Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בתאונת דרכים מתאריך 24/08 שאני לא אשם בה, הרכב שלי הלך טוטלוס, אחרי התאונה המשטרה העבירה את הרכב למגרש משטרתי, שילמתי 400 ש"ח לשחרור,

הגיע השמאי ואחרי זה שלחו את הרכב למוסך, מכאן אני רק ממתין לתשלום על הרכב שירד מהכביש,

קיבלתי מכתב מחברת הביטוח ואין לי מושג מה אני אמור לעשות כאן, אני מציין שלא קיבלתי שום חשבונית ולא גרוש אחד משום גורם,

האבסורד שדיברתי עם חברת "כלל" והם מבקשים גם עבר ביטוחי שלי, מה הייתם עושים כאן? אני שוקל לפנות לעורך דין, מה אומרים?

 

המכתב אומר:

image.png.3234c2a9831f46de7f7443072573183f.png

 

 

פורסם

ברור,

הם מייצגים אותי,

הבעיה שהם הפנו אותי לשמאי,

והשמאי מפנה אותי אליהם,

אני כבר לא יודע מה לעשות?

מבקשים ממני מסמך "החשבונית" שפשוט לא קיימת ולא נבראה, הדרך הכי קלה להתנער מאחריות.

פורסם

לא ברור לי, חברת כלל מבקשת ממך מסמך שאין לך על אישור של משהו שלא קרה.

דיברת איתם כדי להסביר את המצב?

יש לך סוכן ביטוח שיכול לעזור?

פורסם

אני אסביר,

אני מבוטח בAIG,

עברתי תאונת דרכים לפני חודשיים פלוס,

בתאונה לא אני אשם ויש גם צילום וידאו שמוכיח זאת,

הנהג שאשם בתאונה מבוטח בחברת כלל ביטוח,

פתחתי תביעה דרך חברת הביטוח שלי "דרישה בשם" שהם מייצגים אותי מול התביעה על הריכוש,

זה מסתובב אצלהם כבר יותר מחודשיים ועכשיו חברת כלל ביקשה מAIG את החשבונית הזו, AIG העבירו לי את הבקשה שאטפל בזה, ואין דבר כזה, מעולם לא קיבלתי חשבונית כזו ולא קיבלתי כסף על שום שרידים,

אפילו כרגע אף אחד לא יודע איפה הרכב, המוסך שאליו גררו את הרכב, טוען שהרכב לא אצלו, ואין לו מושג איפה הוא נמצא,

השמאי, טוען שהוא לא קשור בכלל לנושא ואני צריך לבדוק מול המוסך וחברת הביטוח,

חברת הביטוח כרגע "בודקת" אך בשיחה שלי איתם טענו בכל ביטחון שאני חייב לשלוח להם את החשבונית הזו, כאמור, לא קיימת ולא נבראה, ואם הם מנסים להמתין לחשבונית כדי לשלם לי את עלות הרכב שהוגדר אובדן גמור, זה כנראה לא יקרה בלי תביעת עורך דין חיצונית, הם מבקשים משהו שלא קיים.

פורסם

יש כמה אפשרויות לפעול:1. לנסות למכור את הרכב למוסך שכרגע הוא נמצא בו (ולבקש חשבונית כמובן) . 2. למכור את הרכב לברזל (תקבל כמה מאות שקלים, אבל קח בחשבון עלות גרירה למגרש גרוטאות) ולבקש חשבונית. 3. לפנות לחברת הביטוח שדורשת חשבונית, ולהציע לה לקחת את הרכב בעצמה .

עניין המכירה של השרידי הרכב, נועד לאפשר קיזוז של סכום המכירה מהפיצוי שאתה אמור לקבל מהמבטחת.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

כן, אבל אין שרידים. הכנס לתחנת משטרה הקרובה למקום מגוריך והגש תלונה על גניבת השרידים. שלח אישור על הגשת התלונה. אוהד

פורסם

זה כבר יותר אינפורמציה, והוספת שהרכב נעלם, פרט די חשוב להשמיט מהסיפור לא?

זה משהו שאתה צריך לטפל בו קודם, כי בלי הרכב לא תקבל דבר, הרכב צריך להמכר בצורה מסודרת לחלפים על ידך או על ידי חברת הביטוח. הם הניחו שאתה מכרת אז הם דורשים הוכחה. הגיוני. עכשיו צריך להבין לאן הוא נעלם ומי אחראי.

אתה אומר ש״שלחו״ אותו למוסך, מי הורה לשלוח אותו ולמה למסוך זה או אחר? מי ביצע את ההשינוע? הרכב אכן הגיע למוסך אי פעם? 

 

פורסם

בדיוק, אין רכב, נעלם,

הגרר של חברת הביטוח שלי גרר את הרכב למוסך הסדר שלהם,

המוסך טוען שאין לו מושג איפה הרכב הזה ולא רואה אותו במחשב שלהם,

לי אף אחד לא אמר שצריך למכור את השרידים, אף אחד לא אמר לי שאני צריך להתעסק עם זה, ובטח אף אחד לא שם לי אגורה בכיס,

לרכב שלי היה בכלל ביטוח מקיף, אך הפעלתי דרישה בשם כי אני לא אשם בתאונה, לו ידעתי הייתי מפעיל ביטוח שלי וחוסך את הכאב ראש הזה, שהם ידאגו לקבל הכל מ"כלל ביטוח",

מה שכן מעצבן אותי, זו פעם ראשונה בחיים שאני מפעיל ביטוח דרישה בשם הזה, לא מבין למה אף אחד לא מסביר מה התהליך ומה צריך לעשות, למרות שכן שאלתי את מיישב התביעה לגבי השרידים הזה שראיתי בדו"ח השמאי, ולא קיבלתי תשובה עד עכשיו,

עוד יותר הזוי, קיבלתי את הרישיון ממשרד התחבורה לחידוש, אני כבר מתוסכל, הרי הרכב ירד מהכביש ויש לי אישור ביד,

לא מבין מה הולך פה,

מה שכן התקשרו אלי היום מחברת הביטוח "AIG",  ואמרו שהם בודקים וטוענים שזה לא אמור להגיע למצב הזה, אני פשוט לא מאוכזב ועדיין לא מבין אשמת מי זאת,

כי אני עדיין לא יודע איך זה באמת אמור להתנהל, חשבתי שמגישים תביעה, מקבלים את הכסף ולהתראות, מסתבר שזה לא כזה פשוט, לא מבין בשביל מה עושים ביטוח.

פורסם (נערך)

אם הגרר הוא של חברת הביטוח והוא נגרר למוסך הסדר ע״י הביטוח שלך, הם אחראים לאתר אותו. הוא היה בחזקתם ואם הם איבדו אותו הם אלה שיצטרכו לתת את הדין, בין שהוא נגנב או שמדובר בטעות בירוקרטית.

בלי הרכב חברת הביטוח של הפוגע תעכב את הפיצוי ובצדק, היא זכאית לקזז את הסכום שהיה מגיע ממכירת שרידים.

זה מבאס שאתה נופל בין הכסאות, זה לא אמור לעבוד ככה אבל בעיות קורות לעיתים.

דבר עם חברת הביטוח שלך ודרוש מהם לחקור מה קרה לרכב, ואם לא, תוכל להגיש תלונה על גניבה ובהתאם לתבוע מהם פיצוי על עלות החלקים שתקוזז לך מהפיצוי על התאונה.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • רעיון טוב! 1
פורסם

ועל כל הצרות זה פתח לגניבת זהות של הרכב. קודם כל הודעה במשטרה, אחרי כן פעולה מול חברת הביטוח שלך והגרר שלקח את הרכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

המשטרה אינה אמורה לעשות כלום עם זה, אתה רק צריך את האישור על הודעת גניבה. זה גם מוריד את הרכב ממצבת רכבים פעילים במשרד הרישוי.

תדרוש לראות אישור גרירה של הרכב  - בד"כ המוסך חותם על מסמך קבלת הרכב מגרריסט או שהגרריסט מצלם את הרכב כאשר הוא מביא אותו למקום יעוד שלו.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

דיברתי עם חברת הגרר,

טוענים שאין תמונות, לא צילמו, אך מופיע להם שהגרריסט מסר את הרכב לאותו מוסך שטוען שלא קבל.

אין ברירה, אמתין שחברת הביטוח תסיים לבדוק את הנושא, ואם אין מענה כנראה אפנה לעורך דין.

 

×
×
  • תוכן חדש...