Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל שני וחמישי אני מגלה שריטות ודפיקות חדשות ברכב שלי ונשבר לי לגמרי, האם הגומיות האלה ששמים על הדלתות והטמבונים עוזרות באמת?

אם כן איפה אפשר לקנות כאלה וכמה הן עולות?

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אל תחנה בן רכבים,תחנה בפינות בחניוני חנייה. 

תמיד תחנה ליד רכב שנראה שמור. 

 

הגומי בדלתות מונע שאתה תעשה סימנים בפתיחת דלת,לא מונע מאחרים לעשות לך. 

אם אתה גר באזור עם מצוקת חנייה,אין פתרון אלה להשלים עם המצב. 

אני מחנה תמיד בסוף הרחוב אפילו שיש חנייה פנויה מול הכניסה לבניין,במשפחה קצת צוחקים עלי אבל הרכב שלי נקי. 

 

אני לא מקרב את הרכב לחניוני סופר אפילו,מחנה בחוץ. 

הפתרון היחיד שבאמת עובד זה לחשב איפה לחנות ולא לחנות בחנייה הראשונה שפנויה...

  • אהבתי 7
  • רעיון טוב! 1
פורסם

כשכואב לך על כל שריטה,

תחזיק נהג עם רכב לא שלך!

הישראלים דופקים רכבים בלי חשבון!

מה לעשות ככה נולדנו!

 

  • מעניין 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

תשנה גישה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

תפסיק לשטוף הרכב, שהוא יהיה מספיק חולי ומטונף כולם ישמרו מרחק ולא יגעו לך ברכב-מניסיון חחח.

שוטף רק מתי שאני צריך רכב נקי, אחרת כל יום היו מגלחים לי את האוטו כי הוא תמיד היה נקי ולכן היו ניצמדים לרכב שלי בעת מעבר צר בכדי לא להיתלכלך מהרכב ליד.

יש לי שריטות לכל אורך הרכב משני הצדדים בדיוק בגובה של תיק צד/חלקי מתכת של גינס וכו'.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • רעיון גרוע 1
  • מבאס 2
  • מעניין 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לא משנה מה תעשו!

הישראלים הם עם אגואיסט, תאמת כמה מכם ראו רכב שדופק מישהו מסתכל ימינה שמאלה אין אף אחד וממשיך הלאה.

מי שכואב לו הלב על השריטות שישאיר את האוטו בחניון סגור בבית ויצא איתו רק לאירועים של פוזה וידאג שברגע שהוא יוצא מהאוטו מישהן יקח את האוטו משם,

אין ברירה ,

האופציה האולטמטיבית היא להחזיק אוטו לא הכי יקר ואז לא כואב הלב מכל שריטה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)

או שנאלצים ליקנות קקטוס עם הפלסטיקים המובנים להגנה מסביב :-)

סיטרואן קקטוס 2014-2018 - כבישים

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 3
  • מצחיק 2
  • מעניין 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

היה לי שנתיים רכב שבכל התקופה לא נשרט אפילו פעם אחת (עשיתי עליו 30 אלף קמ).

עם הפורד, כבר אחרי 2-3 חודשים הופיעו 2 שפשופים חדשים (שלא היו מקודם, כי צילמתי את האוטו מכל זווית). וזה עוד בתקופת קורונה, בתקופה הזו עשיתי אולי 500 קמ בחודש.

מאז שקניתי את האוטו הראשון קראתי פה כמה טיפים שעד היום אני מיישם - כמה שיותר רחוק מאנשים, כמה שפחות אחוזי פגיעה (משתדל שלא יהיה מאחוריי/מצדדי אנשים), משתדל בעיקר חניה במקביל למדרכה (אי אפשר לפתוח דלתות אבל כן יש סיכון של שפשוף).

באזור המגורים של בת הזוג שלי יש מצוקת חניה נוראית. אבל עדיין אני מעדיף להחנות כמה שיותר רחוק, ולאו דווקא איפה שהכי קרוב. 

הכי חשוב כמובן לא לקחת ללב. עם ישראל. לא אכפת לו.

פעם אחת חזרתי לאוטו (חניה במקביל) כהרגשתי שמשהו לא תקין. עושה סביבו סיבוב, ורואה שפשוף חדש.

מסתכל רכב מאחורה - רכב חברה חדש, בצבע לבן, עם שאריות מהצבע שלי.

שתבין הוא אפילו לא טרח להזיז את האוטו שלו... מה נעשה? אין יותר מדי אפשרויות... בסופו של דבר זה יעלה בבריאות..

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם

אם זה מאוד מפריע לך, ברר על הדבקת טפט שקוף על הרכב שמונע שריטות.

 

אני יודע שיסקלו אותי על מה שאני כותב... הרכב צריך לשרת אותך ולא אתה אותו!

רכב הוא מוצר שתפקידו להוביל אותך למקומות שחלקם צפופים ומועדים לפורענות.

זה לא אומר שאתה צריך לחנות לא צמוד למדרכה ולהיות אדיש שרכב אחר ישפשף את כל צד הרכב שלך, אבל בהחלט לקחת בחשבון שאנשים ורכבים קרובים מאוד יגרמו לו לשריטות ושפשופים קלים.

רוחב החניות בחניונים מצומצם מאוד ומי שגר ברחוב צפוף יודע שכדי להשתחל למקום חניה לפני או אחרי הרכב שלך עלול לגרום למפגש קל בין פגושים.

 

בחניון של העבודה שלי, יש "מקבצים" של 3-4 חניות בין העמודים, אני משתדל לחנות בצמוד לעמוד וכמובן כשאני יוצא או נכנס מהרכב להימנע מאוד שדלת רכבי תיגע ברכב ליד, אבל לפעמים אין ברירה כי חונים מאוד צמוד... (לפני כמה ימים חנו כל כך צמוד שנאלצתי לפתוח את החלונות באמצעות השלט ומחוץ לרכב העברתי לניוטרל, הורדתי את בלם היד ודחפתי את הרכב החוצה...)

 

יש תופעה מעצבנת יותר של אנשים שחונים בשתי חניות כדי שחלילה רכבם לא יישרט

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, tinoki כתב:

לא לקנות רכב חדש 

יש לי רכב בן 10 נראה כמו רכב בן 5. בלי מוכת פח בלי שריטות צבע מקורי כמו חדש. תמיד שואלים אותי אם עשיתי לרכב צבע. ואני גם נזהר ממכות, שריטות, חניות צמודות, וכן מידי פעם רואה שפשופים קלים חדשים/מכות פתיחות דלת חדשות שאנשים עושים ובורחים. וזה כן כואב ומעצבן זה לא חייב להיות רכב חדש.

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
פורסם

יש כריות מלבניות וארוכות שניתן להצמיד לרכב בכל פעם שחונים, אפשר לברר בקבוצת פייסבוק / ווצאפ של פיג׳ו 3008

  • רעיון גרוע 1

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

×
×
  • תוכן חדש...