Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

הדיון השבת יעסוק ב Quick Detailer.

המטרה של ה QD זה עזר לייבוש/ הוספת ברק/ ניקוי לכלוך קל ועוד כמה תכונות, תלוי באיזה QD משתמשים.

 

באיזה QD אתם משתמשים היום?

איזה QD אתם מתכננים לנסות בעתיד?

יש לכם טיפים שימושיים עבור QD?

 

אני השתמשתי עד היום ב carpro elixir שעשה עבודה טובה מבחינת ברק, עכשיו שהוא נגמר לי עברתי לדילול של onr, משאיר אותו בתא מטען כדי לנקות צואה.

התכנון שלי זה לקנות gyeon quick detailer, שמעתי עליו ביקורות ממש טובות.

אני מיישם אותו על מטלית של TRC עם 500 GSM 

 

 

*בחרתי כל פעם לפתוח דיון על מוצר אחד כדי שנוכל להעמיק את הדיון עליו אז בבקשה לשמור על נושא הדיון*

 

דיון מהנה!

פורסם

אני האמת משתמש בסונאקס Xtreme לברק סופי בייבוש כי כבר יש אוטם.

עושה את העבודה ויש לו ריח ממש טוב.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

לפעמים BSD ולפעמים Turtle Wet Wax, כ Drying Aid. 

הראשון נותן יותר הגנה, השני יותר ברק. 

 

ומשתמש ב ONR להוריד צואה של יונים. 

פורסם
לפני כשעה, Krip כתב:

3in1 נחשב QD? יש לי גם אחד כזה..

בגדול זה קוויק קראמי. אני ממש אוהב אותו . נותן ברק וחלקות פצצה. הזמנתי 2 כאלה והפסקתי לגמרי להשתמש בעזרי ייבוש אחרים.

  • רעיון טוב! 1

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, Krip כתב:

3in1 נחשב QD? יש לי גם אחד כזה..

יש לי את המוצר הזה גם ואני חושב שמכל המוצרים שהשתמשתי בהם עד היום בסגנון הזה, הוא נותן לי את התוצאה שהיא הכי "וואוו"! אני משתמש בו אחרי שטיפה כשהרכב רטוב, מרסס על כל הרכב ורק אז מייבש את הרכב. לא השתמשתי בו עדיין על יבש ואז מעבר עם מטלית, לראות את האפקט במצב הזה. מאמין שזה אותו דבר. אני חושב שאפשר להחשיב אותו כנוזל qd, פשוט עם יותר יכולות. גם ככה משפרים אותם כל הזמן עוד ועוד. 

לפני 10 שעות, 98civic כתב:

בגדול זה קוויק קראמי. אני ממש אוהב אותו . נותן ברק וחלקות פצצה. הזמנתי 2 כאלה והפסקתי לגמרי להשתמש בעזרי ייבוש אחרים.

אני חושב שזה מוצר מדהים עם התוצאה הכי טובה עד כה.  אני מתלבט אם להזמין גם את המוצר הכחול שלהם, זה נקרא speed shine והוא כנראה יותר qd במהות שלו. 

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, Krip כתב:

התכנון שלי זה לקנות gyeon quick detailer, שמעתי עליו ביקורות ממש טובות.

קודם כל, אני משתמש בקוויק דיטיילר הזה. למען האמת, אין בו שום דבר מיוחד. קניתי אותו מתוך ניסיון להקפיד על עבודה עם הליין של Gtechniq, אבל מיותר. דבר אולי יותר חכם הוא לקנות C2V3 ולדלל אותו 1:1.

 

אני משתמש גם ב-ONR כשאני מנגב את הרכב, או בקוויק דיטיילר של Gtechniq.

 

כשאני רוצה להוסיף הגנה אני משתמש בשילוב של BSD יחד עם Last Touch Spray Detailer של מגוויר׳ס, שבאמת נותן הידרופוביות וברק מעולים.

 

מבחינת מגבת אני משתמש במגבת Gtechniq MF1, או ב-Gyeon SoftWipe, שהיא פשוט מעולה!

 

אני כן מתכנן לקנות חומר חדש, ואני מתלבט בין ביד מייקר (שמעתי שגורם להצטברות של אבק), Defy של Ethos, ואחרים... אשמח להמלצות אגב.

 

עריכה - חשבתי שדיברת על הדיטיילר של Gtechniq, לא Gyeon. בכל מקרה, שמעתי דברים טובים על הדיטיילרים שלהם, אבל לדעתי יקרים מדי.

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
פורסם

משתמש או בסונקס BSD

או ב Turtle Hybrid Solution 3 in 1 ceramic detailer

או ב Turtle seal N shine

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 45 דקות, imprezadude כתב:

כשאני רוצה להוסיף הגנה אני משתמש בשילוב של BSD יחד עם Last Touch Spray Detailer של מגוויר׳ס, שבאמת נותן הידרופוביות וברק מעולים.

 

אתה מערבב את שניהם בתוך מרסס אחד או פשוט מרסס משניהם ביחד על הרכב?

פורסם

במרסס אחד, זה באמת שינה לחלוטין את כל החוויה של השימוש ב-BSD שידועה כלא מי יודע מה... מצד אחד משאיר את ההידרופביות החזקה של BSD, מצד שני הרבה יותר קל לעבודה ונותן יותר ברק.

פורסם

כשיש היום ספריים קראמים שגם נותנים בגנה וברק ועזרה בייבוש, באמת לא מוצא לנכון לשלב כמה חומרים נפרדים ובטח לא onr שתמיד שנאתי בגלל סטרייקים שהוא משאיר אצלי אישית

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני 25 דקות, imprezadude כתב:

במרסס אחד, זה באמת שינה לחלוטין את כל החוויה של השימוש ב-BSD שידועה כלא מי יודע מה... מצד אחד משאיר את ההידרופביות החזקה של BSD, מצד שני הרבה יותר קל לעבודה ונותן יותר ברק.

איך מבחינת הכמות? חצי חצי כזה במרסס של 1 ליטר?

לפני 24 דקות, 98civic כתב:

כשיש היום ספריים קראמים שגם נותנים בגנה וברק ועזרה בייבוש, באמת לא מוצא לנכון לשלב כמה חומרים נפרדים ובטח לא onr שתמיד שנאתי בגלל סטרייקים שהוא משאיר אצלי אישית

תכלס אני גם לא רואה טעם לערבב שני חומרים שונים. אם כי שיטה מעניינת. אבל לא לזה התכוון המשורר. לכל חומר יש את המאפיינים שלו ולערבב אותו עם חומר אחר, זה כבר סתם לעשות סלט מיותר. לגבי onr, אני דווקא חושב שזה אחלה חומר כ- qd אבל יש יעילים יותר שנותנים תוצאות מרשימות יותר.

×
×
  • תוכן חדש...