Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רואה המון פוסטים בפייסבוק לעבודות מהבית - שיחות נכנסות, שירות לקוחות, הדבקת פוסטים בפייסבוק תמורת תשלום

כל מיני אנשים, חברות לכאורה וכל מיני מציעים למיניהם. 

אני נמצא במצב זמני שאני כרגע חייב עבודה, אבל היא חייבת גם להיות מהבית 100% מהזמן.

אני לא מחפש משרה מלאה, אלא שלושה ימי עבודה בשבוע - מקסימום 6 שעות ביום.

פניתי לכל מיני מפרסמים כאלה, שלחתי טלפון, אבל נדמה שכל מה שהם מחפשים זה כמה שיותר פרטים, ומבטיחים לחזור - אבל לא חוזרים.

 

יש באמת דבר כזה עבודה קלה ופשוטה מהבית, באינטרנט, בלי הכשרות מיוחדות או דרישות מיוחדות, שפשוט משלמים בה 30 שקל לשעה או יותר?

יש כאן מישהו שעובד במשהו כזה?

 

מישהו יכול להמליץ על עבודה כזאת? אני לא מחפש לעשות שם קריירה

אני מחפש לסגור את החודש במינימום האפשרי בתקופה הנוכחית.

 

תודה!

 

פורסם

אני חושב שהרבה מוקדי שירות לקוחות התחילו לעבוד מהבית. כמו וולט, החבורת קורקינטים, אפילו נציגי מכירות של חברות ביטוח יצא לי להבין מהם שהם מהבית כשהם דיברו איתי. 

  • אהבתי 2

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
לפני 41 דקות, boli19 כתב:

אני רואה המון פוסטים בפייסבוק לעבודות מהבית - שיחות נכנסות, שירות לקוחות, הדבקת פוסטים בפייסבוק תמורת תשלום

כל מיני אנשים, חברות לכאורה וכל מיני מציעים למיניהם. 

אני נמצא במצב זמני שאני כרגע חייב עבודה, אבל היא חייבת גם להיות מהבית 100% מהזמן.

אני לא מחפש משרה מלאה, אלא שלושה ימי עבודה בשבוע - מקסימום 6 שעות ביום.

פניתי לכל מיני מפרסמים כאלה, שלחתי טלפון, אבל נדמה שכל מה שהם מחפשים זה כמה שיותר פרטים, ומבטיחים לחזור - אבל לא חוזרים.

 

יש באמת דבר כזה עבודה קלה ופשוטה מהבית, באינטרנט, בלי הכשרות מיוחדות או דרישות מיוחדות, שפשוט משלמים בה 30 שקל לשעה או יותר?

יש כאן מישהו שעובד במשהו כזה?

 

מישהו יכול להמליץ על עבודה כזאת? אני לא מחפש לעשות שם קריירה

אני מחפש לסגור את החודש במינימום האפשרי בתקופה הנוכחית.

 

תודה!

 

אין כזה 100% עבודה מהבית ועוד ישר על ההתחלה 

בין אם אתה צריך לעשות הכשרה או לעבור קורס קצר.

הפעם האחרונה שהצלחתי למצוא מקום עבודה כזה היה בחברת שידורית.

עבודת מוקדן פשוטה יחסית. שכר בסיס של 30 שקל + בונוס אפשרי של 2 שקל נוספים.

לגבי משמרות אני כבר לא זוכר אבל זה מאוד קל לאמת מול המשאבי אנוש שלהם.

 

על המשרה הזו אני מדבר

ציטוט
דרושים נציגי שירות לעבודה במוקדי השרות של שידורית 
סביבת עבודה  צעירה ודינמית
מתאים לסטודנטים 
עבודה בתל אביב בלבד!
שכר הולם למתאימים .
 
דרישות התפקיד :
  •  עבודה במשמרות -לפחות 2 משמרות ערב  
  •  יש אפשרות  למשרה מלאה
  •  הקלדה מהירה 
  •  התחייבות לחצי שנה  
  •  עדיפות לנסיון קודם 
  •  התקבלו רק נציגים מאיזור גוש דן 
 
לקביעת ראיון – 03-5115432 או במייל [email protected]

 

אני לא יודע למה רשום רק עבודה מתל אביב ולא האופציה של עבודה מהבית.

 

לגבי העבודות הללו שאתה כתבת, הם Scam, ככה שהייתי נזהר לחתום על כל דבר לפני שעו"ד רואה את החוזה עבודה שלהם.

שמעתי כבר על קנסות של אלפייה אם לא עובדים איתם. כי עשו לך הכשרה. לא איששתי את העניין אבל זה חלק מהעניין שצריך עם "עבודות מהבית".

 

כמובן שממליץ להיכנס לקבוצות פייסבוק למיניהן של עבודות זמניות/יומיות ולנסות לדוג עבודות כאלו. ישנן אבל מצריך להיות עם יד על הדופק.

 

 

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

דיברתי עם כל מיני מוקדי שירות לקוחות וברקע היו קולות של ילדים, מה שמבהיר את מקום המצאות הנציג/ה.

 

ובכל זאת, הנציגים צריכים לקבל איזה שהוא ידע מינימלי על השירות שאותו הם מייצגים. בדוק מה ההכשרה הנדרשת בכל מקום, ואיזה התחייבויות היא גוררת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מצ"ב מספר קבוצות בפייסבוק 

https://www.facebook.com/groups/439844322784411

 

בחמש דקות עבודה כבר מצאתי עבודה שכזו

ציטוט

לחברת הייטק מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות- משרה חלקית וזמנית ל3 חודשים, הכשרה ברמת החייל ועבודה מהבית!!
[email protected]

מתוך הקבוצה https://www.facebook.com/groups/1724408537859319

 

עוד קבוצה -> https://www.facebook.com/groups/1587590338212583/

https://www.facebook.com/groups/460593027317399/

https://www.facebook.com/groups/347963148642819/

 

בהצלחה

הייתי גם מנסה לפנות לכל החברות השמה ומבקש למצוא עבודה מהבית.

 

אם אתה רוצה עבודה שהיא לא מהבית אלא עבודה במקומות שונים אבל בעיקר עבודה במלצרות/ליקוט/אירועים וכדומה. אתה יכול לפנות בפרטי ואני אקשר אותך עם חברה יחסית טובה.

 

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

תודה לכל העונים

 

אז בעצם כל הפרסומים בפייסבוק לגבי עבודות מהבית כמו:

"הדבקת פוסטים, העתק הדבק , שעות גמישות, 35 ש"ח לשעה, אפשר להגיע עד ל-4000 ש"ח בחודש"

או "מילוי סקרים בזמנך החופשי, שכר  ממוצע החל מ-1500 ועד 6000 בחודש"

זה הכל SCAM?

 

אין באמת שום עבודה שאפשר לעשות מהבית בלי ניסיון, התחייבות, קורס, מפגש שבועי וכו'?
 

פורסם
לפני כשעה, boli19 כתב:

"הדבקת פוסטים, העתק הדבק , שעות גמישות, 35 ש"ח לשעה, אפשר להגיע עד ל-4000 ש"ח בחודש"

או "מילוי סקרים בזמנך החופשי, שכר  ממוצע החל מ-1500 ועד 6000 בחודש"

זה הכל SCAM?

זה לא scam אבל בהחלט משהו הזוי. באזור 20 אגורות לפוסט או שפחות מזה.

גם לגבי מילוי סקרים, השכר מאוד נמוך ממה שאני מכיר.

 

מכאלה דברים אי אפשר לחיות. וחשוב מאוד לשקלל בתוך ה"שכר" גם את העלויות של האינטרנט, מחשוב/סמארטפון וכדומה. 

 

לפני שעתיים, boli19 כתב:

אין באמת שום עבודה שאפשר לעשות מהבית בלי ניסיון, התחייבות, קורס, מפגש שבועי וכו'?

קשה למצוא כאלו.

לפני 5 שעות, DareDevil כתב:

אין כזה 100% עבודה מהבית ועוד ישר על ההתחלה 

בין אם אתה צריך לעשות הכשרה או לעבור קורס קצר.

בגלל זה רשמתי את זה. בשביל שלא יהיו לך שום אשליות בנוגע לעבודה מהבית.

 

כמובן שיש לך את fiverr או upwork/

ושם אתה צריך skill מסוים בשביל להתחיל למכור. ומה שמציעים בסרטונים ביוטיוב, זה בעיקר נישות שכבר רוויות ביוזרים אחרים.

המזל שהשוק המקומי בעברית די קטן שם אז אם יש לך איזה skill שאתה יכול למכור אותו בעברית אז זה יחסית פשוט.

 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

תודה רבה

 

יש כאן מישהו שעובד מהבית 100% מהזמן?
אפילו אם זה אחרי קורס או עבודה של תקופה כלשהי במקום פיזי ואז מעבר לעבוד מהבית ב-100% מהזמן?
אשמח לשמוע

פורסם

לדעתי לא קיים דבר כמו שאתה מחפש.

תתחיל ליזום כל מני עבודות קטנות.

פייבר כמו שאמרו, כל שירות שאתה יכול להציע דרך המחשב.

קרוב לבית טוב? הולכת כלבים זה כסף מיידי.

רעיון - תלמד לשלב כל מני כלי AI שונים כדי לבנות מוצר שתוכל למכור. למשל, שירותי גרפיקה ולוגואים, כתיבה שיווקית.

יודע קצת כושר? מלא אנשים מחפשים מישהו שידרבן אותם ללכת ולקפוץ.

עריכת וידאו? צילום? אתה יודע כמה בוחטות עושים אנשים שמבינים בשיווק במדיה חברתית?

 

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

אשתי עוד לפני עשור מצאה עבודה כזו (שירות לקוחות) , הכל נעשה טלפונית לגמרי עם SIP client על המחשב. לדעתי חוץ מראיונות + יום אחד של ״הכשרה״ היא לא ביקרה שם (אם אני זוכר נכון - עבר כבר דיי הרבה זמן) - אז קשה לי להאמין שאין כאלו היום (וכמה ציינו פה דוגמאות) - אבל הייתי ממליץ להתעלם מכל הסקאם פייסבוק שציינת שצועק דגלים אדומים מכל כיוון - אלא להיצמד לחברות רציניות.

 

(עזבה כי מצאה משרות שמשלמות יותר במשרד)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

גם אני חיפשתי עבודה שהיא 100% מהבית והגעתי להודעות של ״העתק הדבק, הזנת נתונים, בלהבלהבלה, רק שלחו וואטסאפ אל מספר טלפון xyz״. 

שלחתי וואטסאפ, הם טענו שיש להם המון משרות רלוונטיות, אבל ״בגלל הביקוש״ צריך לשלם דמי הרשמה של כ 200 שח כדי שאוכל להיחשף לאותן משרות. 

לא שילמתי כמובן, ולאחר כשבועיים ראיתי פוסטים שהראו שזה סכאם, ואפילו אנשים ששילמו לא קיבלו משרות, או שביקשו מהם לעבוד בהעתק הדבק (של אותו פוסט!!) ולא קיבלו שכר.  

Ford Fiesta 2014 Manual

×
×
  • תוכן חדש...