Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דני אני מכבד אותך ,ולא כתבתי כלפיך בסגנון פוגעני,זה דיון ואני מבין מה כתבת

 

אבל יום אחרי החוק , אני מארגן תחרות ראלי רייד לדוגמא,נניח שיש לי את כל האשורים והתעודות מהארגון הבינ"ל בתחום שלי , למי אני פונה לקבלת אשור ?

לוועדה של ההתאחדות ? מי ישב שם ?

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

  • תגובות 281
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מרשל יקר,

 

 

ראייה למרחוק ותכנון הם דברים מעולים.

לא במדינת ישראל , לצערנו.

לדעתי , ביום שאחרי החוק , יהיה לכולם די והותר זמן לריב ולהתווכח. ויהיו מריבות , באחריות.

אני חושב שכדאי שכולם יפעלו כרגע לקידום החוק , ואח"כ נתפנה לחיסולי חשבונות פנימיים - אחרת נישאר בימי הביניים לתמיד.

 

קובי ,

אני עדיין עומד מאחורי מה שכתבתי בתחילת השרשור. כשיהיו לך 500 מפגינים בטוחים -אני אהיה ה-501.

מקווה שתצליח , גם אם סקפטי משהו.

פורסם
מרשל יקר,

 

 

ראייה למרחוק ותכנון הם דברים מעולים.

לא במדינת ישראל , לצערנו.

לדעתי , ביום שאחרי החוק , יהיה לכולם די והותר זמן לריב ולהתווכח. ויהיו מריבות , באחריות.

אני חושב שכדאי שכולם יפעלו כרגע לקידום החוק , ואח"כ נתפנה לחיסולי חשבונות פנימיים - אחרת נישאר בימי הביניים לתמיד.

 

קובי ,

אני עדיין עומד מאחורי מה שכתבתי בתחילת השרשור. כשיהיו לך 500 מפגינים בטוחים -אני אהיה ה-501.

מקווה שתצליח , גם אם סקפטי משהו.

שמר,

שקראתי את תחילת ההודעה שלך וחשבתי שהפכת להיות אופטימי,

הדברים שאמרת בתחילת ההודעה נכונים מאוד,כמו כן קראתי את ההודעות האחרונות,

של שאר החברים ולדעתי אנחנו רצים לפני הקטר!!!

בעיות,קומבינות,תככים,ומזימות,תמיד היו(אשקלון)ותמיד יהיו בארץ!!!

אז תנו צנס לרכבת הזאת לזוז,שכולנו נוכל לעלות עליה,

ושנגיע לגשר נעבור אותו!!!

שמר ידידי, תחשוב טוב יהיה טוב ויהיו הרבה יותר מ-500

 

קובי כהן

פורסם

מרשל, אחרי החוק? עכשיו הבנתי אתה מדבר כאמרגן נו ברור! תרתי משמע.

 

אני מפנה אותך לחוק הספורט המוטורי סעיף ארגון תחרות בו כתוב מה זכויותיו וחובותיו של מארגן אירוע ורשיונותיו.

דרך אגב איך תשיג אישור בין לאומי? וביטוח?

מירוצי מכוניות

פורסם

זה לא שאלה של אם אני חושב טוב או לא.

 

אני ריאלי.

כאן בפורום הזה החלו כבר הויכוחים. מה תעשה כשתעמדו מול כל שאר העולם שיסביר לך עד כמה אתה ילד מופרע שרוצה להשתולל ומסכן את חיי כולנו (אני מצטט אחרים ,כמובן שזה לא קו המחשבה שלי) ? אם אין לך תמיכה מוחלטת מאחוריך , אתה רוצה להילחם במימסד מסואב שלא רואה 3 ס"מ קדימה ?

 

מצטער - אני , בתמונת המצב הנוכחית ,לא מוכן לשכב על הגדר.

כלומר , אני כן מוכן , אבל לא שאחרים ינסו , בדרל אל הגדר -לשים לי רגליים ולמשוך אותי אחורה.

 

כל עוד כל מי שמעורב לא מבין שהאינטרס המשותף של כולנו הוא למשוך קדימה , ולא משנה מניעים כלכליים (אני לא מבזבז שעות על גבי שעות מול המחשב או מול תא המנוע או בתוך הדש-בורד כי זה כלכלי , אלא כי אני אוהב את זה) , פוליטיים או יוקרה - המימסד פשוט יתעלם מאיתנו.

 

אם תצליח להוכיח לי שאני טועה , ותתארגן קבוצה משמעותית - אשמח לתת את תרומתי הצנועה בכל מה שאני יכול (לא הרבה , אבל ,בפרפרזה על מה שאמר מאו : " גם מסע של אלף מיל מתחיל בהילוך ראשון ו-1000 סל"ד")

פורסם

דני אפשר לנהל איתך דיון בלי שתתאמץ בכח להכנס למריבות? מה יש לך להסתיר?

כתבתי בתור דוגמא- ביום אחרי קבלת החוק מה יקרה למרוצי הראלי רייד ??? זה מעניין אותי בתור מתחרה ,האם יהיה לי איפה להתחרות ? אני לא מארגן ולא אארגן מרוצים - קאפיש?

אבל אתה לא נותן תשובות ,מי ישב בהתאחדות ?

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

שמר סליחה שאני מתערב בנושא

 

א. הממסד לפחות בתחום הספורט המוטורי ב לא מסואב, הוא איטי ומאד אפילו.

אבל בסך הכל אין פה בעד ונגד כולם בעד.

ב. הבעיה היא המשרד הממונה, שם לשר הממונה לא איכפת מהספורט המוטורי.

לכן הלחץ לסיים את העיניין חייב לבוא מאיתנו כל הזמן בלי להרפות.

כל לחץ רק מה, במסגרת החוק ובצורה תרבותית ,זו העזרה שהרוב הדומם יכול להשפיע

מירוצי מכוניות

פורסם

מרשל הפניתי אותך לסעיף בחוק שמדבר בעד עצמו ,"מה עוד תבקשי מאיתנו מכורה?"

יש לי להסתיר את חשבון האוברדראפט שלי מההתעסקות עם הספורט המוטורי בהתנדבות זה30 שנה

קאפיש?

מירוצי מכוניות

פורסם

דרך אגב מרשל סתם מתוך שעשוע ,פעם אתה כותב כמארגן ,ופעם כמתחרה אז בלבלת אותי, מצטער

נראה לי שנועם היימן, גדי צוקר, יוחאי מיקי, וכל שאר העוסקים בתחום שציינת ואחרים שיקומו יופנו

בדיוק לאותו סעיף בחוק המדבר על מארגן מירוצים.

שואל אותי בתור מתחרה? בוא לישיבת ועד העמותה ותשאל. אנחנו מקבלים אורחים בסבר פנים יפות

אולי אז לא תכתוב יותר שהנהגים רבים ביניהם ,כמו שקבעת קודם.

מירוצי מכוניות

פורסם

משום מה בכל פעם שנשאלה כאן שאלה לגיטימית, ישר אדון דני וחברו , תקפו את השואל.

דמגוג זאת מילה שאתם משתמשים בה בקלות יתר על המידה.

להזכירכם את פירושה -

"מי שמבטיח להמונים "הרים וגבעות" ומספסר בדעות קדומות וביצרים שלהם כדי לקנות את לבם".

 

איך בדיוק אני דמגוג, בגלל ששאלתי מספר שאלות לגיטימיות...

 

זה שלשניכם ניסיון רב בנהיגה ובבניית מכוניות, לא אומר שאתם רוצים ספורט מוטורי יותר מאחרים ולא אומר שדרככם היא הצודקת, גם עם כספכם הוא זה שממן את העניין. אל כן, זה לא נותן לכם לגיטיציה לדבר אלי (אלינו) מלמעלה.

כמו כן, זה לא אומר - אלון, שיש לך זכות לזלזל במה שאני עשיתי בדרכי למען הספורט המוטורי. לעורר את מודעות הציבור לעניין, זה לא פחות חשוב מחקיקה בכנסת.

נכון שמארגון מפגשים כאלו ואחרים, לא יצאה שום דבר , אבל גם מזה שאתה מתחרה בתחרות "שושויסית" באיזו חורשה, לא תורם כלום.

 

זה שאתם עומדים מאחורי המהלך, רק מקנה לכם כל הכבוד, אבל לא פוטר אותכם ממתן תשובות לשאלות לגיטימיות.

 

בכל אופן, למרות שלא קבלתי כאן את התשובות שחיפשתי (או בכלל), אני כן יתמוך כפי יכולתי בקידום העניין ולו רק בגלל שעדיף לכולם איתו מאשר בלעדיו.

 

עם קובי כבר דיברתי, וכפי שאני רואה - הזזתם את תאריך הפגישה, אז גם אני יוכל להיות נוכח.

 

מקווה לראות גם אותכם שם.

 

דני.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם

דני

 

לא הפנת אותי לשום סעיף בהצעת החוק ,אני מכיר את החוק היטב, הדיון שבוע שעבר נסב בדיוק סביב השאלה הזאת ,מי תהיה הרשות? מהי ההתאחדות? אני שואל אותך , ממי תורכב ההתאחדות והרשות לתפיסתך?

 

מצ"ב הודעת הועדה לעיתונות http://www.knesset.gov.il/spokesman/heb/Result.asp?HodID=5671

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

מרשל,

 

אם כל הכבוד, אתה קידום מכירות לאתר "מרשל" ?

 

או שאתה , באמת רוצה לעזור ,ולתרום לקידום חוק הספורט המוטורי!!!!!!

אם כן תחשוף את השם האמיתי שלך!!!

תארגן את כל הגיפיים שאתה מכיר והבנתי שאתה מכיר הרבה,

תוזמן לפגישה ב-15.6.05 ותצטרפו למסע לקידום חוק הספורט המוטורי!!!!!!

שיוחלט על תאריך, ואם לא תמשיך לקדם את" מרשל"

 

בברכה,קובי כהן

פורסם

אתה מטעה שוב ושוב

 

אתה בפירוש לא מכיר את החוק ואני שוב מפנה אותך לאחת משאלותיך האחרונות שאלת כמארגן?

ישנו סעיף בחוק המדבר על זכויות וחובות של מארגן מירוצים צטט אותו בבקשה שכולנו נבין.

בישיבה האחרונה לא שאלו על עצם הרשות ,אלא על המבנה שלה, תשובה למבנה צריך לתת הממונה על

הרשות מטעם המדינה.

בחוק גם כתוב שהרשות תכיר (דרך השר הממונה) בהתאחדות או בהתאחדויות. קרא עבורינו בבקשה את

הסעיף הרלוונטי.

דעתי האישית? לא רלוונטית ולמה? כי אני לא קובע, רק ממליץ, למה אני לא קובע? כי אני מייצג

רק חלק מהספורט המוטורי, ולמה אני צועק תתאחדו? שההשפעה תהיה יותר משמעותית

אז מרשל מה אתה הולך לעשות למען המדינה? איך אם אתה שותף לדעותי אתה עוזר?

ומה דעתך שאם אינך מכיר את הדקויות, והלקונות, ויחסי הכוחות ולצערי את הפוליטיקה תבין שאינני יכול לתת פומבי לדעותי האישיות בפורום? ולתת לי קרדיט ,באמונה שאין לי אינטרס אישי אלא רק טובת הספורט לנגד עיניי וותו לא?

ואולי השאלות שלך והפעם ברצינות גמורה ,הם טובות אבל לא בזמן הרגיש עכשיו?

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...