Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם 

אני עומד לקנות סקודה רפיד 2018 מחברת ליסינג, הם הציגו לי את הבדיקה שעשו במכון של קומפיוטסט.

מצורפת כאן הבדיקה (ללא סימנים מזהים). האם בנוסף לבדיקה הזו כדאי לקחת בעצמי את הרכב למכון בדיקה (עלות 500- 600 שח) או אפשר להסתפק בלקחת למוסך של סקודה, או שבכלל אין צורך בבדיקה מצדי ואפשר לסמוך לגמרי על הבדיקה שלהם ?

אשמח לשמוע דעתכם 

אלי 

 

 

IMG_20210914_213308.thumb.jpg.8b5ee5660df5f625525bb952692f0cac.jpg

פורסם

לדעתי זה חובה לקחת לבדיקה מטעמך, היו פה כבר מקרים של סטיות בין הבדיקות.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

בוודאי לקחת לבדיקה משלך.

זאת בדיקה מטעם חברת ליסינג, נקיה כאילו הרכב כרגע ירד מפס  הייצור. הדבר היחיד שניתן לקחת מהבדיקה הזאת בתור ההתחלה, זה שלרכב אין פגיעת שלדה ולא הוחלפו חלקי מרכב. הבדיקה הנוספת לא תהיה כל כך נקיה, וצריך להבחין  בין ליקויים אמיתיים ( ולדרוש מחברת ליסינג לסדר אותם ) לבין כסת"חים של מכון הבדיקות.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שמע סיפור - חברה של אשתי נסעה על רכב יד 2 במשך מספר שנים עד שהחליטה למכור.
הקונה לקח את הרכב לבדיקה והתברר שהרכב עבר תאונה בעבר. המוכרת היתה בשוק, כי היא קנתה את הרכב בזמנו ללא בדיקה. היא היתה צריכה להוריד לא מעט במחיר, ככה שהתשלום של הקונה לבדיקה כוסה והוא אף הרוויח.

תאמין לי שימצאו בבדיקה מטעמך לא מעט תקלות, וחברת הליסינג תוריד במחיר או לחלופין תשלח אותו למוסך על חשבונם.

פורסם (נערך)

כמה ק"מ עבר הרכב,יש הסטורית טיפולים ? 

אישית ללא הסטורית טיפולים הייתי ממשיך בחיפושים ואפילו לא משקיע כסף בבדיקה- לא כי חלילה היא רעה -היא טובה מידי כדי להישמע/להראות אמינה ואמיתית ולא ממש שווה את הנייר שעליו היא כתובה.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה לכולכם . לגבי המשיב האחרון - עברה 119 אלף ק"מ.  לא יכול להיות רכב שנת 2018 במצב טוב??

בתאריך 15.9.2021 בשעה 15:28, colauti 9 כתב:

כמה ק"מ עבר הרכב,יש הסטורית טיפולים ? 

אישית ללא הסטורית טיפולים הייתי ממשיך בחיפושים ואפילו לא משקיע כסף בבדיקה- לא כי חלילה היא רעה -היא טובה מידי כדי להישמע/להראות אמינה ואמיתית ולא ממש שווה את הנייר שעליו היא כתובה.

 

פורסם

אף אחד לא יודע מה מצב הרכב, גם לא הבדיקה שלא שווה חצי נייר שהיא כתובה עליו,

119K זה לא מעט לשנת 2018, רכב עבר הרבה,

 

אני אייעץ לך מהניסיון שלי, אך אם אתה רוצה עצה אמתית, עדיף לקנות רכב מפרטי, שהוא יודע בוודאות איך טופל מה עבר וכו...

 

אם הרפיד עדיין נראה לך והמחיר נמוך ומתחשב בכל המאפיינים האלה, אל תוותר על בדיקה,

אני קניתי לא מזמן רכב דרך שלמה סיקסט, הבדיקה שהציגו לי לא קרובה במלמטר לבדיקה האמתית שאני שילמתי עליה,

אכן הרכב היה נקי מתאונות, אך המצב המכאני דרש יישור קו לא קטן שהם שלמו עליו, זה עלה להם החלפת לא מעט חלקים בלויים עלות של כמה אלפי שקלים, שאם לא הייתי לוקח לבדיקה הייתי אמור לשלם עליהם וחלקם בטיחותי, כמו בולם זעזועים אחורי שהיה גמור ונוזל שמן, לא נראה לי שהיה אפילו עובר טסט, בסופו של דבר במוסך החליפו לי 4 בולמי זעזועים חדשים כולל כיוון פרונט ועוד כמה דברים קטנים פה ושם,

אך תדרוש שהכל יהיה כתוב, לי הבטיחו 2 שטיחים אחוריים שהיו חסרים, עברו כבר כמה חודשים ולא קיבלתי מהם שטיחים, לפחות אצלי זה מתועד, הם לא יברחו מזה, מעבר לזה סוכך שמש היה שבור ולא מתועד, הם מרחו אותי בלי סוף עד שתיקנתי בסוף על חשבוני.

 

אם אתה שואל אותי, לא אקנה שוב מחברת ליסינג, עדיף פרטי.

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, wildlands2019 כתב:

אף אחד לא יודע מה מצב הרכב, גם לא הבדיקה שלא שווה חצי נייר שהיא כתובה עליו,

119K זה לא מעט לשנת 2018, רכב עבר הרבה,

 

אני אייעץ לך מהניסיון שלי, אך אם אתה רוצה עצה אמתית, עדיף לקנות רכב מפרטי, שהוא יודע בוודאות איך טופל מה עבר וכו...

 

אם הרפיד עדיין נראה לך והמחיר נמוך ומתחשב בכל המאפיינים האלה, אל תוותר על בדיקה,

אני קניתי לא מזמן רכב דרך שלמה סיקסט, הבדיקה שהציגו לי לא קרובה במלמטר לבדיקה האמתית שאני שילמתי עליה,

אכן הרכב היה נקי מתאונות, אך המצב המכאני דרש יישור קו לא קטן שהם שלמו עליו, זה עלה להם החלפת לא מעט חלקים בלויים עלות של כמה אלפי שקלים, שאם לא הייתי לוקח לבדיקה הייתי אמור לשלם עליהם וחלקם בטיחותי, כמו בולם זעזועים אחורי שהיה גמור ונוזל שמן, לא נראה לי שהיה אפילו עובר טסט, בסופו של דבר במוסך החליפו לי 4 בולמי זעזועים חדשים כולל כיוון פרונט ועוד כמה דברים קטנים פה ושם,

אך תדרוש שהכל יהיה כתוב, לי הבטיחו 2 שטיחים אחוריים שהיו חסרים, עברו כבר כמה חודשים ולא קיבלתי מהם שטיחים, לפחות אצלי זה מתועד, הם לא יברחו מזה, מעבר לזה סוכך שמש היה שבור ולא מתועד, הם מרחו אותי בלי סוף עד שתיקנתי בסוף על חשבוני.

 

אם אתה שואל אותי, לא אקנה שוב מחברת ליסינג, עדיף פרטי.

מחזק, גם כן מנסיון. לצערי בארץ אנשים טוחנים רכבי ליסינג והחברות נאלצות למכור בדרכים ערמומיות כמו דו"ח בדיקה מטעמם שעשו בקומבינה עם הבודק. אפשר להטיל את האשמה על חברות הליסינג, אבל גם על הנהגים שאין להם כבוד לרכוש - לא של אחרים וכנראה גם לא שלהם.

ארץ נהדרת קלעו בול עם השיר" רכב חברה "

עריכה אחרונה על ידי Avi888
פורסם

אנשים לא טוחנים רכבי ליסינג. הרכבים האלה מוחכרים תמורת תשלום של אלפי שקלים בחודש שמכסה את השימוש האינטנסיבי.

חברות הליסינג לא צריכות למכור אותם בערמומיות לאחר השימוש, אלא באופן הוגן תוך גילוי נאות מלא ובמחיר שלוקח בחשבון את מצבו של הרכב. וכן, רצוי שאם הן מציגות לרוכש בדיקה אז שתביא לידי ביטוי את מצבו של הרכב ולא תייפה את המציאות.

אף נהג ליסינג לא ילך במודע ויפרק את הרכב שלו כי הוא ישלם על זה אלפי שקלים בהשתתפות עצמית בתיקון הנזק או בהתחשבנות עם חברת הליסינג בסיום תקופת השימוש.

  • אהבתי 1
פורסם

ממכרים ומשפחה שרוכשו רכבי ליסינג, אמנם הק״מ היה גבוה ביחס לרכב מיד פרטית, אבל מבחינת אמינות לא היו בעיות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

ללא הסטורית טיפולים גם עם מקל לא הייתי נוגע- לא רק בספציפי הזה אלא בכל רכב שהוא בטח כאשר מגיע מציי רכב.

לפעמים באמת המחיר מפםתה אבל,אחכ משלמים ביוקר.

סתם לידיעה- הרכב שלי (2 ידיים פרטיות כולל אני הנוכחית) ישן יותר בכמעט 5 שנים ועבר 124,000 ק"מ- מתוכם 52000 ק"מ אצלי.

יש הסטורית טיפולים מתועדת מהיום הראשון בכל המוסכים בהם הרכב טופל (היד הראשונה טיפלה ב 2 מוסכים ואני באחד).

אין דבר כזה 0 תקלות ברכב משומש/אין בלאי בכלל -יש רכבים,שיש להם פחות ויש רכבים שיש להם יותר.

היו חודשים בהם נסעתי 2500 ו 3000 ק"מ והיה יותר בלאי (סטרטר זו תקלה אבל אופיינית לרכב שעבר הרבה מאוד נסיעות קצרות בגלל עבודה נוספת במשלוחים)

בק"מ כמו שהרכב בשרשור הבלאי הוא לא קטן: בולמי זעזועים,חלקי פרונט ומתלה,צמיגים,מצבר (אם עוד לא החליפו) אלא אם הרכב בילה את רוב חייו על כביש החוף אבל זה סיפור שכל נציג מכירות יסכים למכור לך.

הכי בעייתי זה עניין הגיר בדגש על מצמדים- אם בבדיקה משלך יאמרו,שיש רעידות בתחילת נסיעה חובה לגשת למוסך מתמחה בדגם ולבדוק היטב כי רק זה תיקון של כ 4000-4500 ש"ח (נחשב בהלאי סביר אבל ברכישה מליסינג הייתי עומד על כך שלא אקבל רכב עם תקלה כזו).

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני רואה שיש פה הרבה תגובות אז אני רוצה גם לשאול משהו שקשור לנושא.

 

כאשר אני לוקח רכב למכון בדיקות לפני קנייה - על איזה ליקויים שהמכון בדיקות מוצא אני יכול לחייב את המוכר שהתחייב לי בבדיקה?

פורסם

לחייב אתה לא יכול.

עניין קיזוז ליקויים  ממחיר הקניה  נתון למשא ומתן בינך לבין המוכר. 

גם המושג "מתחייב בבדיקה" הוא לא מוגדר.'על מה התחייב?  במידה והתחייב  שלרכב אין פגיעות שלדה, מנוע וגיר תקינים, כאשר בבדיקה כן מתגלה פגיעה בשלדה אתה יכול לדרוש מהמוכר את מחיר הבדיקה (500-600₪) . כל מיני "ליקויים" לא מוגדרים כמו רעשים, הזעות, נקישות, לבדוק תצרוכת שמן וכו - כסתחים של המכון. על מוכר מנוסה לא יעשו רושם. 

בלאי אחר כמו צמיגים, בולמים, תושבות,  נזילות - במסגרת משא ומתן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...