Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על רכב עם תא מטען גבוה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב לאיש מכירות שלי עם תא מטען גבוה. רנו קנגו וברלינגו הם אחלה, אך מעוניין ברכב שלא משדר רכב עבודה. יכול להיות גיפ או מיני וואן או כל רכב אחר.

חשוב לי שהגובה יתאים להכניס כסא שאנו משווקים בגובה עד 1 מטר. אשמח להמלצות.

 

פורסם

נראה לי שכל רכב סטיישן יתאים למשימה: פורד פוקוס, קיה סיד או טויוטה קורולה.

נראה לי שגם סיטרואן c5 aircross עם תא מען ענק של עד 700 ליטר יצאים למשימה ויכולצלהיות שאפילו אחיו הקטן c3 aircross יספיק בזכות ממד גובה נדיב ביוצרואפשרות הזזת המושבים האחוריים קדימה

פורסם

חדש? משומש?מה התקציב?
בתקציב נמוך יש את הטויוטה ספייס וורסו - מרווחת מאוד עם תא מטען גבוה (ובקיפול הספסל ענק), אולי ניסן נוט.
חדשה - קיה ספורטאג' ודומיה.

פורסם (נערך)

אני אוהב את הרכב שלי

מקדימה נראה פאביה מאחורה זה רומסטר

המושבים נשלפים בקלות ויש רצפה שטוחה בגודל של 100/100/170 בערך

מבפנים אין תחושה של מסחרי בכלל

אבל הכי חדש שתימצא זה 2015

 

עריכה אחרונה על ידי טרט

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם

 

תחפש פיאט דובלו XL - יכול אולי להתאים לך

 

ET

 

 

Fiat Doblo Cargo Maxi XL image #6

"אני לא מצטער על דברים שעשיתי, אני מצטער על דברים שלא עשיתי…"

פורסם
לפני 13 שעות, GS-egal כתב:

 

תחפש פיאט דובלו XL - יכול אולי להתאים לך

 

ET

 

 

Fiat Doblo Cargo Maxi XL image #6

אז זהו. שלא מעוניין ברכב מסחרי. מחפש גיפ או קרוס אובר. תקציב עד 80 אלך.

פורסם
בתאריך 3.1.2022 בשעה 08:35, טרט כתב:

אני אוהב את הרכב שלי

מקדימה נראה פאביה מאחורה זה רומסטר

המושבים נשלפים בקלות ויש רצפה שטוחה בגודל של 100/100/170 בערך

מבפנים אין תחושה של מסחרי בכלל

אבל הכי חדש שתימצא זה 2015

 

לא הבנתי איזה רכב זה?

×
×
  • תוכן חדש...