Jump to content

Itamar haim

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    הונדה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Itamar haim

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

-3

מוניטין

  1. יש לי חבר שטייל עם נירו ברכב מלא אנשים וציוד והיה מחסור מורגש בכוח לעומת זאת יש סבירות רצון רווחת מהביצועים של הקורולה
  2. אהלן בעיקרון ה2008 והקפצור חולקים הרבה מכלולים ה 2008 לדעתי הכי מומלץ מבין השלושה יתרונות על השלושה: שילוב מנוע גיר הופעה חיצונית ופנימית אבזור ומולטימדיה חסכוני להפליא בגרסת הדיזל בהצלחה!
×
×
  • תוכן חדש...