Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 2008, קיה אקסיד או רנו קפצ'ור ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מתלבט בין שלושת הדגמים (2021). מי הטוב מבין השלושה לדעתכם ? 

עריכה אחרונה על ידי Mesika
פורסם

אהלן

בעיקרון ה2008 והקפצור חולקים הרבה מכלולים

ה 2008 לדעתי הכי מומלץ מבין השלושה

יתרונות על השלושה:

שילוב מנוע גיר 

הופעה חיצונית ופנימית

אבזור ומולטימדיה

חסכוני להפליא בגרסת הדיזל

בהצלחה!

  • רעיון גרוע 3
פורסם

2008 וקפצ'ור לא חולקים שום דבר ביניהם.

אולי התכוונת לסיטרואן C3 איירקרוס ו 2008.

 

המנוע של רנו 1.3 טורבו בנזין מעולה. והוא משודך לגיר רובוטי כפול מצמדים 7 הילוכים. 

גם לקיה הגיר הוא רובוטי.

לפיג'ו 2008 הגיר הוא אוטומטי.

קיה רכב יותר מרווח כי הוא בנוי על בסיס רכב משפחתי ולא סופר מיני ( כמו פיג'ו או רנו ).

ל 3 נוסעים מאחורה - ללא ספק קיה.

אם צריכים רכב פחות גדול ונוסעים לרוב בעיר - 2008. נוסעים מחוץ לעיר ומעדיפים בנזין על דיזל - הייתי בוחר ברנו 1.3 ולא ב 2008 מנוע 1.2.

נוסעים הרבה מחוץ לעיר וחיים בשלום עם מנוע דיזל - 2008 לוגם סולר 1.5 מעולה.

 

  • רעיון טוב! 3

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 10 שעות, Itamar haim כתב:

אהלן

בעיקרון ה2008 והקפצור חולקים הרבה מכלולים

ה 2008 לדעתי הכי מומלץ מבין השלושה

יתרונות על השלושה:

שילוב מנוע גיר 

הופעה חיצונית ופנימית

אבזור ומולטימדיה

חסכוני להפליא בגרסת הדיזל

בהצלחה!

אין קשר בין ה 2008 לקפצור , אין לי מושג מהיכן הגעת למסקנה שהרכבים חולקים מכלולים רבים....

הייתי הולך על ה 2008 עם מנוע סולר 1.5 , לדעתי הרכב הטוב ביותר בקטגוריה.

מהרנו הייתי נמנע ולו בגלל הגיר הרובוטי. 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אין קשר בין רנו לפז'ו למעט השפה של המהנדסים. הרנו מרווחת יותר מהפז'ו, שתיהן מצוינות. גם הקיה לגמרי יופי, מגרעתה היחסית שהיא פשוט נמוכה, לא באמת SUV. אבל הכי חשוב, עזוב דעתנו, אתה לא קונה לנו את האוטו. לך תעשה נסיעת מבחן בשלושתן, רוב הסיכויים שתצא עם תשובה.

פורסם

אני קצת משוחד, מאוד אוהב קיה על כל היתרונות שלה , עיצוב חדשני, בטיחות , מאוד מרווחת יש לה ביצועים מעולים שלא נדבר על המחיר מהיבואן אם אתה קונה חדש.
אין לי כלום נגד פג'ו רנו אבל אצלי קיה מנצחת . כמו שהמליצו לך לנסיעת מבחן ותשאל קצת פרטים ואתה תדע מה לבחור

פורסם (נערך)

על איזה מחיר מהיבואן של קיה אתה מדבר? כמי שהתעניין לא מזמן, לא מציעים שם שוב מחיר מיוחד או הנחה. למען ההגינות אציין שגם על הרנו לא הציעו מחיר מיוחד ועוד במסגרת ימי מכירות מיוחדות שהיו, פשוט כי אין ממש קפצ׳ור במלאי אז היבואן מרשה לעצמו. 

עריכה אחרונה על ידי dr6633
פורסם
בתאריך 24.8.2021 בשעה 21:31, Mesika כתב:

מתלבט בין שלושת הדגמים (2021). מי הטוב מבין השלושה לדעתכם ? 

אהלן,

אם ההתלבטות הסופית היא בין 3 הדגמים הללו, כפי שציינו נסיעת מבחן תשאיר אותך עם תשובה מנצחת.

במידה ואתה מעוניין לאופציות נוספות, נשמח לשמוע קצת פרטים ודרישות מהרכב.

 

בתאריך 24.8.2021 בשעה 22:38, Itamar haim כתב:

 

בעיקרון ה2008 והקפצור חולקים הרבה מכלולים

 

לא נכון. סיטרואן-פיג'ו ואופל חולקים מכלולים (PSA), רנו, ניסאן ודאצ'יה  חולקים מכלולים גם הם. 

שוק הרכב כיום מתפתח ומתקדם והרבה חברות יוזמות שיתופי פעולה כמו טויוטה ופיג'ו-סיטרואן (אייג'ו, 108, C1)

רנו קפצ'ור ופיג'ו 2008 אינן חלק משיתוף פעולה כזה או אחר, ולכן אינן חולקות מכלולים.

 

 

לעניינו, פות"ש סע ברכה ותתחדש.

בשורות טובות.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
בתאריך 26.8.2021 בשעה 18:47, RONEN111 כתב:

אני קצת משוחד, מאוד אוהב קיה על כל היתרונות שלה , עיצוב חדשני, בטיחות , מאוד מרווחת יש לה ביצועים מעולים שלא נדבר על המחיר מהיבואן אם אתה קונה חדש.
אין לי כלום נגד פג'ו רנו אבל אצלי קיה מנצחת . כמו שהמליצו לך לנסיעת מבחן ותשאל קצת פרטים ואתה תדע מה לבחור

המתקפה של עובדי קיה בשיאה , השלישי שאני מזהה בשבוע האחרון.

  • אהבתי 2
  • מבאס 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...