Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הי חברים,

בשעה טובה המשפחה התרחבה, ואנחנו צריכים להחליף את רכב 5 המקומות שלנו לרכב גדול יותר.
הרכב הקיים שלנו הוא טויוטה קורולה 2008 ואנחנו מאוד מרוצים ממנו..בעיקר אני כי הוא לא עולה לי שקל סיימתי לשלם עליו לפני שנים. רק שהשנה כבר לא ניתן לבטח אותו מקיף 

הכי טוב מבחינתי, רכב שהוא 3-5 שנים על הכביש, אבל רק אם הרכישה היא מחברה ויש אחריות, לא רוצה להתעסק עם פרטיים.
למשל תוכניות כמו טויוטה סלקט, שניתן לרכוש ישירות דרכם רכבים שהם כמה שנים על הכביש עם אחריות שלהם ובמקרה כזה כמובן שעדיף רכב שהוא 3-5 שנים על הכביש כי החיסכון משמעותי.

אפשרות שנייה זאת רכב חדש - כי אני מעדיף רכישה מחברה ולא מאדם פרטי, כמו כן לא מתכוון למכור אותו כל כמה שנים אלה להחזיק אותו כמה שיותר. 

הדרישות מרכב לפי הסדר:
 - בטיחות

- אמינות ושלא ייראה מוסך

- עלויות החזקה

- בגאז נורמלי

- צריכת דלק ונוחות

לגבי תקציב, באופן עקרוני ההגבלה היחידה היא הכאב לב שלי להוציא כסף על משהו שהוא הכי רחוק מהשקעה, ממש קשה לי להוציא הרבה כסף על רכב, מבחינתי כל שקל שהולך לרכב מרחיק אותנו יותר מחלום הדירה.

 

שוק המיני ואנים עבר כזה שינוי ואני כבר לא מכיר בכלל אילו דגמים יש , מה מומלץ ומה פחות ואשמח לכל טיפ.

 

הקמ השנתי שלנו יחסית נמוך, בסביבות 10-15 לשנה.

 

תודה!

 

עריכה אחרונה על ידי arps
פורסם
לפני שעה, arps כתב:

הדרישות מרכב לפי הסדר:
 - בטיחות

- אמינות ושלא ייראה מוסך

- עלויות החזקה

- בגאז נורמלי

- צריכת דלק ונוחות

אם כוונת לבגאז נורמלי גם כשכל המושבים בשימוש - תיאלץ לוותר על הסעיף הזה, או לוותר על כמה סעיפים אחרים.

בכל המיניוואנים כשכל המושבים פתוחים לא נשאר כמעט תא מטען, רק אם תעלה לקטוגרייה של מיניוואן בגודל מלא (קרניבל / סיינה) תוכל לקבל תא מטען שימושי, אבל אז תצטרך לוותר על סעיף עלויות אחזקה ועל צריכת דלק.

אם תוותר על דרישת תא מטען - תוכל ללכת על טויוטה פריוס+ ולקבל את כל שאר הרשימה שציינת,

פורסם
לפני 8 שעות, mottis כתב:

חפש בטריידמוביל מיצובישי אאוטלנדר בתקציב שלך... אאוטלנדר זה הקורולה 7 מקומות

הבעיה עם אאוטלנדר 7 מקומות היא שזה לא באמת 7. בשורה השניה הכיסא האמצעי נראה כמו דרגש שלא מתאים לכלום. בטח לא לכיסא תינוק או לאדם מבוגר. כך שנשארנו עם 2 מושבים בלבד 

פורסם (נערך)
לפני 21 שעות, chezik כתב:

אם כוונת לבגאז נורמלי גם כשכל המושבים בשימוש - תיאלץ לוותר על הסעיף הזה, או לוותר על כמה סעיפים אחרים.

בכל המיניוואנים כשכל המושבים פתוחים לא נשאר כמעט תא מטען, רק אם תעלה לקטוגרייה של מיניוואן בגודל מלא (קרניבל / סיינה) תוכל לקבל תא מטען שימושי, אבל אז תצטרך לוותר על סעיף עלויות אחזקה ועל צריכת דלק.

אם תוותר על דרישת תא מטען - תוכל ללכת על טויוטה פריוס+ ולקבל את כל שאר הרשימה שציינת,

צודק. בתכלס כרגע אנחנו משפחה של 6 נפשות, ככה שמושב אחד יכול להיות מקופל, זה עוזר מבחינת בגאז נכון? אני מתנייד לרוב באופניים חשמליים, אז בכלל אפילו 2 מושבים יכולים להיות מקופלים :)

את הפריוס לדעתי טויוטה הפסיקו לשווק בארץ

עריכה אחרונה על ידי arps
פורסם (נערך)

אני מציע לוותר על הפחד לרכוש מפרטי.

כי על רכב חדש אתה משלם 40-50% מאשר על אותו רכב בן 3 שנים

ועל טיירדים, זה אותו מוצר שאתה קונה מפרטי. רק בעלות של 10 אלף יותר כי יש "אחריות"

 

חפש רכב מאדם פרטי, כזה ששמר על הרכב וטיפל בו כמו שצריך

ואת ההפרש מהקניה מול חברה/חדש שים בפק"מ למקרה הצורך

במקרה של תקלה, טפל מהכסף הזה,

במקרה שלא תהיה תקלה, ישאר לך יותר כסף לעתיד.

 

רק בשביל לקבל פרופרציה

אטוולנדר מקומות חדש הדגם הכי פשוט, עולה סביב 190-200 אלף (אל תתפוס אותי על המספר, זה מזכרון)

 

אותו רכב בן 3 יעלה 120 מפרטי

ובחברת טרייד גדולה עם "אחריות" ישטפו לך את הרכב יעלה 135 אלף.

ואם הוא יעלה 120 כנראה הרכב מוזנח 

 

ואחריות?

אני לא יודע כמה באמת אחריות הטריידים הגדולים נותנים 

עריכה אחרונה על ידי om2

.

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, om2 כתב:

אני מציע לוותר על הפחד לרכוש מפרטי.

כי על רכב חדש אתה משלם 30-40% מאשר על אותו רכב בן 3 שנים

ועל טיירדים, זה אותו מוצר שאתה קונה מפרטי. רק בעלות של 10 אלף יותר כי יש "אחריות"

 

חפש רכב מאדם פרטי, כזה ששמר על הרכב וטיפל בו כמו שצריך

ואת ההפרש מהקניה מול חברה/חדש שים בפק"מ למקרה הצורך

במקרה של תקלה, טפל מהכסף הזה,

במקרה שלא תהיה תקלה, ישאר לך יותר כסף לעתיד.

 

רק בשביל לקבל פרופרציה

אטוולנדר מקומות חדש הדגם הכי פשוט, עולה סביב 190-200 אלף (אל תתפוס אותי על המספר, זה מזכרון)

 

אותו רכב בן 3 יעלה 110-120 מפרטי

ובחברת טרייד גדולה עם "אחריות" ישטפו לך את הרכב יעלה 135 אלף.

ואם הוא יעלה 110 כנראה הרכב מוזנח 

 

ואחריות?

אני לא יודע כמה באמת אחריות הטריידים הגדולים נותנים 

כלכלית אתה צודק, אבל לא הכל שיקול כלכלי. אין לי אנרגיות, ואין לי גם זמן לשרוף יותר מדי על התהליך :)

רכישת רכב מטויוטה סלקט למשל זה עם אחריות רצינית של טויוטה, הבעיה שכרגע לא ראיתי שיש להם רכבים מתאימים. :(

עריכה אחרונה על ידי arps
×
×
  • תוכן חדש...