Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש ביום שישי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים האם יש עדיין מפגשי מכוניות ביום שישי ביס פלאנט ראשל״צ ובקניון הזהב ובאיזה שעות?

תודה לעונים!

פורסם

יש ביס פלנט(שומע אותם עד הבית)קבוע בשישי. בשעות הבוקר יש המון בעלי בעלי אלפות לפחות עד ליפני 3 חודשים(טיילתי איתם המון)אחלה של חברה. 

בשישי בלילה יש בעיקר את הערסים,קופרות ובמווים והרבה אמטי שעושים ווילי על קהל. 

 

אם אתה מגיע עם רכב משופר תזהר כי זה מקום שרוף. 

לפעמים גם מועדנים טובים מגיעים לשם,תלוי על איזה יום אתה נופל. 

אין ממש שעות קבועות,אבל בדרכ בשישי ליפני צהריים או שישי בערב. 

 

 

דבר אחד חשוב להגיד,המפגשים שם לא מייצגים את התחום. 

לרוב זה סתם חבורת שלוחצים על הגז בניוטראל,והרבה רעש ובלאגן ואין להם מושג בנהיגה,או ידע מעבר לצעוק סטייג 3 ודאון פייפ.  

לא יודע מה יש לחפש שם.... 

מחפש לראות רכבים יפים ולחלוק מידע ושיחות זה לא שם. 

מחפש רעשים קללות ואופנועים שעולים עלייך בוילי,ורכבים מאבדים אחיזה חצי מטר לידך זה המקום. 

×
×
  • תוכן חדש...