Jump to content

קוביד19

  • הודעות

    15
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של קוביד19

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. צודק, ואני טוען לאחר בדיקה שתא המטען של הנירו לא כזה קטן כמו שאומרים המספרים של 324 ליטר. וזה מטעה. וזאת היות שהקיטון בנפח תא המטען נובע מהגבהת הרצפה והקטנה השטח בין רצפת תא המטען לקו סיום המושבים, אבל בפועל אפשר להשתמש בחלל עד לתקרה. בניגוד לרכבי סופר מיני, ששם 350 ליטר (+/-) הם בגלל שהרצפה נמוכה ועמוקה יותר, אבל בפועל האורך והרוחב של תא המטען קטנים מהנירו על אף נפח כללי דומה. רק לשם המחשה: ספורטאג': אורך תא מטען 85 ס"מ, רוחב 105 ס"מ. נירו: אורך תא מטען 78 ס"מ, רוחב 103 ס"מ.
  2. קוביד19

    רשמית: טסלה בישראל

    בוואג האחריות שנתיים. מרכב בן שנתיים מצופה אמינות ובוודאי במכלולים יקרים. אם גיר מתקלקל אחרי שנתיים, ואתה נאלץ לשלם מכיסך על כשל תכנוני, אז כן, זה מייצר תיעוב. אם לא הגיר, אני חושב שאוקטביה הייתה מככבת במשך שנים כמשפחתית הנמכרת ביותר, ובפער מהמתחרות.
  3. ממליץ לא להניח הנחות לגבי רוחב מושב, אלא לבדוק נתונים בפועל ורצוי עם סרט מדידה. לא פעם ראיתי שרכבי מנהלים (משפחתיות גדולות) הציגו רוחב מושב אחורי דומה לרכבים בקטגוריה נמוכה יותר. לפי אתר אוטקום, רוחב מושב אחורי בפורסטר הוא 1.31 מטר, ובסובארו B4 הוא 1.32 הבדל של ס"מ בודד, למרות שברוחב החיצוני ה B4 רחבה ב 4.5 ס"מ סובארו B-4 2016 - autocom סובארו פורסטר X 2013 - autocom למעט עניין של מחיר (לא בדקתי מי יקרה יותר), לדעתי הפורסטר תתאים יותר למשפחה המטיילת. מרווח הגחון של 22 בפורסטר מול 20 באאוטבק, ובנוסף גם זויות כניסה ונטישה טובות יותר בפורסטר. בעיניי הסיבה היחידה לבחור באאוטבק היא מנוע גדול יותר של 2.5 ליטר, או מחיר (בהנחה שהפורסטר יקרה יותר)
  4. אפשרי, תלוי בעגלה שלך. אורך תא המטען הוא 75 ס"מ, רוחב 100 ס"מ.
  5. הרץ מעולים. גם אלדן בזמנו זכורה לי לטובה. לעומת זאת יש לי ניסיון לא טוב עם קל אוטו.
  6. המידות החיצוניות לא קובעות את החלל הפנימי. מבדיקה עם סרט מדידה שעשיתי, הנירו מרווחת יותר מספורטאז (!). נירו (מבדיקה שלי): רוחב מושב אחורי 1.30 מטר רוחב ירכיים מאחור (דלת לדלת, לא רק המושב) 1.34 מטר מרחב כתפיים מאחור 1.40 מטר מרווח רגליים מאחור 28 ס"מ (כשכסא הנהג מכוון לי, נהג בגובה 1.80 עם ישיבה זקופה) מרווח רגליים + עומק מושב 76 ס"מ. קורולה (ממה שמצאתי ברשת) רוחב מושב אחורי 1.24 מטר מרחב כתפיים מאחור 1.40 מטר אתה רואה שכבר ברוחב המושב עצמו יש כמה סנטימטרים לטובת הנירו למרות שרוחב המכונית הכולל הוא כמעט זהה. התחושה שלי שגם במרווח הרגלים יש הבדלים. אבל זה לא נמדד, ולצערי באולם תצוגה הקרוב אלי לא הייתה קורולה סטיישן לתצוגה.
  7. לטיולים בני יום הוא מפסיק לגמרי. ליציאה לקמפינג או לחופשה ארוכה - הוא לא יספיק, אבל אין לי בעיה לשים דברים על גגון פעם בשנה. זה לא חפצים יקרי ערך, ואני פורק אותם מייידית בהגעה ליעד. שוב, תא מטען גדול זה לגמרי בונוס שווה! אבל אם הוא בא על חשבון מרווח תא הנוסעים, אולי הוא לא שווה את זה. בתא הנוסעים משתמשים 5 נפשות בתכיפות גבוהה יותר מאשר פעם/פעמיים בשנה כשמעמיסים רכב מלא לחופשה.
  8. על הקורולה עשיתי נסיעת מבחן של 20 דקות שרובה בין רמזורים. לא הצלחתי להתרשם הרבה. הרכב הרגיש רך וסופג יחסית, אבל פרופורציות - לא מדובר במתלי אוויר פניאומטיים של סיטרואן C5 האגדית שיגהצה כבישים בריחוף. מה שהצלחתי להתרשם באמת זה שהמזגן קירר טוב, איכות השמע במולטימדיה בינונית מינוס, תנוחת הישיבה נמוכה וכסא הנהג בינוני. נירו הייבריד הייתה אצלי מספר ימים כרכב חילופי, ולגביה יכולתי לגבש חוות דעת טובה יותר שכללה נסיעות בבינעירוני ועירוני, נסיעות עם הילדים וכו'. לכן התייחסתי לקורולה כ"טוענים", נסיעת המבחן הקצרצרה לא באמת מלמדת משהו.
  9. ההבדל בין פריים + 2%, לבין פריים + 0.5%, יוצא בערך הבדל בריבית לכל התקופה של 4,000 ש"ח ( בערך 66 ש"ח בתשלום החודשי). אם זה מהותי או לא, כל אחד וההעדפות שלו. (בחיסכון של 4000 ש"ח אפשר להחליף טלוויזיה מזדקנת למשל)
  10. חשוב, אבל עד רמת הקרבה מסויימת. עד כמה הקורולה נחותה כחבילה כוללת לעומת הנירו? למשל, המנוע שלה חלש משמעותית לעומת הנירו? לצערי נסיעת המבחן על הקורולה הייתה קצרצרה ועירונית, לא באמת הצלחתי להחכים הרבה. יצא לך להשוות מידות של הנירו מול הקורולה? לצערי לא בדקתי עם סרט מדידה, וקשה היה לי לקבוע שהנירו בוודאות מרווחת יותר (לתחושתי כן, אבל זה נתמך בנתונים) חשבתי על עניין הטיולים, הנירו זולה מעט בחישוב הסופי בגלל הטבת המס. ההפרש הזה בינה לבין הקורולה מאפשר לקנות גגון איכותי לטיולים, ועוד להישאר עם עודף.
  11. אני בדיוק בהתלבטות בין נירו פלאג אין לקורולה סטיישן, פתחתי ממש עכשיו פוסט התייעצות בנושא. הכל שאלה של מה החלופות שלך? בגדול המושב של הנירו לדעתי פחות גרוע משל הקורולה, אבל נחות מהספורטאז למשל.
  12. היי מתלבט בין נירו לקורולה סטיישן. עשיתי נסיעת מבחן קצרה בקורולה, ואילו נירו הייתה אצלי כמה ימים כרכב חליפי. לטובת הנירו: ביצועים, שווי מס (חיסכון של 118 ש"ח בנטו בכל חודש לעומת הקורולה), מרווח פנימי בחלל נוסעים, נוחות מושב נהג ( יחסי, לעומת הקורולה). לטובת הקורולה: מתלים נוחים יותר, התנהגות כביש, נפח תא מטען. האם יש משהו נוסף שפספסתי? כרגע ההתלבטות היא עד כמה הקורולה תרגיש חלשה וצפופה ליושבים מאחור ביחס לנירו? בעיקר קוסם לי תא מטען של הקורולה, זה מבחינתי ה'אס' החזק שיש לה ביחס לנירו, ואני מתלבט האם הויתור על היתרונות של הנירו שוום את זה. מישהו היה בהתלבטות דומה? מה בחרתם לבסוף?
×
×
  • תוכן חדש...