Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 50 דקות, Yuval Oren כתב:

הבחור עם הXM שחלף על פניי היום בצהריים באיילון, העלית לי חיוך ענק על הפרצוף. 

IMG_0210.jpeg

הוא מיהר. היה לו תור למוסך ופחד לפספס אותו.

  • מצחיק 7
פורסם

 

לפני 8 דקות, yohai71 כתב:

בוקי, מתי התחילו להאריך בסיס גלגלים, בדור הנוכחי או כבר בדור הקודם (ה"ביניים")?

הדור השני הארוך שמר על אותו פטנט של בסיס גלגלים זהה לקצר, ותוספת אורך מחוץ לבסיס הגלגלים. 

 

נראה מכוער גם כן.

 

בדור הנוכחי 2019 והאלה בדגם הארוך יש גם בסיס גלגלים ארוך וזה נראה הרבה יותר טוב.

 

  • מעניין 1

 

 

פורסם

הברלינגו הארוכות במתיחת פנים של הדור הראשון נמכרו רק תקופה מסויימת ב-2009 ולכן לא רואים אותם הרבה.

ב-2010 פסק הייבוא כי לא היה לדגם בקרת יציבות ולא הכירו בו כמסחרי.

גרסת המקסי של הדור השני היתה ייחודית בשל העובדה שהיא הציעה 3 מושבים מקדימה בגרסה הסגורה, ולמעשה הרכיבו בארץ את השורה השנייה והשלישית ויצרו ברלינגו 8 מקומות - באותה תקופה זה היה רכב ה-8 מקומות הכי זול בארץ.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לפני כמה שנים חשקה נפשי מאד לרכב הזה כי הוא חמוד כזה גדול אבל קטנצ'יק בתור ילד ממש קטן הייתי צוחק שהנהג יושב כמעט מחוץ לשמשה

להפוך כזה לקאמפר קטן זה מתוק.

הבנתי שהוא בולען של בנזין, מה הלוז איתו באמת?

איך הוא מבחינת אמינות/חלקים/נוחות?

לפני 4 שעות, aharondahari כתב:

קצת יותר חדש אבל נראה ממש טוב

IMG_3932.jpeg

מצאתי תמונה שלו לפני שירד לאספנות

image.thumb.png.759bc742fca65de372ca83676ac46b2f.png

  • אהבתי 1
פורסם

שכן מחזיק בכזה כרכב דיילי. נמצא בבעלותו כ 8 שנים אאל״ט. פנים במצב מצויין, כסאות קפטן בשורה השניה. וגם חיצונית נאה בסדר. 

לא נראה שיש בעיית חלפים, לפחות כח מה שקשור לרכיבי מנוע וחשמל.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 18.5.2024 בשעה 23:38, ArikB כתב:

סובארו GL (?). לא זוכר אם הדגם הזה היה 4x4 או לא.

image.png

זו DL לפי היעדרו של המגב האחורי. לכן היא גם (במקור) עם מנוע 1300

  • אהבתי 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

מישהו פה ניצל את התקציב לרכב ניסוי עד הסוף 🤣

Subaru BRZ 2023 | Citroen C5 Aircross 2019

Hyundai i20 2013 - SOLD | SEAT Leon 2011 - R.I.P | Mitsubishi Lancer 2001 - R.I.P

פורסם

מכר שמשמש כנהג ברכבי ניסוי במובילאי אמר לי פעם שלפעמים מדובר בניסוי יעודי ליצרן ספציפי (לצורך כיול והתאמת עזרי נהיגה לדוג'), לא תמיד מדובר בפיתוח הרכב האוטונומי שלהם.

  • מעניין 1

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם

ראיתי פעם אחת את הפורשה הזאת בדיוק רכב ניסוי.

למרבה הפלא בפנים ישב חסיד עם פאות...???

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

פורסם
Just now, ברונקו כתב:

למרבה הפלא בפנים ישב חסיד עם פאות...???

 

לפני 3 שעות, לב טוב כתב:

מכר שמשמש כנהג ברכבי ניסוי במובילאי

:)

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
בתאריך 19.5.2024 בשעה 20:30, Yuval Oren כתב:

הבחור עם הXM שחלף על פניי היום בצהריים באיילון, העלית לי חיוך ענק על הפרצוף. 

IMG_0210.jpeg

מרשים ששרדה!

בתאריך 19.5.2024 בשעה 20:52, yohai71 כתב:

הנה שורה של רכבים קבועים מהעיר שלי שאני רואה און אנד אוף כבר שנים. יצא שהלכתי היום עם הבן במסלול שמאחד כמעט את כולם.

 

נתחיל דווקא עם הלא-מוכר לי, שראיתי בזווית העין בחניון בניין קרוב. לפי המספר, זה אמור להיות אחד המיצובישים הראשונים בארץ (1988):

20240519_165102.thumb.jpg.2a9b734dec327078f3466e845429bcb1.jpg

 

20240519_165115.thumb.jpg.3fa0ca8b9320c10e4655592197d6a72a.jpg

 

20240519_165136.thumb.jpg.d9ccad7e6c792fac6e350ab5c97bbc53.jpg

 

בהמשך הרחוב; לא ידעתי שברלינגו מאורכים הגיעו כבר בדור הראשון @Buki . זה מ-2009:

image.thumb.jpeg.b0152c5ecaf856f4b7df63c70b5141a6.jpeg

 

שימו לב לסידור הארכת הפגוש האחורי:

image.thumb.jpeg.be9e7301636bd60353cdbe64fb626018.jpeg

 

אני לא זוכר אם ה-WagonR המקורי היה Kei-Car, אבל אני יודע שכבר כמעט נעלמו כולם. זה מ-2003 ונראה מדהים. לידו עומדת מכוסה מאזדה 626 שמורה גם היא בקנאות (ע"י המבוגר שגר שם):

image.thumb.jpeg.9d55bc93830d69bd4b57aa8475b6c0cf.jpeg

 

גם ה-4Runner הזה נראה בנאלי לחלוטין, עד שאתה מבין שאתה מסתכל על רכב בן 30 - כן, זה שנת 1994:

20240519_170653.thumb.jpg.35e7ace1aa0483b7d0619150aa1d25a9.jpg

 

20240519_170712.thumb.jpg.626decda9418ea3f59e9d9d0e5af2fba.jpg

 

את הרנו אקספרס הזה אני רואה כבר שנים, חונה בחניית הפחים... כנראה שמשם הוא כבר ילך לברזל. זה מה"חדשים" של אחרי מתיחת הפנים, 1993:

image.thumb.jpeg.8b002249c4a42cc54a0db780780a1f9f.jpeg

 

image.thumb.jpeg.999f2053ef51be0e925e93a141218f6b.jpeg

 

ונסיים ברכב היחיד שאינו מכוסה, של האספן המקומי - יש לו חמש מכוניות, כולן חונות ברחוב סביב הבית, בהן אינטרנשיונל סקאוט, מרקורי קוגר, פורד מוסטנג אותה ניתן לראות בתמונה:

image.thumb.jpeg.b3d1011bfed8649310c6e2af5d8f7000.jpeg

 

ודווקא הרנו 15 הכי מיוחדת בעיניי - מתי ראיתם אחת כזו עומדת סתם כך ברחוב?

image.thumb.jpeg.ebc7b4a12c0d8271907649a8240a7ebc.jpeg

 

שנת 1973:

image.thumb.jpeg.8df8279a93eb53511bcb417ec863d031.jpeg

ליד הR וואגן עומדת הונדה שפיץ 

במקרה אתמול עברתי שם חחחחח

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...