Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ותודה מראש על העזרה!

זקוק לעזרתכם, יש לי רכב שאני מעוניין לרכוש ורציתי לשמוע את דעתכם אם כדאי.

פרטי הרכב:

 

קשקאי שנת 2015 דגם Acenta SV

ק"מ 85K

יד 2, ידיים פרטיות

נמכר ב69K

תוצאות בדיקה לפני 3 שנים: http://prntscr.com/1yawwmb

 

הוא אמר שכל מה שהיה אפשר לתקן במעמד הרכישה שלו הוא תיקן (נזילות בלמים וכו')

 

האם כדאי?

 

תודה.

 

 

 

 

פורסם
לפני 5 דקות, ירון דורפמן כתב:

לעולם אל תקנה רכב ללא בדיקה עצמאית במוסך מטעמך.

אין בעיה, אבל על סמך הבדיקה הקודמת שנעשתה, האם אלו דברים קריטים? לא מבין בזה הרבה.

פורסם (נערך)

ומה אם מאז שהבדיקה הזאת נעשתה היתה תאונה משמעותית? אף אחד לא יכול להגיד לך על סמך המידע הזה אם כדאי או לא, אתה צריך תוצאות בדיקה עדכניות ו\או היסטוריית טיפולים ורצוי גם דו"ח סליקה.

עריכה אחרונה על ידי GKME
פורסם
לפני 6 דקות, GKME כתב:

ומה אם מאז שהבדיקה הזאת נעשתה היתה תאונה משמעותית? אף אחד לא יכול להגיד לך על סמך המידע הזה אם כדאי או לא, אתה צריך תוצאות בדיקה עדכניות ו\או היסטוריית טיפולים ורצוי גם דו"ח סליקה.

מסכים, אני רק שואל בהנחה שבבדיקה שלי הדברים הקריטים שלדה גיר מנוע לא הולכים להשתנות, האם על סמך הבדיקה הקודמת זה שווה?

פורסם

הבדיקה הקודמת היא מלפני 3 שנים וכמעט 50000 ק"מ.היא לא רלוונטית בשום היבט.

 

לגופו של עניין: מנוע ה-1.2 טורבו של  רנו/ניסאן לא מזדקן בכבוד ורבים המנועים שצריך להחליף של צריכת שמן גבוהה. 

 

אישית הייתי נמנע מרכישת רכב עם המנוע הנ"ל.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מעבר למה שנאמר, כן אפשר היה להתקדם לבדיקה עדכנית כי אין משהו חריג בבדיקה קודמת.

מה שכן, תבקש דוח סליקה לפני, יש היסטורית איפולים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 35 דקות, yulianx כתב:

מעבר למה שנאמר, כן אפשר היה להתקדם לבדיקה עדכנית כי אין משהו חריג בבדיקה קודמת.

מה שכן, תבקש דוח סליקה לפני, יש היסטורית איפולים?

או זה מה שרציתי להבין, תודה על התשובה.

לא בדקתי לגבי דוח סליקה והיסטוריית טיפולים, זה השלב הבא :)

 

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני שעתיים, zvit כתב:

לגופו של עניין: מנוע ה-1.2 טורבו של  רנו/ניסאן לא מזדקן בכבוד ורבים המנועים שצריך להחליף של צריכת שמן גבוהה. 

לפות"ש:  שים לב היטב למה שכתב לך @zvit למעלה - המנוע הנ"ל הוא נשוא תביעה ייצוגית גדולה כנגד קרסו ורנו,

ויש מקרים רבים ידועים של מנועים ששבקו חיים אחרי ק"מ הרבה יותר נמוך מזה שאתה בודק כעת.

כל הדגמים (והם רבים) שהיו בהם המנועים הנ"ל סובלים כבר מירידת ערך דרסטית - לצערי בצדק - עקב העובדה שהיבואן מתנער מאחריות.

לכן שאל את עצמך שוב האם אתה בכלל רוצה ללכת על הרכב הנ"ל בקונפיגורציה הזו.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

×
×
  • תוכן חדש...