Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסיתי לחפש ולא מצאתי, הדבר הכי תואם שמצאתי זה 155/80/15 וזה היה במחיר מגוכח של 470 שקל.

 

לא נראה לי שהרבה אנשים מחליפים את הצמיגים רזרבים אי פעם וזה עוד יותר קשה שהם לא בגודל מלא.

אצלי באוטו הצמיגים בגודל מלא אבל מידה אחת פחות של רמת גימור שלא נמצאת בארץ אז לא בעיה למצוא להחליף.

פורסם (נערך)

הפתרון לחפש פירוקיות שיש להם את הרכב.. וכנראה גם את הצמיג.

אם תחפש המידה ב EBAY תמצא רכבים שונים שיש להם את הצמיג הנ"ל.. ואולי יהיה לך קל יותר למצוא את הרכב בפירוקיה. 

עריכה אחרונה על ידי ofir1988
פורסם
לפני 42 דקות, ofir1988 כתב:

הפתרון לחפש פירוקיות שיש להם את הרכב.. וכנראה גם את הצמיג.

אם תחפש המידה ב EBAY תמצא רכבים שונים שיש להם את הצמיג הנ"ל.. ואולי יהיה לך קל יותר למצוא את הרכב בפירוקיה. 

תודה. חשבתי על כך ופניתי למישהו שיש לו מקום כזה אבל כנראה צריך ללכת לכתת רגליים פיזית.

מצאתי ב EBAY ומסתבר שיש עןד רכבים עם הצמיג החלופי T135/90D16

 

מצורפת כתבה על עניין האין צמיג חלופי!!!!
ומתוך הכתבה ״...ערכות הניפוח, מעבר למחירן הגבוה, הוא שהן לא תמיד עובדות. אנשי הארגון בדקו את הערכות הנפוצות ביותר בכלי הרכב המחולצים וגילו שהן יעילות רק בנסיבות מאוד מסוימות – ובתנאי שהאובייקט שגרם לתקר עודו נעוץ בתוך הצמיג....
התוצאה, במקרים שבהם ערכת הניפוח לא פותרת בקלות את הבעיה – היא שהרכב ונוסעיו תקועים למשך זמן רב יותר לצד הדרך וכך מסכנים את עצמם ואת משתמשי הדרך האחרים, והם נזקקים לחילוץ וגרירה....״
 
×
×
  • תוכן חדש...