Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

PROJECT MATCHBOX - פרוייקט מיקרו מערכת בסיטרואן איירקרוס C5 2020


lanosforce

פוסטים מומלצים

זה אני משאיר לארץ נהדרת - אבל אני מבין... מבין... 

  • מצחיק 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נשבע לך שאם אני נכנס בעצימת עיניים לרכב שלי עם המערכת הכי זוועה בעולם, ולרכב שלך עם המערכת הכי מדוייקת בעולם, ושומע את אותו שיר מעפן שאני שומע בדרך כלל (אני ומוסיקה לא ממש חברים טובים. בבית הקפה אני מבקש "להנמיך את הרעש" ולוקח למלצרית כמה שניות להבין למה אני מתכוון), - לא יהיה לי מושג לאיזה רכב נכנסתי מבין השניים.

 

ועדיין, כל הכבוד על האיכות ללא פשרות שאתה מציג פה עבור נושא שהוא חשוב ויקר לליבך. הלוואי עלי כזה מוסר עבודה וביצוע מוקפד בכל תחום בחיים שלי.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, avargel כתב:

נשבע לך שאם אני נכנס בעצימת עיניים לרכב שלי עם המערכת הכי זוועה בעולם, ולרכב שלך עם המערכת הכי מדוייקת בעולם, ושומע את אותו שיר מעפן שאני שומע בדרך כלל (אני ומוסיקה לא ממש חברים טובים. בבית הקפה אני מבקש "להנמיך את הרעש" ולוקח למלצרית כמה שניות להבין למה אני מתכוון), - לא יהיה לי מושג לאיזה רכב נכנסתי מבין השניים.

 

ועדיין, כל הכבוד על האיכות ללא פשרות שאתה מציג פה עבור נושא שהוא חשוב ויקר לליבך. הלוואי עלי כזה מוסר עבודה וביצוע מוקפד בכל תחום בחיים שלי.

זה כי אתה לא עושה סמים וברור כשמש שאדי כן

לכן הוא נכנס למצב טרנס חפירתי שבתוכו לאחר ביצוע טקסט האיוואסקה הוא כותב פוסטים כאלו.

זה לא לכל אחד אחי, זה גרפים שהוא שמר מהבגרות שלו בכלל - הכל השקר.

עריכה אחרונה על ידי kalmangar
  • מצחיק 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, avargel כתב:

נשבע לך שאם אני נכנס בעצימת עיניים לרכב שלי עם המערכת הכי זוועה בעולם, ולרכב שלך עם המערכת הכי מדוייקת בעולם, ושומע את אותו שיר מעפן שאני שומע בדרך כלל (אני ומוסיקה לא ממש חברים טובים. בבית הקפה אני מבקש "להנמיך את הרעש" ולוקח למלצרית כמה שניות להבין למה אני מתכוון), - לא יהיה לי מושג לאיזה רכב נכנסתי מבין השניים.

 

ועדיין, כל הכבוד על האיכות ללא פשרות שאתה מציג פה עבור נושא שהוא חשוב ויקר לליבך. הלוואי עלי כזה מוסר עבודה וביצוע מוקפד בכל תחום בחיים שלי.

נכנסתי לרכבים של אדי... ואם גם  אתה תכנס, תשמע ותרגיש עוד צלילים שלא ידעתה כי קיימים בשיר. 
תשמע ותרגיש את המוזיקה, גם בגוף בתדרים שיזיזו לך שרירים בעומק הגוף.

ולא צריך עוצמה חזקה - שומעים ומרגישים ספקטרום תדרים רחב שלא הרגשתה וחשתה.. גם הגוף זז.
מתדרים נמוכים של 28H , המורגשים בגוף ובבטן, כתנועת מס'ג עמוק.
ועד רחש הליטוף המופיע בצלילי המצלתיים מלמעלה, כמו צלילי על, של ציפורי שיר. 

ברכב של אדי.. שומעים קסם , זה אחד המקומות שמרגישים שרוצים להתנתק מרעשי החיים
ולהשאר סגור בתא הרכב/השמיעה.

זה אני ברכב של אדי -  image.jpeg.867d56f6ff56a8810c86026b0cce13df.jpeg

 

אייל.

  • אהבתי 2
  • מצחיק 2
  • מעניין 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, kalmangar כתב:

זה כי אתה לא עושה סמים וברור כשמש שאדי כן

הרגע הזה שאנשים קולטים שאני לגמרי בנטוראל ולא נוגע לא בסיגריות, לא אלכוהול בטח שלא סמים - לא קלים לא קשים. 

ההלם

 

לפני 10 שעות, ליין מן כתב:

ברכב של אדי..

החבוב שמגיב כאן (הר הקילמנג'רו) - אתה תשמח גם לשמוע אצלו ברכב אייל ובהזדמנות נארגן את זה. מה שנחמד אצלו - זה שהוא אחד הבודדים שגם כן מחזיק ידע מתקדם בין יומינו לכוונים מסוג זה לרכב. 

יש היום מספר אנשים שכבר מכירים את המלאכה ברמה הזו. עדיין מספר בודד שאפשר להשאר עם עודף מאצבעות כל כף היד השניה - אבל כבר ישנם. 

המידע הרבה יותר נגיש וזמין היום.

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

ונתקדם לבידוד הדלתות - כרגע רק דלת ימין מבודדת אבל התהליך לדלת שמאל יהיה זהה - יגיע כנראה איפשהו במהלך השבועיים הקרובים אבל לא יתועד. 

 

(אמנה גם את ההבדלים בין 3008 לC5) 

 

הדבר הראשון שמתחילים בו הוא כמובן פירוק הדיפון - 

 

מסירים את המשולש שעליו מותקן הטוויטר - בעדינות עם חולץ משחררים מהדק ניילון אחד - ב3008 - יש בורג שמסתתר מאחורי המשולש הזה. 

 

image.thumb.jpeg.cf3c306148b613f041d56714bad0d5b5.jpeg

 

לאחר מכן - וזה חשוב מאוד הכיוון - מתחתית גשר הידית - מחלצים את חיפוי דמוי הניקל ומושכים אותו החוצה וכלפי מטה - 

 

image.thumb.jpeg.107a251694faa1d0f0914eed2ac179fc.jpeg

 

ואז מתגלים שני ברגים - T27 

 

image.thumb.jpeg.3e5909dd0da18594b6a3ade998a85811.jpeg

 

ב3008 - הברגים האלה גלויים לעין ולא צריך לפרק שום חיפוי.

 

הבורג הבא - T20 מסתתר מתחת לחיפוי של כפתור החלון (נוסע במקרה הזה) לא ידוע לי אם הבורג הזה קיים גם ב3008

 

image.thumb.jpeg.5b48114d07892f4f8ef37860309b4523.jpeg

 

הבורג האחרון מסתתר מתחת לדיפון במרכזו 

 

image.thumb.jpeg.e12bc8065a42ca7ed8b24e63b6d8e198.jpeg

 

ואז מושכים בעדינות את הדיפון מהצד שקרוב יותר לדשבורד ועוברים במעטפת כלפי מטה - ישנם כ10 מהדקי ניילון. 

 

*** שימו לב - צד ימין (הצד של מנעול הדלת) של הדיפון - לא מושכים אותו בכוח!!! יש שם שני מהדקי מתכת שהם חבקי ביטחון שתופסים פינים חזקים מאוד (שניתן להסיר ולהחליף במידה ובטעות כן שברתם) - לשם כך צריך כלשהו כלי דק וזוויתי כמו מחלץ O RING 

 

בC5 מושכים אותם הצידה - הרחק מהדשבורד 

ב3008 - מושכים אותם כלפי מטה 

 

לאחר הפירוק תחזיור אותם למקום - בפעם הבאה שתנעלו את הדיפון הם יאבטחו את התפס. 

 

כך זה נראה:

 

 

 

image.thumb.jpeg.2f654f807dcbc330601f9ffb2c802614.jpeg

 

את הדיפון מושכים כלפי מעלה וכמובן - לא לשכח לנתק צמות - במקרה של דלת הנוסע - מתג חלון. 

 

לאחר הפירוק הדלת נראית כך:

 

image.thumb.jpeg.0c4d0ef81ad5ab278d333b7c8f0775d1.jpeg

 

וכן הבידוד שהסרתי מהדופן הפנימית (זו שפונה לפנים הרכב) - נראה כך 

 

image.thumb.jpeg.1c48effece539683ad7c8aeda8cd0f1a.jpeg

 

 

חומרי הבידוד - דופן חיצונית 

 

השתמשתי לדופן החיצונית בשני חומרים של חברת STP 

 

הראשון STP GB SILVER - זה חומר שנועד יותר לשכח רזוננס מחלקי פלסטיק - הוא דק מאוד ובקושי מוסיף מסה לפח - אבל כן מספיק בשביל לשכח ממנו רזוננס של רמקול יחסית עדין. 

 

והשני הוא חומר שהדרישה לפיתוח שלו הגיעה מהיבואן המקומי וזה בעצם יריעת בד שמוצדמת לדבק בוטיל וכל המטרה שלה הוא לשנות את מרקם המשטח מפח לבד - ברגע שגלי הקול האחוריים של הרמקול פוגעים בו - זה משכח אותם. 

 

כך החומרים נראים:

 

image.thumb.jpeg.fe6b85aa9eb7f70fdb164c138c71a746.jpeg

 

ולאחר הצמדתם לדופן החיצונית (קשה מאוד לראות את הבד) 

 

image.thumb.jpeg.679a6bfd40c0e4fdaacdca8e66976175.jpeg

 

את תעלות החלון והחיזוק לא טרחתי לבודד כי הן מסיביות מספיק. 

 

בידוד דופן פנימית - 

 

כאן החלטתי לשמר את הבידוד קלקר המקורי וגם את סופג הרעשים (כותנה) שהצמידו לו ופשוט גזרתי מיריעה של חומר ממותג אחר בשם SGM - יריעת בוטיל בסיסית שלהם אבל בעובי 2 מ"מ (דווקא בזה אמורים להשתמש על פח - פשוט רציתי את החוזק המבני של היריעה). 

 

החומרים - 

 

image.thumb.jpeg.58632fddb54339a4eb7fab87c91c99aa.jpeg

 

הגזירה למידה (סכין יפנית) 

 

image.thumb.jpeg.103bdca7c079745487cbb20a2b65c952.jpeg

 

הורדתי את הדבק ליד הרכב - הצמדתי את הקלקר לפח הדלת ועליו בעדינות את הבוטיל - הורדתי חזרה לרצפה והצמדתי את הקלקר עם רולר לבוטיל כאשר הבוטיל מופנה כלפי מעלה ואני לא נוגע בו - ואז חזרה לדיפון: 

 

image.thumb.jpeg.7d56f928210799324e1af35f3e349446.jpeg

 

מחר כבר אמנה את התהליך של בידוד הדיפון עצמו ובניה זמנית שעשיתי לטוויטרים. 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמשיך אל בידוד הדיפון - 

 

השתמשתי בכאן בארבעה חומרים מבית STP וגם SGM 

 

SGM BASIC - יריעת בוטיל 2 מ"מ להצמדה לשטחים הגדולים של הדיפון (והאמת שהיה עדיף להשתמש בהם - בדופן החיצונית) 

STP GB SILVER - שחתכתי לרצועות והדבקתי בכל מיני משטחים בדיפון. 

STP MADELINE TAPE - שמטרתו במקור היא ליפוף צמות - זה סוג של בד ארוג (על גבול בד לבד) עם גב דביק מאוד חזק - בהמשך תראו למה השתמשתי בו. 

STP CCF - מדובר בספוג עבה שנמעך ממש דק, צפוף וסגור למים 

 

חיתוך לרצועות - 

 

image.thumb.jpeg.0fb0c90e8dfba662191f7cadf0109352.jpeg

 

הדבקת משטחים רחבים 

 

image.thumb.jpeg.9d920188a4c277f7a19f8b2873866e1f.jpeg

 

הספוג - 

 

image.thumb.jpeg.96edcecd4b1cdf54e83d920ce2832dc0.jpeg

 

הדבקת משטחי הספוג - 

 

image.thumb.jpeg.5174b598925aec39923a5fb3872f5d5b.jpeg

 

סרט בידוד צמות - 

 

image.thumb.jpeg.a2083bcf810434d91f8768b676b29b86.jpeg

 

ואם רציתם לדעת למה השתמשתי בו - השתמשתי בו בכדי לבודד מגע בין משטח קצה הדיפון אל הפח

 

image.thumb.jpeg.b20fb7d5ccd19f97644f7af827ece4ce.jpeg

 

לאחר מכן השלמתי את מהדקי הניילון החסרים למניין (עשרה) - 

 

image.thumb.jpeg.aa1fe8e5644e4dbd009dab1a82928755.jpeg

 

סיכום בידוד דלתות 

 

חומרים שרכשתי ולא השתמשתי על הדלתות - 

 

STP CARPET - מדובר בבד לבד מתיח עם גב נצמד - חומר מעולה ומדהים בעיני בשביל לעטוף תיבות, לצפות משטחי מגע (כמו תא כפפות, תחתית של דיפונים וכך הלאה) וגם אפשר להשתמש בו במקום הMADELINE אבל זה כל כך נוח כשזה מגיע בצורת סרט הדבקה (ניתן להשתמש בTESA TAPE FELT במקום - זול מאוד ונרכשים בחבילות של חמישיה בד"כ) 

 

יתכן ואשתמש בCARPET לדיפון השני תיכף ארשום למה. 

 

STP MASSA BASSA - זה חומר מאוד מאוד כבד וקשה, גב האלומיניום שלו עבה מאוד 

משתמשים במאסה באסה בד"כ לאחת משתי אפליקציות - 

רכבי SPL שדורשים הוספת מאסה גדולה מאוד למשטחי מתכת.

סגירת מחיצות טכניות. 

 

הבעיה עם החומר הוא שצריך לחמם אותו ולעבוד עם כפפות - לחמם אותו וכפפות זה לא בעיה, יש לי אקדח חום וגם מבער ידני. פשוט לא היה צורך להשתמש בחומר הזה.

מצאתי לנכון שלהצמיד את הקלקר ליריעת SGM יהיה יעיל יותר גם בגלל שלקלקר הזה היצרן הוסיף יריעות כותנה - פשוט אובר קיל המאסה באסה - בייחוד כשהמידבאסים שלי לא עובדים כוופרים.

 

בהמשך כנראה יהיה צורך לבודד באזור דלת תא המטען והמגש האחורי - שם הCARPET והמאסה באסה כנראה ישחקו תפקיד. וזה כל מה שאני מתכוון לבודד ברכב. 

 

תוצאות 

 

- סגירת הדיפון אל הדלת היתה קשה ויתכן ובאזורים שנסגרים ישירות מול הדופן הפנימית אפחית קצת בשימוש בספוג ואשים CARPET במקום.

 

הנפח באס בקדמת הרכב השתפר באופן מובהק והסאב וופר כעת יותר "כלוא" בקדמת הרכב - לאחר השלמת דלת שמאל אהיה מסוגל כבר לכוון את הסאב והמידבאסים בצורה עדינה.

 

סה"כ עשיתי שימוש מינימלי! בחומרים - וזה השיג את המטרה במלואה. 

 

 

חומרים שלא נרכשו והיתה כוונה להשתמש בהם - 

 

חשבתי לקנות STP MASTIK שגם נקרא SOUND LIQUIDATOR 

החומר הזה מיועד במקור לאטימת בתי גלגלים ורצפות רכבים מחלקו התחתון והחיצוני של הרכב. 

אבל בשימוש נכון על דיפונים - מעל שכבת בוטיל - מצפים את כל הדיפון בחומר המסטיק וזה מקשיח את הדיפון ומקנה לו תחושה של אבן במקום פלסטיק ומשכיח ממנו כל וויברציה אפשרית. 

 

מדוע לא רכשתי את החומר הזה בסוף? 

כי הוא מגיע כשתי תמיסות בדומה לאפוקסי וצריך גם לערבב את החומר במשך כ5 דקות ואז גם ישר למהר ולמרוח אותו - פשוט OVERKILL מטורף בשביל הרמקולים שאני משתמש בהם ועוצמות השמע שאני שומע בהן - מה גם שהרכב כבר מהיצרן, המצב בדלתות טוב סה"כ. וויתרתי. 

 

 

יותר מאוחר היום אעלה את הבניה הזמנית לטוויטרים - אזהרת תמונות קשות. 

  • אהבתי 6

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסוני מאסה באסה?

זה לאלמנטים שיורדים נמוך, אין לאלמנט כזה יכולת להשפיע על החוזק של הדלת או כמו אצלי לעקם אותה.

בוא נשים לך מורל אליט 9 אינץ׳ תהיה בן אדם

 

ואהבתי את כל הברגים שיש לקיבוע של הדיפון לדלת זה חשוב - אני קדחתי ישירות על הדיפון עוד 3 כאלו כי פשוט זה היה מחובר לאפרי וחלש ברמות, טוב קיה מה כבר אפשר לבקש בקטע הזה?

 

תתחדשי מתוקה מגיע לך

  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, kalmangar כתב:

לסוני מאסה באסה?

בוודאי שאין שום צורך - המטרה במאסה באסה היתה להשתמש בו לסגירת פתחים טכניים בדופן הפנימית - פשוט זה נמצא מיותר. 

האמת שיש לSTP גם יריעות אלומיניום עבות - ובמחיר שפוי לחלוטין בניגוד למה שפעם היה עולה להביא זוג DYNAPLATE - באזור ה200 דולר... לעומת כמה עשרות שקלים לדף של STP. ועל זה להצמיד בוטיל עבה יחסית שלא דורש חימום להצמדה שלו. 

 

אבל חכי חמודית - השיט שואו מתחיל עכשיו!

 

בניות זמניות לטוויטרים 

 

מראש אני אומר ומצהיר כאן בגלוי - בשביל שדברים לא יוצאו מהקשרם! (כמו שכבר קרה בעבר) 

זה לא היה חלק מההתקנה - אני שילמתי על התקנת מגברים וDSP ומידבאסים בדלתות ואת הבניה לטוויטרים ביקשתי להשאיר להזדמנות אחרת.

התושבות של הטוויטרים הודבקו באופן זמני למשולשים של המראות לבקשתי - ללא כל בניה שלהם. 

 

ככה זה נראה - 

 

image.thumb.jpeg.1a7d9c5d15fd098b9810318466ba6334.jpeg

 

בכדי להקנות חוזק מבני ולא מתוך שום מטרה אסטתית - 

 

יצקתי פרופוקסי 

 

image.thumb.jpeg.e287bb9df1f7f35f4701cf4a94a3fb88.jpeg

 

וגם עוד זווית 

 

image.thumb.jpeg.7f95752e3b4a8dfa7132552c5600bdb4.jpeg

 

המסקינגטייפ הוא בכדי לצבוע רק חלק ולראות אם יש התאמה לצבע 

 

image.thumb.jpeg.035a2be5187ea5291591aec3761345b2.jpeg

 

זה רסטולאום פריימר שחור מט שכבה כפולה - צבע טרי 

 

image.thumb.jpeg.13c56795e8032cc951b71164ee7217ed.jpeg

 

ולתדהמתי הרבה - ברגע שהצבע התייבש - נעלם כל הברק והוא תואם באופן מושלם! לפלסטיקה. 

 

מה זה אומר לי?

 

זה אומר לי שאם אחליט בהמשך כן לבנות את הפודים בעצמי - את הצבע המתאים כבר יש לי. 

אם אחליט להגיש את הטוויטרים לבניה חזרה אל יוסי - אמסור לו גם את הצבע. 

 

למה בעצם המצב הזמני הזה? 

 

בראש ובראשונה חוסר תקציב, ההתקנה בוצעה כמעט מיד לאחר החלפת הרכב - אז דברים מתבצעים בשלבים. 

והסיבה השניה - לא ידעתי אם אוהב את הטוויטרים האלו ואם ארצה להחליף אותם באלמנט מידריינג' רחב פס מסוג פלאנאר (שוקל בהמשך להוסיף אותו כמיד ריינג' על הקרוס הפסיבי - מה שנראה כרגע שפשוט יקרה רק אם ישעמם לי כי הסט הזה הצליח להפתיע אותי אבל זה יגיע מאוחר יותר אחרי שאבודד את הדלתות ואעשה כוונים עדינים - גם תגיע חווד על הסט, מוקדם מידי עדיין). 

 

 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, lanosforce כתב:

STP MASSA BASSA - זה חומר מאוד מאוד כבד וקשה

 

סה"כ עשיתי שימוש מינימלי! בחומרים - וזה השיג את המטרה במלואה. 

 

עם שם כמו מה-זה בעסה זה לא מפתיע...

 

אדי, אם לא היית היו צריכים להמציא אותך 😉

תענוג לקרוא! תמשיך וכמנהגך אל תשכח אפילו פרט קטן.

  • מצחיק 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת לגבי מאסה באסה - 

 

 

וגם 

 

 

זה פחות או יותר לשריין את הרכב נגד כל רעידה אפשרית. אבל השימוש שאני רציתי את זה בשבילו הוא סה"כ לסגור מחיצות טכניות.

 

לפני 12 שעות, borsood כתב:

אדי, אם לא היית היו צריכים להמציא אותך 😉

 

צחקתי כי זה משפט שאני תמיד במוקדם או במאוחר שומע אותו - בצבא זה היה - אם לא היה אחד כמוך, מישהו היה צריך להמציא אותך אבל אם היו שניים כמוך זה יותר מידי. 

 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הליך הבידוד של דלת הנהג היה ניתן לאמר זהה לדלת הנוסע למעט הקליפסים של מתגי החלונות והמראות: 

 

image.thumb.jpeg.8d20b0403935fb8dd4358f5225859043.jpeg

 

הקליפס "מכבי ת"א" - מושכים את התפס הכחול החוצה ומושכים לאט לאט החוצה את הצהוב. 

והקליפס השחור תפס רגיל. 

 

לאחר מכן עשיתי טייק2 לבניה של משולש הטוויטר - הפעם המשולש של צד הנהג -  פרופוקסי והכנה לצבע

 

image.thumb.jpeg.dccec85aab5e01080da199a4954201a0.jpeg

 

הפעם בחרתי בגישה אחרת - משהו שיסתיר את הגימור המאוד גס של הפרופוקסי (שגם נותן לצבע פריימר גוון שונה משאר הבניה) 

 

והלכתי על מוצר מבית ראסטולאום - שנקרא גימור אבן (ספריי טקסטורה) 

 

image.thumb.jpeg.9ccfff9c6b802e9e1b42ab1d424048c4.jpeg

 

כן זה נראה רע מאוד בהתחלה - מדובר בשכבת גומי שמתייבשת למראה אבן וגם מרגישה לחלוטין כמו אבן לאחר הייבוש - בחרתי צבע אפור כי זה מה שהיה בחנות

 

- האמת שיצא מאוד מאוד יפה ולחלוטין עובר את העין - 

 

image.thumb.jpeg.985805284e3ca5e3b66842ac3ac434f2.jpeg

 

אבל אז עשיתי את הטעות וצבעתי לשחור מט - 

 

image.thumb.jpeg.9dd40ee684dd36627f8e3e8d99d7fdb8.jpeg

 

וזה שוב הבליט את נושא החוסר גימור - אבל הרבה פחות נורא - בפועל ניתן לשייף ולחזור על התהליך אבל ברכב לאחר שזה התייבש - זה הרבה פחות נורא:

 

image.thumb.jpeg.23142398050ff53a1fefce14971daf62.jpeg

 

אבל זה עדיין לא המצב שאני רוצה - אז - הזמנתי היום בטמבוריה את הגימור אבן בצבע שחור ויהיה טייק 3 שלדעתי יהיה הסופי. 

 

חוץ מזה התוצאות של בידוד הדלתות 

 

לחלוטין עשה הבדל ועכשיו תדרי הבאס מורגשים היטב מקדמת הרכב ואני יכול בעצם להמשיך עכשיו לחלק השני של הכוונים - כוונים עדינים. 

 

לדייק את הסאב וופר.

לכוון את הקצה התחתון של המידבאסים כלפי הסאב. 

ליישר טיפה את היענות הכוח. 

 

וזהו. תם ונשלם. 

  • אהבתי 4

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז נרכש בקבוק של STONE EFFECT בצבע שחור של ראסטולאום. 

 

אבל כרגע אני לוקח את הזמן להמשיך בכוונים של המערכת - מה שעשיתי אתמול בערב רגע לפני שעליתי לסופר מהחניון התת קרקעי היה פשוט לעשות סשן RTA וזה האיזון שהיה לאחר בידוד הדלתות:

 

image.thumb.png.f860de8bebff1f662d65f5c7c676691c.png

 

וזה לאחר התיקון: בגדול מה שתוקן - 

1. נתתי למידבאסים קצת יותר כוח באזור 100 הרץ. 

2. הורדתי להם קצת כוח באזור 270 

 

וככה בעצם יצרתי מגמת ירידה עד לאזור 150 הרץ ומשם מתחיל טיפוס לפיק באזור 550 שזה איזון שאני מאוד אוהב כבר שנים. 

 

3. לטוויטרים הורדתי כוח באזור ה4K וסיננתי מהם צרימות שאני פחות אהבתי.

 

image.thumb.png.acb6abb8deacd719111c6eb9b67d5eff.png

 

את שאר התחום לא אתקן כי אני אוהב את התוצאה - אבל אני כן אחזור אל המידבאסים ואנסה להוריד להם נקודת חיתוך ל60 ונראה אם הם עומדים בזה ללא בעיות - או שאשתמש באחד משני הEQ IIR שיש לי שם בכדי לתת להם שם קצת יותר כוח באזור 60-70 ולחבר אותם עוד יותר אל הסאב. 

 

4. לסאב נתתי יותר כוח באזור 60 וחתכתי לו כוח באזור 35 - קצת יותר "מכה" לחזה וקצת פחות רעידות. 

 

ובכדי להראות ברור יותר את ההבדלים:

 

image.thumb.png.08347c4f17ba9afc293adebd220937e6.png

 

הנגיעה הבאה שלי תהיה באזור מפגש בין הסאב למידבאסים - הורדתי בסוף טיפה מעוצמת הסאב בשביל לנסות לשלב אותו כמה שיותר עם הסט, חושב שאני סה"כ במרחק נגיעה כבר מלהיות רגע לפני השלב האחרון של הכוונים שהוא איזון בין צד ימין לשמאל. 

 

ובסופו של דבר להראות בצורה מעודנת יותר איך הדברים נראים לפני ואחרי - האחרי תיקון זה הוורוד

 

image.thumb.png.5ed6cd3a0670dd07bcc6d0749bdbe106.png

 

הניסיון יהיה להעביר את הסאב לחיתוך באזור 70 ואת המידבאסים או להוריד ל60 אם הדלתות יאפשרו או לתת תוספת כוח ב70. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה בגרף אחרי יש נפילה משמעותית יותר בסף התדר הגבוה?

ואיפה זה ו-40k? 😜 או שזו מגבלה של ציוד המדידה/תצוגה?

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...