Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לכן, אני מודה, קשה לי לא להתרגז כשאני רואה ביקורת חצופה. לעומת זו - לכל ביקורת רצינית ובונה - הגבתי ועניתי ברצינות.

אלון

יש לך בעיה עם בעלי "לנטיס של אבא". הרי אתה וחבריך הם הם בעלי הידע, לא אנחנו. אנחנו פשוטי עם שלא מבינים דבר וחצי דבר בנושא המוטורי, לא הקמנו עמותה ולא יודעים אם יש לנו אחות. סבבה. אז אתם, ממרום הידע שלכם קובעים שהחוק החדש יעזור לבעלי ה"לנטיס של אבא" (תראה מזה.. רוב המשתתפים בפורום הם כאלו). בכל תשובותיך הענייניות לא הבהרת ולו פעם אחת כיצד הלנטיס (אין לי לנטיס, אבל לצורך הדוגמא הנפוצה) שלי עושה שימוש בחוק חוץ מלהביא אותי לצפות בך ולהזיל ריר. במקסימום הפנתם אותנו לקבל מידע בהודעה פרטית. למה פרטית? (אולי כי החוק "פרטי"?).

 

אתה קורא לנו להקים עמותה? בסדר. אתה לא מבקש את תמיכתנו? גם בסדר. אבל לקרוא לביקורת מסוג זה "חצופה"? זה לא בסדר.

 

עאלק הפגנות. בשביל מי? בשביל מה?

 

אל תתחבאו מאחורי תירוצים של "הכסף הפרטי שהוצאתם למען המטרה", וש"יושרכם ואמינותכם באים לעזרכם". אף אחד לא מערער על העובדות האלו. אתם ישרים ומוציאים מכספכם האישי. אבל אל תגידו לי שזה למעני. זה למענכם ולמענכם בלבד. ועל משקל ה"חצופה", תרשה לי (או לא) : זו התנשאות.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

  • תגובות 281
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אנזו

 

מה בעצם אתה רוצה?

בוא נסכם, אנחנו מעבירים חוק ספורט מוטורי תחרותי,אנו חושבים מנסיונינו ש"פשוטי העם" (כך כתבת)

יהנו מזה גם.

לא מבקשים ממך כלום! רוצה לפרגן? אהלן וסהלן, לא רוצה? לא קרה כלום ,סוף פסוק!!

אין בינינו כלל ויכוח

יום טוב

מירוצי מכוניות

פורסם

עוד פעם - "מניסיונכם" שלכם לנו יהיה טוב (כי מה אנחנו מבינים מה טוב לנו).

לא מבקשים כלום, זה בסדר מבחינתי (אתה תגיד את זה גם בוועדת הכלכלה??..)

יום טוב.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם

דני,

שנהיה בריאים כולנו.

הסבלנות שלך בהחלט ראויה לציון.

 

MadMax, בעמוד קודם לא אמרת דברים שונים בתכלית... ככה שלא הבנתי את ההערה (או אולי אני מפרש לא נכון).

 

בכל מקרה כולם אמרו את דבריהם. העתיד יגלה מי צדק.

 

שנה מצויינת לכולנו.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם
הסבלנות שלך בהחלט ראויה לציון.

MadMax, בעמוד קודם לא אמרת דברים שונים בתכלית... ככה שלא הבנתי את ההערה (או אולי אני מפרש לא נכון).

אני גם שאלתי שאלות ובאתי בטענות....וישבתי עם דני כ 3 שעות ושמעתי הסברים - שתכלס הוא והם לא היו חייבים לי בכלל, אבל טרחו והצליחו.

לשניה לא הרים קול או דיבר לא יפה, הדני הזה. אני הייתי כבר אוכל למישהו את הראש , אם היו עושים לי כזה לינץ, כמו שעשו לו כאן.

רק על זה אני מדבר.

 

עכשיו אני מאמין שהחוק הזה יהיה טוב - לנו ה"עממיים", שרק רוצים טראק דיי ואפשרות לליגת ג'ימיקאנה כמו ה SCCA ברכבינו הפרטי או דראג חובבנים .

בראש הפיראמידה החוק למקצוענים....האפשריות למתחילים ולחובבנים להשתתף ולהתקדם בספורט הזה (על כל סוגיו) כלולים בין הסעיפים.

 

דני - תקן אותי אם אני טועה

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם

שלום לכולם

 

חזרתי כרגע מראלי חרמון- אילת ,היה ארוע ברמה בינ"ל .

הגענו מקום רביעי ,בהפרש של 4 דק' ממקום שלישי ,6 דק' ממקום שני ,למקום ראשון יש עוד הרבה מה לשפר :-)

 

דני נפגשנו שם ואמרתי לך חסל סדר תקיפות ,לכולנו ישנה אותה מטרה , יש לנו חילוקי דעות בכמה דברים ,אולם יש לנו מכנה משותף הרבה יותר רחב

אפשר לחלוק ולהעביר בקורת במס' דברים ,ומצד שני לשתף פעולה בהרבה דברים אחרים,

נהנתי לראות את תרומתך ואת הרצינות שהשקעת בבדיקות הטכניות של הרכבים ,

http://www.marshals.co.il/gallery4/day1/imagepages/image72.htm

 

אגב יש תחרויות בהם אני מנווט ויש תחרויות בהם אני נוהג וצביקה מנווט ,אנחנו חברים עוד לפני שהתחלנו להתחרות ,ואני זה שהכניס אותו לתוך נושא התחרויות בכלל ,

בעניין קורס המרשלים אני מעלה את העניין בשרשור שנפתח כבר לטובת הנושא הזה,

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם
אני גם שאלתי שאלות ובאתי בטענות....וישבתי עם דני כ 3 שעות ושמעתי הסברים - שתכלס הוא והם לא היו חייבים לי בכלל, אבל טרחו והצליחו.

לשניה לא הרים קול או דיבר לא יפה, הדני הזה. אני הייתי כבר אוכל למישהו את הראש , אם היו עושים לי כזה לינץ, כמו שעשו לו כאן.

רק על זה אני מדבר.

 

עכשיו אני מאמין שהחוק הזה יהיה טוב - לנו ה"עממיים", שרק רוצים טראק דיי ואפשרות לליגת ג'ימיקאנה כמו ה SCCA ברכבינו הפרטי או דראג חובבנים .

בראש הפיראמידה החוק למקצוענים....האפשריות למתחילים ולחובבנים להשתתף ולהתקדם בספורט הזה (על כל סוגיו) כלולים בין הסעיפים.

 

דני - תקן אותי אם אני טועה

mad-max ופרארי אנזו,

נידמה לי שהדיון הזה מאחורינו, לשם כך היתה פגישה ב-15.6.05 והגענו להסכמות.

א-החוק טוב לכולם.

ב-ליפני כ 5 שנים בצעד של עמותת הנהגים הוגש בג"צ עד לקבלת הקריאה הראשונה לחוק.

ג-אנחנו מקווים שבעזרת כל חובבי הרכב ניצור אחדות ונוכחות מסיבית וע"י מניפולציות מעבר לצינורות המקובלים בהם אנו נוקטים, עד למעבר הקריאה השניה והשלישית.

ד-כל חוק ספורט מוטורי באשר הוא ישרת את כל חובבי הרכב לענפיו

ה-הוחלט על הפנינג ענק לתת זריקת עידוד לממשלה לקדם את מועד חקיקת החוק הסופי.

ו-אז בימקום לתת פול גז בניוטרל,שנסו מותניים,וכל אחד התרום מה שהוא יודע או יכול לעשות,צריך אתר מספיק גדול ומרכזי,וחסויות לטובת הארוע.

 

בברכה,קובי כהן

פורסם

דני,

שוב, בפעם המי-יודע-כמה-

אין לי וויכוח אתך, או עם אלון, אן עם כל אחד מחברי העמותה שפועלים במרץ לקידום עניין שחשוב לי והלוואי שהיה לי הזמן/ הכוח להתעסק בו כמו שאתם עושים. אני באמת באמת מעריך את מה שאתם עושים.

הבעיה הראשונה שלי היא עם סוג של זלזול שאני מרגיש כלפי כל מה שלא חונה בחנייה שלך- ואולי בזה אני טועה, כי לפעמים קשה לתהות כהלכה על נימת הדברים מפורום באינטרנט (מגבלות המדיום).

מה שבטוח אני לא טועה בו, זה הפיכת הדיון שלך עם אריה לאישי, אני מרגיש שזה לא במקום. אריה העלה תהיות, אתה תוקף אותו בדברים לא קשורים, לדעתי. מי יסמיך את הקורס? מה זה חשוב כרגע, אני מניח שכשתהיה לו סגירה סופית, הוא יפרסם את זה, לא? אתה באמת חושב שהקורס ייפתח לפני שיהיה סגור מי מסמיך?

תקרא שוב מה שכתבתי- אינטרסים אישיים הם לא דבר רע. הם מה שמקדם עניינים- אינטרסים שלך, שלי, של אריה- מה זה חשוב- העיקר שהם עוזרים להזיז משהו. אם אתה חושב שמישהו פועל מתוך מניעים פסולים- אני אשמח אם תתריע על כך, על מנת שלא יולך אותנו שולל. גם אם מישהו ירוויח כסף ממהלך זה או אחר- אין בזה רע (זה לא אינטרס פסול), לדעתי, כי זה ידרבן אותו לפעול למען אותו מהלך.

 

ושוב- הכל (מבחינתי) ברוח טובה.

 

אסף.

פורסם
יש לך בעיה עם בעלי "לנטיס של אבא". הרי אתה וחבריך הם הם בעלי הידע, לא אנחנו. אנחנו פשוטי עם שלא מבינים דבר וחצי דבר בנושא המוטורי, לא הקמנו עמותה ולא יודעים אם יש לנו אחות. סבבה. אז אתם, ממרום הידע שלכם קובעים שהחוק החדש יעזור לבעלי ה"לנטיס של אבא" (תראה מזה.. רוב המשתתפים בפורום הם כאלו). בכל תשובותיך הענייניות לא הבהרת ולו פעם אחת כיצד הלנטיס (אין לי לנטיס, אבל לצורך הדוגמא הנפוצה) שלי עושה שימוש בחוק חוץ מלהביא אותי לצפות בך ולהזיל ריר. במקסימום הפנתם אותנו לקבל מידע בהודעה פרטית. למה פרטית? (אולי כי החוק "פרטי"?).

 

אתה קורא לנו להקים עמותה? בסדר. אתה לא מבקש את תמיכתנו? גם בסדר. אבל לקרוא לביקורת מסוג זה "חצופה"? זה לא בסדר.

 

עאלק הפגנות. בשביל מי? בשביל מה?

 

אל תתחבאו מאחורי תירוצים של "הכסף הפרטי שהוצאתם למען המטרה", וש"יושרכם ואמינותכם באים לעזרכם". אף אחד לא מערער על העובדות האלו. אתם ישרים ומוציאים מכספכם האישי. אבל אל תגידו לי שזה למעני. זה למענכם ולמענכם בלבד. ועל משקל ה"חצופה", תרשה לי (או לא) : זו התנשאות.

אתה פשוט מתחמק מלהבין או לא מסוגל להבין...

כשהתלמיד לא מבין כנראה ההסבר דפוק ולא התלמיד (למרות שפה אני כבר לא בטוח...) אז אני אסביר שוב לאט.

1. החוק יאפשר הקמת מסלולי מירוצים - יקבע קריטריונים למסלול ואילו אישורים נדרשים.

2. החוק יאפשר ביטוח למסלולים כאלו שיאפשרו נהיגה ספורטיבית ומירוצים.

3. בעלי המסלולים יוכלו להעביר על מסלולים אלו נהיגה מתקדמת - גם על הלאנטיס של אבא שלך - מה שהיום הם לא יכולים לעשות - חוץ ממגרשי החלקה.

4. אתה תבוא עם: הלנטיס של אבא, ביטוח, מוטיבציה ותוכל לנהוג על מסלול מירוץ בצורה שלא יכולת על הכביש. (גם יהיו שם אמצעי בטיחות - בגלל החוק והתקנות שיגזרו ממנו)

5. עדין לא תוכל להתחרות עם הלאנטיס של אבא... לצערך.

 

עכשיו הבנת איך החוק עוזר גם למוסכניק של אבא שלך? הוא יתקן את הלנטיס של אבא שלך אחרי שתשחוק אותה במסלול...

אלון

(שלא מבין מה אתה רוצה מהחיים שלו)

 

עוד תלונות?

פורסם
דני,

שוב, בפעם המי-יודע-כמה-

אין לי וויכוח אתך, או עם אלון, אן עם כל אחד מחברי העמותה שפועלים במרץ לקידום עניין שחשוב לי והלוואי שהיה לי הזמן/ הכוח להתעסק בו כמו שאתם עושים. אני באמת באמת מעריך את מה שאתם עושים.

הבעיה הראשונה שלי היא עם סוג של זלזול שאני מרגיש כלפי כל מה שלא חונה בחנייה שלך- ואולי בזה אני טועה, כי לפעמים קשה לתהות כהלכה על נימת הדברים מפורום באינטרנט (מגבלות המדיום).

מה שבטוח אני לא טועה בו, זה הפיכת הדיון שלך עם אריה לאישי, אני מרגיש שזה לא במקום. אריה העלה תהיות, אתה תוקף אותו בדברים לא קשורים, לדעתי. מי יסמיך את הקורס? מה זה חשוב כרגע, אני מניח שכשתהיה לו סגירה סופית, הוא יפרסם את זה, לא? אתה באמת חושב שהקורס ייפתח לפני שיהיה סגור מי מסמיך?

תקרא שוב מה שכתבתי- אינטרסים אישיים הם לא דבר רע. הם מה שמקדם עניינים- אינטרסים שלך, שלי, של אריה- מה זה חשוב- העיקר שהם עוזרים להזיז משהו. אם אתה חושב שמישהו פועל מתוך מניעים פסולים- אני אשמח אם תתריע על כך, על מנת שלא יולך אותנו שולל. גם אם מישהו ירוויח כסף ממהלך זה או אחר- אין בזה רע (זה לא אינטרס פסול), לדעתי, כי זה ידרבן אותו לפעול למען אותו מהלך.

 

ושוב- הכל (מבחינתי) ברוח טובה.

 

אסף.

וואלה אסף - אני מקבל כמעט את כל מה שכתבת...

למעט דבר אחד...

זה כן מענייננו מי מסמיך את המרשלים - כי מחר הם יהיו בין אלו שאחראים על החיים שלי במירוץ רישמי. אז כן... אם מישהו אומר שיש קורס מסמיך - מותר לשאול מי המסמיך?

אלון

פורסם
אני גם שאלתי שאלות ובאתי בטענות....וישבתי עם דני כ 3 שעות ושמעתי הסברים - שתכלס הוא והם לא היו חייבים לי בכלל, אבל טרחו והצליחו.

לשניה לא הרים קול או דיבר לא יפה, הדני הזה. אני הייתי כבר אוכל למישהו את הראש , אם היו עושים לי כזה לינץ, כמו שעשו לו כאן.

רק על זה אני מדבר.

 

עכשיו אני מאמין שהחוק הזה יהיה טוב - לנו ה"עממיים", שרק רוצים טראק דיי ואפשרות לליגת ג'ימיקאנה כמו ה SCCA ברכבינו הפרטי או דראג חובבנים .

בראש הפיראמידה החוק למקצוענים....האפשריות למתחילים ולחובבנים להשתתף ולהתקדם בספורט הזה (על כל סוגיו) כלולים בין הסעיפים.

 

דני - תקן אותי אם אני טועה

אתה אכן היית מוכן להקדיש שלוש שעות - לפי מה שאני רואה פה מאנזו - הוא לא מוכן להקדיש 3 דקות לקרוא את התשובות שנותנים לו.

אם למישהו עדיין לא ברור איך החוק עוזר גם לו (עם רכב רגיל) - הוא מוזמן להתקשר אלי להסבר אישי:

050-6286973

 

בשיא הרצינות,

אלון


×
×
  • תוכן חדש...