Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 שעות, Albetx כתב:

מצחיק שבפורום "רכב" מקבלים כנורמה חברתית שריטה פה ושפשוף שם ו"כולה ברזל".

אבל לבן אדם שחונה על 2 חניות בגלל הזלזול ברכוש של אחרים, מתייחסים כאויב הציבור.

 

צריך לקחת דברים בפרופורציה. אפשר להתווכח עד מחר אם רכב הוא מוצר מתכלה שבא לשמש מטרה ספציפית או אם הוא סמל סטטוס שמצבו החיצוני משליך בצורה ישירה על אופיו של בעליו. בסופו של יום, זה סובייקטיבי.

 

מה שלא סובייקטיבי זו העובדה שמי שמחנה על יותר מחניה אחת (במיוחד אם עושה זאת ביודעין) גוזל משאב ציבורי מוגבל, והיחס כלפי אדם כזה צריך להיות שלילי בהתאם.

  • אהבתי 4

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתם לא מתייחסים פה לקונטקסט של מה שכתבתי. 

אמרתי שכשקניתי את הרכב הוא היה ללא שריטות על הדלתות, חניתי כמובן כרגיל על חניה אחת בשכונה שלי, כל פעם כשהייתי מגיע לאוטו הייתי מגלה שריטה חדשה כתוצאה מפתיחת דלת.

לכן, אם תושבי השכונה שחונים לידי לא מתחשבים ברכוש שלי, גם אני לא אתחשב בהם ואחנה על 2 חניות. 

 

כמובן שזה לא מה שאני עושה בחניות אחרות. 

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, ronrcz כתב:

איך הוא יתחשב שזה ברור שמי שיעמוד לידו ידפוק לו את הרכב?,בשביל להתחשב צריך שניים..

ואיך אני יודע שהוא לא ידפוק לי את הרכב?

 

צריך שניים, אבל תתחיל מעצמך. יחס גורר יחס, אתה יודע.

אם תתנהג חרא לאחרים, אל תצפה ליחס הוגן כלפי עצמך.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 5 שעות, Blap כתב:

אתם לא מתייחסים פה לקונטקסט של מה שכתבתי. 

אמרתי שכשקניתי את הרכב הוא היה ללא שריטות על הדלתות, חניתי כמובן כרגיל על חניה אחת בשכונה שלי, כל פעם כשהייתי מגיע לאוטו הייתי מגלה שריטה חדשה כתוצאה מפתיחת דלת.

לכן, אם תושבי השכונה שחונים לידי לא מתחשבים ברכוש שלי, גם אני לא אתחשב בהם ואחנה על 2 חניות. 

 

כמובן שזה לא מה שאני עושה בחניות אחרות. 

זה באבואה הקונטקסט. לא זו בלבד שאתה חונה בשתי חניות בלי להתבייש, אתה גם מרשה לעצמך להחליט איפה אתה כן תחנה בחניה כפולה ואיפה לא וגם מנסה לשכנע אותי ועוד פראיירים שכמותי שזה בסדר, זה בגלל השכנים. אז לא, זה לא עובד ככה ובדיוק בגלל שיש מי שמתנהג כמוך, צריך שסוף סוף יתחילו לחלק דוחות למי שחונה כך. השכנים סורטים לך את האוטו, קנה מצלמה שים באוטו שתצלם את הסורטים ולך קרע אותם בתביעות קטנות. פי עשר יותר אפקטיבי וגם צודק.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, רועי5 כתב:

זה באבואה הקונטקסט. לא זו בלבד שאתה חונה בשתי חניות בלי להתבייש, אתה גם מרשה לעצמך להחליט איפה אתה כן תחנה בחניה כפולה ואיפה לא וגם מנסה לשכנע אותי ועוד פראיירים שכמותי שזה בסדר, זה בגלל השכנים. אז לא, זה לא עובד ככה ובדיוק בגלל שיש מי שמתנהג כמוך, צריך שסוף סוף יתחילו לחלק דוחות למי שחונה כך. השכנים סורטים לך את האוטו, קנה מצלמה שים באוטו שתצלם את הסורטים ולך קרע אותם בתביעות קטנות. פי עשר יותר אפקטיבי וגם צודק.

תתבע בבית משפט לתביעות קטנות בישראל אדם כלשהו על כך ששרט לך את האוטו עם הדלת, ותחזור אליי עם התוצאות. אני בטוח שזה לא יהיה מה שציפית 😀

 

 

פורסם
לפני 10 שעות, ronrcz כתב:

איך הוא יתחשב שזה ברור שמי שיעמוד לידו ידפוק לו את הרכב?,בשביל להתחשב צריך שניים..

מי שחונה על שתי חניות לא מתחשב באחרים - למה שהם ייתחשבו בו?

 

כולנו יודעים איפה אנחנו חיים... רוצה לשמור על הרכב שלך? תעשה את זה על חשבונך!

תכסה אותו, תעטוף אותו בכריות או תצפה אותו בטפט שקוף, אבל לא על חשבון אחרים!

פורסם
לפני שעתיים, רועי5 כתב:

זה באבואה הקונטקסט. לא זו בלבד שאתה חונה בשתי חניות בלי להתבייש, אתה גם מרשה לעצמך להחליט איפה אתה כן תחנה בחניה כפולה ואיפה לא וגם מנסה לשכנע אותי ועוד פראיירים שכמותי שזה בסדר, זה בגלל השכנים. אז לא, זה לא עובד ככה ובדיוק בגלל שיש מי שמתנהג כמוך, צריך שסוף סוף יתחילו לחלק דוחות למי שחונה כך. השכנים סורטים לך את האוטו, קנה מצלמה שים באוטו שתצלם את הסורטים ולך קרע אותם בתביעות קטנות. פי עשר יותר אפקטיבי וגם צודק.

תקנה מצלמה, תצלם מי שחונה בחניה כפולה ולך תבע אותו בתביעות קטנות על הזמן שבזבז לך בחיפוש אחר חניה.

פורסם

לחנות על שתי חניות כי דופקים לך את הרכב זה כמו לשדוד את הבית של השכן כי פרצו לך לבית אז צריך להשלים ריהוט.

האתר שלי: long.co.il

פורסם (נערך)

איזה דמגוגיה של שני גרוש..תחזור אחרי שתקנה רכב חדש וכולו יהיה מלא בדפיקות של פתיחת דלת,אתה תתפוס 3 חניות לא שתיים..כולם פתאום צדיקים.

בתאריך 15.10.2021 בשעה 13:28, nev כתב:

 

אני החניתי את הרכב מחוץ לבית ליד הכניסה לחניה של הבניין. הגעתי בבוקר (אני קם מוקדם) ומצאתי רכב שפשוט חנה בתוך הפגוש שלי ועל הדרך חסם את הכניסה לחניה.

הוא אפילו לא טרח להתקדם כמה סנטימטרים, פשוט חנה במקום הפגיעה. כנראה חנה מאוחר בלילה וחשב שיצא לפני שיתפסו אותו.

לא היה לי זמן להתעסק ומדובר על רכב ישן, וידאתי שהפגוש מתיישר חזרה ודאגתי שהעייריה תתן דו"ח לרכב על חסימת החניה של הבניין.

carr.jpg

אתה נוסע בגרוטאה ישנה ,בוא נראה אם תהיה כלכך סלחן שיהיה לך רכב חדש.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
  • רעיון גרוע 4
  • משעמם 1
פורסם
לפני 41 דקות, Blap כתב:

תתבע בבית משפט לתביעות קטנות בישראל אדם כלשהו על כך ששרט לך את האוטו עם הדלת, ותחזור אליי עם התוצאות. אני בטוח שזה לא יהיה מה שציפית 😀

ניסית?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מה הקשר? אני כתבתי על רכב שנכנס בי ולא היה לי כח להתעסק, אתה חצוף שלוקח 2 חניות ועוד מנסה להצדיק את עצמך?

אשכרה ראית שנתתי לך תגובה למטה והחלטת לחפש הודעה שלי להעיר עליה?

פורסם
לפני 10 שעות, Trilandian כתב:

 

צריך לקחת דברים בפרופורציה. אפשר להתווכח עד מחר אם רכב הוא מוצר מתכלה שבא לשמש מטרה ספציפית או אם הוא סמל סטטוס שמצבו החיצוני משליך בצורה ישירה על אופיו של בעליו. בסופו של יום, זה סובייקטיבי.

 

אני באופן אישי שומר על הרכב שלי ושוטף אותו בעצמי כשם שאני דואג לשמור על כל מוצר שברשותי.

לצערי אני לא יכול לשמור על הרכב מכל משמר והוא חשוף לאנשים שלא יודעים לשמור על רכוש של אחרים אז אני מנסה לצמצם למינימום את הסיכוי לפגיעה.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 26 דקות, ronrcz כתב:

איזה דמגוגיה של שני גרוש..תחזור אחרי שתקנה רכב חדש וכולו יהיה מלא בדפיקות של פתיחת דלת,אתה תתפוס 3 חניות לא שתיים..כולם פתאום צדיקים.

אתה נוסע בגרוטאה ישנה ,בוא נראה אם תהיה כלכך סלחן שיהיה לך רכב חדש.

יש לי רכב בן שנה וחצי.

אני יודע שהרכב לא נמצא בוויטרינה. יש שריטות ושפשופים בפגושים ובדלתות - ככה זה, האמת שלא איכפת לי.

אין לי שקעים ודברים רציניים.

ככה זה לבסתובב עם רכב סטנדרטי, גם כשהוא חדש.

בחיים אני לא אתפוס יותר ממקום חניה אחד!!!

 

פורסם

יש פה איזה טעות בחשיבה!

אף אחד לא חושב שזה נורמה לדפוק רכבים, אבל מה לעשות זה המדינה שבה אנו חיים.

לתפוס שני חניות זה גועל נפש, כי אני לא אמור להסתובב בכל השכונה לחפש חניה כי אתה לא רוצה שידפקו לך את הרכב,

תתרגל זה גועל נפש לדפוק רכבים אבל זה לא מצדיק להתנהג בגועל נפש,

ואף אחד לא חושב כמו שכתב כאן מישהו שהתחושה שכולנו בטוחים שזה נורמה לדפוק רכבים זה פשוט המצב המחורבן שבו אנו חיים,

אם אתם רוצים עוד סיבות למה אנחנו חיים במדינה מחורבנת ניתן לפתוח ע"ז שירשור חדש!

אבל אין לנו ארץ אחרת!.

  • אהבתי 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
×
×
  • תוכן חדש...