Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם
לפני כשעה, farkash7 כתב:

למכור את הפיאט? 42 ק"מ לכיוון פעמיים בשבוע.
אקבל עליה גרוש וחצי...
שלוש יתרונות להשאיר אותה:
1. אוטומט נוח בפקקים.
2. גמישות, עוד רכב אוטומטי (למרות שבת הזוג רק רוצה שאני אניח לה ואהיה מאושר, היא נשברה ומוכנה גם לנהוג על ידני).
3. כל ק"מ שהיא נוסעת עולה חצי מהסובארו לכל הפחות.

תעדכן אותי, מחפש לאחיינית משהו דומה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני שעתיים, farkash7 כתב:

נעשה סדר כי יש מעט בלבול.
יש כרגע 6 סטיישן, פונטו איבו ו205.
ה205 לא במשחק, כלומר היא נשארת. אני אוותר על יד ימין לפני שאני אמכור אותה.

לגבי האחרות. ה-6 בזמנו נקנתה בשביל בת הזוג כדי שתיסע בה ותסיע בה את הילדים. 
היא לא רצתה אותה כי "היא גדולה", אבל עדיין הסיעה בה את הילדים ולאט לאט התאהבה.
לא מזמן נולד עוד ילד ומאז ה-6 נשארת איתה בבית ואני נוסע עם הפונטו לעבודה. מתישהו היא זרקה לי "אני לא חוזרת לפונטו", נו פתאום היא התאהבה במאזדה, ואז התחיל הטרלול...
סבבה לי להתנייד בפונטו, אחלה דרך לחסוך כסף, אבל גם בא לי להשתדרג, לחיות. בהתחלה המחשבה הייתה ללכת לכיוון חשמלי, מודל 3. לקבל רכב מהיר בטיחותי, לא לשלם על דלק אחזקה אפסית...
בחירה מאוד מאוד רציונלית, ואז עשיתי טעות והתחלתי להסתכל על הסובארו, נסיעת מבחן וזהו התאהבתי.

מבחינה פרקטית אין בעיה, יש מאזדה 6, יש פונטו שאפשר להשאיר כרכב נוסף (וכפועל יוצא להחזיק 4 רכבים). בקיצור אין בעיה הכל שאלה של כסף. אין גם בעיות חניה, יש אינסוף חניה.
בנוסף הילד הגדול בן 3 עוד מעט ולא זכור לי מצב של חילופי כסאות בטיחות בין רכבים. כלומר תמיד "הרכב העיקרי" שמשמש להסעות היה בבית זמין, אז גם רכב פרקטי הוא לא באמת הכרח. ככה זה כשהגנים במרחק של 100 מטר מהבית...
הטיעון הפרקטי הוא יותר טיעון של הצד הרציונלי של המוח שאומר "זה צעצוע לא רכב".

לגבי ג'וליה. מסקרן, אבל שוב זה נראה לי כמו טסלה מודל 3. אני בטוח שההגה שם יותר טוב. אני בטוח שאתה מרגיש יותר מעורב. אני לא בטוח אם זה מספיק כדי לבחור בה ולא בטסלה.
אולי אני טועה? זו התחושה שלי.
בקיצור אני רואה את זה בצורה בינארית מאוד, 0-טסלה 1-סובארו. כל מה שבאמצע פחות מדבר אליי.

 

תחת הנתונים האלו - קנה את הסובארו בלי לחשוב פעמיים. אין שום בעיה עם "זה צעצוע לא רכב". אתה ילד גדול, עובד כל היום ומותר לך לפנק את עצמך בצעצוע שיתן לך קצת פאן וריגושים. בנוסף, כמו שאמרו לפני, במקרה הגרוע ביותר אתה מוכר וסופג את השכר לימוד המינימאלי.

פורסם

זה הזמן שלך להינות. כמובן שוב, כל עוד המצב הכלכלי מאפשר.

הנאה עולה כסף, תפסיק להסתכל דרך החור של הגרוש.. בסוף תמצא את עצמך יוצא לפנסיה עם sx4....

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מצטרף לממליצים לקנות.

לפי הסיפור שלך נשמע מאוד הגיוני לקנות צעצוע ולהנות קצת מהחיים 🙃.

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם
לפני כשעה, Avia כתב:

987? 981? 718?

718 והיתה לי רשימת דרישות ארוכה, הייתי סקפטי מאוד שזה באמת יצא לפועל, אבל הנה...

 

ובהקשר לשרשור - הרכישה הזו בוצעה אחרי באמת עשרות שעות של מחקר של השוק, ירידות ערך, עלות ביטוחים וטיפולים ועוד אינספור פרמטרים בשביל לוודא שזו רכישה שפויה. בנוסף אני רוצה לפרוש מוקדם, ואני בהכרה מלאה לעובדה שכסף שיושב על ספיידר בגראז' (גם בלי ירידת ערך) לא יעשה תשואה ויפגע ב "פרישה מוקדמת".

מהצד השני - איך אני מתמחר חוויות שהפסדתי? חרטות שיהיו בעתיד? בוא נניח שעוד עשור אהיה בסדרי גודל אמיד יותר מעכשיו, ואוכל לעשות רכישה כזו בלי לחשוב עליה יותר מדי (לא המצב כרגע) - כנראה שהחוויה תהיה שונה מהותית, גיל אחר, מקום אחר בחיים וכו'. עוד שיקול הוא מי יודע איפה שוק הרכב יהיה אז? כבר עכשיו פורשה מחסלת את המנוע בעירה פנימית ב 718 החל מ 2025 (לפי השמועות האחרונות). 

 

Screenshot 2023-05-17 130150.png

  • אהבתי 7
פורסם
לפני 1 דקה, OldSchool כתב:

מישהו יכול להגיד איך הנוחות של 208/308 GTI, מיאטה, BRZ שהזכרתם יחסית לנוחות בקורסה OPC?

איזו שנה הקורסה? זו שאני נהגתי עליה שברה לי את העצמות (2014 אם אני זוכר נכון).

לדעתי ה 208 וה 308 נוחות. הברז נוחה אפילו יותר. המיאטה די זוועה עם המתלים והמושבים המקוריים (היא רכה מאוד - אבל לא נוחה).

הייתי מדרג כדלקמן -

ברז - נוחה. לא "ביחס ל" - פשוט נוחה 8/10

208\308 - בערך אותה רמת נוחות - 7/10

מיאטה ND - בעיקר המושבים פח זבל - 5/10

קורסה - לא נראה לי שהגב שלי עד היום התאושש 1/10

פורסם

בברז יש בידוד רעשים פחות טוב לעומת ה 208/308 וגם המושב ב 208 רך משמעותית בזכות כמויות אינסופיות של ספוג - זה מורגש בסוף נסיעה כשלא מתחשק לך לצאת מהרכב והמושב נוח מידי.

פורסם
לפני 6 שעות, OldSchool כתב:

מישהו יכול להגיד איך הנוחות של 208/308 GTI, מיאטה, BRZ שהזכרתם יחסית לנוחות בקורסה OPC?


גם כיסא כתר יותר נוח מקורסה OPC, גם כשמקבלים אותו בראש.

  • מצחיק 13

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בתור אחד שבדיוק עבר מ-208 לברז, ה-208 קצת יותר נוחה. המושב בברז טוב יותר, אך כרית המושב של ה-208 רכה יותר. 

לברז ול-308 נוחות דומה, אך כיוון שלברז מתלה רב זרועות מאחור, לעומת קורת רוחב ב-308, אז בבורות מזדמנים בכביש, הברז תהיה נוחה יותר. אם יש חריץ רוחבי, אז שתיהן דומות מאד. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני 8 שעות, Morningstar כתב:

המיאטה די זוועה עם המתלים והמושבים המקוריים (היא רכה מאוד - אבל לא נוחה).

 

מעניין מה שאתה אומר פה. אמנם הנסיון שלי הוא עם ה-NC, אבל גם שם מדובר במתלים רכים מהמפעל, שבעיני היו מאוד נוחים - ומאז שהתקנתי אוהלינס, אני סובל. אבל אחת הסיבות שבחרתי אוהלינס הייתה ביקורות של אנשים שטענו שלא רק שהנוחות לא נפגעה, אלא השתפרה... ממש מתחיל לקבל הרגשה שנוחות זה דבר שונה בתכלית אצל אנשים שונים.

פורסם
לפני 16 דקות, chrono כתב:

 

מעניין מה שאתה אומר פה. אמנם הנסיון שלי הוא עם ה-NC, אבל גם שם מדובר במתלים רכים מהמפעל, שבעיני היו מאוד נוחים - ומאז שהתקנתי אוהלינס, אני סובל. אבל אחת הסיבות שבחרתי אוהלינס הייתה ביקורות של אנשים שטענו שלא רק שהנוחות לא נפגעה, אלא השתפרה... ממש מתחיל לקבל הרגשה שנוחות זה דבר שונה בתכלית אצל אנשים שונים.

אני חושב שההשוואה לא קבילה - הבעיה שלי במיאטה, העיקרית, היא המושבים (ששונים ב NC). כמעט ואין תמיכה לגב התחתון...

  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...