Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מקבל ברכב הודעות במחשב דרך (וצפצופים מעצבנים) +נורת STOP אדום בדשבורד ונורת מצבר דולקת על בעיה בטעינה. בדקתי את הטעינה (המצבר בן חודש) ומסתבר שזו בעיה בבקרת הטעינה שמקורה בקופסת הפיוזים. לפני כארבע שנים גם הייתה לי התקלה הזו ואם זכור לי טוב, אז התקנתי חלק משומש.

 

במוסך אמרו לי שעלות החלק בארץ היא 1300 ש"ח פלוס מע"מ. 

 

ראיתי בעלי אקספרס שניתן לרכוש את החלק הזה בכ-500 ש"ח (חלק +משלוח ללא מיסים שיכול ויתווספו).

 

יש לי לדעתכם אופציה טובה יותר מאשר להזמין מחו"ל? יש אופציה לקנות את החלק הזה בישראל משומש מפירוק או משהו בסגנון? 

 

אני מאזור המרכז. אשמח להכוונה וסיוע, ותבוא עליכם ברכת טוב :)

  • ספונסר פורום
פורסם

מניסיוני בתי הפיוזים האלו מעליאקספרס עושים הרבה בעיות.

תוכל לקבל אצלנו בית פיוזים חדש מקורי במחיר נמוך יותר מהמחיר שקיבלת במורשה.

 

Www.orencars.co.il 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, אורן שרותי רכב כתב:

מניסיוני בתי הפיוזים האלו מעליאקספרס עושים הרבה בעיות.

תוכל לקבל אצלנו בית פיוזים חדש מקורי במחיר נמוך יותר מהמחיר שקיבלת במורשה.

 

Www.orencars.co.il 

תודה. אשמח להצעת מחיר לחלק חדש ולמשומש (כאן או בפרטי)

×
×
  • תוכן חדש...