Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכריזמה שלי שנת 2002

אני צריך לחפש בית מצערת וחישן קרנק.

אין כזה ליבואן. יש רעיונות? אתר בחול?

בית מצערת מכני.

שם פה את פרטי הרכב

 

כל עזרה תבורך.

הרכב נכבה לפעמים בעמידה, אין נורת מנוע, והמצבר וטעינה טובים.

יהיה לי מגוחך להוריד את הרכב בגלל זה.

20240205_162850~3.jpg

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

עדיין לא ניסיתי.

הרכב בתנועה נוסע חלק לגמרי 

נראה לי שהוא קר, הוא נכבה.

זה רק התחיל לפני 3 ימים.

שאתה רושם בעל מקצוע, מוסך יבואן לא יתעסק בזה.? איפה שהרכב מטופל.

יש מקומות שמתמחים בניקוי מצערת

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

כאן יש חיישני קראנק. לכריזמה. שים לב בתמונות יש שני דגמים אחד עם כבל ו2 מגעים ואחד ללא כבל עם 3 מגעים. בשניהם מצוין שזה מתאים למנוע שלך, אז כדאי לראות איך נראה החיישן הנוכחי.

 

מצערות יש רק מפירוק, למשל כאן.

 

אבל כמו שאמר @Camaro 92 בהחלט כדאי לפרק ולנקות את בית המצערת וגם את חיישן הקראנק.

אפשר לעשות את זה לבד, עם ספריי קרבורטורים וסמרטוט.

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

תודה, יש כאלו גם באתר 245? שזה אתר יותר ידידותי.

אני חושב שהצלחתי להוציא את המקט המקורי לפי מספר שילדה.

אבל לא בטוח שזה אכן מה שצריך

https://partsouq.com/en/search/all?q=MD327107

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

קח מק"טים מהאתר שנתתי לך, שהוא מאוד חזק במציאת חלקים, ותזין אותם בחיפוש של cars245.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 12 דקות, amosbmw כתב:

קח מק"טים מהאתר שנתתי לך, שהוא מאוד חזק במציאת חלקים, ותזין אותם בחיפוש של cars245.

כן זה עובד מצאתי גם שם את המקטים.

צילמתי את החישן אצלי, ונרטבתי מאוד!

מקווה שזה הנכון?

אני חושב שאלך על ניקוי בית מצערת, אבל סיפורי הזועה שקראתי פה בפורום על כיול גרוע, או עבודה לא טובה...

חיישן כזה זה עלות נמוכה.

לפני 7 דקות, נקודה טובה כתב:

ניסית את השיטה המסורתית להתיז חומר למצערת? ולמה חיישן קראנק?

שואל מסקרנות 😏 מאמין שמקצוען כמוך יודע

מקצוען אני לא.

להתיז חומר למצערת, זה לא ניקוי יסודי.

הלכתי עם הרכב למוסך, נסרק, נבדקו כל החיבורים מסביב, והתסמינים די מתארים את פעולת החישן.

שהרכב חם, הוא לא נכבה.

20240205_194954.jpg

20240205_194855.jpg

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 5 שעות, amosbmw כתב:

חיישני קראנק. לכריזמה. שים לב בתמונות יש שני דגמים אחד עם כבל ו2 מגעים ואחד ללא כבל עם 3 מגעים. בשניהם מצוין שזה מתאים למנוע שלך, אז כדאי לראות איך נראה החיישן הנוכחי

לפי מה שאני מבין יש 2 חישנים? 

Pulse ו Position

מה שצילמתי, שנמצא בצד שמאל, הוא כנראה מה שצריך.? זה עם ה 3 חוטים.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

הזמנתי מהם בעבר,

רק שמשום מה כתוב רק עד שנת 1999 ורק לשוק היפני (הגה צד ימין) אז המק"ט לא בדיוק תואם,

אבל תן הצצה על הדיאגרמה ותראה אם זה נראה בכלל אותו הדבר:

https://www.amayama.com/en/catalogs/mitsubishi/carisma/1-sedan-right-1997-r-1082/engine-fuel-system-and-tools-1/injector-throttle-body-1088

כבר חתמתי...

פורסם

טוב ביררתי מול המורשה

החישן יושב בתוך הטיימינג 

זה פירוק די גדול.

אתחיל בשישי הקרוב בניקוי המצערת ואראה משם.

האם זו מכנית או חשמלית בדגם הזה?

ויש דגשים לשים לב?

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

אתה אומר שהוא נכבה רק במצב קר?

 

האם אחרי התנעה קרה הוא רץ על סרק מהיר כ 1500 סל"ד ובכל זאת נכבה?

האם בטמפרטורת עבודה כשמפעילים מזגן, מתבצע פיצוי בסל"ד זאת אומרת הסל"ד עולה קצת?

 

 

כתבתי לא מזמן בשירשור אחר - כשהמערכת מכאנית עם כבל, ויסות סיבובי סרק לא מתבצע על ידי המצערת אלא על ידי שסתום ויסות סרק IAC Idle Air control שיושב על בית המצערת ופותח מעבר אוויר עוקף מצערת לפי פקודה מהמחשב. 

 בעברית משום מה קוראים לזה "מנוע צעדים".

 

צריך לראות שהוא עובד. 

 

 

 

 

פורסם

זה התחיל בשישי, נכבה אחרי נסיעה של 4 דקות.

אחר כך עבד בסדר.

גם לטיפול בשני נסע למוסך רגיל.

אחראי הטיפול שוב נכבה בתנועה איטית.

אחרי שהתחמם נסע רגיל, גם עם מזגן.

בבית הניע רגיל שהיה כבר חם.

עבד גם עם מזגן.

המד סלד לא עובד כבר כמה שנים,לא התעסקתי איתו.

אני פועל לפי השמיעה והתחת.

אני חושד במצערת מלוכלכת.

הרכב עושה נסיעות ממש קצרות רוב הזמן, בשנים האחרונות.

מעולם ב 22 שנה המצערת לא נפתחה.

יש דגשים לניקוי? אם זה מכני או חשמלי בדגם.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

×
×
  • תוכן חדש...