Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזוגה טסה לארץ לספק עבודה ספק התנדבות דיפלומטית אשר תהיה במשרד החוץ בימי ראשון בלבד. 

המשפחה שלי בצפון לכן אני מחפש לה מלון/אירבנב ל2 לילות בשבוע (שבת-שני)  

לא מכיר את ירושלים, רוצה איזור סביר ובטוח, גם אם לא יהיה ליד העבודה (אין בעיה לקחת מונית/תחבצ) לא 5 כוכבים ולא מלונה

יש עצות?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

לאחרונה ביקרתי בירושלים בענייני עבודה עם צוות טכנאים מחו"ל. אני התאכסנתי ביחידת דיור במבשרת ציון (קרוב ללקוח) אבל הם היו ב-Ibis וחזרו מאד מרוצים. המחיר היה הגיוני והמיקום מנצח, כל עוד אין צורך בחניה. שווה בדיקה.

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

שים לב שיש שני מלונות Ibis בירושלים.

אנחנו היינו בסוף השבוע שעבר באיביס סיטי סנטר שברחוב אלישר ומאוד נהנינו. 

המלון מאוד נחמד ומסודר ומבחינת מיקום כמו שדריש כתב (וכמו שם המלון) הוא אכן ממש במרכז ובמרחק כמה דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה.

בשישי התניידנו בתחב"צ ובשבת במוניות. 

עריכה אחרונה על ידי ArikB
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מלקרוא את הכותרת חשבתי שאתה מחפש מקום ציבורי שבו תוכל להפרד ממנה ללא החשש שהיא תחסל אותך במקום.

גם אני שמעתי טובות על IBIS.

"לזרוק את החברה" מרגיש קצת ביטוי לא לעניין אבל פה אני כבר אפסיק לצאת מהטופיק.

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

הלוואי, לא עוזבת הקרציה

 

תודה לכם לקחתי איביס :)

עריכה אחרונה על ידי Mech Morphix
  • מצחיק 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...