Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום 

 אני קניתי רכב טיוטה קרולה 2011 לפני 8חודשים יד שניה ממוסך 

בהתחלה הוא היה שקט ברמה שלא שמו לב בכלל שהרכב מונע

לאחרונה הוא התחיל לרעוד קצת בעצירה לא בלתי נסבל אבל מורגש 

מה יכול להיות הבעיה (לא בא לי להוציא סתם כסף...)

עוד בעיה כשאני יוצא ונכנס מהחניה  הבלמים חורקים אבל במהלך נסיעה הם שקטים לגמרי והרכב בולם מעולה (זה היה מאז שקניתי את הרכב יש תקופות יותר טובות ויש פחות)

פורסם

אהלן,

כפי שאמרו רעידה בעמידה, תושבות מנוע

רעידות בבלימה, כנראה בלמים.

חריקה בבלימה יכולה לנבוע מרפידות לא איכותיות, לכלוך בין הרפידה לדיסק (שיכול גם לגרום לרעידות) או רפידה "גמורה". 

 

בשורות טובות. 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
לפני שעתיים, netanel1014 כתב:

תבדוק תושבות מנוע וגיר.

- תבדוק את הבלמים.

הלכתי למוסך הוא ביקש להעביר הילוך קדמי ואחורי ואז טען ששני התושבות הקדמיות הלכו הוא רוצה ע״ז 900-1000 שח 

זה מחיר הגיוני ?

אפשר לדעת שתושבות גמורות רק מלהקשיב בלי לבדוק?

פורסם
לפני 11 דקות, איציק ו כתב:

הלכתי למוסך הוא ביקש להעביר הילוך קדמי ואחורי ואז טען ששני התושבות הקדמיות הלכו הוא רוצה ע״ז 900-1000 שח 

זה מחיר הגיוני ?

אפשר לדעת שתושבות גמורות רק מלהקשיב בלי לבדוק?

מכונאי מנוסה יכול לבדוק רק מלהסתכל . אם הוא לא הסתכל על התושבות אין מצב שהוא יצליח לזהות שהן פגומות. המחיר סביר אם הן מקוריות.

פורסם
לפני 14 שעות, איציק ו כתב:

שלום 

 אני קניתי רכב טיוטה קרולה 2011 לפני 8חודשים יד שניה ממוסך 

בהתחלה הוא היה שקט ברמה שלא שמו לב בכלל שהרכב מונע

לאחרונה הוא התחיל לרעוד קצת בעצירה לא בלתי נסבל אבל מורגש 

מה יכול להיות הבעיה (לא בא לי להוציא סתם כסף...)

עוד בעיה כשאני יוצא ונכנס מהחניה  הבלמים חורקים אבל במהלך נסיעה הם שקטים לגמרי והרכב בולם מעולה (זה היה מאז שקניתי את הרכב יש תקופות יותר טובות ויש פחות)

לא הבנתי

קנית רכב ממוסך?

אם כן. ענית בעצמך. קונים בזול, משפצרים שיחזיק חצי שנה ואז התקלות מתחילות - סטייל סוחרים.

 

קח בחשבון אם קנית רכב ממוסך, כנראה לקוח השאיר אותו אצלו, הוא שחט את הלקוח במחיר, תיקן במינימום עלויות ומכר לפרנסתו.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...