Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שמצאתי ברשת, מחיר אגרת הרישוי אמור לרדת בשנה הרביעית, השביעית והאחת עשרה. אגב, לא הצלחתי לאמת את הנתון הזה באתר משרד התחבורה. 

מועד הרישום של הרכב שלי הוא 1/1/2019, וציפיתי שהשנה, אחרי שהרכב שלוש שנים על הכביש, אגרת הרישוי לשנה הבאה תפחת, והתבאסתי לראות שהסכום זהה לסכום של שנהיקודמת.

היכן ניתן לוודא מתי פוחתים מחירי האגרה?

 

Screenshot_20211124-145858_Chrome.thumb.jpg.aeca296dff4fcc709a171a9b7b7a9cbb.jpg

 

 

  • אהבתי 1

פורסם

בשנת הרביעית השביעית וה-11 האגרה יורדת. כלומר האגרה תרד בשנה הבאה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

היא מדוייקת, הרכב שלך יהיה בן 3 ולכן האגרה לא תקטן, בשנה הבאה כשהוא יהיה בן 4 אז אתה תעבור למדרגה הבאה.

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם (נערך)

אבל בטור הראשון כתוב "עד שלוש שנים", ומזה אני מבין שבשנה הרביעית (עד השביעית), שזה בדיוק הגיל של הרכב שלי, יש הפחתה.

אז להבנתי, כן יש איזשהו אי דיוק בטבלה.

עריכה אחרונה על ידי pasat04
  • מבאס 1

פורסם

לדעתי pasat04 הבין מצוין את הנקרא. 

מתחילת השנה הרביעית האגרה יורדת, כלומר אחרי 3 פעמים של תשלום אגרה כמו רכב חדש - בפעם הרביעית גלידה.

וידאתי את זה עכשיו עם רישיון הרכב שלי. הייתה ירידה בשנה הרביעית.

איך זה מסתדר עם דרישת התשלום שלו - אין לי הסבר.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

@Jeka88 האגרה שולמה ב-2019,2020,2021 ועכשיו צריך לשלם ל-2022. (פעם רביעית)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני כשעה, Jeka88 כתב:

נכון, האוטו שלו משנת 2019, והוא עכשיו ישלם את האגרה בפעם השלישית, בעוד שנה מחיר האגרה יירד.

 

החידוש הקרוב הוא הפעם הרביעית בה תשולם האגרה, כך שגם אני מבולבל. הרכב שלי בציר מרץ 2019 וגם אני בניתי על ההפחתה.

פורסם

זה הולך לפי שנת הרכב ולא לפי כמות הפעמים ששולמה האגרה, הרכב יהיה בן 3 ולכן זו אותה מדרגה כמו שהייתה, שנה הבאה הרכב יהיה בן 4 ואז תעבור למדרגה אחרת.

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

קבוצת רישוי נקבעת לפי מחיר הרכב.

https://www.opl.co.il/ליסינג_תפעולי/מאמרים/קבוצות_רישוי

פעם היו משלמים אגרת רדיו על הרדיו ברכב.  מי שלא היה לו רדיו ברכב היה פטור אבל היה צריך להוכיח את זה.  בשלב מסוים הכניסו את אגרת הרדיו כרכיב באגרת הרישוי ואני לא חושב שאפשר לא לשלם אותו...

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

תמוה זה קצת נשמע משהו של שנות השישים...זה לא שעכשיו שמים יותר משדרים כדי שבכבישים תהיה קליטה , הכל עובד היום אחרת

×
×
  • תוכן חדש...