Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, רציתי עזרה בהרכבת מערכת לרכב בפעם הראשונה

Premier נחשבת חברה טובה למגברים?

אם אני בוחר ב2 רמקולים קדמיים 90W RMS ו סאב 250W RMS איזה מגבר יכול להתאים לזה?

אם יש המלצה לרמקולים\סאב ומגבר אשמח לשמוע 

פורסם
לפני שעתיים, sr999 כתב:

היי, רציתי עזרה בהרכבת מערכת לרכב בפעם הראשונה

Premier נחשבת חברה טובה למגברים?

אם אני בוחר ב2 רמקולים קדמיים 90W RMS ו סאב 250W RMS איזה מגבר יכול להתאים לזה?

אם יש המלצה לרמקולים\סאב ומגבר אשמח לשמוע 

ערב טוב, איזה סוג רכב יש לך ? לגבי PREMIER לא הייתי ממליץ כלל. יש המון מגברים ורמקולים מעולים במחירי מאוד מפתיעים. צריך לדעת איזה סוג רמקולים אתה מעוניין קומפונטט או קוקסיאלים ? אם אתה יכול ורוצה לפנות אלי בהודעה פרטית אני אשמח לעזור לך.

אני לא עוסק בתחום, אני חובב שאוהב את התחום של הסאונד/אודיו לרכב, עזרתי להרבה חברים ואשמח לעזור גם לך.

פורסם
לפני 30 דקות, Dani Cohen כתב:

ערב טוב, איזה סוג רכב יש לך ? לגבי PREMIER לא הייתי ממליץ כלל. יש המון מגברים ורמקולים מעולים במחירי מאוד מפתיעים. צריך לדעת איזה סוג רמקולים אתה מעוניין קומפונטט או קוקסיאלים ? אם אתה יכול ורוצה לפנות אלי בהודעה פרטית אני אשמח לעזור לך.

אני לא עוסק בתחום, אני חובב שאוהב את התחום של הסאונד/אודיו לרכב, עזרתי להרבה חברים ואשמח לעזור גם לך.

אם תוכל לעזור לי אשמח ממש ניסיתי לשלוח לך הודעה פרטית אבל זה לא נותן בגלל שאני משתמש חדש אז בבקשה צור איתי קשר :) תודה על הכל

  • אהבתי 1
פורסם

אם נעביר כל שרשור לפרטי, לא ישאר פורום. 

 

אנא פרט באיזה רכב מדובר, מה התקציב והאם מתכוון לבצע את כל ההתקנה לבדך, סוג המוזיקה וכיוצב'. כמו כן לא מזיק לבצע חיפוש מקדים לגבי המלצות נפוצות במסגרת התקציב. 

  • רעיון טוב! 2
פורסם

היי תום, בתכלס אתה צודק התכוונתי בסוף לפרסם את מה שבחרתי והתהליך שעברתי שכן יהיה כן שיעזור לאנשים אחרכך 

דני עוזר לי בפרטי אבל אתייעץ גם איתך

הרכב פגו 307 2008 (נצא מנקודת הנחה שכרגע ברכב אין כלום חוץ מערכת אנדרויד 10 טאץ)

תקציב בין 1500-3000 (בגדול מצאתי כמה אופציות של מגבר + רמקולים קדמיים + סאב בכמה חנויות בסביבות ה1800-2000 אבל פה בעיר שהלכתי למקום שמתקין נתן לי הצעת מחיר של 3500 כולל עבודה)

לגבי ההתקנה יש לי בחינם

סוג מוזיקה: הכל בעיקר טראפ,ראפ,דיפהאוס והאוס

 

בגדול מצאתי רמקולים וסאב שנראים לי מתאים אבל אני לא יודע להתאים להם מגבר

רמקולים: https://www.alexsander.co.il//product/6228/6-5-jbl-gto609c#0

סאב: https://www.alexsander.co.il//product/14329/jbl-stage-1200b#0

אם יש המלצה לדברים אחרים בכיף

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...