Jump to content

החופר ומעמיק

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי החופר ומעמיק

  1. על פי התקנות החדשות שכנראה יעברו האם ידוע אם יש צורך בדלקן עם מד קילומטר או דלקן רגיל? אני מתכוון להתקין דלקן אוניברסלי כלומר כזה שמאפשר לתדלק בכמה חברות דלק.
  2. תודה. חשבתי על כך ופניתי למישהו שיש לו מקום כזה אבל כנראה צריך ללכת לכתת רגליים פיזית. מצאתי ב EBAY ומסתבר שיש עןד רכבים עם הצמיג החלופי T135/90D16 מצורפת כתבה על עניין האין צמיג חלופי!!!! ומתוך הכתבה ״...ערכות הניפוח, מעבר למחירן הגבוה, הוא שהן לא תמיד עובדות. אנשי הארגון בדקו את הערכות הנפוצות ביותר בכלי הרכב המחולצים וגילו שהן יעילות רק בנסיבות מאוד מסוימות – ובתנאי שהאובייקט שגרם לתקר עודו נעוץ בתוך הצמיג.... התוצאה, במקרים שבהם ערכת הניפוח לא פותרת בקלות את הבעיה – היא שהרכב ונוסעיו תקועים למשך זמן רב יותר לצד הדרך וכך מסכנים את עצמם ואת משתמשי הדרך האחרים, והם נזקקים לחילוץ וגרירה....״ https://thecar.co.il/%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%97-%D7%91%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9D-%D7%92%D7%9C%D7%92%D7%9C-%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%A4%D7%99-%D7%97%D7%A1%D7%9B%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%A2%D7%95/
  3. שלום לכולם, לא אוהב שאין לי גלגל חלופי ברכב ולא סומך על ערכת הניפוח. היכן אני יכול למצוא גלגל חלופי T135/90D16? תודה
  4. בוקר טוב סקודה פאבייה ספייס נתקע המנגנון של דלת תא המטען. כיצד מפרקים את דופן הפנימית מפלסטיק כדי להגיע למנגנון? לא רוצה להפעיל כח ולתלוש אותה. רואה בצדדים של דופן הפלסטיק שני כמו ניטים. האם אמורים להתנתק באיזה אופן? תודה דויד
×
×
  • תוכן חדש...