Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכם,

אני עוקב אחר הפורום שנים, אך באופן פסיבי דרך הקריאה. הפעם הצטרפתי בכדי גם להתייעץ.

 

עד כה נוהג על מאזדה cx5 הצורה החדשה דגם לקצ׳ורי. קרוב ל-5 שנים (עברתי כ50,000).

 

הגיע הזמן להתקדם, בייחוד שמעוניין ברכב 7 מקומות ( 4 קבועים + שני מצטרפים מבוגרים במקרי הצורך).

 

עשינו סבב רכבים בחודשים האחרונים.

אוטלנדר החדשה, קודיאק, טיגואן, סורנטו.

 

לבסוף הכי התחברנו לפיג׳ו 5008 טורבו בנזין 1.6 (דגם פרימיום) - גם ממבחינת הנראות, גם מבחינת נוחות הנסיעה וגם התנהגות מופתית בכביש.

 

הסטיגמות על הרכבים הצרפתים ידועות.

מעולם לא הייתה לי כזאת (15 שנים אחרונות עם מאזדות).

 

מעיון בנושא בפורומים בארץ ובחו״ל מתרשם שהדגם שמעוניין בו אמין למדי.

 

האם תוכלו לשתף ברשמים שלכם בנושא?

מבחינת אמינות, תחזוקה, עלויות, סחירות.

 

ועוד שאלה נוספת - בפיגו ציינו שעליי להתקין איתוראן פעיל (עלות כ2300 ש״ח + מנוי חודשי). 

האם חברות הביטוח מחייבות זאת לרכב בעלות זאת? רוצה להימנע מתשלום זה.

 

אציין שנוהג באופן רגוע יחסית, עד 12-13 אלף ק״מ בשנה (משולב עירונין-בין עירוני), מקפיד לטפל ברכבים במוסך מורשה באופן תדיר.

 

 

תודה לכם.

עריכה אחרונה על ידי Pmo1983
פורסם

מיקרוואן משובח ומנוע ה-1.6 זה המנוע הכי טוב של היצרן, חזק, חסכוני ואמין (המנוע הזה עבר אבולוציה ארוכה של יותר מעשור). 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני 7 דקות, menir1 כתב:

מיקרוואן משובח ומנוע ה-1.6 זה המנוע הכי טוב של היצרן, חזק, חסכוני ואמין (המנוע הזה עבר אבולוציה ארוכה של יותר מעשור). 

 

תודה על המענה!

 

כשאומרים מיקרווואן חושב על סוזוקי סוליו ודומיו.

חשבתי 5008 יותר בכיוון SUV מוארך 🙂

 

האם חוות הדעת שלך מניסיון אישי או מהידע הכללי של הנושא?

פורסם

יש במעגל המשפחתי רכב כזה, ולמכונית האישית שלי מנוע דומה מאד (קצת יותר חזק... ). 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני כשעה, menir1 כתב:

יש במעגל המשפחתי רכב כזה, ולמכונית האישית שלי מנוע דומה מאד (קצת יותר חזק... ). 

 

תודה רבה לך על המענה!

 

אשמח לעוד מידע מבעלי רכב זהה/בעלי ניסיון בנושא.

פורסם

היו לי 2 כאלה (2018, 2020), דיזל. חפש שרשורים שלי. יש גם שרשור של ceyal עם סקירה טובה של ה 1.6 בנזין.

האוטו מעולה, מאוד נוח, מתנהג כמו פרייווט ולא כמו מיניוואן. סידור מושבים מאוד פרקטי. אם נוסעים קצת, מומלץ לטפל במרכזי בשורק.

לא חייב שום איתוראן פעיל, אצלי גם האחרון היה ללא קודנית בהתעקשות שלי, סתם חזירות של חברות הביטוח שנותנות עמלה לסוכנות המכירה. יש לא מעט חברות שמבטחות אותו במחיר טוב כולל שמשות מקוריות, ללא איתוראן וללא קודנית. שלא יקדחו לך באוטו, רק צרות יוצא מזה. 

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
לפני 3 שעות, TZR84 כתב:

יופי של רכב והמנוע מצוין ואמין. לא מבקשים שום אמצעי מיגון ב3008 בכמה חברות שבדקתי לא חושב שב5008 המצב שונה

 

תודה לך על המענה!

 

הם מציינים שמעל סכום מצוין נדרש איתורן.

בודקים מול חברות הביטוח והתשובות אינן חד משמעיות כי לא מצליחות לתת הצעה ספציפית בגלל שמועד המסירה רחוק.

פורסם
בתאריך 8.10.2022 בשעה 21:52, Pmo1983 כתב:

ערב טוב ותודה לך על המענה.

 

איך אמצא את השרשור שלך?

 

 

 

 

 

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 6.10.2022 בשעה 22:37, menir1 כתב:

מיקרוואן משובח ומנוע ה-1.6 זה המנוע הכי טוב של היצרן, חזק, חסכוני ואמין (המנוע הזה עבר אבולוציה ארוכה של יותר מעשור). 

 

כולל גרסת 165 כוח סוס? להבנתי מנוע שונה אך גם 1.6.

×
×
  • תוכן חדש...