Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 2.5.2022 בשעה 10:02, yossiaviel כתב:

הדגם הנוכחי אינו נמכר יותר ברוב מדינות אירופה. הוא עבר מתיחת פנים, בעיקר מקדימה, ועכשיו נראה ממש טוב. כבר לא מזכיר רכב שקשה לעיכול.

הסלון העתיק,  עדיין נשאר זהה לדגם הנוכחי. 

מקווה שיימכר כאן עם הסוללה הגדולה. כשתהיה. ועם תמחור נורמלי. [עם בכלל קיים מושג כזה בימינו].

https://ev-database.org/car/1239/Hyundai-Kona-Electric-39-kWh

זה הדגם הקודם... הנוכחי הוא:
https://ev-database.org/car/1422/Hyundai-Kona-Electric-39-kWh
וגם זה לא סוף פסוק. יש כרגע בפיתוח דגם 2023

https://topelectricsuv.com/news/hyundai/next-gen-hyundai-kona-ev-future/
שיעבור שידרוג של הפנים, ובכתבה הזו מעריכים שיהיה קצת יותר מרווח מהקודם.
לדעתי יש פוטנציאל מכירות גדול לקונה עם סוללה 64 קוט״ש, ואני מקווה שהיבואן יביא גם אותו -- אני מכיר הרבה אנשים שרוצים טווח גדול, אבל מסיעים לכל היותר 4 במכונית, ולכן לא צריכים קרוסאובר גדול ובזבזני. עם הסוללה הגדולה הוא בהחלט יכול להיות רכב יחיד או עיקרי במשפחה.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את הקונה הביאט בכוונה עם המנוע בעל הטווח הקצר במטרה להתחרות בחשמליות הסיניות הזולות (zs, סרס, gac).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

נסעתי מאחורי איוניק 5  , החשמלית הכי חדשה של יונדאי, ולהפתעתי אני שם לב שנוריות האיתות האחוריות הן נורות להט רגילות מוסוות מאחורי לוח שחור עם חריצים !!!

האם אני טועה ? בסיניות יש כבר תאורת לד מטאור ולד ליזר ויונדאי שמים מנורה רגילה ברכב הכי חדיש שלהם ? 

 

פורסם
לפני 13 שעות, itsik170 כתב:

את הקונה הביאט בכוונה עם המנוע בעל הטווח הקצר במטרה להתחרות בחשמליות הסיניות הזולות (zs, סרס, gac).

כן, ידוע (וגם כדי לא להתחרות באיוניק 5 -- נציג של היבואן אמר את הדברים בראיון), אבל לדעתי הם עושים טעות.
הגירסה עם הסוללה הגדולה היתה יוצאת יותר זולה מהנירו, שבארץ מגיעה רק עם הסוללה הגדולה. יש הרבה לקוחות שחוששים לקנות מותגים לא מוכרים בארץ (בין אם סיניים או לא). בבריטניה 95% מהקונה נמכרות עם הסוללה הגדולה, בשאר אירופה המצב דומה, ובארה״ב בכלל לא מוכרים את ה-39 קוט״ש. הפרש הגודל (הקונה היא סגמנט B מול האיוניק 5 שהיא D) מספיק גדול לבידול.

פורסם

לא מבין למה מועיל כל טחינת המים מה קורה בחו"ל עם יונדאי וקיה איך זה מתומחר שם, או מנסים לתת יעוץ לאנשי כלמוביל.
יונדאי למשל באירופה נותן 5 שנים ללא הגבלת ק"מ וקיא 7 שנים או 150 אק"מ המוקדם....אז, בארץ זה קורה ?
תאמינו לי כלמוביל ממש לא צריך שתחשבו במקומם, יודעים לנהל מותג בצורה יוצאת דופן, לפי דעתי עם מספרים שמייצרים כבר כל כך הרבה שנים ברצף  יהיה להם נציג בדירקוריון שלהם :D , פשוט אחד היבואנים הכי חזקים של הקונצרן שעושה מספרים פנומנליים במדינה פצפוני !
לכן השקה כל כך מוקדמת של איוניק 5 בתמחור סופר אגרסיבי, ויכולת לספק כמות כזאת (עדיין יש עודף ביקוש היסטרי) לפני יתר העולם (חוץ מארה"ב אני חושב), בטח לא היה שום מקום להביא קונה עם סוללה הגדולה, הרי האחות התאומה של נירו משווק בארץ, אותה יחידת הנעה וסוללה אחד ואחד, ולתמחר יותר זול מנירו.
שני היבואנים של קוריאניות יודעים לתפור דגם עם גימור תפור לשוק המקומי, ועם רווחיות שהרבה יבואנים בחו"ל של מדינות עם עשרות מיליוני תושבים יכולים רק לקנאות, והסכם סחר חופשי עם דרום קוריא תרם עוד יותר !!

פורסם

בטוח שהיבואן עכשיו מתבשם מהמחמאות שאתה מעתיר עליו ועדיין לא רואה שהקונה החשמלית נמכרת במספרים מרשימים, אפילו לא יודע אם הסיבה היא הסוללה הדי עלובה ביחס למכונית של למעלה מ  140K. אבל ומבלי להיות מצוי בקרביים של האופן בו היבואן מכלכל צעדים ומהי המציאות האובייקטיבית בה הוא פועל, נדמה לי שהמספרים היו משתפרים אם הסוללה הגדולה יותר היתה בהיצע. 

  • אהבתי 1
פורסם

כלמוביל ממש לא זקוק למחמאות שלי כמו ממש לא מתרגש מאכזבות של לקוחות זועמים,פשוט לא סופר אותנו,בטח לא בשוק הנוכחי בעקבות קורונה, מוכרים כל מה שיש, בכל מחיר וכמעט בלי הנחות/הטבות.
אם אתה מכיר קצת את התגובות שלי אני האחרון שמפרגן להם, כולם יבואני פח מבחינת זווית של צרכן מקומי, אבל אי אפשר להתכחש לעובדות, מזווית עסקית הם הצלחה פנומנלית, פשוט שולטים בשוק המקומי, יודעים מה השוק רוצה, והם קובעים מה למכור מה שמתאים להם מבחינת שולי רווח, צוחקים כל הדרך אל הבנק.
תקראה את התגובה הראשונה שלי בדיון, רובנו חושבים שהמחיר שלו לא מוצדק, אבל עובדתית כבר ראיתי כמה מורי נהיגה עם רכב כזה, מסתבר שלא חסר לקוחות גם במחיר כזה ובטוח כל הקצאה הם מסוגלים למכור.
כל עוד איוניק 5 מתומחר ב-189 אש"ח, ו-NIRO EV ב-185 אש"ח אתה גם לא תראה בקרוב (אם בכלל) קונה חשמלי עם סוללה הגדולה !

פורסם

איוניק 5 מכונית מקטגורית גודל ואיבזור שונה לחלוטין מהקונה, ההשוואה מופרכת. נירו באמת יקרה מדי ביחס, אבל מציעה טווח מעולה, ביצועים בקטגוריה שונה ומרחב פנים עדיף. במחיר הקונה יש למשל גילי שמציעה הרבה יותר כמעט מכל דבר, למעט מבחני בטיחות רלבנטיים, אבל לצד איבזור בטיחות כמעט מושלם ומוניטין של יצרן ענק שהוא גם הבעלים של וולוו. אפילו לצרפתיות החשמליות שהפותח נוטה לזלזל בהן, סוללה גדולה משמעותית מזו של הקונה וטווח עדיף, גם אם מחיר מעט יקר יותר. 

פורסם (נערך)

הסיטרואן c4 והפיג'ו  2008 החשמליות עולות 20 אלף יותר מהקונה,  כך שההגדרה כקצת לא ברורה לי.הטווח העדיף דווקא מוגדר כקצת (באופן כללי, טווח דומה וסוללה גדולה יותר הוא דבר שלילי ברכב חשמלי, לא משהו להתפאר בו). יש לציין גם שה c4 החשמלית נמכרת באירופה במחיר נמוך אפילו מהקונה החשמלית.

לקשר את וולוו שמפותחת באיזור שונה לחלוטין של העולם בסטנדרטים ומחיר אחר לחלוטין לעומת רכב שפותח בסין ב 2016 והוסב לחשמל ומספיק לראות את הסוללה של הרכב כדי להבין איזה קיצורי דרך ג'ילי ניסו לעשות פה, היא מופרכת.

אבזור בטיחות לא רלוונטי אם הוא לא עובד כמו שצריך ואפילו יכול להיות מסוכן. אם הרכב כל כך מוצלח וכבר יש לו תקינה אירופית שום דבר לא מונעה מהיצרן לשווק אותו באירופה ועובדה שהוא לא עושה את זה וזה אומר דרשני.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
פורסם
לפני שעה, רועי5 כתב:

איוניק 5 מכונית מקטגורית גודל ואיבזור שונה לחלוטין מהקונה, ההשוואה מופרכת.

מי משוואה ביניהם מבחינת מפרט, אין לך שמץ איך היבואנים מנהלים/מתמחרים קטגוריות ו-Upsale.
 

לפני שעה, רועי5 כתב:

במחיר הקונה יש למשל גילי שמציעה הרבה יותר כמעט מכל דבר, למעט מבחני בטיחות רלבנטיים, אבל לצד איבזור בטיחות כמעט מושלם ומוניטין של יצרן ענק שהוא גם הבעלים של וולוו.

היבואן/היצרן עכשיו מתבשם מהמחמאות שאתה מעתיר עליו, בעצם על המפרטים שלהם, מושלמות, מוניטין, אמינות בוא נדבר עוד שנתיים/שלוש :huh:

פורסם (נערך)

 לא כתבתי שג'ילי מכונית מושלמת, התייחסתי למפרט הבטיחות של האוטו, זה בפרוספקט. גם לענין המוניטין מדובר במימצא אובייקטיבי, לא בדעתי הפרטית, היצרן הוא קונצרן סיני ענק שגם חברת וולוו נמצאת בבעלותו, יכול בהחלט להיות שאת הגילי הספציפית הזו מייצרים בעזה למשל, לא יודע, יכול להיות שהאוטו הזה גם יתפרק אחרי חצי שנה, או שגגו יקרוס אם יונה תחרבן עליו, התייחסתי לנתונים עובדתיים. מקווה שעכשיו הדברים ברורים יותר. וכן, השוואה בין איוניק 5 לקונה חשמלית, גם זו עם הסוללה הגדולה אגב, מופרכת. 

לפני 9 שעות, Uri-G כתב:

הסיטרואן c4 והפיג'ו  2008 החשמליות עולות 20 אלף יותר מהקונה,  כך שההגדרה כקצת לא ברורה לי.הטווח העדיף דווקא מוגדר כקצת (באופן כללי, טווח דומה וסוללה גדולה יותר הוא דבר שלילי ברכב חשמלי, לא משהו להתפאר בו). יש לציין גם שה c4 החשמלית נמכרת באירופה במחיר נמוך אפילו מהקונה החשמלית.

לקשר את וולוו שמפותחת באיזור שונה לחלוטין של העולם בסטנדרטים ומחיר אחר לחלוטין לעומת רכב שפותח בסין ב 2016 והוסב לחשמל ומספיק לראות את הסוללה של הרכב כדי להבין איזה קיצורי דרך ג'ילי ניסו לעשות פה, היא מופרכת.

אבזור בטיחות לא רלוונטי אם הוא לא עובד כמו שצריך ואפילו יכול להיות מסוכן. אם הרכב כל כך מוצלח וכבר יש לו תקינה אירופית שום דבר לא מונעה מהיצרן לשווק אותו באירופה ועובדה שהוא לא עושה את זה וזה אומר דרשני.

נתוני היצרן מלמדים על 189 מייל לקונה עם הסוללה הקטנה, 222 מייל לC4, גם לא נתון יוצא דופן אבל די תואם לגודל הסוללה, ודאי טוב מזה של הקונה. והעובדה שאצל הצרפתיות הטווח מהווה אצלך נקודת חולשה מובהקת, ובקונה זה לא נורא, קצת מתמיהה. ואגב ג'ילי, לא מצוי בפן הטכני כמוך אולי, אבל זה פחות צריך לענין את מי שטווח ארוך חשוב לו ומבחינה זו הג'ילי, ודאי בדגם הסוללה הגדולה יותר, מאוד מרשים. 

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם (נערך)

כן רשמתי שהטווח הוא החסרון של הקונה. אבל הקונה עולה 22000 שח פחות מה c4 , וזה כבר תקציב שהרבה יותר קרוב למחיר של רכב שני במשפחה ובמילים אחרות קונה עולה כמו הקצה העליון של הקטגוריה הבנזינית שהיא משתייכת אליה, כך שהיא חסכון מהשקל הראשון בדלק ותחזוקה. ה c4 עולה מעל 15000 שח מקצה הקטגוריה הבנזינית שלו כך שתצטרך לנסוע הרבה כדי לחסוך, אבל מאוד קשה לעשות את זה עם רכב עם טווח מוגבל. מעבר לכך, בהתחשב שינדאי/קיה הם הרכבים שיותר מצליחים לעמוד בנתוני הטווח של הרכבים החשמליים משאר החברות סביר להניח שפערי הטווח הרבה יותר קטנים. כנראה גם בסיטרואן באירופה מבינים את זה ובגלל זה ה c4 מתומחרת מתחת לקונה, אצלנו לובינסקי חושב איך לדפוק קופה על הלקוחות שלו ומתמחר ב 22000 שח יותר מקונה.

זה שג'ילי חסר מבחן בטיחות צריך לעניין כל מי שחייו או חיי ילדיו חשובים לו.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
פורסם
בתאריך 4.5.2022 בשעה 22:22, קיורטוש אוטומוטיב כתב:


שני היבואנים של קוריאניות יודעים לתפור דגם עם גימור תפור לשוק המקומי, ועם רווחיות שהרבה יבואנים בחו"ל של מדינות עם עשרות מיליוני תושבים יכולים רק לקנאות, והסכם סחר חופשי עם דרום קוריא תרם עוד יותר !!

 

לתפור דגם?

עם הפיקנטו וה-i10 לא כל כך הצליח להם.

כרגע עדין יש להם מכירות גבוהות בגלל חברות ההשכרה ובגלל לקוחות ותיקים שמחליפים דגם בדגם בלי נסיעת מבחן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...