Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי 

היום בערב יש לי כרטיסים בהיכל התרבות - הוברמן 6 ת"א. 

טרם יצא לי לבקר במקום ומכאן אי הוודאות. 

האם ישנה אפשרות לחנות בחינם /חניות נכים? 

תודה 

פורסם

לא מכיר חניה חינם.

יכול להיות שברחובות בסביבה יש חניה בכחול לבן, אבל עזוב אותך, כנס לחניון התת קרקעי וסגור עניין. 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

יש חניות כחול לבן ברחובות ליד אבל זה באופן תיאורטי בלבד. בפועל אין . יש לך תו נכה ?

אתן לך משימה מהמירוץ למיליון: מצא חניה כחול לבן על רחוב רוטשילד ב 60 דקות. למקומות....

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

יש לי תו נכה. 

כתוב באתר היכל התרבות שצריך להציג את התו ואז מקבלים החזר כספי. 

לא ברור לי איך להביא את התו, הרי צריך להשאיר את התו ברכב שיהווה הוכחה לעצם הזכאות שלי לחנייה (במידה ואחנה בחניית נכים בחניון התת קרקעי). 

 

פורסם
לפני 6 שעות, Octavia-TSI11 כתב:

יש לי תו נכה. 

כתוב באתר היכל התרבות שצריך להציג את התו ואז מקבלים החזר כספי. 

לא ברור לי איך להביא את התו, הרי צריך להשאיר את התו ברכב שיהווה הוכחה לעצם הזכאות שלי לחנייה (במידה ואחנה בחניית נכים בחניון התת קרקעי). 

 

 

היום גם ככה פקחים מתקתקים את הרכב ובמסוף מופיע אם לרכב יש תו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אין אכיפה להצגת התג. אכיפה נעשית ע”י הקלדת מס’ רישוי. קח איתך את התג להסדרת החניה החינמית. כחול לבן לא תמצא

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

תודה לכולם .
בסופו של דבר הופתעתי לטובה מיעילות המערכת- המערכת  מצלמת את מספר הרכב ,מאמת ממול מאגר ובהתאם המחסום נפתח אוטומטית הן בכניסה והן ביציאה.
שנה טובה מלאה ופורה לכל חברי הפורום.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
פורסם
בתאריך 31.12.2022 בשעה 15:01, discoTD5 כתב:

אבל עזוב אותך, כנס לחניון התת קרקעי וסגור עניין. 

הרבה פעמים יצא לי להגיע והחניון היה מלא.

בחלק מהמקרים מצאתי חניה בכחול לבן ובחלק נדדתי לחניון רחוק ולקחתי מונית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

 

בתאריך 31.12.2022 בשעה 18:19, Octavia-TSI11 כתב:

לא ברור לי איך להביא את התו, הרי צריך להשאיר את התו ברכב שיהווה הוכחה לעצם הזכאות שלי לחנייה (במידה ואחנה בחניית נכים בחניון התת קרקעי).

ניתן להנפיק תעודת נכה דיגיטלית באתר הביטוח הלאומי, לטלפון או למחשב.

וכך ניתן להשאיר את כרטיס הפלסטיק ברכב.

עריכה אחרונה על ידי pasat04
  • מעניין 1

פורסם

לא מדויק.

בחניונים שמקטינים ראש (איכילוב, לדוגמא) הנכה עצמו צריך להגיע למשרד החניה עם כרטיס הפלסטיק ועם ניירת המוכיחה שקיבל היום טיפול באיכילוב, כי החוק מחייב.

ככה"נ תוצאה של ניצול חניה לאנשים לא מאושפזים, מה שלא קיים בבתי חולים אחרים בדרך כלל.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)

לפני שנה הייתי באיכילוב 
היה הרבה בלאגן כי הם מקטינים ראש 
בסופו של דבר חזרתי לאוטו והבאתי את התו .
בכל בית חולים אחר שמכבד את עצמו ואת המבקרים שלו- המחסום עולה ויורד אוטומטית.
לשמחתי ,גם היכל התרבות בחר לכבד את המבקרים-שאפו!!!

 

 

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
×
×
  • תוכן חדש...