Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבין שכמות מבצעי המכירות של היבואנים קטנה בשנים האחרונות עם המחסור במלאים. אבל נניח שיבואן עדיין מקיים 1-2 "ימי מכירות" בשנה, ונניח שהמחיר בהם אכן יורד בסדר גודל שמצדיק את ההייפ (5-10 אחוזי הוזלה נחשבים להטבה משמעותית?).

למה שאדם שרוצה רכב חדש, יקנה רכב במהלך השנה ולא בימי מכירות? רכב זה לא איזה מוצר מזון שאתה חייב אותו כרגע, או בטווח של כמה ימים. אם אתה רוצה לשדרג את רכבך, למה שלא תמתין לימי המכירות כדי לחסוך כך וכך אלפי ש"ח? וגם אם אין לך כרגע רכב בכלל, כי מכרת/נגנב/עבר תאונה, עדיין עדיף כלכלית להסתייע בזמן ההמתנה במוניות או ברכב שכור.

מה אני מפספס, או באיזה חלק ממה רשמתי אני טועה?

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

מי אמר שבימי מכירות תקבל את המחיר הטוב ביותר?

 

וגם.

אם אני רוצה לקנות רכב עכשיו כי אני צריך אותו.

וימי המכירות של הדגם הספציפי הזה הוא עוד חצי שנה. האם שווה לי לחכות?

.

פורסם
לפני 13 דקות, Yellow Engine כתב:

עדיין עדיף כלכלית להסתייע בזמן ההמתנה במוניות או ברכב שכור.

 

מוניות או שכירות במשך כמה חודשים יעלו המון כסף.

שכירות לחודש עולה בערך (בהכללה גסה) 4000 ש"ח לחודש. כפול ארבעה חודשים = 16,000.

תחסוך יותר מזה בימי מכירות? לא נראה לי.

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

הכל עניין של פסיכולוגיה ויחסים בין מוכר - קונה.
ימי מכירות נועדו למשוך כמה שיותר אנשים לאולם התצוגה כי ככה קל לשכנע אותם לקנות, ההנחה היא בסיסית.
דווקא בימים "רגילים" תוכל לקבל יחס טוב יותר מנותני השירות כי אין לחץ של אנשים, וגם אולי תצליח לחלץ הנחה משמעותית יותר בתקופה שהמכירות לא בשיא.
בגדול זה משחק של קונים ומוכרים, אף פעם אין לדעת אם ההנחה הכי גדולה היא כרגע..(תשאל בעלי טסלה בחודשיים האחרונים :) ) 

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם
לפני 3 שעות, om2 כתב:

אם אני רוצה לקנות רכב עכשיו כי אני צריך אותו.

וימי המכירות של הדגם הספציפי הזה הוא עוד חצי שנה. האם שווה לי לחכות?

ברוב המקרים, מי שקונה רכב חדש, משדרג מרכב ישן יותר. נדיר שבן אדם עובר מכלום לרכב חדש. אז כן, אם הוא נעול על דגם ספציפי, לדעתי כן שווה לו לחכות כמה חודשים ולקבל עליו הנחה משמעותית.

לפני 3 שעות, Froyne כתב:

 

מוניות או שכירות במשך כמה חודשים יעלו המון כסף.

שכירות לחודש עולה בערך (בהכללה גסה) 4000 ש"ח לחודש. כפול ארבעה חודשים = 16,000.

תחסוך יותר מזה בימי מכירות? לא נראה לי.

צודק, לא התכוונתי לכזה פער זמנים גדול. התכוונתי למי שנתקע בלי רכב בכלל למשך כמה ימים, או אפילו שבועות.

מי שכן מחזיק רכב, בוודאי ששווה לו לחכות

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

יש אנשים שלא מחפשים את המבצעים. ויש כאלה שמחפשים רק מבצעים. 

אבל יש מקרים מוזרים - טסלה יצאו עם מבצעים ענקיים לקראת סוף שנת 2022. ושבועיים בתוך ינואר 23 הפילו את המחירים ב20%...

 

פורסם

לרוב גם מחוץ לימי המכירות תוכל להשיג מחירים דומים אם קצת מיקוח - מה שימי המכירות חוסכים זה בעיקר פחות תהליך מיקוח.

  • רעיון טוב! 1

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

בימי מכירות לפעמים מדובר על מלאי קיים ואז רשימת התוספות והאיבזור אחידה ולא ניתנת לשינוי. מה גם שהמלאי מוגבל מה שמשפיע על היצע הדגמים (ורמות האיבזור הקיימות) ואז הקונה יכול להגיע למצב שהוא "מתפשר".

פורסם (נערך)

ככל הנראה תקבל את ההנחה של ימי מכירות גם ביום רגיל, עם קצת (לפעמים ממש ממש קצת) מיקוח.

עריכה אחרונה על ידי Maza
פורסם

^

1. אני לא טוב במיקוח מהצד של הקונה, אני מודה 😒

2. את המאזדה הנוכחית שלי קניתי במקרה ב"ימי מכירות" כאלה, אני יודע שבאותו זמן (לפני כ- 4 שנים) היבואן לא היה מוכן לשמוע על הנחות בשיגרה, לא היה עם מי לדבר

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
לפני 3 שעות, Yellow Engine כתב:

^

1. אני לא טוב במיקוח מהצד של הקונה, אני מודה 😒

2. את המאזדה הנוכחית שלי קניתי במקרה ב"ימי מכירות" כאלה, אני יודע שבאותו זמן (לפני כ- 4 שנים) היבואן לא היה מוכן לשמוע על הנחות בשיגרה, לא היה עם מי לדבר

סוד גלוי, היצע וביקוש.  כשהיבואן רוצה למכור תקבל הנחה בלי להתאמץ.

לגבי אמנות המיקוח, זה משתפר עם הנסיון, וגם אם אתה אמן מתחיל לא יקרה כלום

אם תבקש הצעת מחיר מסוכנות אחרת.

 

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם

@Yellow Engine אם היבואן לא רצה להפטר מרכבים הוא לא היה עושה מבצע כזה או אחר. לכן כנראה שהיית מקבל את ההנחה גם יום לפני או יום אחרי. ואני מדבר מפוזיציה של מי שלא יודע להתמקח על המחיר של תפוז בשוק.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם מישהו חושב לקנות רכב, איך הוא יודע מתי יהיו ימי מכירות?

בנוסף יש זמן המתנה, אז צריך לחכות זמן עד ימי מכירות, ואז עוד להמתין כניראה עד קבלת הרכב.. הרבה זמן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 4 דקות, yulianx כתב:

אם מישהו חושב לקנות רכב, איך הוא יודע מתי יהיו ימי מכירות?

בנוסף יש זמן המתנה, אז צריך לחכות זמן עד ימי מכירות, ואז עוד להמתין כניראה עד קבלת הרכב.. הרבה זמן.

א. בסוכנויות יודעים בדרך כלל.

ב. לגבי זמן המתנה זה תלוי. 

סתם ניחוש שלי,  I10 נמצא במלאי,  מקבלים מהר יחסית וכנראה עם הנחה למתמקחים. 

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם

1-מאמין שאינטרס שלהם להגיד לך שלא ידוע מתי יהיה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...