פורסם
בוקר טוב לכולם,

אנחנו לא צריכים כסף!!!

אנחנו צריכים שאנשים שיזיזו את עצמם,

וכל אחד יתרום בתחומו, בקשרב,ובקישורב,

 

"בקרוב נגיע רחוק"

קובי כהן

אתה בטוח???

או שסתם לא בא לך להרגיש מחוייב כלפי מישהו?

אם לא בא לך לצאת מחוייב כלפי מישהו, אז תבין דבר אחד.

שמי שיתרום, יתרום בתקווה, ולא כתנאי!

 

ומי שתורם כתנאי, עשו טובה, לכו לקנות ווקס לאוטו!

פורסם
אז לא תוכל לרוץ לכנסת...? :-P

 

 

ואני >18...

לפני שאתה צוחק על תלמידים אחרים בביה"ס שלך , תבדוק את עצמך.

 

לא ניתן להיבחר לכנסת לפני גיל 21...:?

פורסם

cgc,

השמח אם תחשוף את השם האמיתי שלך!!!

 

בקרוב תתקיים פגישה , עם ראשי המועדונים ויתקבלו החלטות,

 

קובי כהן

פורסם
cgc,

השמח אם תחשוף את השם האמיתי שלך!!!

 

בקרוב תתקיים פגישה , עם ראשי המועדונים ויתקבלו החלטות,

 

קובי כהן

אני מיכאל, שמתי לב שלא ציינטי לפני.

פורסם
לפני שאתה צוחק על תלמידים אחרים בביה"ס שלך , תבדוק את עצמך.

 

לא ניתן להיבחר לכנסת לפני גיל 21...:?

לא זכור לי שצחקתי על מישהו (אם אתה מתכוון לחתימה, אז קצת קשה לא לצחוק על זה)...

 

וידוע לי על הגיל המינימלי, רק ציינתי שאני לא קטין...

 

 

ולגבי הכספים... ראשית, חשוב שכל מי שיתרום, כמו שנאמר, יתרום מבלי שיבקש תמורה כלשהי לאחר מכן... כמו כן, אם רוצים להתארגן, בין אם זה בהרצת נציג או תערוכות קטנות בקניונים, צריכים כסף...

 

כמובן שכל אחד יכול לתרום משהו, למשל מוסך שיתן חסות, מישהו שידאג להדפסת מדבקות, אנשים שיבואו עם רכבם (רכבי אספנות, ראלי) לקניונים ומקומות ציבורים, אבל גם כאן זה נחשב בתור עזרה כספית (דלק, זמן, חומרים שונים)...

 

כלומר, צריכה להיות התארגנות רצינית, שבה ישתתפו כל אלו הרוצים לקחת חלק בקידום הספורט המוטורי (נהגי מירוצים, בעלי רכבי אספנות, אולי כתבי רכב וגם גולשים בפורום שרוצים לתרום)...

 

לפי דעתי רק בעזרת התארגנות רצינית שתאגד את כל העוסקים או השותפים בנושא זה יצליח...

פורסם

עבדתי מספר פעמים באזור משרד ראש הממשלה בירושלים, מניסיון, תבואו תעשו רעש, חוץ מהמזכירות בבניין אבטחה בכניסה, שגם הן יסתכלו עליכם בשביל בידור, לאף אחד לא יהיה אכפת, אם תעשו את זה בצורה מסודרת, תארגנו את זה עם השומרים בכניסה, בצורה שלא תפריע לאף אחד, תדאגו לעשו תאת זה ביום שמספר גדול של ח"כים נמצאים באזור, והכי חשוב, תזמינו תקשורת, ולא ערוץ מקומי או משהו כזה, ערוץ 1\2\10, נכון, זה לא קל, צריך לגשת אליהם קודם כל עם הצעות והכל מוכן להראות להם שאתם רציניים, רק כאשר התקשורת תגיע, תוכלו לראות ח"כים יוצאים מהבניין להגיד כמה מילים, ואם יתקעו אותם בפינה, הם יגידו מה שהציבור רוצה לשמוע.

כל זה מדובר מניסיון של הסתכלות על אנשים שבילו שם ימים שלמים באוהלים ולא שמו עליהם לעומת קבוצות שבאו לכמה שעות עם תקשורת והכל נסגר.

 

בכל מקרה, אומנם אני ילד(16) :\ אבל אם יש דרך שאני יוכל לעזור, אני ישמח, אני מניח שבכל מקרה עד שיהיו מסלולים יהיה לי רישיון כבר :)

ואם צריך עזרה בכל הקשור לאינטרנט (הקמת אתר לאגודה למען המרוצים, פירסום, מה שזה לא יהיה) אני ישמח לעזור (בתור בעל שרת בחוות שרתים).

 

תום.

פורסם

כן , רק שהכח של ההפגנות /מחאות האלה שווה בערך אפס.

 

 

נכנסתי עכשיו לאתר של "אור ירוק" (לא שאני מסכים עם דרכם , אבל הם ארגנו עצומה , אם זכור לכם).

 

כמעט 1,200,000 חותמים ! 20 אחוז מהאוכלוסיה בארץ !

 

זה היה אמור להפיל את שר התחבורה מכסאו ולזמן דחוף את המעורבים - כי 20 אחוז מהעם רוצים לשנות את המצב הקיים (ושוב - לדעתי הדרך שגוייה לחלוטין , אבל המספר כאן הוא הגורם המשמעותי).

 

ראיתם את מר שטרית מתרוצץ ממקום למקום והופך עולמות ? כן בטח , להשיג עוד חליפת וורסאצ'ה לכלבה...

 

נימוסים והליכות לא יעזרו כאן. החבורה האטומה שיושבת בגבעת רם לא מבינה את השפה הזו.

 

אני לא מנסה לקרוא לפעולות אלימות - אבל צריך ללכת עד הקצה המותר...

פורסם

אני מקבל תחושה, דני לוי, שמספר אנשים מעונינים יותר לקדם את עצמם מאשר את הספורט המוטורי.

 

הם רוצים לייצור חוק שיאפשר ל 30-40 מכוניות ראלי מקצועיות להשתתף באופן חוקי במרוצים כאלו ואחרים.

 

מין הסתם, לא מספיק להם 30-40 מפגינים (בעלי אותם מכוניות) , בנושא, לכן פונים אלינו ולמועדונים אחרים לנסות לגייס אותנו תחת הסלוגן "חוק הספורט המוטורי" בעוד שהסלוגן האמיתי הוא "חוק הספורט המוטורי למי שיש מלא כסף לרכב ראלי משלו בחניה".

 

אם הנ"ל לא מעוניינים להוסיף תחת הצעת החוק שלהם , סעיף שיאפשר קיום ימי מסלול והשתתפות בימי מסלול ודראג לבעלי רכב פרטי עם רכבם הפרטי אשר חוקי לכביש,בהסדר ביטוח מתאים (כמובן), לכל אשר יחפוץ - אין לי מה לעשות בהפגנת תמיכה להצעתם.

 

 

אנחנו חיים במדינה מפגרת.

אם תחת הצעת החוק המדוברת, לא יכנסו הסעיפים הנ"ל - מהאתחלה , הם לא יכנסו במשך הרבה מאוד זמן בעתיד, אם בכלל. הכנסת סעיף לגבי ימי מסלול, יקח כמו שלוקח לאשר את חוק הספורט המוטורי.

 

אני לא קונה את זה שאם נלחם למען חוקיות הספורט למען אותם 30-40 הנ"ל , אז בהמשך החוק יתיחס גם לשאר ה"עמך" , שרוצים לנהוג ברכבם הפרטי ביום מסלול כזה או אחר.

 

כפי שראיתי זאת בעבר וכפי שאני רואה עכשיו.

אותם 30-40 רוצים את התמיכה שלנו, אבל כשמדובר בתמיכה שלהם, הם מתעלמים.

 

אני הראשון שיעמוד ויפגין ויעשה מה שצריך כדי לקדם את הספורט המוטורי בארץ - אבל את הספורט המוטורי עבור העם ולא רק עבור מי שיכול להרשות לעצמו רכב ראלי יעודי בחניה !

 

 

אגב דני, אני מנהל האתר והמועדון של MAX-TUNING , ומעולם לא קיבלתי שום פנייה ממך בשום נושא.

להבא אם אתה מעוניין באמת ליצור קשר עם המועדון שלנו למטרה כלשהי , תפנה בבקשה , אלי.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם
רוצה לתת בגז עם הלנטיס של ההורים? אתה בהחלט לא בבית סיפרנו, אבל אתה תיכלל בהגדרה של

ימי מסלול מתי יהיו ימי מסלול? שאלה טובה שפיץרינג? אם ינתן לו אישור? אני הראשון שיבוא להנות.

בהצלחה

כלומר, כל הבקשה להתארגנות בשירשור הזה היא עבור חוק שיספק התחרות למי שיש לו רכב ספורט ייעודי למטרה זו ולא יוכל לעלות על הכביש. כלומר עבור אלו שיש להם הממון להחזיק 2 רכבים וכו'..

 

אז בלי בעד ונגד.. ברמה האישית - הפגנה כזו או אחרת לחוק המוצע, לי לא תורמת דבר. אני מנחש שלא תורמת לרוב המשתתפים בפורום שרובם נוהגים על לנטיס ושאר "מכוניות הורים". לא ארפה ידיכם, אבל ההפגנה הזו - לא בבית סיפרי...

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם

מועדוני הרכב הגיבו בחיוב ויתלהבות לפניתי,

וכולם מבינים ש- "קול העם" הוא שקובע לבסוף!!!

פגישה תתקיים עוד השבוע אני מקווה!!!

 

קובי כהן

פורסם

MasterChief - איך הקדמת אותי 2 דקות ובדיוק במה שרציתי לומר...

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...


×
×
  • תוכן חדש...