Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז קניתי סיטרואן C3...


davemustaine87
שימו לב! השרשור הזה בן 670 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הקקטוס לדעתי לא הצליח בגלל עיצוב מוזר במיוחד בדור הראשון, במיוחד כשבהתחלה היה רק גיר ידני.

דווקא את הסיטרואן כמעט ולא רואים ברמת אבזור feel.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקקטוס חוסל כאשר הפכו אותו ממכונית מיוחדת למעט האנשים שמעריכים עיצוב ומיוחדות שארוזים היטב במסגרת של VFM לסתם האצ'בק גנרי ויקר מדי שמנסה לכוון ללקוחות של i20.

 

אם הC3 ברמת feel הייתה מצליחה, זה היה גם הסוף של C3...

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהקקטוס הגיע לארץ אהבתי את העיצוב שלו וחשבתי לקנות. בסופו של דבר לא קנינו מכונית כלל.
הבת שלי מזכירה לי מדי פעם כמה היא חששה שבאמת אקנה קקטוס - לדעתה המכונית מאוד מכוערת.

עניין של טעם...

 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, פריג'י כתב:

הקקטוס חוסל כאשר הפכו אותו ממכונית מיוחדת למעט האנשים שמעריכים עיצוב ומיוחדות שארוזים היטב במסגרת של VFM לסתם האצ'בק גנרי ויקר מדי שמנסה לכוון ללקוחות של i20.

 

אם הC3 ברמת feel הייתה מצליחה, זה היה גם הסוף של C3...

אני זוכר שקראתי שהורידו את הair bump כי דווקא זה היה מוזר לאנשים ולא שיגרתי, לכן רצו לעדן אותו.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ ברור שהדור הראשון הצליח הרבה יותר מהדור השני - אותו כמעט לא רואים בכבישים

 

עריכה אחרונה על ידי motior

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, yulianx כתב:

הורידו את הair bump כי דווקא זה היה מוזר לאנשים ולא שיגרתי

אבל מי שקנה את הקקטוס עשה זאת בגלל שהוא מוזר ולא שגרתי.

 

זה בדיוק הפרדוקס.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, פריג'י כתב:

אבל מי שקנה את הקקטוס עשה זאת בגלל שהוא מוזר ולא שגרתי.

 

זה בדיוק הפרדוקס.

לא היו הרבה כאלה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.8.2021 בשעה 18:40, vadim6385 כתב:

 

מצד שני עם סוזוקי אתה מרגיש שקיבלת בדיוק את מה ששילמת עליו. גם דאצ׳יה ככה. גם טויוטה/הונדה.

 

עם רכב שמרגיש יותר פנסי ממה שהוא אמור להיות, אתה תוהה על חשבון מה זה בא.

עם סוזוקי אתה מרגיש שקיבלת פחות ממש ששילמת , ושילמת לא מעט בכלל ,אף אחד מבעלי הרכב לא ציפה לתקלות סדרתיות בגיר,תהיה בטוח.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, motior כתב:

בארץ ברור שהדור הראשון הצליח הרבה יותר מהדור השני - אותו כמעט לא רואים בכבישים

 

הבעיה של הדור השני היתה המחיר שחדל מלהיות אטרקטיבי מספיק. הדור הראשון נמכר במיוחד בגלל מחיר מפתה, הרבה פחות בגלל ריבועי הפלסטיק המוזרים על הדלתות, גאוניים ככל שיהיו.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר מתיחת הפנים הפסיקו את שיווק הדגם האטמוספרי והדגם המטורבת הידני, כך שנשאר רק הדגם האוטומטי שגם מחירו התייקר מעט ביחס לדגם האוטומטי שלפני מתיחת הפנים. מכאן המספרים הנמוכים יותר, למרות שהדגם לאחר מתיחת הפנים כולל שיפורים בנוחות הנסיעה ובאיכות. 

  • מעניין 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 24.7.2021 בשעה 20:31, davemustaine87 כתב:

טוב אז סיכום קצר אחרי שבוע ו -850 קילומטר(כן, אני נוסע הרבה)  והשוואה ישירה מול יונדאי I30.

 

הרכב נוח. מאוד נוח. המושבים נוחים מאוד, קל להגיע לתנוחת נהיגה נוחה, הרכב די גבוה מה שמקל על כניסה ויציאה. ככה גם המתלים. בתוך העיר המצב הרבה יותר טוב מאשר עם היונדאי שהייתה די מתרסקת על כול בור ובאמפר. פה לא המצב. מחוץ לעיר המצב די מתאזן אבל עדיין הסיטרואן נוחה יותר. 

 

ככה גם צריכת הדלק. עם איך שאני נוהג הייתי מקבל 1 ל-14.5-15 ביונדאי, בסיטרואן 1 ל-18 ובטוח שיכול גם להשתפר עם הזמן. 

 

מבחינת כוח גם אין מה לדבר, מנוע 1.2 טורבו די עושה סיבובים מסביב למנוע 1.6 אטומוספרי של היונדאי. 

 

אז עד לפה מעולה, האם אפשר לסכם שהסיטרואן רכב טוב משמעותית מהיונדאי? אישית, בכול הנוגע לנהיגה ונוחות ? כן. 

בכול השאר? סיטרואן פשוט החליטו להרוס. לא יודע למה. 

 

היונדאי רכב פשוט, לטוב ולרע, ובשבילי זה בעיקר טוב כי אני די אולד פאשונד. מניע, הכול מתחבר, נוסע. סביבת הנהג טובה מאוד, הכול נגיש ופשוט. הכול עובד כמו שצריך. אין שום דבר מרגיז ומעצבן. 

 

בסיטרואן- מניע.

צריך לראות אם המזגן מתאים לך ולכוון דרך מסך מגע(כי הוא מופעל אוטומטית)

אחר כך צריך להכנס לעוד תפריט ולכבות את ה-START AND STOP.

אחר כך צריך ידנית לחבר כול פעם מחדש את הבלוטות' של הפלאפון. הוא לא מתחבר אוטומטית.

סיימנו.

אחלה, אפשר לנהוג. מתחילים לנהוג, לפעמים דוושת הגז לא מגיבה ליניארית ויוצא מצב שממצב עצירה הרכב קופץ. במצב זחילה הרכב רועד כמו ויברטור. 

 

נשים את עניין האמינות בצד, לסיטרואן יש רכב מעולה. זול ושלא מרגיש זול. חסכוני, זריז, נוח מאוד ברמה שלרכבי מנהלים שנסעתי בהם לא היו כאלה כיסאות נוחים. אבל למה צריך לזרוק את הנדסת האנוש לפח הזבל ? 

כול כך חשוב להרשים את ההיספטר בן דור ה-Z עם גאדג'טים מפגרים? לא ברור לי. 

 

מלבד זה הרכב מעולה, אני מניח שאני אתרגל לזה, אבל כרגע הנדסת האנוש פשוט שווה לתחת.  

 

 

טוב, בדיוק הגעתי ל-5000 קילומטר.

 

לא השתנה הרבה מאז הסיכום הקודם, הרכב עדיין נוח. צריכת הדלק טובה- סביב 1 ל-17( אם כי ציפיתי ליותר טובה) עדיין נוסע טוב, ללא שום בעיות

 

את בעיית המזגן המופעל אוטומטית פתרתי ע"י הורדת מהירות המאוורר ל-0 לפני כיבוי הרכב. 

 

את בעית הבלוטות' שלא מתחבר(לפי התגובות זה נקודתי אצלי באייפון), פתרתי בעזרת קאר-פליי.

 

מה שלא פתרתי ויותר מעצבן אותי זה ה-STRAT AND STOP האיום והנורא של סיטרואן. לא רק שצריך להכנס לתת תפריט על מנת לכבות, הוא לא נותן לכבות אותו כאשר הטמפרטורה  מעל 35 מעלות(וכשהיא יורדת המנגנון עצור סע מופעל אוטומטית) 

זה כמעט ניראה כאילו המהנדס שאחראי לזה ניסע להטריל את הלקוחות. אחרת אין לי סיבה למנגנון כול כך מעפן. 

 

הרכב עדיין רועד בתחילת נסיעה איטית בפקקים כמו ויברטור- ולזה שלא מרגיש את הרעידות? החלון האחורי שלי שמרעיש עקב הרעידות,  חושב אחרת. 

 

בגדול זה די זוטות, ואני מרוצה מהרכב, אבל לא חושב שאני אצליח להתרגל לדברים שעיצבנו אותי מלכתחילה ולא הצלחתי למצוא להם פתרון. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי פספסתי משהו בכל השרשור הזה, אבל לדעתי אף אחד לא טען - כולל אני - שלא מרגישים רעידות. 

אתה הראשון שאני שומע ממנו שהחלון האחורי שלו מרעיש מזה. מההודעות שלך עד עתה נראה שעניין הרעידות ברכב שלך חריג, לדעתי אין שום סיבה לא לברר את זה במוסך.

  • רעיון טוב! 1

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

הוא לא נותן לכבות אותו כאשר הטמפרטורה  מעל 35 מעלות

עד כמה שאני יודע, כשהטמפרטורה 35 מעלות ומעלה - מערכת עצור/סע לא פעילה.  ייתכן וזו הסיבה שאתה אל יכול אז לכבות אותה (כי מבחינת הרכב היא כבר כבויה כנראה).

עריכה אחרונה על ידי dani666
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 670 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...