Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשוכני העוף הנכבדים ערב טוב,

במסגרת הידוק חגורה כללי אני עובר על רשימת המנויים/חיובים למיניהם וחושב מה אפשר לחתוך. על הכוונת, בין השאר, קו בזק. משתמשים מעט מאוד, יש גם פקס (של המדפסת המשולבת) שעד הקורונה היה בשימוש פה ושם, אבל אז מוסדות המדינה עשו קפיצה נחשונית לשנות האלפיים, ומאז הפקס דומם.

אשמח לשמוע דעות ורשמים בנושא.

 

חזיר דיזל

פורסם
לפני 7 דקות, קורן בן אשר כתב:

בין השאר, קו בזק.

נאחויה אתה צריך את זה?

 

לפני 7 דקות, קורן בן אשר כתב:

יש גם פקס

אותה השאלה.

 

קשה לשחרר מטכנולוגיה ישנה?

יאללה להעיף את זה.

  • רעיון טוב! 5

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

באיזה תוכנית הקו? יש תוכנית שעולה 20 ש"ח לחודש.

 

אני מחזיק את הקו בגלל הפקס (אם כי, כמובן, כיום השימוש נדיר מאוד) ובגלל האזעקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • אחראי פורום
פורסם

ביטלתי לא רק בבית אלא גם בחברה, לא נדרשתי אליהם אפילו פעם אחת מאז. וגם כמה שנים לפני כן.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בעבודה אני משתמש בפקס לא מעט .פעם אחת כיוון שמייל נחשב לא מספיק מאובטח ובפעם השניה כיוון שלשלוח מסמכים שהופקו בחלק מהמערכות מצריך הדפסה וסריקה שלהם (לא קיימת אפשרות להדפיס ל-PDF), והרבה יותר פשוט להעביר אותם בפקס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם יש ילדים קטנים בבית אני חושב שחשוב להשאיר קו נייח פעיל.

 

  • אהבתי 1
  • לא הבנתי... 1
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

לקו הבזק יתרון גדול במצבי חירום - הוא עצמאי, התשתיות יחסית מוגנות (מרביתן תת קרקעיות) ואינך תלוי באספקת חשמל חיצונית.

 

אבל, כאמור, אני מחזיק את הקו כי זו דרישה של הביטוח. עולה 25 ש"ח לחודש.

 

@avargel יש לי טלכרט במוזיאון המשפחה, צמוד לאסימונים מהטירונות. אבל דומני שישראל היא מהמדינות הראשונות שצמצמו עד כדי ביטול את רשת הטלפונים הציבוריים עם פרוץ הסלולרי לחיינו. כבר לפני 20 שנה ויותר ראיתי אזהרות על כך באתרים הפונים לתיירים בישראל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 46 דקות, David32 כתב:

נאחויה אתה צריך את זה?

 

אותה השאלה.

 

קשה לשחרר מטכנולוגיה ישנה?

יאללה להעיף את זה.


ניחויה לא צריך זה! רק חושב אם יש עוד סיבה להחזיק.
 

לפני 42 דקות, sperial כתב:

באיזה תוכנית הקו? יש תוכנית שעולה 20 ש"ח לחודש.

 

אני מחזיק את הקו בגלל הפקס (אם כי, כמובן, כיום השימוש נדיר מאוד) ובגלל האזעקה.


יש קו קל או איך שלא קוראים זה, שעולה בתיאוריה 25 ש"ח לחודש, ואיכשהו במציאות תמיד נגמר ב-40-50 ש"ח לחודש כי עוברים את ההקצאה לשתיים וחצי דקות שיחה שיש שם כנראה.
 

לפני 21 דקות, amosbmw כתב:

אם יש ילדים קטנים בבית אני חושב שחשוב להשאיר קו נייח פעיל.

 


נקודה חשובה! הילדים כבר יודעים להתקשר אליי או לאשתי בנייח. כנראה נמתין עד שיקבלו סלולרי (הבטחנו להם שיקבלו בכיתה ד').

 

לפני 1 דקה, sperial כתב:

לקו הבזק יתרון גדול במצבי חירום - הוא עצמאי, התשתיות יחסית מוגנות (מרביתן תת קרקעיות) ואינך תלוי באספקת חשמל חיצונית.


בסדר. בחירום אני מאמין שיהיו דברים בסדר עדיפויות יותר גבוה.

חזיר דיזל

פורסם

הילדים לבד בבית שהם מתקשרים מהנייח ?

אני מניח שלא - אחרת היו בגיל של טלפון ..

 

בקיצור ביטלתי את השימוש בקו לפני שנים (למרות שתכלס הוא קיים כחלק מהחבילה של האינטרנט ואני לא משלם על זה אקסטרה)

ההורים שלי, מבוגרים, רגילים, יש קו שהם משתמשים בו לא מעט.

 

לצעירים שבינינו - היום הכל מהסלולארי.

פורסם
לפני 10 דקות, sperial כתב:

לקו הבזק יתרון גדול במצבי חירום - הוא עצמאי, התשתיות יחסית מוגנות (מרביתן תת קרקעיות) ואינך תלוי באספקת חשמל חיצונית.

בישוב בו אני גר יש הרבה הפסקות חשמל. בהפסקות, קו הבזק היה נופל כמה דקות אחרי החשמל - כנראה קופסאות המיתוג של בזק גם הן ניזונות מהחשמל. אולי יש שם גיבוי קטן, אבל בהחלט גם הרשת החוטית היתה תלויה באספקת חשמל.

:turn-l:
פורסם
לפני 12 דקות, קורן בן אשר כתב:

בסדר. בחירום אני מאמין שיהיו דברים בסדר עדיפויות יותר גבוה.

חירום זה לא רק מלחמה. אני חושב, למשל, על קריסת הרשתות הסלולריות בזמן גל השריפות של   24.11.16

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 22 דקות, avargel כתב:

אני בדיוק מתחבט אם להוציא את הטלקרט מהארנק או לשמור "לשעת חירום"

 

עזוב

אני עדיין עם האסימון בשרוך של האולסטאר

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אתה לא משתמש בזה - תיפטר מזה. מאמין שזו גישה בריאה בלי קשר לנושא הספציפי.
אם הבוס שלי בן 80 תכף, הפסיק להשתמש בפקס, גם אתה יכול. 
בקשר לילדים, למה צריך בשבילם קו בזק? אם יש צורך בטלפון אפשר לקנות להם סלולרי "טיפש" בלי אינטרנטים וצלמניה ולסגור עניין.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...