תודה. חשבתי על כך ופניתי למישהו שיש לו מקום כזה אבל כנראה צריך ללכת לכתת רגליים פיזית.
מצאתי ב EBAY ומסתבר שיש עןד רכבים עם הצמיג החלופי T135/90D16
מצורפת כתבה על עניין האין צמיג חלופי!!!!
ומתוך הכתבה ״...ערכות הניפוח, מעבר למחירן הגבוה, הוא שהן לא תמיד עובדות. אנשי הארגון בדקו את הערכות הנפוצות ביותר בכלי הרכב המחולצים וגילו שהן יעילות רק בנסיבות מאוד מסוימות – ובתנאי שהאובייקט שגרם לתקר עודו נעוץ בתוך הצמיג....
התוצאה, במקרים שבהם ערכת הניפוח לא פותרת בקלות את הבעיה – היא שהרכב ונוסעיו תקועים למשך זמן רב יותר לצד הדרך וכך מסכנים את עצמם ואת משתמשי הדרך האחרים, והם נזקקים לחילוץ וגרירה....״
https://thecar.co.il/%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%97-%D7%91%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9D-%D7%92%D7%9C%D7%92%D7%9C-%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%A4%D7%99-%D7%97%D7%A1%D7%9B%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%A2%D7%95/