Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך נראים החיים עם רכב ספורטיבי בישראל?


farkash7

פוסטים מומלצים

לא היו לי בעיות עם המיאטה בטסט אף פעם (חוץ מפעם אחת כשהעירו על פנסים שהיו צריכים ליטוש). הזיהום עובר חלק בכל פעם.

מודה שעם הקוילאוברים העברתי טסט רק פעם אחת, אבל לא אמרו כלום (אולי כי לא הנמכתי אותה מדי, אז זה לא בולט... או סתם מזל).

המושבים של הוולקן זהים לאלו של 306 XSi, המושבים הכי נוחים בעולם. יש האומרים שהגרמנים, כשמתחילים לתכנן רכב, מתחילים ממנוע - ואז בונים הכל מסביב. אז הרכב מאיץ נהדר, אבל השאר פחות מדהים. הצרפתים, לעומת זאת, מתחילים מהתחת, ואז גם בונים את הרכב מסביב. אז אפשר להתלונן על הרבה דברים, אבל הישיבה ברכב צרפתי נוחה להפליא :)

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, פליקס כתב:

אני לא חושב שצריך לנהוג במהירויות פסיכיות ב308 כדי להנות (בניגוד לקבוצת וואג למשל).

מספיק לעזוב גז בכיכר ויש לך אחלה כיף וריגוש.

תסביר, מה אני אמור לעשות?
להכנס לכיכר בתאוצה ואז לעזוב את הגז? ואז מה? מה לעשות עם ההגה?

 

לכל מאן דבעי: מוכן להכנס כשותף לרכישת רכב כיף בטעם של פעם: וולקן, gti, xsi, 172...
המתווה: הרכב ברוטציה מוסכמת מראש (שבוע, חודש)
עלויות תיקון מתחלקות שווה בין כולם.

עלויות טוטאל לוס מתחלקות בין כולם.

דוחות, קנסות ודלק על המשתמש.

עדיף לגרים בקו רכבת שאפשר יהיה לבוא בקלות לקחת.

לא יודע: האם אפשר לרשום בעלות משוטפת.

רצינות: 50%-+

 

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi
  • מעניין 1

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, יש 2 דרכים לקנות רכב:
מהלב או מהראש.

 

אני קניתי רכב מהראש. למעשה, הגדלתי לעשות, ועבדתי עם טבלת אקסל, קראתי ביקורות וקניתי רכב רק מהראש.
עשה את העבודה? כן, בטח. בגדול.

נהניתי? לא, לא ממש.

הרכב הבא שלי יהיה מהלב. וברור לי שהוא יהיה יותר יקר ופחות פרקטי.
שווה את זה

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

גם אני עושה אקסל.

ואז קונה הפוך ממה שיצא בסיכום.

 

אחזקה של ספורטיבית או כל רכב שיוצא מהכלל, היא כייפית ומתגמלת גם כשאנחנו לא מנצלים את הערך המוסף שלו/שלה. כי האקס פקטור הזה תמיד שם ונשתמש בו כשיתאפשר.

אבל להיות בלי בכלל?? אין מצב.

בגלל זה, אצלי לפחות, שיקולי נוחות ועלויות (כמובן בצד השפוי של הסקאלה) הם חסרי משמעות.

כשאני מבקש משהו מהאוטו, הוא צריך להתקיים קודם.

על הרציונל יענה הרכב של האישה.

  • אהבתי 8

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, iluxxxa כתב:

בקיצור @farkash7 אתה סגור כבר על הצבע או שנעזור לך? 😉

 

איזה סגור.
אתה מדבר אולי עם הבנאדם הכי לא החלטי שחי בעולם הזה.

באמת מקרה קשה מאוד.
בנוסף די קמצן, כלומר אוהב להשאיר את הכסף שלו בהישג יד.
יש מצב שהייתי צריך ללכת לטיפול כבר מזמן על חוסר ההחלטיות שלי, תחשוב שהייתה לי הזמנה פתוחה לטסלה (סיפור בפני עצמו, אבל לא ניכנס לזה כרגע כי אני מנסה לפתור אותו מולם, רק רמז - שירות כזה אטום לא פגשתי בחיי) עד לפני כמה ימים ומטסלה הגעתי לBRZ... זו רמת חוסר ההחלטיות.


אני קורא כל תגובה ותגובה כאן ולומד ממכם הרבה באמת. נהדר לקבל את האינפוטים האלה טובים/רעים זה לא משנה.

 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, farkash7 כתב:

בנוסף די קמצן, כלומר אוהב להשאיר את הכסף שלו בהישג יד.

 

נו אז ברז יד2. נראה שיש מבחר כרגע, והמחירים לא רעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקודמת יש מינוסים לא קטנים, בטח לנהיגה יומיומית (גמישות המנוע).
בנוסף החדשה נראית הרבה יותר טוב...
שלא מדבר על השיפורים וההבדלים הניכרים בהספק...

לגבי המחירים ביד 2 לא ראיתי משהו שיגרום לי לקנות דור קודם. ממה שראיתי על רכבים "כמעט חדשים" עם 30-40K ק"מ מבקשים 165-175 (רובם קרובים יותר ל175). לטעמי לא הפרש מספיק משמעותי.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיצור. אם היד משגת וזה לא יכניס אותך לבור - תנסה.

סיכוי נמוך שלא תאהב, אולי יהיה קצת פחות נוח ממה שחשבת וגם לזה תתרגל.

היגיון לאחזקה כל אחד ימצא לעצמו, זה הכל משחק של פשרות מול רצונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני פחות מתחבר לרעיון שהfun יהיה רק ברכב סופ"שים ושהרכב היומיומי יהיה משעמם, למרות שיש לי רכב אספנות שמשמש בעיקר כשבא לי לגוון.

לדעתי הרכב היומיומי חייב להיות כיפי ומעלה חיוך, גם תוך כדי סידורים / נסיעות / הסעת ילדים. אנחנו מבלים כל כך הרבה זמן ברכב, אז צריך להיהנות מזה!

רכבים משעממים יש לי מספיק בעבודה, ואני בוחר לעיתים קרובות לנסוע ברכב שלי על חשבוני כי יותר כיף לי.

 

אז צריך להתפשר על רכב שהוא גם כיפי וגם עומד במטלות היומיומיות שלך, מבחינת נוחיות, גודל המטען, וכמות הנוסעים, אבל זה אפשרי.

לדעתי האישית BMW קלעו לנוסחה הזאת מזמן עם הסידרה 3 וה5.

 

אפשרות נוספת שאפשר לשקול - לקחת דגם חזק של רכב "רגיל" כמו המזדה 6 שלך, ולפנק אותה בצמיגים ספורטיביים, בולמי בילשטיין B6, ואנטירולים מוגדלים, ככל שאלה זמינים לדגם. אפשר אפילו להחליף למושבי ספורט והגה אם צריך. בעיני הדברים האלה הרבה יותר חשובים משיפורי מנוע.

 

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה היחידה שקניתי את המאזדה 6 היא כי היא סטיישן.
מאזדה 6 רגילה לא הייתי קונה, פחות מתחבר, ולצערי גרסת הסטיישן מגיעה רק עם מנוע 2.0.

אני יכול פשוט לרדת מרעיון הרכב ספורט ולקנות טסלה ולקבל את מה שדיברת עליו. זו הייתה התוכנית המקורית, אבל נסעתי בטסלה של חבר, זה מאוד מהיר, זה די נוח, זה שקט, זה מרווח, זה משוכלל.
בנוסף קל מאוד להצדיק אותה, זולה לאחזקה, המחיר יעלה בשנה הבאה, פרקטית, יותר בטוחה לילדים. הרבה סיבות הגיוניות. בת הזוג מאוד אהבה את הרעיון של הטסלה.
כל אלה נכונים אבל כיף טהור זה לא. זה רכב פלייסטיישן, וכשאני נוסע במאזדה אני אומר "די דומה לטסלה רק עגלה פרהיסטורית", כלומר עוד רכב A-B.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או, כמו שכבר הוצע, לקנות רכב רגיל-ספורטיבי.

ג'וליה, סדרה 3, ATS, G37, וכן הלאה.

ואם אתה בעניין של סטיישן, יש 159 TBI סטיישן למזוכיסטים שבינינו.

או M3 טורינג... 😜

עריכה אחרונה על ידי Froyne

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלויות אחזקה גבוהות ומחיר רכישה לא נמוך.
כנראה שלהחזיק פונטו וBRZ יהיה זול בהרבה.
הפונטו כבר בחניה, רכב שאני מכיר וסומך עליו.

יוצאת דופן היא הג'וליה שנראית פגז אין מה לעשות וגם ניתן לקנות מודל יחסית חדש ויש הרבה..., אבל אז אתה אומר לעצמך שזו טסלה, כלומר עוד סדאן מהירה אז מה ההבדל כבר?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר בין טסלה ורכב ספורט? 

לא ברור לי.

רכב ספורט חשמלי תמצא אצל פורשה, וגם אז יהיה חסר לי הריח והרעש של דלק.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'וליה היא לא רכב ספורט, אולי בגרסת התלתן היא כן.
כנ"ל BMW סדרה 3, גם גרסאות ה325 אינן רכבי ספורט.

ג'וליה תלתן לא אקנה, יקר מדי ואחזקה פסיכית.
כל מה שאני אומר שההבדל בין טסלה מודל 3 לג'וליה קטן בעיני, לא מספיק כדי להצדיק את הבחירה בג'וליה.
כנ"ל BMW והאחרות. הגרסאות המעניינות שם יקרות מאוד מאוד לאחזקה. הגרסאות הרגילות? אקנה טסלה וזהו. אין לי חסך ברעש מנוע וריח של דלק, יש לי מספיק מזה ב205.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...