Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

PROJECT MATCHBOX - פרוייקט מיקרו מערכת בסיטרואן איירקרוס C5 2020


lanosforce

פוסטים מומלצים

אני מתקרב ל47 ואני בהחלט מסוגל להבחין בקבוצות תדרים עיקריות לפי שמיעה. בין נמוכים מאוד, לנמוכים, לבינוני או גבוה - אפשר להבדיל. 

תדרים ספציפיים באזור מורכב זה כבר בעיה - ובשביל זה, אני עושה לעצמי את החיים קלים ולוקח מיקרופון, מחשב, תוכנה. 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כניסה לטארגט בעזרת RTA דרך תוכנת TUN של JL AUDIO

 

טוב, וואו. 

 

כמה שהממשק של התוכנה הזו נוח.

גם השתמשתי בה לפני תחילת הפרוייקט הזה - לראות איך הרמקולים מתנהגים.

גם השתמשתי בה בתחום הצפי מראש - PREDICTABILITY בכדי להבין איך אני מתכנן להם חיתוך (ואז ראיתי שהיצרן עשה שם עבודה מעולה אז נשארתי על הקרוס הפסיבי). 

גם השתמשתי בה בכדי לייצר לעצמי טארגט גנרי. 

 

ועכשיו גם נכנסתי את הטארגט הזה - בהצלחה רבה הייתי אומר.

 

הנה הלפני - 

 

image.thumb.png.79406ed03da8cce253efbdb846e73799.png

 

הצהוב - זה התכנון שלי לEQ ולחיתוכים שהכנתי עוד בתחילת הדרך.

הירוק כהה זה הקו של המידבאסים. 

האדום זה הקו של הטוויטרים. 

 

והירוק בהיר זה המיקרופון מודד רעש וורוד שמתנגן מהטלפון שלי (אפשר גם מהתכנה אבל אין בזה צורך). 

 

מה שאתם רואים (ובדקתי את זה גם לכל רמקול בנפרד) לטוויטרים יש פיק גדול מאוד באזור ה10 קילו הרץ ופיק נוסף באזור ה3.7 

המידבאסים עם פיק גדול מאוד ב500 הרץ.

 

הטוויטרים חזקים מידי בדציבל

המידבאסים חלשים מידי ב3 דציבל.

 

הסאב כבוי במדידה הזו והתדרים הנמוכים שאתם רואים זה משהו שתמיד קיים במיקרופון הזה משום מה. 

 

*** אפרופו הUMIK מודד עד 20K הרץ אז אין מה לחפש לראות כאן לאן הטוויטרים האלה באמת מגיעים - והאמת שזה לא מעניין אותי ממש. 

 

בסופו של דבר התוצאה שקיבלתי אחרי תיקונים בלייב - 

 

נתתי הנחתה של 8 דציבל לכל טוויטר ב10K עם Q רחב

והנחתה של 4 דציבל לכל טוויטר ב3.7 בקיו צר מאוד 

הנחתתי את הטוויטרים בדציבל 

הגברתי את המידבאסים ב3 דציבל 

 

וזו התוצאה - זה האחרי

 

image.thumb.png.2b87b7aec41599f9e6a59514bcccb470.png

 

איך זה נשמע? 

 

קודם כל רואים שהRTA הרבה יותר "מהלך על" הטארגט - כן יש בורות - שאני מודע אליהם ולא רוצה לנסות לתקן.

 

אבל זה נשמע פשוט מדהים בעיני. 

אממה - הטוויטרים נרגעו לי טיפה יותר מידי ונהיה קצת עמום וזה עוד היה ללא סאב וופר. 

 

ואז עברתי בין הסטאפ הקודם לנוכחי - והבנתי שמקודם, עד כמה שאהבתי את הטוויטרים - הם פשוט היו יותר מידי בהירים. 

אז ביטלתי את ההנחתה ב3.7 

מיתנתי מאוד - את ההנחתה לשניהם ב10K ממינוס 8 למינוס 4. 

ונתתי לכל טוויטר חזרה חצי דציבל בעוצמה. 

 

וקיבלתי את הטוב מכל העולמות מבין שני הסטאפים - מבין זה שתיקנתי בעזרת REW ומבין זה שכיוונתי לטארגט עם הTUN. 

 

בעזרת השמיעה שלי.

בעזרת הניסיון וההעדפות האישיות שלי. 

 

הטוויטרים נשמעים עכשיו בהירים ומלאי חיים אבל ממש לא יותר מידי. 

המיד חזק ונוכח ובולט. 

הנמוכים ברורים מאוד עם הרבה נפח. 

ואז גם הפעלתי חזרה את הסאב וזה פשוט המיס אותי - כל החום שהיה טיפה חסר לי בסט הזה - הגיע. 

 

אבל חווד על המערכת והסט - זה כבר יגיע שבוע הבא - וזה יהיה כבר על בסיס של רושם מלא לאחר תקופה וכוונים. 

 

וסוף סוף - סטאפ בוגר. 

 

כמובן - זה עוד יעבור את מבחן היום של מחר אבל זהו. תהליך כוון בוצע ותכלס הרפרנס הבא שלי יהיה רק במפגש. 

 

אחכה שירגעו הגשמים ואסיים את הקוסמטיקה של הטוויטרים. 

אני כבר לומד את הפירוק של הרכב בניסיון להבין איפה אני הולך למקם את הDRC לאחר מכן. 

 

 

  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק תיקח בחשבון כמה דברים - היה אפשר עוד לגרום להיענות להיות כמעט לחלוטין על הטארגט - אבל 

 

image.thumb.png.8a101b09821ae3380c81d51d5eae0250.png

 

הריבוע הירוק מימין - זו השפעה של הקרוס וזה קרוס פסיבי אני לא מתכוון לעשות שם שינויים.

הריבוע הכתום והצהוב - זה תוצאה של ביטולים - הצהוב זה ביטול של דלת ימין ובכוונה הנחתתי את רמקול שמאל בשביל לבטל מצב שרמקול שמאל פתאום מושך אליו חלק מהצלילים - בדלת ימין אי אפשר לתקן את הביטול הזה ללא שינוי פיזי של ההתקנה וזה לא יקרה - המטרה סה"כ שהרכב ישאר כמה שיותר מקורי, המקום היחיד שלא היתה לי ברירה זה הטוויטרים.

 

היה אפשר להביא סט של פוקל ייעודי לרכב ואז גם זה היה נשאר מקורי רק שאני רציתי את הסט הספציפי הזה.

 

הריבוע הכתום לא מטריח את עצמי אפילו לגלות מאיזו סיבה יש לי שם ביטול, אבל, תוך כדי זה שפה ושם הנחתי את המיקרופון לא בנקודת ההאזנה שמתי לב שהביטולים האלה הם בעיקר באזור ההאזנה - אז אין יותר מידי מה להלחם בזה כי אני לא הולך לזוז מהכסא או לשנות התקנה. 

 

והריבוע האדום - אני מעדיף את זה ככה - התחום הנמוך כשהוא חזק יותר מכל השאר זה הכרחי בשביל להיות מסוגל בכלל להנות ממוזיקה - לא נגעתי כי גם ככה זה כוונים שנעשו על בסיס שמיעה - זה פשוט טוב יותר ככה. 

 

הכוון הזה עבר לחלוטין את מבחן הבוקר שלמחרת. 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד וכל הכבוד על ההשקעה,מה הסיבה שהחלטת להישאר עם הקרוס הפסיבי?

hu- samsung galaxy s23 ultra+audison b-con dsp-helix mini mk2 front-hertz mlk165.3 legend active front amp-arc audio xdi600.4 

 sub-gladen zero 10 pro(sealed box) sub amp-mosconi gladen pro 1/10 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שקלול של דברים.

 

המגברים, כמה קטנים, מאוד חזקים. זלילת הספק של קרוס פסיבי היא לא פקטור כאן.

 

הקרוס הפסיבי מאוד פשוט ובסיסי ודומה מאוד לקרוסים שאני בעצמי תכננתי ובניתי בעבר ומהנסיון שלי, זה תמיד נשמע טוב.

 

נקודת חיתוך גבוהה, אין לי מה להתעסק בתיאום פאזות.

 

השימוש בקרוסים fir מהdsp עצמו גם מטפל בכל נושא הפאזות אבל יותר מכך, בגרופ דיליי החל מ100 הרץ צפונה.

 

הקרוסים האלה בנויים להגברה אקטיבית אז גם טיימינג וקטביות לא מהווים שיקול גם לא איקולציה.

 

רוב סטים שני החלקים שהיו לי בעבר היו סטאפים שמאוד אהבתי ומעולם לא היתה חסרה לי בהם עוצמה.

 

ובסופו של דבר זה מוצר פלאגשיפ של מותג שהוא בעצמו פלאגשיפ. הם יודעים מה הם עושים (יודעים היטב!) אז פשוט סמכתי על זה ולא טעיתי.

 

במקור גם היה תכנון לבנות לקורות בהמשך הדרך מידריינג'ים על בסיס פלאנאר של סאונדרלינק ופשוט להשתמש בקרוס הפסיבי בינם ואת המידבאסים לחתוך אקטיבי. נכון לעכשיו הרעיון נגנז כי אני פשוט לא חשבתי שאוהב את התוצאה עד כדי כך.

 

אחכה שממש ישעמם לי ואז אחליט מה השגעון הבא.

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, lanosforce כתב:

נקודת חיתוך גבוהה

לא עדיף שהטוויטר לפחות יהיה חתוך כמה שיותר נמוך בסט 2 WAY?

hu- samsung galaxy s23 ultra+audison b-con dsp-helix mini mk2 front-hertz mlk165.3 legend active front amp-arc audio xdi600.4 

 sub-gladen zero 10 pro(sealed box) sub amp-mosconi gladen pro 1/10 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא חתוך ב5 קילו הרץ אבל בסדר ראשון.

הוא בעקרון נכנס כבר מתדר 1250 והוא נהיה שמיע כבר ב1700 הרץ אפילו רואים את זה במדידות של rew אז החיתוך הוא במקום שפאזות פחות משפיעות בו אבל הטוויטר נכנס הרבה לפני.

 

יש שם גם הנחתה שסוני הוסיפו שמפילה לו את הכוח לגמרי עוד לפני שהוא מתקרב לחיתוך עצמו.

 

סוני באמת עשו שם עבודה יפה סהכ.

 

בדכ, כשמדובר בחיתוך אקטיבי אני מעדיף חיתוכים חדים, הם נשמעים לי נקיים יותר. רק שזה בדכ יהיה בסט שלושה חלקים.

 

לסט שני חלקים עם טוויטר ולא מיד רחב פס, אין הרבה ברירות וצריך שיהיה תחום חפיפה מסויים.

 

לכל סטאפ הפלוסים והמינוסים שלו. ההבדלים יכולים להיות זניחים לפעמים ויכולים להיות עצומים. כל מקרה לגופו.

 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיקור תוכנה קצר בשם HOLMIMPULSE 

 

אחרי שראיתי את הסרטון הבא - 

 

 

 

פשוט הורדתי והתקנתי - התוכנה חינמית לחלוטין ושוקלת כמה מגות בודדים. 

 

אין יותר פשוט מזה - אפשר גם עם מיקרופון USB לא חייבים כרטיס קול עם שני ערוצים.

 

נכנסים למסך הגדרות ובוחרים - מיקרופון לכניסה, רמקולים ליציאה ואיזה סוג רעש רוצים לנגן (בד"כ פשוט נבחר סוויפ) ותדר התחלה (10 הרץ ברירת מחדל)

 

image.thumb.png.3be023677409aa3e7b6b9e5e5f8e4547.png

 

עוברים למסך המדידות וניתן להריץ עד שלוש מדידות ולהציג אותן בו זמנית בכדי להשוות בינן - 

 

מה שרואים זה אמפליטודה, פאזה וטיימינג - ניתן לבחור אם להביט באמפליטודה ו\או פאזה בלבד 

 

ומקבלים את התוצאות על המסך - 

 

image.thumb.png.f6e1041f47f5e1906c81c63896015dd2.png

 

נכון זה לא ב"זמן אמת" אבל הסוויפ כל כך קצר והתצוגה כל כך פשוטה וברורה שזה ממש נוח כאשר עושים תיאום פאזות. 

 

לטיימינג אני מעדיף OSM עדיין ושימוש בכרטיס קול עם הזנה חוזרת בשביל לעשות את התיקונים בזמן אמת - אבל לתיאום פאזות (בעיקר לעולם הIIR) זה ממש נוח - אפשר לעבוד ככה עם PHASE SHIFTER ואפשר לעבוד ככה עם ALL PASS FILTER ולעשות לו את ההתאמות הנדרשות. תענוג וממליץ בחום למי שזה מעניין אותו להוריד ולהתנסות. 

 

תכלס יש היום תוכנות נהדרות וחינמיות שאפשר לעשות איתן הכל - OSM, TUN, REW, HOLMIMPULSE 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 12.12.2023 בשעה 09:02, lanosforce כתב:

קניתי לפני חצי שנה בערך אזניות ANC (ביטול רעשים) טובות של ANKER - הדגם הוא SOUNDCORE LIFE Q35 

והן תומכות רזולוציה גבוהה אלחוטית. 

מחיר מצחיק ביחס למובילות בשוק והביקורות שלהן הוא שהן פשוט נושפות להן - נושפות להן חזק, בעורף. יש כאלה שאפילו העדיפו אותן - אמרתי ננסה.

הדבר הכי טוב שלקחתי מהשירשור הזה הוא ההמלצה על האוזניות. הזמנתי והן באמת מעולות.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, amosbmw כתב:

והן באמת מעולות.

יש להם כבר דגמים גם מתקדמים יותר (אבל לאזור ה120 דולרים) בסדרת הלייף-קור וגם יש להם סדרת ספייס חדשה אבל ה35 הן המבדלות משאר הדגמים הקודמים - תדאג להפעיל LDAC - כשאתה נכנס במכשיר שממנו אתה משדר לאזניות - תיכנס לBT ותיכנס לפרטים של החיבור לאזניות - אם יש לך שם אפשרות להפעיל LDAC תעשה את זה. 

 

מה גם שאם המכשיר המשדר הוא אנדרואיד - כדאי להכנס דרך ההגדרות לאפשרויות מפתחים ולהפעיל תמיכה בHD AUDIO במידה ואתה לא רואה אפשרות לLDAC. 

 

אם זה מוצר של אפל - אז רק AAC אבל זה די והותר. 

 

 

לגבי השרשור במהלך חודש הבא כנראה יהיו עוד כמה עדכונים מעניינים - יותר דברים שאני החלטתי להתנסות בהם אבל בהחלט שווה סיקור. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.1.2024 בשעה 10:02, lanosforce כתב:

אני מתקרב ל47 ואני בהחלט מסוגל להבחין בקבוצות תדרים עיקריות לפי שמיעה. בין נמוכים מאוד, לנמוכים, לבינוני או גבוה - אפשר להבדיל. 

תדרים ספציפיים באזור מורכב זה כבר בעיה - ובשביל זה, אני עושה לעצמי את החיים קלים ולוקח מיקרופון, מחשב, תוכנה

אחלה שרשור. סתם קופץ פנימה:

גיל משפיע (כמעט ו)רק על התדרים העליונים. עד 18000 בגיל צעיר, לאט לאט זה יורד, 16000, ורוב המבוגרים לא שומעים כלום גם מעל 15000.

 

זה דבר אחד.

 

תדרים ספציפיים - בעלי יכולת שמיעה אבסולוטית יכולים להבדיל בקלות אם צליל מסוים הוא 220 הרץ או 221. אחוז קטן מהאוכלוסייה.

 

קבוצות תדרים ספציפיים - אפשר להתאמן בזיהוי שלהם גם בלי שמיעה אבסולוטית, זה מה שאחראים על הגברה/מיקס עושים למחייתם. המוח לומד לזהות כל מיני רפרנס ומקיש משם.

 

מעבר לכך, ברגע שהסביבה רועשת יותר או מכילה כל מיני הדהודים וכו' - יאללה למחשב. בעיקר מזרז תהליכים למי שלא התאמן שנים בנגינת כינור או מיקס של תקליט זוכה גראמי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרוב אמת - בוא נאמר שבין תדר בודד לתדר בודד אני בספק אבל כבר ראיתי אנשים שמזהים בוודאות - הבדל בין 400 הרץ ל600 הרץ - זה חוויתי על בשרי. 

 

אם תקרא את המדריך לאודיופיל המתחיל - העליתי שם לינק לתוכנה נהדרת של הרמן קרדון בשם LEARN TO LISTEN אפשר בהחלט לאמן את האזניים והמוח לזהות קבוצות תדרים. 

 

אני מ2013 סובל מטינטון - עדיין זה לא פוגם בשמיעה שלי באופן כזה שאני לא שומע תדרים מסוימים - אני פשוט שומע אחד ספציפי שלא באמת קיים, כל הזמן. 

 

שמיעה זה דבר מאוד אישי - אבל גם בתוך "מה" שאתה כן שומע יש הרבה מאוד "איך" - ושם לבד זה עולם ומלואו. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

נעדכן קצת - למרות שעדיין לא ממש קרה כלום. 

 

המרדף אחר בקרת ווליום רגישה

 

לפני חודשיים בערך רכשתי SONY NW-A105 יד2 מיפן במטרה לייצר לעצמי מחדש רגישות בשליטה בווליום שתהיה טובה כ.. או טובה כמעט כזו של בקר הווליום המקורי של הפרוססור שלי - הבקר נקרא DRC MP והוא נהרס לי פעמיים ברכב הקודם כנראה בעקבות תקלה במגבר (שהיה מחובר בתקשורת נתונים לפרוססור ולדעתי זה שיגע את הבקר). 

 

בקיצור - בסופו של דבר אשמיש את הDRC אבל עד אז החלטתי להשתעשע ולקחת על עצמי אתגר לנסות לייצר בלעדיו בקרת ווליום טובה יותר וככה זה הולך לעבוד. 

 

אבל קודם כל אתן כאן נתון - לDRC יש בערך 60 קפיצות של ווליום מאפס הנחתה להנחתה מקסימלית. 

לטלפון שלי יש... 15! קשה מאוד לשלוט ברגישות ויש נקודה שבה הווליום פשוט קופץ משמעותית בלחיצה אחת - הייתי צריך לעבוד קשה עם ההנחתה להגיע למצב שהוא "טוב".

 

המסלול הקיים היום עד הפרוססור -  הטלפון שלי בBT עם LDAC פעיל -> אודיסון BCON שהוא מקלט BT ברזולוציה גבוהה (LDAC) וממנו אופטי -> פרוססור. 

 

זה טוב זה נוח, זה עובד מדהים! זה נשמע, מדהים! אבל אני רוצה להחזיר לעצמי רגישות טובה מאוד בווליום. 

 

אז למה קניתי את הסוני ווקמן? - כי ישלו 120 קפיצות הנחתה! זה פי 2 יותר טוב מהאודיסון. 

 

אבל מה הבעיות איתו? מסך 3.6 זה בראש וראשונה - קניתי אותו סתם כי הייתי חרמן על חלק מהפיצ'רים שם (מדמה תקליט ויניל ומדמה מגבר נורות). 

 

והבעיה העיקרית נכון לעכשיו היא שכשאני מזרים איתו בBT - הבקרת ווליום המקומית שלו לא מאופשרת ואז זה אפילו גרוע יותר מהטלפון שלי. 

 

אז אני צריך למצוא דרך אחרת להזרים ממנו את המידע ושזה לא יהיה אלחוטי - ולכן...

 

רגע לפני שאני נכנס כאן למיני פרוייקט CARPC המחודש שלי - קניתי את הדבר הבא:

 

FIIO NEW K3

 

הלינק למוצר אפשר לראות - כאן

 

מה הרעיון? הרעיון הוא שגם לווקמן וגם לכל אנדרואיד או מערכת הפעלה WIN היום יש באופן טבעי אפשור להוציא USB AUDIO ברזולוציה גבוהה - בWIN אני יכול להתקין דרייבר שגם יאפשר דרך הK3 הזה תמיכה בUSB AUDIO תקן 2.0 (לא שזה ממש משנה כי אני יוצא באופטי דרכו) 

 

ואז בעצם המסלול הולך להיות - סוני או לסירוגין פתרון CARPC -> משם זורם לתוך הK3 של פיו -> משם כניסה אופטית לBCON -> הBCON מעביר את זה כמו שזה ליציאה האופטית שלו -> כניסה לפרוססור. 

 

כן אני עדיין יכול להתחבר לBCON בBT מהטלפון שלי אם שכחתי או לא לקחתי את הווקמן או הCARPC איתי והכל עובד בו זמנית בעצם - אם אין תשדורת בכלל מהסוני\CARPC או מהטלפון שלי בBT - הפרוססור יקפוץ אוטומטית לHU המקורי של הרכב - אם יש תשדורת BT הוא ינגן מהBCON ליציאה האופטית ואם אין תשדורת BT אבל אני מנגן מהסוני\CARPC הוא יעביר את זה באופטי דרך הBCON לאותה כניסה אופטית בפרוססור... מבולבלים? גם אנחנו. 

 

 

כרגע אני מחכה שהK3 יגיע אז בזמן הזה (השבת הזו) יצרתי פתרון CARPC וגם שילבתי לתוכו בקר (גלגלת) ווליום... אבל זה כבר בפוסט הבא 

 

למי שרוצה סקירה על הK3 לבינתיים - תהנו

 

 

 

 

 

 

  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...