Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לפני רכישת רכב - כמה שאלות לגבי אמינות


KZ
שימו לב! השרשור הזה בן 997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי כולם,

 

אני נאלץ לרכוש רכב, ומאוד מבולבל מהמבחר וה״סוגים״ השונים.

לצערי הדרישות לא מוגדרות כמו שצריך, אבל בגדול, חשוב לי רכב בטיחותי ואמין, שיהיה נוח לנסיעות בפקקים (מנסיון מדובר על שעה - שעה וחצי לכל כיוון). הרכב כנראה יסע בסביבות 15 אלף ק״מ בשנה (זה לא וודאי, אבל זה הכיוון).

אשמח אם תוכלו לענות לי על כמה (הרבה) שאלות בנושא אמינות רכבים, על מנת שאוכל לצמצם את מבחר הרכבים שאני מסתכל עליהם.

 

1. בעבר נהגו לומר שהרכבים הקוריאנים, ובעיקר היפנים, נחשבים אמינים, בעוד הרכבים האירופאים, ובעיקר הצרפתים, נחשבים לא אמינים. האם כיום, כשרכבים מ״חברות״ שונות חולקים הרבה מכלולים, זה עדיין נכון? (אם זה בכלל היה נכון בעבר...) או שאין מניעה לרכוש רכב אירופאי / אמריקאי אם אמינות היא שיקול משמעותי?

 

2. האם זה נכון להתייחס ליצרנים מסויימים כאל אמינים, וככאלו להניח שכל הרכבים שלהם אמינים, או שכל דגם זה סיפור אחר לגמרי ויש לבחון את הדגם הספציפי? (לדוגמה, לפיג׳ו יש מוניטין אמינות די רע, אבל שמעתי שה- 3008 נחשב די טוב, לפחות מבחינת מנוע וגיר. זה אכן נכון?)

 

3. גיר רובוטי - האם צריך לחשוש מגיר רובוטי כאשר עיקר הנסיעות הן בפקקים? אני לא מעוניין ברכב ש״צריך ללמוד איך לנהוג עם הגיר שלו״ (טיעון ששמעתי בעבר לגבי גיר רובוטי), אלא ברכב שאוכל להיכנס ולנהוג כפי שאני רגיל בלי לחשוב על זה יותר מידי.

 

4. מנועי טורבו - אותה שאלה. האם יש סיבה לחשוש מהם (ומעלויות תיקון גבוהות)? או שהם נחשבים אמינים?

 

5. עד כמה צריך לחשוש מרכישת רכב יד שניה מפרטי / מליסינג, וכן ברכישה דרך מגרש? אני לא מבין בזה כלום, וחושש שהמידע החלקי בבדיקה לא יספק וודאות גבוהה מספיק. (לכן אני תוהה האם לא עדיף לקנות רכב חדש, לשלם את העלות הגבוהה יותר, אבל שיהיה ״ראש שקט״ מהבחינה הזו שאני יודע שלא התעללו ברכב בעבר). האם אפשר לסמוך על זה שרכב שיצא בסדר בבדיקה הוא אכן בסדר? או שאי אפשר לדעת אילו התעלולויות הרכב עבר ומה יצוץ בעקבות זה בעוד שנה-שנתיים?

 

6. האם ריאלי להחזיק רכב במשך 7-10 שנים, עם נסיעה שנתית של 15-20 אלף ק״מ, ללא התעסקות מיותרת במוסכים? או שרכבים לא מחזיקים כל כך הרבה זמן מעמד? לאיזו תקופה / נסועה אפשר ״לבנות״ על רכב?

 

7. רכבים חשמליים - אני מתרשם שאחרי מספר שנים, נניח 7-8, יש צורך להחליף סוללה, ושהעלות תהיה גבוהה מאוד. במקרה כזה, איך מעריכים את שווי הרכב בעוד 7 שנים? (כל החישובים משתנים אם אי אפשר להעריך את מחיר הרכב במכירה...). האם זה משהו שאמור למנוע ממני לרכוש רכב חשמלי? (וזה עוד לפני שדיברנו על ענייני הקרינה, והאם זה סתם פייק או שיש חשש אמיתי)

 

8. אותה שאלה לגבי רכבים היברידיים. מה עלות החלפת סוללה ברכבים כאלו? (נניח קיה נירו לצורך הדוגמה)

 

תודה לכל מי שטרח וקרא עד פה, וכמובן לכל העונים   :)

עריכה אחרונה על ידי KZ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אם כבר פעם הקוראניות היו פחות איכותיות ואמינות, עם הזמן הם השתפרו, השיקול לא צריך להיות תלוי מדינת יצרן, אלא תלוי דגם, גם לטויוטה והונדה יש דגמים גרועים.

2. כל דגם מקרה שונה.

3. בגדול, כן. הבלאי בו מואץ מאוטומט רגיל במיוחד בפקקים, והתיקונים שלו יקרים מאוד.

4. טורבו מיועד להחזיק במשך כל החיים של הרכב, אבל קורה והם עושים בעיות, עוד טכנולוגיה = עוד עלויות פוטנציאליות... מכיר מישהו עם סופרב שהלך לה הטורבו, החלפה כולל עבודה עלה לו 12 אלף שקל.

5. אם אתה קונה רכב משומש, המלצה שלי אך ורק מיד פרטית, לא סוחר/מגרש, ולא ליסינג/השכרה לשעבר.

בחיים אל תסמוך על בדיקה מוכנה, אין לך מושג איזה קומבינות מתבצעות מאחורי הקלעים וכמה דברים מעלימים.

6. יש רכבים שמחזיקים גם 20 שנה עם נסועה שנתית כזו, השאלה היא איך הרכב טופל בעבר ובאיזה דגם מדובר, כמובן שגם איך אתה נוהג ואם הק''מ עירוני או בינעירוני.

7. אני לא יודע לגבי הקרינה וגם תלוי באיזה דגם של רכב חשמלי מדובר, ההיברידיות וחשמליות של טויוטה נחשבות לסופר מוצלחות וגם מגיעות ל-250/300 אלף ק''מ על מצבור סוללות מקורי.

יש לך אפשרות לרכוש אחריות על הסוללות שבמקרה שהולך לך סוללות מחליפים לך, אם אני לא טועה טסלה אפילו מציעים אחריות של 10 שנים על סוללות.

8. ממה ששמעתי החלפה של כל היחידה קומלפט זה מסתכם בערך ב-15 אלף שקלים, אבל בדרך כלל לא מחליפים הכל, כי מדובר במצבורים שיש סוללות שמחוברות אחת לשנייה ובדרך כלל הם יילכו בבודדים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,  השאלות שלך כלליות. 

לא רשמת מה התקציב, כמה אנשים צפויים לנסוע ברכב.

בנוסף לתשובות מפורטות של קודמי, בגדול,  ככל שהרכב פשוט יותר מבחינה מכאנית , הפוטנציאל לתקלות יקרות ומשביתות נמוך יותר. בקיצור, מנוע אטמוספרי וגיר אוטומטי פלנטרי כנראה ייתנו שקט לתקופה יותר ארוכה. וזה בדרך כלל על חשבון ביצועים וצריכת דלק. ברגע שתציין תקציב ותתמקד בגודל הרכב בהתאם לכמות וגיל הנוסעים, ניתן יהיה לצמצם אופציות ולהמליץ על רכבים ספציפיים.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות.

כפי שראיתם, אני מתפזר לכל הכיוונים - רכב חדש / יד שניה, אירופאי / אמריקאי / יפני-קוריאני, משפחתי גדול / משפחתי קטן, בנזין / דיזל / היברידי / חשמלי, וכו׳.

המבחר העצום וכל הטכנולוגיות בהחלט הצליחו לבלבל אותי.

בגלל זה השארתי את השאלות כלליות - כדי שיעזרו לי לצמצם ולהתכוונן לכיוון ספציפי יותר.

 

אני חושב שהנסועה השנתית תהיה בסביבות 15 אלף ק״מ, בעיקר בפקקים (זה תחת ההנחה שאסע לעבודה 3 ימים בשבוע, אבל גם זה עדיין לא בטוח. ייתכן ובסוף אסע 25 אלף בשנה).

רוב הזמן רק הנהג יהיה ברכב, אבל בגלל שמדובר בשעות ארוכות בפקקים (שעה - שעה וחצי לכל כיוון) אני רוצה שהרכב יהיה נוח, ולכן לא מה״קטנים״. הכיוון שלי היה ״רכב משפחתי״. בסופי שבוע 3 אנשים ברכב.

התקציב מאוד גמיש, או אולי אפשר לקרוא לזה לא מוגדר... - אם קונים רכב חדש, אז אני מניח שהכיוון הוא סביב 135 אלף. בגדול, אם הייתי צריך לתת מספר אחד זה היה 135. אבל, גם ה״ג׳יפונים״ באים בחשבון, מה שאומר שאפשר למתוח את התקציב עד 170 אלף (לא נוח לי עם זה, אבל זה אפשרי אם הרכב ״שווה את זה״ ואם מדברים על רכב שאחזיק 7+ שנים). כמובן שעדיף לחסוך, ואפשר לקנות משהו קטן יותר / רכבי 0 ק״מ מחברות הליסינג ואז אני מניח שהכיוון יהיה סביב 100-120. בגלל שאני מעדיף לחסוך, אני מסתכל גם על רכבים משפחתיים בני 3 שנים בערך, ואז אני מניח שהתקציב צריך להיות סביב 80 (נכון?). (גם את הטסלה שקלתי, מה שמעלה את התקציב לסביבות 190, אבל יש שם כמה דברים שקצת מפחידים אותי).

שורה תחתונה בנושא התקציב - אני מעדיף להוציא כמה שפחות (ולא מסתכל בכלל לכיוון של רכבי יוקרה), אבל אוציא כמה ש״צריך״ כדי שיהיה רכב בטיחותי, אמין ונוח לנסיעות ארוכות בפקקים.

 

11 hours ago, vladclar said:

בגדול,  ככל שהרכב פשוט יותר מבחינה מכאנית , הפוטנציאל לתקלות יקרות ומשביתות נמוך יותר. בקיצור, מנוע אטמוספרי וגיר אוטומטי פלנטרי כנראה ייתנו שקט לתקופה יותר ארוכה. וזה בדרך כלל על חשבון ביצועים וצריכת דלק.

זה גורם לי לחשוב שאולי צריך ללכת על משהו ״משעמם״ בסגנון של טויוטה קורולה או יונדאי אלנטרה.

העניין הוא, שמעבר לצריכת הדלק, יש משהו ״מבאס״ בלקנות רכב כזה עם ״טכנולוגיה ישנה״, כשבאותו מחיר אפשר לקנות רכבים עם מנועי טורבו יותר חזקים (משהו בסגנון של מנועי 1.5 של VW וחבריו).

אבל אני מניח שזה ה- trade off בין אמינות של טכנולוגיה ישנה ומוכחת לבין היתרונות של הטכנולוגיה החדשה.

(אם היתה אלנטרה עם המנוע של VW אבל גיר פלנטרי רגיל, זה היה מאוד משמח אותי...).

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 3 עם מנוע 2.0 לא רכב משעמם, למשל. אמין מאוד ויש לו שמירת ערך טובה ( במיוחד לדגם האצ'בק ).

אפשר למצוא רכב כזה בן 3 במצב שמור ולא להוציא 135.  

תרצה משהו יותר מעניין? אחרי שנה- שנתיים תמכור עם ירידת ערך סבירה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. לא. צריך להתייחס לכל דגם בנפרד.

אכן יש שיתופי פעולה היום, למשל טויוטה משתפת פעולה עם PSA (פג'ו וסיטרואן) עם ה-C1\108\אייגו ועם הברלינגו\פרטנר\האח מבית טויוטה וכמדומני גם עם הג'אמפי.

2. לא. לפג'ו היה מוניטין רע (ובצדק) לפני 20 שנים בגלל בעיות בגירים האוטומטיים. משהו שלא קיים כבר קרוב לעשור לדעתי, מאז המעבר לגיר אוטומטי פלנטרי של חברת אייסין (גיר יפני).

3. אם ככה רצוי שתחפש רכב אוטומטי פלנטרי או בעל גיר רציף.

4. לא. בהנחה שמדובר בדגם מוצלח כמובן ולא בעייתי.

5. לא הייתי פוסל רכישה ממגרש גדול ומסודר כמו אוטודיל, כלמוביל טרייד אין וכו'. קח לבדיקה וקח למוסך שמכיר את הרכב כדי שייתן חוות דעת מה דחוף ומה לא.

6. עניין של איך נהגו ברכב לפנייך, איך טיפלו בו ואיך אתה תטפל בו. קח בחשבון שככל שהרכב מזדקן, קיים סיכוי יותר גבוה לבלת"מים בגלל בלאי ובגלל הגיל.

7. לא יודע.

8. לא יודע גם, אבל נראה שהעלויות ירדו. בטויוטה אפשר גם לעשות ביטוח על הסוללה וזה חוסך לך את כאב הראש.

 

לנוכח אופי הנסיעות שלך, הייתי מכוון לרכב היברידי כלשהו.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב תודה על התגובות !

 

On 7/20/2021 at 9:57 AM, vladclar said:

מאזדה 3 עם מנוע 2.0 לא רכב משעמם, למשל. אמין מאוד ויש לו שמירת ערך טובה ( במיוחד לדגם האצ'בק ).

אפשר למצוא רכב כזה בן 3 במצב שמור ולא להוציא 135.  

תרצה משהו יותר מעניין? אחרי שנה- שנתיים תמכור עם ירידת ערך סבירה.

הכיוון הוא להחזיק רכב כמה שנים טובות. ממש לא מתאים לי להחליף אחרי שנה-שנתיים.

ספציפית לא התלהבתי מהמאזדה 3. באופן אישי העדפתי את היונדאי אלנטרה (למרות מנוע חלש יותר).

הבעיה היא איך מוצאים רכב כזה במצב שמור, והאם זה משתלם לאור הנסיעות הלא מעטות (כאמור, בסביבות שעתיים וחצי ביום בפקקים, וסה״כ כ-15 אלף ק״מ בשנה).

 

22 hours ago, dorsht said:

2. לא. לפג'ו היה מוניטין רע (ובצדק) לפני 20 שנים בגלל בעיות בגירים האוטומטיים. משהו שלא קיים כבר קרוב לעשור לדעתי, מאז המעבר לגיר אוטומטי פלנטרי של חברת אייסין (גיר יפני).

3. אם ככה רצוי שתחפש רכב אוטומטי פלנטרי או בעל גיר רציף.

5. לא הייתי פוסל רכישה ממגרש גדול ומסודר כמו אוטודיל, כלמוביל טרייד אין וכו'. קח לבדיקה וקח למוסך שמכיר את הרכב כדי שייתן חוות דעת מה דחוף ומה לא.

6. עניין של איך נהגו ברכב לפנייך, איך טיפלו בו ואיך אתה תטפל בו. קח בחשבון שככל שהרכב מזדקן, קיים סיכוי יותר גבוה לבלת"מים בגלל בלאי ובגלל הגיל.

2. ספציפית, איך הפיג׳ו 3008? אם הגיר פלנטרי אז זה מוריד דאגה אחת, ומישהו זרק לי משהו לגבי כך שהמנוע נחשב אמין ומגיע מחברת BMW אם אני זוכר נכון, אם כי יכול להיות וזה היה רלוונטי רק למנוע דיזל. הוא נחשב דגם אמין? אני מתרכז פה רק במנוע ובגיר, אבל אני מניח שיש עוד הרבה מכלולים שצריך לשים אליהם לב (אבל אין לי מושג מה הם כי אני לא מבין בתחום).

3. איך הגיר הרציף ביחס לגיר הפלנטרי? (הבנתי שצריך להתרגל לרעש בנסיעה בגלל שהמנוע נשאר בסל״ד גבוה יותר, או משהו כזה, אבל מה בנוגע לאמינות? האם זה גורם לרכב להרגיש זריז/עצלן יותר? או שאני לא ארגיש הבדל בנסיעה רגילה?)

5. הכוונה היא למוסך מורשה יבואן? מה אני צריך לבקש מהם לבדוק? (זה משהו נהוג לעשות בדיקה לפני רכישה במוסך?)

6. הבעיה העיקרית היא שאני לא יכול לדעת איך נהגו ברכב לפני ואיך טיפלו בו. אני מתכנן לעשות טיפולים לפי מה שאומרים במוסך (מה שהיבואן ממליץ), שוב, בגלל שאני לא מבין בזה כלום ואין לי דרך להעריך מה ״נחוץ״ ומה לא. מבחינתי זה אומר טיפולים תקופתיים. אם תידלק איזו נורה פעם בשנה ואני אצטרך להיכנס למוסך זה לא נורא, אבל לא תהיה לי סבלנות לרכב שיצטרך ביקור במוסך כל חודשיים-שלושה או רכב שייתקע לפעמים. מבחינתי זה יהיה השלב להפטר ממנו ולהחליף.

 

22 hours ago, llaavvii said:

לי נשמע שהנירו מתאימה לך, יחסית מרווחת ונעימה, חסכונית מאוד בדלק ומגלה אמינות טובה מאוד.

לקיה נירו יש גיר רובוטי. זו לא בעיה? איך זה מסתדר מבחינת האמינות?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הגיר הרובוטי בקיה נירו -
בנסיעה עירונית בקיה נירו לא מורגשת מכה בהחלפות ההילוכים
מאחר והרכב נעזר במנוע החשמלי בתחילת הנסיעה.
זאת להבדיל מכיר רובוטי  ברכבים אחרים שאינם היברדיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם קיימת אצלך אפשרות להטעין את הרכב בבית, אז הטסלה כנראה האופציה הכי משתלמת כיום.

גם מבחינת אמינות לאורך זמן וגם מבחינת צריכת דלק(חשמל, שיעלה לך כיום באיוזר ה10% מהעלות דלק לקמ ברכב ממוצע מקביל)

אופציה נוספת היא כמו שהציעו לך לקנות מאזדה 3 בת 2-3 הן בעלות אמינות מצויינת ומבחינת איכות ברמה גבוהה יותר מהמתחרות(עממיות), וגם אחלה מבחינת ניהוג אם זה רלוונטי.

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנת אותי  לגבי מאזדה 3.

לא צריך למכור אותה אחרי שנה - שנתיים בגלל בעיות אמינות, אפשר להחזיק אותה גם 10 שנים נוספות בתחזוקה נכונה.

התכוונתי שבמידה ותרצה משהו ספורטיבי יותר, לא יהיה הפסד גדול בהחלפה נוספת אחרי שנה- שנתיים.

אבל אם לא התחברת לרכב - זה משהו אחר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, KZ כתב:

2. ספציפית, איך הפיג׳ו 3008? אם הגיר פלנטרי אז זה מוריד דאגה אחת, ומישהו זרק לי משהו לגבי כך שהמנוע נחשב אמין ומגיע מחברת BMW אם אני זוכר נכון, אם כי יכול להיות וזה היה רלוונטי רק למנוע דיזל. הוא נחשב דגם אמין? אני מתרכז פה רק במנוע ובגיר, אבל אני מניח שיש עוד הרבה מכלולים שצריך לשים אליהם לב (אבל אין לי מושג מה הם כי אני לא מבין בתחום).

3. איך הגיר הרציף ביחס לגיר הפלנטרי? (הבנתי שצריך להתרגל לרעש בנסיעה בגלל שהמנוע נשאר בסל״ד גבוה יותר, או משהו כזה, אבל מה בנוגע לאמינות? האם זה גורם לרכב להרגיש זריז/עצלן יותר? או שאני לא ארגיש הבדל בנסיעה רגילה?)

5. הכוונה היא למוסך מורשה יבואן? מה אני צריך לבקש מהם לבדוק? (זה משהו נהוג לעשות בדיקה לפני רכישה במוסך?)

6. הבעיה העיקרית היא שאני לא יכול לדעת איך נהגו ברכב לפני ואיך טיפלו בו. אני מתכנן לעשות טיפולים לפי מה שאומרים במוסך (מה שהיבואן ממליץ), שוב, בגלל שאני לא מבין בזה כלום ואין לי דרך להעריך מה ״נחוץ״ ומה לא. מבחינתי זה אומר טיפולים תקופתיים. אם תידלק איזו נורה פעם בשנה ואני אצטרך להיכנס למוסך זה לא נורא, אבל לא תהיה לי סבלנות לרכב שיצטרך ביקור במוסך כל חודשיים-שלושה או רכב שייתקע לפעמים. מבחינתי זה יהיה השלב להפטר ממנו ולהחליף.

 

2. אם זה הדגם מהדור הנוכחי - מצוינת. המנוע של BMW היה בדור הראשון של ה-3008 ולא היה מוצלח בכלל מבחינת אמינות. מאז הוא עבר שינוי והוא נחשב אמין.

מנוע הדיזל כמדומני לא קשור ל-BMW בכלל.

3. לדעתי פחות נעים, יש גירים רציפים שלא נחשבים בעייתים ויש כאלו שכן (זה שיש למשל בניסאן מיקרה).

5. לא חייב מוסך יבואן, יכול להיות מוסך שמתמחה ברכבים צרפתיים במקרה של הפג'ו.

6. אתה יכול לראות איך התייחסו לרכב, יש דברים שייצאו בבדיקה, להסתכל על היסטוריית טיפולים, אבל אתה לא יכול לדעת ב-100%.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על כל התגובות.

עזרתם לי מאוד ונתתם לי עוד דברים לחשוב עליהם.

אחזור להתייעצויות ספציפיות כשיהיה משהו קונקרטי.

 

On 7/21/2021 at 11:11 AM, eyalkar said:

לגבי הגיר הרובוטי בקיה נירו -
בנסיעה עירונית בקיה נירו לא מורגשת מכה בהחלפות ההילוכים

אז אני מבין שאיכות הנסיעה טובה יותר (לפחות בעיר), אבל האם גם האמינות טובה יותר?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות לפי הנכתב ע"י החברים ב-  carsforum,
לא דווח על בעיות בגיר הרובוטי של הרכב קיה נירו.
כנ"ל לגבי הגיר הנמצא ברכב יונדאי איוניק שבה קיים גיר זהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מוסיף לשיקולים את התוספות הטכנולוגיות של השנים האחרונות בבטיחות (כמו תיקון סטיה מנתיב ובלימה אוטונומית) ונוחות (כמו בקרת שיוט אדפטיבית). אם רוכשים לטווח ארוך כדי לחפש דגם שיש לו את מירב התכונות המתקדמות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...