Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אכזבה מצמיגים


yoni2sh
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 2 דקות, Legend כתב:

מעבר להבדל המורגש, לדעתי הלא מקצועית, האינדיקטור הכי טוב לכך שזאת הייתה החלטה נכונה: התערבות של הבקרות. עם הפאלקן, זינוק ברמזור בעלייה חדה היה מפעיל את ה-ESP. היו בלימות שלא הייתי מתאר לעצמי ש-ABS יתערב, אבל התערב.

עם המישלן זה כמעט ולא קורא.

עד היום אני לא מבין איך יש משתמשים בפורום שהמליצו על הצמיג הזה.

*למען הסר ספק, משתדל לנהוג במתינות ובשיקול דעת. גם אז וגם היום

רשמת במדויק.

ברגע שה ESP התערב,הבנתי שאני הולך להחלפת צמיגים.

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על השיתוף. 

לגבי הפאלקן שהוזכרו אכן יש מקרים שבהם הצמיג לא היה מאוד טוב אבל הוא היה יותר טוב ממה שנמכר בסכומים שלו.

לי היה סט כזה והוא היה סביר. לא יותר, לא פחות.

לגבי הקונטי זה פשוט הזוי. אני קורא מה שאתה כותב ועולה לי דה ז'ה וו לדנלופ SPFM800 או אפילו SP490 המושמצים.

 

בקקטוס שמתי סט של מישלין פרימסי4 וזה צמיג מעולה. באיוניק קיבלתי פרימסי3 (ככה האוטו מגיע) ויש לו אחיזת כביש של מסילה. רמה אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, amosbmw כתב:

ביטלתי את ההזמנה. תודה לך. במידה שלי מדובר בסכום 2400 לפחות.

אבל אין לי מושג מה אזמין במקום.

מפתיע מה שכתבת על הגודייר אפישנגריפ, זה צמיג שזוכה כל פעם כצמיג השנה בחו"ל. הייתי מציע לך לנסות פאלקן ze310. אני גם עם מידה מבאסת שאין לה צמיגים ספורטיביים מהשורה הראשונה. די מבסוט מהפאלקן, חשבתי לנסות פעם הבאה את הגודייר שציינת אבל הפתעת אותי.

לפני שעה, Legend כתב:

אני קניתי את הרכב שלי כשהוא נועל Falken ZE914, שהבעלים הקודם קנה חצי שנה לפני שמכר לי (כשקניתי, הצמיג היה בן פחות משנה, ונראה חדש).

הצמיג תמיד היה קשה (קוד עומס גבוה) ללא תלות בלחץ אוויר, הנסיעה לא נוחה (לרמה שאני יכול להרגיש איזה צמיג מבין הארבעה עלה על אבן בכביש), רועש מאוד.

השיא היה בפעם השנייה שאיבדתי אחיזה במהירות נמוכה, במעבר בין יבש לרטוב.

יכול להיות שהיה שמן על הכביש, למרות שלא ראיתי. אבל החוויה של להפוך מנהג לנוסע תוך שנייה הייתה מפחידה.

קצת אחרי זה קניתי רביעיית Michelin Pilot Sport 4.

ביום ההחלפה, לפאלקן עדיין היה הרבה בשר, וקוצים, אני לא זוכר סימני יובש, למרות שהצמיג היה בן 3.

מעבר להבדל המורגש, לדעתי הלא מקצועית, האינדיקטור הכי טוב לכך שזאת הייתה החלטה נכונה: התערבות של הבקרות. עם הפאלקן, זינוק ברמזור בעלייה חדה היה מפעיל את ה-ESP. היו בלימות שלא הייתי מתאר לעצמי ש-ABS יתערב, אבל התערב.

עם המישלן זה כמעט ולא קורא.

עד היום אני לא מבין איך יש משתמשים בפורום שהמליצו על הצמיג הזה.

*למען הסר ספק, משתדל לנהוג במתינות ובשיקול דעת. גם אז וגם היום.

באיזה רכב היו מותקנים הפאלקנים? אני לא הרגשתי תופעות כמו שאתה מתאר למעט זה שאכן הם יחסית קשים. בכל מקרה, הפיילוט ספורט זה צמיג ברמה גבוהה הרבה יותר מהפאלקן, אין בכלל מה להשוות. הפאלקנים נותנים אחלה תמורה למחיר.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכתבו פה על הפלקאן שמעתי הרבה פעמים, שהוא צמיג בוגדני ביותר. לא אנסה אותו.

לגבי הגודייר, ייתכן שהוא מספיק טוב על רכב רגיל אבל הE30 יותר בעייתית, עם הדיפ' מוגבל החלקה והנעה אחורית. או שיצא לי סט לא טוב.

בעבר שהיה להשיג Premiumcontact לא היו לי בעיות כאלה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, BRAVO30 כתב:

באיזה רכב היו מותקנים הפאלקנים? אני לא הרגשתי תופעות כמו שאתה מתאר למעט זה שאכן הם יחסית קשים. בכל מקרה, הפיילוט ספורט זה צמיג ברמה גבוהה הרבה יותר מהפאלקן, אין בכלל מה להשוות. הפאלקנים נותנים אחלה תמורה למחיר.

מאזדה 3, דור שני.

*אני לא אחזור לפאלקן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Legend כתב:

קצת אחרי זה קניתי רביעיית Michelin Pilot Sport 4.

אני מקווה שברור לך שמדובר בצמיגים מקטגורייה שונה לגמרי. הPS4 הם צמיגי max performance בעוד ה914 (או ה310 שהחליפו אותם) הם passenger\touring. בין לבין יש איזה 3 קטגוריות.

לגבי הקונטי ECO, המתחרה שלהם מבית מישלן הם האנרג'י סייבר, בכללי אני מתנגד לצמיגים ה'ירוקים' האלה, מדובר בצמיגים שהייתי מרכיב על ברלינגו של עסק שנמצאת כל היום על הכביש, לא על רכב פרטי. 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצצתי על הקישור כי גם אני לקראת קנייה, והוא לא טועה, הביקורות ממש לא טובות יחסית למותג.

קיבל 60% בהתנהגות, 70% אחיזה רטוב, 76% אחיזה יבש. 45% אמרו שלא ייקנו שוב.

מצחיק כי הפתיח הוא עד כמה הצמיג הזה הוא שיפור של הקודם, אבל הביקורות מראות אחרת.

לצורך ההשוואה, אני שמתי עין על Michelin Pilot Sport 4 שהביקורות עליו מראות 85% התנהגות, 89% אחיזה רטוב, 90% אחיזה יבש, 79% ייקנו שוב

 

הצמיג שהוא פירסם מדורג מקום 116 מתוך 126 (כאשר המישלין שכתבתי מעלה הוא מקום 17 מתוך 69), זה לא יכול להיות טוב

Tyre review data from 31 tyre reviews averaging 61% over 145,987 miles driven.

The EcoContact 6 is ranked 116th of 126 Summer Premium Touring tyres.

 

  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, amosbmw כתב:

מה שכתבו פה על הפלקאן שמעתי הרבה פעמים, שהוא צמיג בוגדני ביותר. לא אנסה אותו.

לגבי הגודייר, ייתכן שהוא מספיק טוב על רכב רגיל אבל הE30 יותר בעייתית, עם הדיפ' מוגבל החלקה והנעה אחורית. או שיצא לי סט לא טוב.

בעבר שהיה להשיג Premiumcontact לא היו לי בעיות כאלה.

יש לי מאזדה 3 ספיריט 2010

והיו לי את הפאלקן.

אני בנאדם עם רגל כבדה מאד על הגז ומאד התאכזבתי מהצמיגים, במיוחד בנושא האחיזה בכביש רטוב. לא פעם החלקתי איתם. ובהרגשה הכללית פשוט לא סמכתי עליהם.

בגלל שלמידה שלי אין הרבה אופציות והיחידיה במחיר נורמלי זה הפאלקן והדנלופ fm800 החלטתי להמר לפני כשנתיים ולקנות את הדנלופ, למרות כל מה שאומרים עליו.

ההימור הצליח, ולמעשה זה אחד הצמיגים הטובים ביותר שהיו לי.

האחיזה מעולה בכל תנאים מזג האוויר והרעש אפסי.

מה שכן בחיפושיי שמתי לב שיש כאלו שמיוצרים בטורקיה וכאלו שמיוצרים בתאילנד, אז הקפדתי לקנות את התאילנדים..

אז אם אין לך אופציות רבות, במידה ותרצה אתה יכול להוסיף אותם למשוואת ההתלבטות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעה שלי.

לא רק שהצמיג לא טוב,הוא מסוכן !

במיוחד על רכב צרפתי שגם ככה מקפץ.

 

עכשיו סיימתי נסיעה מתל אביב לחיפה עם הפרמסי 4.

הרכב יותר דבוק לכביש,אני יכול לקחת פניות במהירות גבוהה ללא חשש,ופשוט נותנים הרגשה של בטחון.

ואפילו הרעידות פחתו.

 

הקונטי אקו 6 זה צמיג שמקומו בפח האשפה.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקונטיננטל יש גם צמיגים מעולים. צמיגים ירוקים, כמו האקו הזה של קונטיננטל, או האנרג'י של מישלן, נותנים אורך חיים וצריכת דלק עדיפים במחיר שלרוב מתבטא בנסיעה פחות נוחה וברעש גילגול בולט יותר אולי גם באחיזה פחות הדוקה. הפרימיום קונטקט 5 ו 6 של קונטיננטל מצוינים לדעת מי שבחן אותם, אני לא התנסיתי, כן מכיר מנסיון אישי ועל אותו רכב פרימסי 4 של מישלן שהחליפו אפישנט גריפ של גודייר. לניסיוני הפרטי הגודייר עדיפים בכל הקשור לאחיזה ודיוק ודומים מאוד לפרימסי בתכונות הנוחות והשקט. לפני שנים היו אצלי על האוטו קונטיננטל פרימיום קונטקט 2 ( סידרה עתיקה קצת, לא רלבנטית היום  ), מאז לא הצלחתי לדרגת הנוחות והשקט שאלו העניקו, גם לא במישלן ובגודייר. בכל מקרה וכפי שנכתב כאן קודם, הדבר הכי חשוב הוא לשמור על לחץ אויר נכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 2.10.2021 בשעה 07:37, roy007 כתב:

בגלל שלמידה שלי אין הרבה אופציות והיחידיה במחיר נורמלי זה הפאלקן והדנלופ fm800 החלטתי להמר לפני כשנתיים ולקנות את הדנלופ, למרות כל מה שאומרים עליו.

ההימור הצליח, ולמעשה זה אחד הצמיגים הטובים ביותר שהיו לי.

האחיזה מעולה בכל תנאים מזג האוויר והרעש אפסי.

מה שכן בחיפושיי שמתי לב שיש כאלו שמיוצרים בטורקיה וכאלו שמיוצרים בתאילנד, אז הקפדתי לקנות את התאילנדים..

 

אמנם הקפצה קטנה של השרשור אבל מסכים איתך.

גם לי יש fm800 מתוצרת תאילנד ואני לא מבין את הביקורת על הדגם הזה פה, כנראה שתוצרת טורקיה נפוצה בארץ והיא זבל שמיועד לעולם שלישי ומשם הביקורת.

סה"כ אחלה צמיגים, אחיזה מצוינת והם דיי שקטים, לפניהם היו Toyo proxes cf2 שלזכרוני הומלצו פה הרבה והדאנלופ עדיפים עליהם גם באחיזה וגם ברעש.

המקום היחיד שמצאתי בו את הדגם הזה חוץ מבארץ הוא אתרים אוסטרליים ושם הם מקבלים ביקורות טובות (תוצרת תאילנד).

הדבר המאכזב הוא שלדעתי הצמיגים מתייבשים מהר מדי, אצלי קצת פחות מ3 שנים וכבר נראים מיובשים עם ירידה מורגשת באחיזה והרכב כמעט ולא חונה בשמש. יוחלפו בחודש-חודשיים הקרובים לפני תחילת הגשמים, את הטסט הבא בעוד 10 חודשים הם בכל מקרה לא יעברו בגלל יובש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הביקורת השלילית שלי היא על הדנלופ הטורקיים. 

אני דיי בטוח שאותו מפעל שמייצר את פאלקן בתאילנד מייצר שם גם את הדנלופים מהדגם הזה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה קטע, זה גם מה שאמרו בצמיגייה שלי. כנראה שבאמת יש הבדל משמעותי בין תאילנד לטורקיה.

אני גם הימרתי על FM800 תאילנדי לפני שנתיים או שלוש, לא היו אפשרויות אחרות במחיר סביר במידה הספציפית והאוטו הספציפי הזה לא נוסע הרבה, טויו CF2 כבר לא מייצרים והביקורות על הדגמים החדשים שלהם לא היו מחמיאות.

אני דיי מרוצה מהדאנלופ. שקטים, אוחזים לא רע ברטוב והחזיקו מעמד באופן סביר יחסית לחום בסביבה שלי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה שאני רושם את זה היא שדנלופ הוא בעצם מותג עצמאי עם מו"פ ודגמים משלו, אבל נמצא בשליטה משותפת של סומיטומו היפנית (הבעלים של פאלקן) ושל גודייר האמריקאית (שכידוע יש לה מפעל בטורקיה שמייצר את התוצרת הפחות טובה של גודייר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@yoni2sh

גם בצמיגי הפרפורמנס ביצועים שלהם (UHP) הם כבר לא מציאה.

הרכב שלי הגיע עם Continental Sport Contact 5 וממש זמן קצר לאחר שימוש עם הרכב, לא במסלול ולא חורעני אלא קצת נהיגה כיפית פה ושם הרגשתי שהצמיגים האלו מתחילים לאבד את זה.

אחרי 10,000 ק"מ כבר עשיתי הצלבה לפני תעופה למיחזור, איבדו כבר אחיזה פרפרו על הרצפה גם בהילוך שני! (זה סה"כ 150 כ"ס).

הדבר היחיד שהיה טוב בהם עד ההחלפה היו הנראות שלהם.

צמיג יקר בטירוף סביבות 1000+- שקל ליחידה.

היום אני עם פאלקן FK510 שפשוט טובים יותר בכל אספקט ועולים כמעט חצי, אשכרה 650 ש"ח עם התקנה ונטיל וכו' וכו'..

 

כמובן תלוי מידה שלך, קראתי שהפריימסי אחלה לרכב סטנדרטי ומנצחים בקטגוריה הזו.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...