Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מהמר על טעות בירוקרטית כלשהי: גרירה ליעד לא נכון, טעות בהקלדת מס' רישוי היכן שהוא, רכב לא נגרר ועדיין הוא במגרש של המשטרה, כל זה חברת הביטוח צריכים לבדוק כי שרידי הרכב שלה.

אגב, הגרר הינו של חברת שירותי הדרך או של חברת הביטוח?

גם לא הבנתי מדוע הרכב נגרר למוסך אחרי קביעת השמאי על אובדן גמור כבר במגרש המשטרתי?

אם לא, אז מישהו גנב את הרכב: הגרר (לא סביר), המוסך (סביר עוד פחות), חבר של אחד מהם, פות"ש (סליחה), או סתם מישהו לברזל. פינוי ע"י העירייה בה הונח הרכב לאחר 30 יום.

מעניין האם הגרר הוריד את הרכב בתוך המוסך או מחוצה לו.

קודם כל: תלונה למשטרה. לאחמ"כ הודעה לאקונית לחברת הביטוח (המסודרת) שלך כי אם בתוך 14 יום אינם מעבירים את התשלום הרי שתפנה לערכאות משפטיות.

אני מכין פופקורן.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

הגרר זה חברת "דרכים" שקשור לביטוח שלי דרך AIG,

דיברתי עם הגרריסט, איתרתי את הטלפון שלו דרך רישום שיחות ההיסטוריה בטלפון,

הוא טוען שגרר את הרכב ממגרש מטרו המשטרתי למוסך, כאשר הגיע למוסך הוא טוען ששאל איפה להוריד את הרכב, אמרו לו בחוץ לי פח גדול, ולטענתו שזה בדיוק מה שעשה,

הסטטוס כרגע זה שAIG בודקים את הנושא ומיישבת התביעה טוענת שאכן יש פה פשלה של מישהו, בגדול כרגע היא אמרה שרוצים למצוא פתרון ויעדכנו אותי ברגע שזה יקרה, אז נכון לכרגע, אני ממתין בסבלנות, אך לא ליותר מדי זמן.

פורסם (נערך)

וואו, סיטואציה הזויה ללא ספק.

הפאשלה פה היא של מישהו בשרשרת שתיארת ככל הנראה (גרר/מוסך), לדעתי תדרוש לדבר עם מישהו בכיר בחברת הביטוח שלך שיוכל להבין את האבסורד ולתת לך תשובה מעבר ל"נבדוק את זה" של הנציגות.

 

עוד בדיקה שהייתי עושה היא אולי מעבר המגרשים אליהם גוררים את הרכבים בעיר שממוקם המוסך-אולי הגרט הורד הכניס לעסק באזור או בצמוד לפח צפרדע בצורה שלא מאפשרת את איסוף הזבל-והוזמן גרר של העירייה.

 

דבר אחרון-לרכב לא הייתה מערכת כמו איתוראן אשר נדרשת בחלק מחברות הביטוח?

 

המון הצלחה!

עריכה אחרונה על ידי adir10
פורסם

^

לא, אין איתורן,

לא דיברתי שם עם נציגה, אלא מול מיישבת התביעה, והיא טוענת שכרגע זה בבדיקת ההנהלה והשמאי הכי בכיר אצלהם, 

האבסורד שחברת הביטוח "AIG" העבירו לי בהתחלה את הבקשה לשלוח להם את החשבונית הזו, כאילו ידעתי מזה, חושבים שאני מטפל בנושאים כאלה כל שני וחמישי, ב21 שנה שלי שבהם החזקתי רכבים, זו הפעם הראשונה שאני תובע צד שלישי "בדרישה בשם".

 

×
×
  • תוכן חדש...