Jump to content

Itamar haim

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Itamar haim

  1. יש לי חבר שטייל עם נירו ברכב מלא אנשים וציוד והיה מחסור מורגש בכוח לעומת זאת יש סבירות רצון רווחת מהביצועים של הקורולה
  2. אהלן בעיקרון ה2008 והקפצור חולקים הרבה מכלולים ה 2008 לדעתי הכי מומלץ מבין השלושה יתרונות על השלושה: שילוב מנוע גיר הופעה חיצונית ופנימית אבזור ומולטימדיה חסכוני להפליא בגרסת הדיזל בהצלחה!
×
×
  • תוכן חדש...